Ja en bevalt me goedquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:37 schreef Faithy het volgende:
[..]
ik heb maandelijkse lasten:
huur, ziektekosten, water, electriciteit, internet, tv, eten, drinken, benzine... + verzekeringen verder...:')
als ik me niet vergis woon jij nog bij pappie thuis?
Zeg ook niet dat er niks leuks te doen is met een hoge opleiding. Maar niet voor mij bij de politiequote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Bladiebla, dat is maar net waar je voor kiest... er zijn genoeg spannende dingen te verzinnen waar je wel een hoge vooropleiding bij nodig hebt. Met VMBO kom je tegenwoordig ook steeds minder aan de bak bij de wat betere banen(en denk dan niet aan hoe je het op dit moment vind, maar over wanneer je 40+ bent en hoe zeker je van je baan kunt zijn
)
Behalve bij de plisie dan he, daar is iedereen welkom
Kantoorpikkies![]()
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
is een slogan van![]()
Heb je geen ambitie ? ga dan bij de politie![]()
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:40 schreef BazzieK het volgende:
Heb niet echt ambities
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
is een slogan van
Heb je geen ambitie ? ga dan bij de politie![]()
Zat je ook maar een beetjte te stangen, niks mis mee om lekker lang te lessenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:42 schreef Faithy het volgende:
nou ja, mij bevalt het om alle vrijheid te hebben die ik wil, en dat ik dan iets langer over die felbegeerde aanvulling van mn roze papiertje doe.. so be it
ik wil het, ik geniet van elk uur op die fietsen ik kom er wel
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik zag er zaterdag nog één die van zn motor was geflikkerd op de snelweg
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nederland sucktAlle Hollanders het land uit
Fryslân onafhankelijk
Ohnee?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:46 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
nou dat hoeft dan ook weer niet he![]()
*aai*quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:53 schreef hollander172 het volgende:
Faithy pliesievrouw?Ik wist al dat je van boeien hield maar dat was toch precies andersom?
* hollander172 even in de war is.
En de schulden die anderen bij ons hebben?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:54 schreef worldpimber het volgende:
Nederland heeft $1,645,000,000,000 external debt.![]()
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:54 schreef worldpimber het volgende:
Nederland heeft $1,645,000,000,000 external debt.![]()
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:00 schreef dribbel79 het volgende:
Aangezien MF down is:
Graag een How To Balhoofdlager vervangen...
Eten!!
Topic heb ik ook gelezen, maar gaat er ff om doemdenkers te creërenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:08 schreef koffiekoekje het volgende:
En de schulden die anderen bij ons hebben?
Standaardvraag: "mag ik mijn (eerste) bekeuring in natura betalen?"quote:
Ding van Nick blijft voorlopig nog zonder enig onderhoud lopen sinds december. Chinees voor 175 euro.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:09 schreef Rausdouwer het volgende:
Er is natuurlijk heel veel verschil in kwaliteit. Verder weet ik ook niet wat echt interessant is onder de minibikes.
Een love weekendje?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:56 schreef Faithy het volgende:
ben weekendje londen geweest..
Als je wil rijden voordat het weer gaat regenen zou ik het niet doen...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:18 schreef worldpimber het volgende:
Oh, t wordt droog dus ik pak na een week de motor weer. Is het misschien verstandig een opfriscursus vooraf te nemen?![]()
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij ook motoragent was?
Hmmm, minus die optie dan hè??quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:18 schreef worldpimber het volgende:
[..]Men slepe de motor naar de dealer en geeft hem 200 euri
[..]
Ik vreet me nu vol met pannenkoeken met spekquote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:52 schreef BazzieK het volgende:
Mezelf net even heel gezond half dood gegeten bij de chinees![]()
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:57 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Maar jij zit de hele dag al aan de knakworst![]()
Moet eigenlijk ook wel wat afvallen maar heb geen idee hoe dat te doen buiten veel sportenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:01 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Verklaart wel waarom ik geen gram afval ...
Niks mis met een broodje knakworst met zuurkoolquote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:01 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Verklaart wel waarom ik geen gram afval ...
Same here ... Sporten ben ik klaar mee, veel te vermoeiend ..quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:02 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Moet eigenlijk ook wel wat afvallen maar heb geen idee hoe dat te doen buiten veel sporten
Wil best sporten maar niet van die onzinnige teringzooi als hardlopen of fitness.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:04 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Same here ... Sporten ben ik klaar mee, veel te vermoeiend ..
dan ga je beginnen met minder eten (lees, niet te veel) en niet meer snoepen....quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:02 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Moet eigenlijk ook wel wat afvallen maar heb geen idee hoe dat te doen buiten veel sporten
Doe ik al maar lijkt niet te werkenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:33 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
dan ga je beginnen met minder eten (lees, niet te veel) en niet meer snoepen....
schijnt best goed te werken...
niet dat ik het zou kunnen ofzo hoor
Ach pas 10 voor 7, nette tijd om op te staanquote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:45 schreef -XX- het volgende:
Zo laat is het toch nog niet![]()
![]()
Hoe is het hier? Nog mensen gereden vandaag
zal wel niet met dit suck weer!
Kreeg vandaag m'n salarisstrookje met vakantiegeld.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:08 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
En de schulden die anderen bij ons hebben?
-edit-
Er zal toch wel iets tegenover staan?
Jij krijgt geen vakantiegeld ?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:01 schreef Roderick2085 het volgende:
hmm, vakantiegeld... mooi moment om serieus op zoek te gaan naar wat anders
ben het echt wel zat inmiddels![]()
Lukt het je niet de andere helft in je eentje op te maken dan?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:51 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Kreeg vandaag m'n salarisstrookje met vakantiegeld.
De helft van mijn vakantiegeld ........."belastingheffing"daar kunnen de broetjes en OPM twee weken van op de nordschleife rijden, all inclusive
![]()
Wij helpen welquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:04 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Lukt het je niet de andere helft in je eentje op te maken dan?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |