Ik vreet me nu vol met pannenkoeken met spekquote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:52 schreef BazzieK het volgende:
Mezelf net even heel gezond half dood gegeten bij de chinees![]()
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:57 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Maar jij zit de hele dag al aan de knakworst![]()
Moet eigenlijk ook wel wat afvallen maar heb geen idee hoe dat te doen buiten veel sportenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:01 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Verklaart wel waarom ik geen gram afval ...
Niks mis met een broodje knakworst met zuurkoolquote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:01 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Verklaart wel waarom ik geen gram afval ...
Same here ... Sporten ben ik klaar mee, veel te vermoeiend ..quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:02 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Moet eigenlijk ook wel wat afvallen maar heb geen idee hoe dat te doen buiten veel sporten
Wil best sporten maar niet van die onzinnige teringzooi als hardlopen of fitness.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:04 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Same here ... Sporten ben ik klaar mee, veel te vermoeiend ..
dan ga je beginnen met minder eten (lees, niet te veel) en niet meer snoepen....quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:02 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Moet eigenlijk ook wel wat afvallen maar heb geen idee hoe dat te doen buiten veel sporten
Doe ik al maar lijkt niet te werkenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:33 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
dan ga je beginnen met minder eten (lees, niet te veel) en niet meer snoepen....
schijnt best goed te werken...
niet dat ik het zou kunnen ofzo hoor
Ach pas 10 voor 7, nette tijd om op te staanquote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:45 schreef -XX- het volgende:
Zo laat is het toch nog niet![]()
![]()
Hoe is het hier? Nog mensen gereden vandaag
zal wel niet met dit suck weer!
Kreeg vandaag m'n salarisstrookje met vakantiegeld.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:08 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
En de schulden die anderen bij ons hebben?
-edit-
Er zal toch wel iets tegenover staan?
Jij krijgt geen vakantiegeld ?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:01 schreef Roderick2085 het volgende:
hmm, vakantiegeld... mooi moment om serieus op zoek te gaan naar wat anders
ben het echt wel zat inmiddels![]()
Lukt het je niet de andere helft in je eentje op te maken dan?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:51 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Kreeg vandaag m'n salarisstrookje met vakantiegeld.
De helft van mijn vakantiegeld ........."belastingheffing"daar kunnen de broetjes en OPM twee weken van op de nordschleife rijden, all inclusive
![]()
Wij helpen welquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:04 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Lukt het je niet de andere helft in je eentje op te maken dan?![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |