en het te duur.quote:
Oefenen z'n hoofd stil te houden bij 170 km/uur rechtop de bike zittendquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik zou het doen.![]()
Alleen geen idee wat OPM ermee moet.![]()
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:54 schreef hollander172 het volgende:
[..]
en het te duur.
en als een motor weer een gunstige prijs heeft gaan ze weer zeiken dat ie zo goedkoop is en dat er best wat bij de prijs op kan.![]()
Nee idd niet gewent neequote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Van mij niet gewend heH.
"watje die geen moeite wil doen".![]()
Die ene tekst van MF moet perse copy ~ gepasted worden.
Internet generatie.![]()
Ik doe het met offertes ook, voorwaar ik dan ook enige snelheidswinst bewerkstellig.![]()
Fucker, waarom doe je me dit aanquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zie het best zitten met die fighter van je
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:49 schreef Gawaine het volgende:
[..]
97 van de 100 reaktie's als volgt:
Damn mooie bike maar ik heb geen geld.
Wil je hem ruilen tegen mijn Mobiletje ?
Kan je hem nog 86 maanden vasthouden.
Over 379 jaar komt er geld vrij, als je hem dan nog hebt wil ik hem wel
Een zus van een neef daar een broer van en die z'n oom heeft er ook een.
Ja flikker dan gewoon een eind op en reageer er niet op.
Nee gelukkig niet zou je bijna zeggen, het ligt er de laatste tijd wel heel erg veel uit.quote:
Marti aan het gasquote:
eind Augustus begin September ?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:58 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet zou je bijna zeggen, het ligt er de laatste tijd wel heel erg veel uit.
Is er al een nieuwe eifel datum bekend ?![]()
zoveel ?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
eind Augustus begin September ?![]()
heb nog ruim 3 weken vakantie te goed
Kosta nou zon weekendje eifel? Kwa hotels, eten en benzine edquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Dat red je niet van je zakgeld Bazzie.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:03 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kosta nou zon weekendje eifel? Kwa hotels, eten en benzine ed
afgelopen weekendquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:02 schreef Gawaine het volgende:
[..]
zoveel ?
is er ergens een site met weer-jaargemiddelde's ?
en wanneer is die pc beurs ook alweer ?
Zie ook mijn eerdere postquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
de heenreis is rond de 350KM hoordat red je niet met je toekomstige SM
![]()
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:04 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dat red je niet van je zakgeld Bazzie.![]()
Ik it ipv op Motor Forum op Mokkels en dat bevalt me goedquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb net gereageerd in jouw verkoop topic
Ow, ritje maken nu? Mooi weer enzo.quote:
Jammer dat ik de CR aan het inrijden was vorig jaar, daar had je wel even op mogen testen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
best benieuwd hoe zo een SM rijdt
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maja, lijkt mij wel lachen, OPM op een SM en Streetfighter.![]()
:^ @ Mercy.![]()
Ik denk, verkas nu onder het genot van een toetjequote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ik heb net gereageerd in jouw verkoop topic
200-250 euri ?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:03 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kosta nou zon weekendje eifel? Kwa hotels, eten en benzine ed
Ongeveer o...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
best benieuwd hoe zo een SM rijdt
![]()
gelukkigquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:13 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ik zocht ook al.....maar kan 'm niet vinden![]()
mij ookquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:06 schreef Worldbeater het volgende:
Maja, lijkt mij wel lachen, OPM op een SM en Streetfighter.![]()
zo klinkt de mijne ookquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:13 schreef Makster het volgende:
Ongeveer o...
BWOOAAAP BWOOAAAAAP BOP BLAP BWOOAAAAAAAP
quote:Zat gisteren met die gene die de CR van mij kocht op MSN, die gast poepte in zijn broek van de CR. Gaf in de tuin gas en reedt bijna bij de buurman naar binnen. Trapte ijn leger kisten verrot op de compressie en deed in zijn 4 wheelies
Jammer dat ik er bijna mee onder een tankwagen lag
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:49 schreef Gawaine het volgende:
[..]
97 van de 100 reaktie's als volgt:
Damn mooie bike maar ik heb geen geld.
Wil je hem ruilen tegen mijn Mobiletje ?
Kan je hem nog 86 maanden vasthouden.
Over 379 jaar komt er geld vrij, als je hem dan nog hebt wil ik hem wel
Een zus van een neef daar een broer van en die z'n oom heeft er ook een.
Ja flikker dan gewoon een eind op en reageer er niet op.
Probleem is dat het echt waar kan zijn met die CR, serieus ziekelijkquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
mij ook
[..]
zo klinkt de mijne ook![]()
[..]overdrijven is ook een koe
![]()
ook ziekelijk dan, jaquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:18 schreef Makster het volgende:
Probleem is dat het echt waar kan zijn met die CR, serieus ziekelijk![]()
Moet je MF checken als het allemaal te snel gaat, dan kom je weer tot rustquote:
Ja, "volgende week" dat is bij mij alles wat na de huidige week komtquote:
niet de verst verwijderdequote:
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:27 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ja, "volgende week" dat is bij mij alles wat na de huidige week komtik ben anti agenda
[..]
niet de verst verwijderde![]()
![]()
quote:Er is volgend weekend een PC Discount in Den Bosch, misschien is er daar voor jou een leuke aanbieding te vinden, en voor een leuke prijs,
Nee, allen het bord: "Welkom in Brabant"quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
okee aankomend weekend was beter verwoord geweest![]()
maarre heb jij die borden niet gezien langs de weg ?![]()
ff bijkomenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:28 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Gaat 't wel een beetje meneer Rib-i![]()
![]()
Ik kan dus geen gasgeven dan.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:13 schreef Makster het volgende:
Ongeveer o...
BWOOAAAP BWOOAAAAAP BOP BLAP BWOOAAAAAAAP
Zat gisteren met die gene die de CR van mij kocht op MSN, die gast poepte in zijn broek van de CR. Gaf in de tuin gas en reedt bijna bij de buurman naar binnen. Trapte ijn leger kisten verrot op de compressie en deed in zijn 4 wheelies
Jammer dat ik er bijna mee onder een tankwagen lag
Yep ik lees dat als "een weekend wat redelijk snel zou kunnen komen"quote:
Yup, 2 meter lang en 120 kilo, als die acherop het zadel gaat zitten dan maakt ie zelfs uit stilstand een wheeliequote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik kan dus geen gasgeven dan.![]()
De enige wheelie die ik er ooit mee gemaakt heb, was bij het dragracen tegen Hicham en Pimber.![]()
Lomperik is die Gixxerfighter.![]()
Ik ben voor m'n dochter ook een pc aan het zoeken. Ik ga morgen in Den Bosch kijken voor deze aanbiedingquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:40 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Yep ik lees dat als "een weekend wat redelijk snel zou kunnen komen"![]()
Effin, er worden nog wat pc's gedumpt op het werk daar heb ik me ook maar voor ingeschreven. (ze worden na 3 jaar vervangen door nieuwe).
Als ik er daar een van krijg koop ik er een cheap TFT schermpje bij voor hem en dan kan hij ook weer spelen.
Je dochter?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:47 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik ben voor m'n dochter ook een pc aan het zoeken. Ik ga morgen in Den Bosch kijken voor deze aanbieding
[afbeelding]
quote:
en anders kan je Hier misschien wel slagen voor een leuk compleet systeempjequote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:40 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Yep ik lees dat als "een weekend wat redelijk snel zou kunnen komen"![]()
Effin, er worden nog wat pc's gedumpt op het werk daar heb ik me ook maar voor ingeschreven. (ze worden na 3 jaar vervangen door nieuwe).
Als ik er daar een van krijg koop ik er een cheap TFT schermpje bij voor hem en dan kan hij ook weer spelen.
Ik had voor beide een notebook (een van een PC prive project en de andere van mijn vrouw)quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:47 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik ben voor m'n dochter ook een pc aan het zoeken. Ik ga morgen in Den Bosch kijken voor deze aanbieding
[afbeelding]
een beetje naast maarquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:49 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Ik verbaas me meer over het feit dat Rib I uberhaupt nageslacht heeft, schat zijn leeftijd op 22 ofzo
al er dan wel weer ver naast zitten.... NAja waarom eigenlijk
Zit met wat opmerkingen in mijn hoofd maar zal ze maar achterwege laten in het kader van goede smaakquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:49 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Ik verbaas me meer over het feit dat Rib I uberhaupt nageslacht heeft, schat zijn leeftijd op 22 ofzo
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:49 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Ongeveer de helft ofzoquote:
U heeft mijn toestemming, met het de feestdagn in het vooruitzicht is het immers bijna al vrijdagquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:52 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zit met wat opmerkingen in mijn hoofd maar zal ze maar achterwege laten in het kader van goede smaakWil Rib-I niet beledigen ofzo
Laten we beginnen met:quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:53 schreef Makster het volgende:
[..]
Ongeveer de helft ofzo
[..]
U heeft mijn toestemming, met het de feestdagn in het vooruitzicht is het immers bijna al vrijdag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disclaimer: No offence rib-i is maar een geintje![]()
Scheelt nog geen maandquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:52 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]hij komt meer bij RichardGie in de buurt
![]()
Tering bijna 50quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:52 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]hij komt meer bij RichardGie in de buurt
![]()
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:54 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Laten we beginnen met:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disclaimer: No offence rib-i is maar een geintje![]()
En ook nog is bang voor klappen van onze senior Rib I![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:58 schreef Makster het volgende:
[..]
Tering bijna 50![]()
![]()
[..]
![]()
En ook nog is bang voor klappen van onze senior Rib I![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben naar de kapper geweestquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jij vindt het dus niet erg om je eigen gelaat op fok te posten![]()
echt welquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:13 schreef Rib-i het volgende:
Gaat er iemand vrijdag nog rijden na hemelvaart?
Als het weer het toelaat![]()
Topickiller![]()
Kleine meet met nog meer FOKkers?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
echt welheb al veel te lang niet gereden
dus zal maar eerst een proeflesje nemen
![]()
Same here 100%.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:49 schreef Makster het volgende:
![]()
MAg ik achteropquote:
Dat zei Pimber toch ook al.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
![]()
Ik werk vrijdag ook.quote:
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat zei Pimber toch ook al.![]()
![]()
[..]
Ik werk vrijdag ook.
De directiesectretaresse werd door het slijk gehaald toen ze voorstelde aan de directeur om dicht te gaan.![]()
Ik zondag nog......maar wil again and again and againquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:30 schreef Makster het volgende:
Sterf kut MF
Ik ga ff in bad
Daarna de SM te koop zetten en Marktplaats benaderen en tijdes mijn gebader aan een 7R denken
Had het weerbericht ff snel gechecked en die was positivequote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:25 schreef koffiekoekje het volgende:
Als je wil rijden voordat het weer gaat regenen zou ik het niet doen...
Niet liegen hequote:
Neuh, beetje naief om dat met de drukte en achterstand die we hebben tegen een directeur te zeggen, die zelf ook zo hard werkt, dat'ie amper nog weet dat'ie leeft. ... ik zat echt de knal af te wachten.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:33 schreef Rib-i het volgende:![]()
En jij vond het natuurlijk ook niet nomaal dat ze dat voorstelde![]()
![]()
Gayquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:30 schreef Makster het volgende:
Sterf kut MF
Ik ga ff in bad
Daarna de SM te koop zetten en Marktplaats benaderen en tijdes mijn gebader aan een 7R denken
Omdat ze daar nog meer vakantie geld krijgen ?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:47 schreef worldpimber het volgende:
Damn, vakantiegeld krijgen van je baas. Wat een onzin
En dan durft het proletariaat nog te klagen over Nederland ook.Verklaard waarom OPM natuurlijk sowieso naar Duitsland gaat
[..]
Klik op subforum, dan alle topics die interessant zijn openen in nieuwe tabquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:48 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zo te zien ben jij er ook zo 1 die 5 topics tegelijk aanklikt en dan gaat lezen.
Eindelijk iemand die minder rijdt, en sneller doorverkoopt dan ik.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:51 schreef worldpimber het volgende:
CR gekocht en weggedaan zonder een meter te rijden, Streetfighter gekocht - verkocht, en die SM zal er ook wel achteraan gaan.Wel een lelijk frame trouwens die fighter
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |