Ben je nou serieus of wat?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
7 verkopendaarna fighter nemen om te stunten etc.
![]()
stel er een deal met die rooie gemaakt kan wordenquote:
tis toch maar een probbige kwaakquote:Ik ga je gezicht kapot slaan joh.
Man, kill die 7 dan gewoon. Waarom altijd van die domme fighters ...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
stel er een deal met die rooie gemaakt kan worden
[..]
tis toch maar een probbige kwaak![]()
zonde van die 7quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:01 schreef worldpimber het volgende:
Man, kill die 7 dan gewoon. Waarom altijd van die domme fighters ...
is niet realistisch denk ikquote:Wil je een deal met of zonder SM maken? Die zijn dan wel weer lijp
jawohlquote:En what about circuit en vakantie rijden? Geen behoefte meer aan ?![]()
Oh.. maar ik heb geen geldquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
jawohldie plannen blijven ongewijzigd
![]()
Wij zijn haar reservesletten en zij is onze reserveslet, mooi geregeld toch?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wij zijn ook alleen maar goed als M-F plat ligt
![]()
Jij hebt toch alleen je vakantie geld moeten verprutsen als thuiswonende full time werkertquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:20 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Geld ? Wat is dat ?
Dat spul dat ik al jaren niet meer gezien heb ?
Kl*te belastingdienst ..
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:25 schreef worldpimber het volgende:
Steek mezelf wel weer in de schulden![]()
Lijers
mijn accountant zegt altijd, als je belasting moet betalen, heb je het blijkbaar ook verdientquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:20 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Geld ? Wat is dat ?
Kl*te belastingdienst ..
dat word alleen nog maar ergerquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:24 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jij hebt toch alleen je vakantie geld moeten verprutsen als thuiswonende full time werkertFf een chopper kopen en daarna een ZX-9
![]()
![]()
En ik heb afgelopen maand ook meer dan de helft van mijn loon in moeten leveren vanwege een fout ofzo (hoogste schaal gerekend, vanwege geen opgaaf e.d.) Ik kan het ook niet terugvragen want dan krijg ik me toch een paar naheffingen dat ik maar beter me motor kan verkopen![]()
![]()
![]()
Wat een kenkerzooi
En jullie hoeven geen schoolgeld volgend jaar te betalen.![]()
![]()
![]()
Gezien je sig wel ja...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:32 schreef Fulcrum_X het volgende:
Eh ja wou net zeggen, volgens mij wordt het dan boutweer
Zit ook wel wat in ...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:33 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
mijn accountant zegt altijd, als je belasting moet betalen, heb je het blijkbaar ook verdient
Ja, opzich hebben wij als thuiswoners wel een riant leventje. Alleen heb ik de laatste maanden echt veeuuullste duur geleefd.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:33 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat word alleen nog maar ergerstraks is alles wat je verdiend voor de helft van de belasting
en de verhogingen e.d alleen voor jou
dus heb je nog veel minder te besteden
![]()
Nederland sucks big time![]()
Try again over een paar weekjes.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:34 schreef dribbel79 het volgende:
Het plan was om vanaf de MacDonalds in Veenendaal de Betuwe in te duiken toch??
Gnehe
Gewoon de rekening bij je ouders neerleggen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:24 schreef worldpimber het volgende:
![]()
![]()
... als ik nou een beetje mijn best deed.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:43 schreef hollander172 het volgende:
Gewoon de rekening bij je ouders neerleggen.![]()
Die willen toch altijd het beste voor hun kroost?![]()
hij maakt dan echt geen kansquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:43 schreef worldpimber het volgende:
Maar Pepijn komt zo direct wel even NL weer verdedigen
En in Canada schijn je trouwens 60% belasting te moeten betalen?
niet...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wij zijn ook alleen maar goed als M-F plat ligt
![]()
Zolang ze financieel nog verantwoordelijk voor je zijn kan je gewoon van dat boompje blijven plukken hoor.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:47 schreef worldpimber het volgende:
Maargoed, de tijd van bietsen bij den ouders is geweest.
Je woont thuis en werkt fulltime, leef je in de Yab Yum ofzo dat je nooit geld hebt?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:20 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Geld ? Wat is dat ?
Kl*te belastingdienst ..
School is voor homo'squote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:24 schreef worldpimber het volgende:
![]()
![]()
De natte droom van menig nederlanderquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:41 schreef worldpimber het volgende:
Mijn oudste broer gaat ook al begin 2007 weg en hopelijk kunnen we allen volgen![]()
Probleem is dat ze dat niet meer zijn vanaf je 18equote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:55 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zolang ze financieel nog verantwoordelijk voor je zijn kan je gewoon van dat boompje blijven plukken hoor.![]()
Een wereld uitvinding die Lease Auto heet ...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:56 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je woont thuis en werkt fulltime, leef je in de Yab Yum ofzo dat je nooit geld hebt?
Al je geld gaat op aan een auto? Rijdt je een maybach?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:00 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Een wereld uitvinding die Lease Auto heet ...
Volgend jaar hou ik tenminste m'n vakantiegeld 'over'...
21 en in sommige gevallen zelfs 23.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:59 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Probleem is dat ze dat niet meer zijn vanaf je 18e
Ja, vooral als je erover nadenkt dat je de paupermocro's toch wel houdt omdat die toch nergens heen kunnen en de opgeleidde "normalen" alleen stufi hebben geïnd en vriendelijk bedanken voor een functie in een land waar ze voornamelijk gebashed worden. Denk daar nog maar eens over naquote:
True true.quote:
Mjah, waar ik me vooral rot aan erger is dat je als starter nergens aan een betaalbare woning kan komen. Of anders een huisje kopen voor een half miljoen guldenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
hij maakt dan echt geen kans![]()
wij hebben het er ook al over gehad om Nederland te verlatenvooral ondernemers zeggen Nederland voorgoed gedag, omdat de debiele regelgeving hier geld verdienen onmogelijk maakt
![]()
ik heb dat stuk op de FP ook gelezen ja, is toch eigen heel triest dat er meer mensen uit Nederland vertrekken dan dat er binnenkomen![]()
In ons cultuur houden we er geen zakelijke relatie op na met onze ouders.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:55 schreef hollander172 het volgende:
Zolang ze financieel nog verantwoordelijk voor je zijn kan je gewoon van dat boompje blijven plukken hoor.![]()
Nope en lenen doe jullie ook al niet dus scharen we de ouderbijdrage onder een "gift"quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:04 schreef worldpimber het volgende:
[..]
In ons cultuur houden we er geen zakelijke relatie op na met onze ouders.![]()
Ach mijn ouders weten dat als ze niet betalen ik toch geen fuck ga doenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:03 schreef hollander172 het volgende:
[..]
21 en in sommige gevallen zelfs 23.![]()
Nee, een Volvo ...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:03 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Al je geld gaat op aan een auto? Rijdt je een maybach?
Hey je zei allequote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:03 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ja, vooral als je erover nadenkt dat je de paupermocro's toch wel houdt omdat die toch nergens heen kunnen en de opgeleidde "normalen" alleen stufi hebben geïnd en vriendelijk bedanken voor een functie in een land waar ze voornamelijk gebashed worden. Denk daar nog maar eens over na![]()
Ach tja ben gewoon gruwelijk luiquote:[..]
True true.Maar ik wil alleen even dat papiertje halen zodat ik tenminste verder kan kijken wat te doen
Jij doet nu alleen post e.d. in de zin van kleine bijbaantjes? Why?
quote:[..]
Mjah, waar ik me vooral rot aan erger is dat je als starter nergens aan een betaaldbare woning kan komen. Of anders een huisje kopen voor een half miljoen gulden. Maar wij doen niet aan rente.
![]()
Maar zoals je ook leest, velen komen terug en van de plannen komt toch niets terecht. Just dreams![]()
Los neuken is veel goedkoperquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:06 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Nee, een Volvo ...
Maar de rest gaat op aan kostgeld, drank, vriendin, vakantie, benzine voor motor, etc ...
En je vader kickt je lazy ass niet eens?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:07 schreef BazzieK het volgende:
Ach tja ben gewoon gruwelijk luiHeb me nu aangemeld voor iets dat me heel leuk lijkt moet alleen wel door de selectie heenkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |