het is al zover dat er op MTV al een soort van reclame is met de mededeling dat Nederland eens zijn buren moet respecterenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:11 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik heb laatst op NGC een aflevering gezien over the Dutch dikesMag je best wel trots zijn op Nederland hoor, bikkels
Stelletje negatieve mensen zijn Nederlanders gewoon. Pepijn heeft gelijk whatever hij ook gaat posten straks
![]()
De hekken en strobalen zijn al besteld.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:29 schreef BazzieK het volgende:
Volgende week heb ik nu mijn eerste rijles er op zitten [afbeelding]
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:37 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
De hekken en strobalen zijn al besteld.![]()
Jah die heb ik gezien, paar duitsers die geïnterviewd worden nadat heel DL zogenaamd verhuisd is vanwege onze intolerantie ...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
het is al zover dat er op MTV al een soort van reclame is met de mededeling dat Nederland eens zijn buren moet respecterenhoe zouden ze daar nou op gekomen zijn
![]()
ik heb niks tegen Nederland, maar wel tegen veel belasting betalen waarmee uiteindelijk niets zinnigs mee gedaan word![]()
Jij gaat het vast geweldig doen in deze maatschappijquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:21 schreef hicham het volgende:
[..]
Het is niet de schuld van het systeem dat er kneuzen in Nederland leven die graag samen willen wonen en tot hun 50'ste motor willen rijden, geen kindjes baren en hun eigen vertaalbedrijfje oprichten
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:38 schreef Faithy het volgende:
'waarmee uiteindelijk niets zinnigs mee gedaan word ' ?![]()
![]()
Dus als we asocialer tegen de duitser gaan doen rotten ze allemaal op?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:41 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Jah die heb ik gezien, paar duitsers die geïnterviewd worden nadat heel DL zogenaamd verhuisd is vanwege onze intolerantie ...
Iets met kam ... Scheren ... etc ...
zo tolerant zijn wij hier toch helemaal niet meer ? al roepen ze van welquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:41 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Jah die heb ik gezien, paar duitsers die geïnterviewd worden nadat heel DL zogenaamd verhuisd is vanwege onze intolerantie ...
Iets met kam ... Scheren ... etc ...
Oja, voor de opleiding, waar jij je voor opgegeven hebt en waar je het liever niet over hebtquote:
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:52 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Oja, voor de opleiding, waar jij je voor opgegeven hebt en waar je het liever niet over hebtKan je "kostenloos" een rijbewijs halen
humm.. dat is minder...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:54 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Rijbewijs B
Als je besluit te solliciteren moet je in het bezit zijn van het rijbewijs B, of bereid zijn dit binnen twee jaar in eigen tijd en op eigen kosten te halen.
of A, als motorblauwbloesquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:54 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Rijbewijs B
Als je besluit te solliciteren moet je in het bezit zijn van het rijbewijs B, of bereid zijn dit binnen twee jaar in eigen tijd en op eigen kosten te halen.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:04 schreef Faithy het volgende:
hier zit een klant haar pasgeboren kind voor mn neus borstvoeding te geven
rare lui, die Afrikanen....
ik heb dat ook door Duitsers, Nederlanders en mn zus zien gebeurenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:04 schreef Faithy het volgende:
hier zit een klant haar pasgeboren kind voor mn neus borstvoeding te geven
rare lui, die Afrikanen....
Nederland sucktquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wat een nutteloze discussieNederland suckt?? ga dan
scheelt ons weer filerijden
dan kun je elders klagen over alle vanzelfsprekende dingen hier
tuurlijk kunnen dingen beter, maar zo slecht is het hier niet
Mijn tijd komt nog welquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
tot nu toe heb je nog helemaal niets gepresteerd, en alleen maar geprofiteert, dus aan jou om het tegendeel te bewijzen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |