quote:Effectively protect your car from theft with this simple yet reliable car alarm.
Can be triggered by a vibration sensor (not supplied), a door or the boot opening (by sensing the voltage drop as the courtesy light is turned on) or through any number of switches wired to ground e.g. a bonnet or boot switch (not supplied). It has entry and exit delays, auto-reset, and the alarm duration is adjustable.
Working voltage: 6 to 12Vdc from vehicle battery. Output: 6/12Vdc / 3A maximum. PCB: 47x55mm. Solder posts for all connections.
damn das waar ook. Jij bent gewoon 3 jaar ouderquote:
Kun je nou niet gaan dan?quote:Op maandag 22 mei 2006 20:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Axl (de buitenkat) kwam vanmiddag helemaal nat thuis, alsof hij in de sloot was gevallen... Nu is ie weer wat droog, blijkt hij ineens helemaal een dikke kop (hals, kaak), een scheef oor, en een gat in zn achterpoot te hebbenWe vermoeden dat hij de sloot in is geschopt oid....
En morgen kan ik niet eens mee naar de dierenarts doordat ik een reïntegratieproject moet doen
kaak is niet gebroken oid, we houden m erg goed in de gaten, en mn ouders staan stand by voor als we plots toch moeten...quote:
35 dit jaar. En nog steeds rijpende.quote:Op maandag 22 mei 2006 20:53 schreef lipje het volgende:
[..]
damn das waar ook. Jij bent gewoon 3 jaar ouder
quote:Op maandag 22 mei 2006 20:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
kaak is niet gebroken oid, we houden m erg goed in de gaten, en mn ouders staan stand by voor als we plots toch moeten...
wantquote:
ach gut meid ... en nu?quote:Op maandag 22 mei 2006 21:39 schreef PeuRac het volgende:
Zo, was ik klaar met sporten, douchen, ligt de kabel eruit zodat ik de laatste uitzending van Temptation Island gemist heb
Nu mis je showgirls ook nogquote:Op maandag 22 mei 2006 21:39 schreef PeuRac het volgende:
Zo, was ik klaar met sporten, douchen, ligt de kabel eruit zodat ik de laatste uitzending van Temptation Island gemist heb
Fuck jaquote:
Was geen fuck aan!quote:Op maandag 22 mei 2006 21:39 schreef PeuRac het volgende:
Temtation Islandquote:Op maandag 22 mei 2006 21:39 schreef PeuRac het volgende:
Oke, maar ik kijk zondag de herhaling welquote:
D'r is toch bijna niets triesters op tvquote:Op maandag 22 mei 2006 21:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vertel jochie, nare herinneringen aan?
[afbeelding]
Tis een eiland met hoeren en domme sjonnen die op zeker elkaar een beetje gaan zitten douwen, waarnaar wij zogenaamd stiekem door pauperkwaliteit nightshots moeten kijken in spanning tot de volgende reclamesessie.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vertel jochie, nare herinneringen aan?
[afbeelding]
Ik heb het 1 keer gezien, uit pure verveling omdat het alternatiefquote:Op maandag 22 mei 2006 21:50 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
D'r is toch bijna niets triesters op tv
Het lijkt tegenwoordig wel of mensen er trots op zijn hersenloos naar andermans emoties te gaan zitten kijken.
Je laat je vriend/vriendin achter bij 8 vrouwen/mannen die niks anders willen als hem/haar neuken en dan gaan zeiken als het gebeurt, dat vind ik mooi, die schijnheiligheidquote:Op maandag 22 mei 2006 21:50 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
D'r is toch bijna niets triesters op tv
Het lijkt tegenwoordig wel of mensen er trots op zijn hersenloos naar andermans emoties te gaan zitten kijken.
Ik had het over gisteravond conjoquote:Op maandag 22 mei 2006 21:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tis een eiland met hoeren en domme sjonnen die op zeker elkaar een beetje gaan zitten douwen, waarnaar wij zogenaamd stiekem door pauperkwaliteit nightshots moeten kijken in spanning tot de volgende reclamesessie.
Ik pass
[afbeelding]
Je doelt op m'n vakantie op Aruba?quote:Op maandag 22 mei 2006 21:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb het 1 keer gezien, uit pure verveling omdat het alternatiefvoetbal
was
En ik heb toen met gekromde tenen zitten kijken
Maar 't was een insiders grapje:')
[afbeelding]
Je hebt daar je ervaring opgedaan?quote:Op maandag 22 mei 2006 21:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je laat je vriend/vriendin achter bij 8 vrouwen/mannen die niks anders willen als hem/haar neuken en dan gaan zeiken als het gebeurt, dat vind ik mooi, die schijnheiligheid![]()
commerciele zwaar overtrokken onzin is het, ik kan er geen 5 minuten naar kijkenquote:Op maandag 22 mei 2006 21:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je laat je vriend/vriendin achter bij 8 vrouwen/mannen die niks anders willen als hem/haar neuken en dan gaan zeiken als het gebeurt, dat vind ik mooi, die schijnheiligheid![]()
Ze zijn allemaal net als jij eh? Soort zoekt kijkt soortquote:Op maandag 22 mei 2006 21:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 mei 2006 21:54 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je doelt op m'n vakantie op Aruba?Ruzie, neuken en je vervelen
[afbeelding]
quote:Op maandag 22 mei 2006 21:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik had het over gisteravond conjo
[afbeelding]
Mja okquote:Op maandag 22 mei 2006 21:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
[..]
Maar dat had ook een mooie geweest ja
[afbeelding]
Nee, ik zou aan zo'n programma niet meedoen als ik een relatie had. En voor verleider zou ik (als ik dat zou willen) waarschijnlijk toch niet in aanmerking komen.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je hebt daar je ervaring opgedaan?
[afbeelding]
Je hebt wel de praatjes voor een verleider.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, ik zou aan zo'n programma niet meedoen als ik een relatie had. En voor verleider zou ik (als ik dat zou willen) waarschijnlijk toch niet in aanmerking komen.
Ik ben te hoog opgeleidquote:Op maandag 22 mei 2006 21:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je hebt wel de praatjes voor een verleider.
[afbeelding]
quote:Op maandag 22 mei 2006 21:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, ik zou aan zo'n programma niet meedoen als ik een relatie had. En voor verleider zou ik (als ik dat zou willen) waarschijnlijk toch niet in aanmerking komen.
quote:Op maandag 22 mei 2006 21:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]![]()
![]()
Alsjeblieft schrijf je in
![]()
Ik betaal je 100 euro
[afbeelding]
Ik ook als je in het programma zitquote:Op maandag 22 mei 2006 21:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik betaal je 100 euro
[afbeelding]
Ach, kan het voor de grap eigenlijk best wel doen, behalve die 100 euro (wat nu zwart op wit staatquote:Op maandag 22 mei 2006 21:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik betaal je 100 euro
[afbeelding]
Je hebt google-angst?quote:Op maandag 22 mei 2006 22:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ach, kan het voor de grap eigenlijk best wel doen, behalve die 100 euro (wat nu zwart op wit staat), kan je me ook nog ff zeggen waar
Je had die (mannelijke) verleiders moeten zienquote:Op maandag 22 mei 2006 22:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Met je niet-afgemaakte-MBO?
[afbeelding]
http://veronica.sbs.nl/modules.php?name=npo_meldjeaan&site=npohomequote:Op maandag 22 mei 2006 22:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ach, kan het voor de grap eigenlijk best wel doen, behalve die 100 euro (wat nu zwart op wit staat), kan je me ook nog ff zeggen waar
nueh, gewoon luiquote:Op maandag 22 mei 2006 22:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je hebt google-angst?
[afbeelding]
Als je in het programma zit ehquote:Op maandag 22 mei 2006 22:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarschijnlijk waren ze in jou optiek intelligent.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je had die (mannelijke) verleiders moeten zien![]()
![]()
Terwijl de vrouwelijke verleiders WEL intelligent waren
dat zeiden we in de brugklas van havo/vwo ook altijdquote:Op maandag 22 mei 2006 22:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ECHT WEL KEK SUPERVET TE GEK GAAF MAN!
[afbeelding]
Wij ookquote:Op maandag 22 mei 2006 22:06 schreef Youp het volgende:
[..]
dat zeiden we in de brugklas van havo/vwo ook altijd
jawelquote:Op maandag 22 mei 2006 22:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wij ook
Het minuscule snufje sarcasme heb je niet gespot in de post?
[afbeelding]
Vet parra gekquote:
quote:Liefe Meneer of Mevrouw van Tempitatition Islans,
bijgaande deese iemeel hep ik een foto van muzelf bijgesloten in swembroek.
De foto is in de sere genomen, dus de tuin lijkt wat klijn drop. Maar da is niezo dat komt door de foto.
Kuszies,
Robbie
* PeuRac heeft het aanmeld formulier gedownload en gaat dat deze week ff invullen.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:02 schreef Youp het volgende:
[..]
http://veronica.sbs.nl/modules.php?name=npo_meldjeaan&site=npohome
dwaasquote:Op maandag 22 mei 2006 22:15 schreef Sjoewe het volgende:
Wat is Peutje stil, zou 'ie zich aan het inschrijven zijn
[..]
[afbeelding]
Duh heb ik je fiets gekquote:Op maandag 22 mei 2006 22:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Geef boks dan!
Heb jij mijn fiets?
[afbeelding]
quote:Op maandag 22 mei 2006 22:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* PeuRac heeft het aanmeld formulier gedownload en gaat dat deze week ff invullen.
Volgens mij heeft m'n moeder wat van mij gesloopt/weggegooit ofso, toen ik thuis kwam stond er verse yoghurt met suiker en verse aardbeien klaar, nu krijg ik ineens chocolade cade en verse ananas![]()
WHAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 22 mei 2006 22:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[afbeelding]
Was ff aan t genieten van m'n ananas en cakequote:Op maandag 22 mei 2006 22:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[afbeelding]
Toch niet de collectie radio's van zolder ehquote:Op maandag 22 mei 2006 22:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens mij heeft m'n moeder wat van mij gesloopt/weggegooit ofso, toen ik thuis kwam stond er verse yoghurt met suiker en verse aardbeien klaar, nu krijg ik ineens chocolade cade en verse ananas![]()
Die zijn van m'n vader en daar komt ze niet aanquote:Op maandag 22 mei 2006 22:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Toch niet de collectie radio's van zolder eh![]()
[afbeelding]
Bummerquote:Op maandag 22 mei 2006 22:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die zijn van m'n vader en daar komt ze niet aan![]()
heeft jouw pa het zich wel even beter bekekenquote:Op maandag 22 mei 2006 22:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die zijn van m'n vader en daar komt ze niet aan![]()
Afleidingsmanouvrequote:Op maandag 22 mei 2006 22:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Waarom loop je dan?
[afbeelding]
Nou en alsof het om het verhaal gaatquote:Op maandag 22 mei 2006 21:50 schreef PeuRac het volgende:
Ik ben slecht in titels van films ed, ik heb showgirls al 18646484538x gezien volgens mij![]()
verhaal?quote:
WAAROM ZOU JE IN GODSNAAM XP INSTALLEREN AlS JE OOK OS X (quote:Op maandag 22 mei 2006 22:59 schreef ook_gek het volgende:
hey hugster. Nu je eindelijk winxp op die apple notebook kan instaleren zit ik er aan te denken er 1 te gaan halen als deze flaptop op is![]()
Want die apple dingen zijn uber geilLang leven bootcamp
omdat ik heel dat OS X niet kenquote:Op maandag 22 mei 2006 23:04 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
WAAROM ZOU JE IN GODSNAAM XP INSTALLEREN AlS JE OOK OS X () KAN GEBRUIKEN
[afbeelding]
Drie dagen en je bent verkochtquote:
en 200 haalt ie ook niet, inlaat te klein voorquote:Op maandag 22 mei 2006 22:57 schreef PeuRac het volgende:
LOL, krijg net een mailtje van een fokker of ik misschien een Alfa 155 club ken, nèèèèèèèèèèh![]()
zijn broertje schijnt een 300pkMadeno v6 te hebben, zal wel een typfout zijn en 200 bedoelen.
2 maanden en ik had mijn Mac weer verkochtquote:Op maandag 22 mei 2006 23:10 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Drie dagen en je bent verkocht
[afbeelding]
hij is vast en zeker getjoenedquote:Op maandag 22 mei 2006 23:14 schreef Alfisti het volgende:
[..]
en 200 haalt ie ook niet, inlaat te klein voor
quote:Op maandag 22 mei 2006 23:14 schreef Alfisti het volgende:
[..]
2 maanden en ik had mijn Mac weer verkocht
ik kon er niet aan wennen............quote:Op maandag 22 mei 2006 23:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]Ik zit me nu al te verheugen dat die windows meuk vervangen kan worden.
[afbeelding]
Ik heb laatst een klus op een Apple gedaan, en drie dagen later zat ik weer te kankeren achte m'n pc.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:17 schreef Alfisti het volgende:
[..]
ik kon er niet aan wennen............![]()
gta motor erinquote:Op maandag 22 mei 2006 23:14 schreef Alfisti het volgende:
[..]
ja kan toch. Want het is een dual boot met XPquote:Op maandag 22 mei 2006 23:10 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Drie dagen en je bent verkocht
[afbeelding]
Tja ik zie het als het grootste voordeel van een Apple eigenlijkquote:Op maandag 22 mei 2006 23:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja kan toch. Want het is een dual boot met XP
Dus als ik het niet snap kan ik over stappen naar XP
ik ben zo gewend aan XP dat ik bijna met niks anders kan werken.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:22 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tja ik zie het als het grootste voordeel van een Apple eigenlijkAlles werkt, nooit gezeik, geen gedoe met updates en service packs weet ik veel.
[afbeelding]
ouwe shits jeweet,quote:Op maandag 22 mei 2006 23:30 schreef blup het volgende:
lol: http://www.marax.at/funpix/arab_street_racing.htm
dit zijn ouwe foto's is zelfs een topic over in PTA.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:30 schreef blup het volgende:
lol: http://www.marax.at/funpix/arab_street_racing.htm
elke dag is ook niet meer leukquote:
Okee 52 dan. Elke week een nieuwequote:
en jij droomt ervan een van die 365 te zijnquote:Op maandag 22 mei 2006 23:44 schreef ijsmeis het volgende:
Slettebakken!
Jep, nachtmerries heb ik er van.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:48 schreef lipje het volgende:
[..]
en jij droomt ervan een van die 365 te zijn![]()
nee jongen je moet respect hebben voor vrouwen. Die moet je niet alleen gebruiken voor sex dat schiet niet op en is gewoon niet netjes!quote:
Zo'n vermoeden had ik al, maar ik zal je morgen de foto eens doormailen.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:14 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Tijd om de sig aan te passenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:07 schreef Hugster het volgende:
[..]
dankjewel lieve schat [afbeelding]
[afbeelding]
Dat schijnt nog te passen ookquote:
donequote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tijd om de sig aan te passen
[afbeelding]
Geen rechtenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 08:54 schreef Googolplexian het volgende:http://forum.fok.nl/topic/714187/6/50#38111479
quote:
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 07:54 schreef rickmans het volgende:
De moeder van Mutter, de oma van Sil en de schoonoma van Knut is gisteravond overleden.
Ook hier nogmaals veel sterkte!!
Felicitatiefreakje van mequote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:20 schreef ijsmeis het volgende:
Ja, gefeli Hugo.
Er komt nog meerquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:04 schreef Hugster het volgende:
[..]
Felicitatiefreakje van meNou heb je me al een paar keer gebeld, gefotoboekt, felicitaties gepost en een ecard verstuurd, door jou blijf ik me jarig voelen joh
![]()
![]()
[afbeelding]
Saaiquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:08 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee hoorcolleges zonder wifi gehad
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik wil je nog niet dood hebben*hint*
oke, op je verjaardag mag je spelfoutjes maken..
Bronquote:Prijzen Kia Carnival bekend
Kia heeft prijzen geplakt op de nieuwe grote mpv. De zevenzits Carens staat vanaf het begin van volgende maand bij de dealers.
De Carnival is voorlopig leverbaar met twee motoren. De eerste is de 2,7-liter V6 benzinemotor met 189 pk en maximaal 249 Nm trekkracht. Deze krachtbron lost de 2,5-liter af die het tot 150 pk bracht. Met deze motor haalt de Carinval 192 km/u en als automaat 182 km/u. Als gemiddeld verbruik geeft Kia 10,7 liter op 100 km op.
De simpelste versie is de LX die 29.995 euro kost. Vervolgens is de EX die 33.995 euro is in de handgeschakelde versie en 36.195 als automaat. De EX Luxe is het compleetst en kost 38.995 euro en 41.195 euro met automaat.
De tweede motor is de 2,9-liter diesel. Die heeft 185 pk en een maximaal koppel van 343 Nm. De topsnelheid en het acceleratievermogen van de Carnival 2,9 CRDi VGT zijn nog niet bekend. Wel weet Kia dat het verbruik gemiddeld 7,8 liter op 100 km is. In de LX-trim kost die 33.995 euro. De EX is 37.995 euro en als automaat 40.195 euro. De EX Luxe is 42.995 euro en met een automatische versnellingsbak 45.195 euro.
is ijsmeis echt zwanger van je?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:00 schreef Hugster het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
Bron
Heerlijke machine met een misselijkmakende beul van een diesel
[afbeelding]
als je dat niet wilt moet je hem niet direct overal inhangenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:06 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja en nu moeten we dus aan een familiewagen eh
[afbeelding]
Meisjes moeten de pil in de gaten houden, hoe moeilijk kan het zijnquote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:14 schreef vlad het volgende:
[..]
als je dat niet wilt moet je hem niet direct overal inhangen![]()
jij vertrouwd vrouwen?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:16 schreef Hugster het volgende:
[..]
Meisjes moeten de pil in de gaten houden, hoe moeilijk kan het zijn![]()
[afbeelding]
Wat hij zegtquote:
oi! Mij een beetje de schuld geven eh!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:16 schreef Hugster het volgende:
[..]
Meisjes moeten de pil in de gaten houden, hoe moeilijk kan het zijn![]()
[afbeelding]
Zeg, moet ik alle foute mannendingen eens opnoemen?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:38 schreef vlad het volgende:
nog zo'n vrouwending![]()
je mag ze er nooit op aanspreken, want dan weten ze nergens van en zijn ze de onschuld zelve![]()
![]()
probeer maarquote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zeg, moet ik alle foute mannendingen eens opnoemen?
surequote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik moet even boodschapjes doen
Ander keertje
Moeilijker als je dacht hequote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ander keertje
LOL, ze staat niet om een vervelende reden in de Metro hoop ik?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:31 schreef vlad het volgende:
![]()
zit ik tijdens m'n lunch een beetje door de metro te bladeren. Zie ik een foto van een meisje waar ik ooit eens een vakantie achteraan gehobbelt heb![]()
mooi vrouwtje geworden, jammer dat het niets geworden is![]()
ja denk daar maar eens even over naquote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ander keertje
nope, in de rubriek ingezonden brieven waar ze een paar mensen om hun mening vragenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
LOL, ze staat niet om een vervelende reden in de Metro hoop ik?
Ooh, daar boven aan de pagina waar 3 mensen hun mening geven over een stelling? Dat zijn elke keer dezelfde mensen, en die foto is van 1 iemand zeker 2 jaar oudquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:05 schreef vlad het volgende:
[..]
nope, in de rubriek ingezonden brieven waar ze een paar mensen om hun mening vragen
ohquote:
pagina 8, en zal best dat het steeds dezelfde mensen zijn, maar het is de eerste keer dat ik haar foto erin zie staan. dus voor mij is het nieuwquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooh, daar boven aan de pagina waar 3 mensen hun mening geven over een stelling? Dat zijn elke keer dezelfde mensen, en die foto is van 1 iemand zeker 2 jaar oud(kennis van me).
Heb geen Metro hier, maar zit nog tot half 4 op de westerkade in R'damquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:10 schreef vlad het volgende:
[..]
pagina 8, en zal best dat het steeds dezelfde mensen zijn, maar het is de eerste keer dat ik haar foto erin zie staan. dus voor mij is het nieuw![]()
flink oogdouchenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:18 schreef vlad het volgende:
kreeg net remmenreiniger in m'n oog![]()
![]()
wat een kutgevoel is dat![]()
Helemaal niks, ze houden niet meer van mequote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:15 schreef Fugie het volgende:
en hugo, wat heb je voor kadoooootjes gehad jongen ?
blij dus dat je alles thuis gelaten had?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:20 schreef Alexxxxx het volgende:
mn meeste collega's zitten daar via de reclassering![]()
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:20 schreef Hugster het volgende:
[..]
Helemaal niks, ze houden niet meer van me
[afbeelding]
Ja.... morgen alleen het geld voor de rijles in een plastic zakje meequote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
blij dus dat je alles thuis gelaten had?
vanochtend voor de pauze gestofgezogenzuigd, en na de pauze geveegdquote:
Ik moet daadwerkelijk een wat doen voor m'n studiequote:
Huilliequote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:47 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik moet daadwerkelijk een wat doen voor m'n studie
[afbeelding]
je moet nietsquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:47 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik moet daadwerkelijk een wat doen voor m'n studie
[afbeelding]
Ik moet meer dingen doen dan dat er tijd voor is om ze te doenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Huillie
Zo, ik mocht daar ook nooit over klagen![]()
Niets mis mee behalve dat je dan geen stufi meer krijgtquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:51 schreef vlad het volgende:
[..]
je moet nietsjaartje langer student zijn is niets mis mee toch?
![]()
Ik eigenlijk ook, maar daar heb ik geen zin in. Dus ik ga het na mijn stage inhalen. Dan maar wat maandjes weer terug naar schoolquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik moet meer dingen doen dan dat er tijd voor is om ze te doenKiezen wat je moet afraffelen om iets anders af te krijgen is niet leuk
[afbeelding]
geen stufi meer?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:53 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Niets mis mee behalve dat je dan geen stufi meer krijgt
[afbeelding]
5 Jaar en dan is de kraan dicht, de rest is lenen. En aangezien ik echt hierna nog iets anders moet/mag studeren om meer kans te maken op een baan in mijn interessegebied, wil ik het niet opdrogenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:55 schreef vlad het volgende:
[..]
geen stufi meer?![]()
je krijgt toch 10 jaar stufi ofzo?of was dat in mijn tijd alleen
![]()
Hier word je dan gewoon kassameisje hoorquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Als je geowon je school niet afmaakt, dan kun je leuk collega van me worden
Grootste dillema van de dag, koek of boterham bij de koffiequote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Als je geowon je school niet afmaakt, dan kun je leuk collega van me worden
Ik welquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:08 schreef Sjoewe het volgende:
Nee komop zeg, ik doe geen pauper-opleiding![]()
[afbeelding]
jij wou toch professioneel fruebelen met photoshop e.d.?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:03 schreef Sjoewe het volgende:
Ik gok dat ik er nog wel 2 jaar bij moet lenen. Ik weet alleen nog steeds niet voor welke opleiding
[afbeelding]
Mja maar dat doe ik al.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:13 schreef vlad het volgende:
[..]
jij wou toch professioneel fruebelen met photoshop e.d.?
kunstacademie?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:30 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja maar dat doe ik al.Zonder het arrogant te bedoelen denk ik dat ik me dood ga vervelen als ik een toegespitste opleiding ga doen. Omdat ik het meeste al weet / sneller leer door ervaring.
Dan kan ik beter iets algemeners en het liefst op hoog niveau doen.
[afbeelding]
Misschien, maar de kunstacademie is zwaar overrated eigenlijk.quote:
Dan moet je het ook niet aanprijzen/aankaartenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Sandra heeft er op gezeten
wel mee eensquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:30 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja maar dat doe ik al.Zonder het arrogant te bedoelen denk ik dat ik me dood ga vervelen als ik een toegespitste opleiding ga doen. Omdat ik het meeste al weet / sneller leer door ervaring.
Dan kan ik beter iets algemeners en het liefst op hoog niveau doen.
[afbeelding]
Ja duh, de leraren zijn prutsers. Want het zijn kunstenaars. En die zijn heel erg getalenteerd. Dneken ze zelf. Maar neit in lesgeven.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:32 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Misschien, maar de kunstacademie is zwaar overrated eigenlijk.
[afbeelding]
Je hey gewoon relaxed, jeweets.. mooie vrouwenin de klas die dan verplicht naakt moeten poseren en zoquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan moet je het ook niet aanprijzen/aankaarten
Met veul schaamhaar.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je hey gewoon relaxed, jeweets.. mooie vrouwenin de klas die dan verplicht naakt moeten poseren en zo
Ja dat doe ik ookquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:34 schreef vlad het volgende:
[..]
wel mee eensmaar meende dat je dat toen zei, maar je eerst deze opleiding wou afronden
http://fac-kmt.hku.nl/hku/show/id=101434quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:32 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Misschien, maar de kunstacademie is zwaar overrated eigenlijk.
[afbeelding]
De media-opleiding van de kunstacademie is achterhaald en zinloosquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja duh, de leraren zijn prutsers. Want het zijn kunstenaars. En die zijn heel erg getalenteerd. Dneken ze zelf. Maar neit in lesgeven.
maar je dwingt jezelf wel nieuwe disciplines te leren, en het staat leukop je CV, en je leert NOG meer links tuig kennen
Ik kreeg alleen maar een pop voor me neusquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ach, dat laat je dan gewoon weg bij het natekenen. Artistieke vriujheid
Ga belspelletjes presenterenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ookWant:
a) ik ben al een heel eind en het zou zonde zijn om nu te stoppen
b) een WO diploma is gewoon een luxe op je CV
c) ik vind het vooral nog steeds erg leuk
Maar mijn hart ligt eigenlijk echt bij de televisie
[afbeelding]
hoe lang heb jij er dan op gezeten?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik kreeg alleen maar een pop voor me neus
De strip-opleiding idemquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:37 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
De media-opleiding van de kunstacademie is achterhaald en zinloos
Beetje debiele animaties maken
[afbeelding]
Ok ik begrijp het. Jij dacht dat je op de kunstacademie was, maar bent per ongeluk een spookhusi binnen gelopen. Daar krijg je ook rgeelmatig een pop voor je neus.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Niet
Maar dan nog kreeg ik een pop voor me neus!
Die ken ikquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:36 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
http://fac-kmt.hku.nl/hku/show/id=101434
Ik herken hetquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:44 schreef Googolplexian het volgende:
http://www.thatvideosite.com/view/2483.html
Ik heb van alles en nog wat gedaan maar niets in de lijn van wat ik nu beroepsmatig doe
Fucking sickquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:44 schreef Googolplexian het volgende:
Ik heb van alles en nog wat gedaan maar niets in de lijn van wat ik nu beroepsmatig doe
Maar jij bent dan ook een beroepsmatig nietsnutquote:
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:44 schreef Googolplexian het volgende:
Dit ook?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:49 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
wat lijkt me dat een geweldige kick geven![]()
![]()
Nu wel jaquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:47 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een beroepsmatig nietsnut![]()
[afbeelding]
holy shitquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:54 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dit ook?
http://www.thatvideosite.com/view/2475.html
Begrijpelijk, maar is er gewoon geen werk, of word je er niet voor aangenomen?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nu wel jadeze situatie moet echt niet lang duren
Leeuwarden heeft het hoogste percentage jeugdwerkloosheid van heel Nederland....quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Begrijpelijk, maar is er gewoon geen werk, of word je er niet voor aangenomen?
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:02 schreef Sjoewe het volgende:
Tja ehm: Ik wil porno actrice worden
[afbeelding]
Unimogquote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wie had dat achter die oh zo lieve Dangel gezoht!
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:14 schreef Hugster het volgende:
http://poststuff2.entensity.net/052206/media.php?media=ouch.wmv![]()
![]()
[afbeelding]
AU!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:14 schreef Hugster het volgende:
![]()
[afbeelding]
doe de groeten aan de G:ristenen aan de poort, wil je?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:50 schreef vlad het volgende:
heb ik eindelijk kaartjes voor waldrock, cancellen drie bands en komt er tot op heden maar 1 voor in de plaats terug![]()
volgens mij gaat het weer een top festival worden dit jaar![]()
de g:ristenen zegt iequote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
doe de groeten aan de G:ristenen aan de poort, wil je?
nog even afwachten natuurlijkquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:12 schreef Alexxxxx het volgende:
huh? Komt stream of Passion?
wanneer is het?
Ik heb nog niks voor die datum in de planning, even met Sandra overleggen...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:15 schreef vlad het volgende:
[..]
nog even afwachten natuurlijkik dacht ook dat deicide en ill nino zouden komen
![]()
maar ze staan wel op de playlist iig![]()
en after forever is net toegevoegd
is 1 juli
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:14 schreef Hugster het volgende:
![]()
[afbeelding]
50¤ joh? wist ik niet. maar wel normaal. betaalde we geloof ik ook voor doaquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:23 schreef Alexxxxx het volgende:
50 euro in de voorverkoopwat koste het dan wel niet aan de poort?
Das wel erg duur voor alleen stream of passion wat interessant is....
misschien zoeken ze nog vrijwilligersquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:27 schreef Alexxxxx het volgende:
kamelot is wel aardig.... ik ben eten en Sandra het slechte nieuws van de prijs vertellen
Te langquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:39 schreef vlad het volgende:
hoe lang ben je nou eigenlijk al op zoek naar werk?
geloof momenteel dat er niet zoveel te willen is als het op werk aankomtquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:42 schreef M5 het volgende:
[..]
Te lang
Door dat gepruts van de luchtmacht tweifelde ik steeds of ik ergens anders moest soliciteren, en nu weet ik dat dus zeker. Maar 't geeft opzich niet zo. Ik heb de afgelopen tijd lang genoeg kunnen nadenken over wat ik wel en niet wil.
suprise party gehad?quote:
Ik heb ook niet heel erg specief bedacht wat ik wel en niet wil, maar wel een beetje de 't vakgebied, waar en waar niet. D'r is idd niet zoveel keus. Dus gaat er zometeen maar een open solicitatie de deur uit.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:45 schreef vlad het volgende:
[..]
geloof momenteel dat er niet zoveel te willen is als het op werk aankomt![]()
ik zou zelf ook liever wat meer in de ontwikkeling van motoren gaan, maar op het moment zijn daar de vacatures nog niet voor.
Maar DAF is bezig met het opzetten van een groot motorenlab. dus misschien zijn ze meer mensen nodigover een jaartje moet ik waarschijnlijk toch weer op zoek naar wat anders
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hier word je dan gewoon kassameisje hoor
ach, je sliep toch al slecht jaquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:49 schreef ook_gek het volgende:
ik heb een link met pikante foto's gehad van yvonne. WAAROM vraag ik u WAAROM moet ik dat nou weer krijgen
Ik mocht wel kiezen, maar dat mag ik wel vakerquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:46 schreef vlad het volgende:
[..]
suprise party gehad?![]()
of mag jij de maaltijd uitkiezen?patat met kroketten
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |