quote:Op maandag 22 mei 2006 22:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* PeuRac heeft het aanmeld formulier gedownload en gaat dat deze week ff invullen.
Volgens mij heeft m'n moeder wat van mij gesloopt/weggegooit ofso, toen ik thuis kwam stond er verse yoghurt met suiker en verse aardbeien klaar, nu krijg ik ineens chocolade cade en verse ananas![]()
WHAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 22 mei 2006 22:15 schreef Sjoewe het volgende:
Wat is Peutje stil, zou 'ie zich aan het inschrijven zijn
[..]
[afbeelding]
Was ff aan t genieten van m'n ananas en cakequote:Op maandag 22 mei 2006 22:15 schreef Sjoewe het volgende:
Wat is Peutje stil, zou 'ie zich aan het inschrijven zijn
[..]
[afbeelding]
Toch niet de collectie radio's van zolder ehquote:Op maandag 22 mei 2006 22:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens mij heeft m'n moeder wat van mij gesloopt/weggegooit ofso, toen ik thuis kwam stond er verse yoghurt met suiker en verse aardbeien klaar, nu krijg ik ineens chocolade cade en verse ananas![]()
Die zijn van m'n vader en daar komt ze niet aanquote:Op maandag 22 mei 2006 22:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Toch niet de collectie radio's van zolder eh![]()
[afbeelding]
Bummerquote:Op maandag 22 mei 2006 22:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die zijn van m'n vader en daar komt ze niet aan![]()
heeft jouw pa het zich wel even beter bekekenquote:Op maandag 22 mei 2006 22:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die zijn van m'n vader en daar komt ze niet aan![]()
Afleidingsmanouvrequote:Op maandag 22 mei 2006 22:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Waarom loop je dan?
[afbeelding]
Nou en alsof het om het verhaal gaatquote:Op maandag 22 mei 2006 21:50 schreef PeuRac het volgende:
Ik ben slecht in titels van films ed, ik heb showgirls al 18646484538x gezien volgens mij![]()
verhaal?quote:
WAAROM ZOU JE IN GODSNAAM XP INSTALLEREN AlS JE OOK OS X (quote:Op maandag 22 mei 2006 22:59 schreef ook_gek het volgende:
hey hugster. Nu je eindelijk winxp op die apple notebook kan instaleren zit ik er aan te denken er 1 te gaan halen als deze flaptop op is![]()
Want die apple dingen zijn uber geilLang leven bootcamp
omdat ik heel dat OS X niet kenquote:Op maandag 22 mei 2006 23:04 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
WAAROM ZOU JE IN GODSNAAM XP INSTALLEREN AlS JE OOK OS X () KAN GEBRUIKEN
[afbeelding]
Drie dagen en je bent verkochtquote:
en 200 haalt ie ook niet, inlaat te klein voorquote:Op maandag 22 mei 2006 22:57 schreef PeuRac het volgende:
LOL, krijg net een mailtje van een fokker of ik misschien een Alfa 155 club ken, nииииииииииh![]()
zijn broertje schijnt een 300pkMadeno v6 te hebben, zal wel een typfout zijn en 200 bedoelen.
2 maanden en ik had mijn Mac weer verkochtquote:Op maandag 22 mei 2006 23:10 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Drie dagen en je bent verkocht
[afbeelding]
hij is vast en zeker getjoenedquote:Op maandag 22 mei 2006 23:14 schreef Alfisti het volgende:
[..]
en 200 haalt ie ook niet, inlaat te klein voor
quote:Op maandag 22 mei 2006 23:14 schreef Alfisti het volgende:
[..]
2 maanden en ik had mijn Mac weer verkocht
ik kon er niet aan wennen............quote:Op maandag 22 mei 2006 23:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]Ik zit me nu al te verheugen dat die windows meuk vervangen kan worden.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |