quote:Op maandag 22 mei 2006 21:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]![]()
![]()
Alsjeblieft schrijf je in
![]()
Ik betaal je 100 euro
[afbeelding]
Ik ook als je in het programma zitquote:Op maandag 22 mei 2006 21:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik betaal je 100 euro
[afbeelding]
Ach, kan het voor de grap eigenlijk best wel doen, behalve die 100 euro (wat nu zwart op wit staatquote:Op maandag 22 mei 2006 21:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik betaal je 100 euro
[afbeelding]
Je hebt google-angst?quote:Op maandag 22 mei 2006 22:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ach, kan het voor de grap eigenlijk best wel doen, behalve die 100 euro (wat nu zwart op wit staat), kan je me ook nog ff zeggen waar
Je had die (mannelijke) verleiders moeten zienquote:Op maandag 22 mei 2006 22:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Met je niet-afgemaakte-MBO?
[afbeelding]
http://veronica.sbs.nl/modules.php?name=npo_meldjeaan&site=npohomequote:Op maandag 22 mei 2006 22:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ach, kan het voor de grap eigenlijk best wel doen, behalve die 100 euro (wat nu zwart op wit staat), kan je me ook nog ff zeggen waar
nueh, gewoon luiquote:Op maandag 22 mei 2006 22:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je hebt google-angst?
[afbeelding]
Als je in het programma zit ehquote:Op maandag 22 mei 2006 22:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarschijnlijk waren ze in jou optiek intelligent.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je had die (mannelijke) verleiders moeten zien![]()
![]()
Terwijl de vrouwelijke verleiders WEL intelligent waren
dat zeiden we in de brugklas van havo/vwo ook altijdquote:Op maandag 22 mei 2006 22:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ECHT WEL KEK SUPERVET TE GEK GAAF MAN!
[afbeelding]
Wij ookquote:Op maandag 22 mei 2006 22:06 schreef Youp het volgende:
[..]
dat zeiden we in de brugklas van havo/vwo ook altijd
jawelquote:Op maandag 22 mei 2006 22:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wij ook
Het minuscule snufje sarcasme heb je niet gespot in de post?
[afbeelding]
Vet parra gekquote:
quote:Liefe Meneer of Mevrouw van Tempitatition Islans,
bijgaande deese iemeel hep ik een foto van muzelf bijgesloten in swembroek.
De foto is in de sere genomen, dus de tuin lijkt wat klijn drop. Maar da is niezo dat komt door de foto.
Kuszies,
Robbie
* PeuRac heeft het aanmeld formulier gedownload en gaat dat deze week ff invullen.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:02 schreef Youp het volgende:
[..]
http://veronica.sbs.nl/modules.php?name=npo_meldjeaan&site=npohome
dwaasquote:Op maandag 22 mei 2006 22:15 schreef Sjoewe het volgende:
Wat is Peutje stil, zou 'ie zich aan het inschrijven zijn
[..]
[afbeelding]
Duh heb ik je fiets gekquote:Op maandag 22 mei 2006 22:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Geef boks dan!
Heb jij mijn fiets?
[afbeelding]
quote:Op maandag 22 mei 2006 22:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* PeuRac heeft het aanmeld formulier gedownload en gaat dat deze week ff invullen.
Volgens mij heeft m'n moeder wat van mij gesloopt/weggegooit ofso, toen ik thuis kwam stond er verse yoghurt met suiker en verse aardbeien klaar, nu krijg ik ineens chocolade cade en verse ananas![]()
WHAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 22 mei 2006 22:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[afbeelding]
Was ff aan t genieten van m'n ananas en cakequote:Op maandag 22 mei 2006 22:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[afbeelding]
Toch niet de collectie radio's van zolder ehquote:Op maandag 22 mei 2006 22:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens mij heeft m'n moeder wat van mij gesloopt/weggegooit ofso, toen ik thuis kwam stond er verse yoghurt met suiker en verse aardbeien klaar, nu krijg ik ineens chocolade cade en verse ananas![]()
Die zijn van m'n vader en daar komt ze niet aanquote:Op maandag 22 mei 2006 22:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Toch niet de collectie radio's van zolder eh![]()
[afbeelding]
Bummerquote:Op maandag 22 mei 2006 22:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die zijn van m'n vader en daar komt ze niet aan![]()
heeft jouw pa het zich wel even beter bekekenquote:Op maandag 22 mei 2006 22:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die zijn van m'n vader en daar komt ze niet aan![]()
Afleidingsmanouvrequote:Op maandag 22 mei 2006 22:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Waarom loop je dan?
[afbeelding]
Nou en alsof het om het verhaal gaatquote:Op maandag 22 mei 2006 21:50 schreef PeuRac het volgende:
Ik ben slecht in titels van films ed, ik heb showgirls al 18646484538x gezien volgens mij![]()
verhaal?quote:
WAAROM ZOU JE IN GODSNAAM XP INSTALLEREN AlS JE OOK OS X (quote:Op maandag 22 mei 2006 22:59 schreef ook_gek het volgende:
hey hugster. Nu je eindelijk winxp op die apple notebook kan instaleren zit ik er aan te denken er 1 te gaan halen als deze flaptop op is![]()
Want die apple dingen zijn uber geilLang leven bootcamp
omdat ik heel dat OS X niet kenquote:Op maandag 22 mei 2006 23:04 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
WAAROM ZOU JE IN GODSNAAM XP INSTALLEREN AlS JE OOK OS X () KAN GEBRUIKEN
[afbeelding]
Drie dagen en je bent verkochtquote:
en 200 haalt ie ook niet, inlaat te klein voorquote:Op maandag 22 mei 2006 22:57 schreef PeuRac het volgende:
LOL, krijg net een mailtje van een fokker of ik misschien een Alfa 155 club ken, nииииииииииh![]()
zijn broertje schijnt een 300pkMadeno v6 te hebben, zal wel een typfout zijn en 200 bedoelen.
2 maanden en ik had mijn Mac weer verkochtquote:Op maandag 22 mei 2006 23:10 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Drie dagen en je bent verkocht
[afbeelding]
hij is vast en zeker getjoenedquote:Op maandag 22 mei 2006 23:14 schreef Alfisti het volgende:
[..]
en 200 haalt ie ook niet, inlaat te klein voor
quote:Op maandag 22 mei 2006 23:14 schreef Alfisti het volgende:
[..]
2 maanden en ik had mijn Mac weer verkocht
ik kon er niet aan wennen............quote:Op maandag 22 mei 2006 23:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]Ik zit me nu al te verheugen dat die windows meuk vervangen kan worden.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |