quote:Effectively protect your car from theft with this simple yet reliable car alarm.
Can be triggered by a vibration sensor (not supplied), a door or the boot opening (by sensing the voltage drop as the courtesy light is turned on) or through any number of switches wired to ground e.g. a bonnet or boot switch (not supplied). It has entry and exit delays, auto-reset, and the alarm duration is adjustable.
Working voltage: 6 to 12Vdc from vehicle battery. Output: 6/12Vdc / 3A maximum. PCB: 47x55mm. Solder posts for all connections.
damn das waar ook. Jij bent gewoon 3 jaar ouderquote:
Kun je nou niet gaan dan?quote:Op maandag 22 mei 2006 20:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Axl (de buitenkat) kwam vanmiddag helemaal nat thuis, alsof hij in de sloot was gevallen... Nu is ie weer wat droog, blijkt hij ineens helemaal een dikke kop (hals, kaak), een scheef oor, en een gat in zn achterpoot te hebbenWe vermoeden dat hij de sloot in is geschopt oid....
En morgen kan ik niet eens mee naar de dierenarts doordat ik een reïntegratieproject moet doen
kaak is niet gebroken oid, we houden m erg goed in de gaten, en mn ouders staan stand by voor als we plots toch moeten...quote:
35 dit jaar. En nog steeds rijpende.quote:Op maandag 22 mei 2006 20:53 schreef lipje het volgende:
[..]
damn das waar ook. Jij bent gewoon 3 jaar ouder
quote:Op maandag 22 mei 2006 20:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
kaak is niet gebroken oid, we houden m erg goed in de gaten, en mn ouders staan stand by voor als we plots toch moeten...
wantquote:
ach gut meid ... en nu?quote:Op maandag 22 mei 2006 21:39 schreef PeuRac het volgende:
Zo, was ik klaar met sporten, douchen, ligt de kabel eruit zodat ik de laatste uitzending van Temptation Island gemist heb
Nu mis je showgirls ook nogquote:Op maandag 22 mei 2006 21:39 schreef PeuRac het volgende:
Zo, was ik klaar met sporten, douchen, ligt de kabel eruit zodat ik de laatste uitzending van Temptation Island gemist heb
Fuck jaquote:
Was geen fuck aan!quote:Op maandag 22 mei 2006 21:39 schreef PeuRac het volgende:
Temtation Islandquote:Op maandag 22 mei 2006 21:39 schreef PeuRac het volgende:
Oke, maar ik kijk zondag de herhaling welquote:
D'r is toch bijna niets triesters op tvquote:Op maandag 22 mei 2006 21:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vertel jochie, nare herinneringen aan?
[afbeelding]
Tis een eiland met hoeren en domme sjonnen die op zeker elkaar een beetje gaan zitten douwen, waarnaar wij zogenaamd stiekem door pauperkwaliteit nightshots moeten kijken in spanning tot de volgende reclamesessie.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vertel jochie, nare herinneringen aan?
[afbeelding]
Ik heb het 1 keer gezien, uit pure verveling omdat het alternatiefquote:Op maandag 22 mei 2006 21:50 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
D'r is toch bijna niets triesters op tv
Het lijkt tegenwoordig wel of mensen er trots op zijn hersenloos naar andermans emoties te gaan zitten kijken.
Je laat je vriend/vriendin achter bij 8 vrouwen/mannen die niks anders willen als hem/haar neuken en dan gaan zeiken als het gebeurt, dat vind ik mooi, die schijnheiligheidquote:Op maandag 22 mei 2006 21:50 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
D'r is toch bijna niets triesters op tv
Het lijkt tegenwoordig wel of mensen er trots op zijn hersenloos naar andermans emoties te gaan zitten kijken.
Ik had het over gisteravond conjoquote:Op maandag 22 mei 2006 21:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tis een eiland met hoeren en domme sjonnen die op zeker elkaar een beetje gaan zitten douwen, waarnaar wij zogenaamd stiekem door pauperkwaliteit nightshots moeten kijken in spanning tot de volgende reclamesessie.
Ik pass
[afbeelding]
Je doelt op m'n vakantie op Aruba?quote:Op maandag 22 mei 2006 21:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb het 1 keer gezien, uit pure verveling omdat het alternatiefvoetbal
was
En ik heb toen met gekromde tenen zitten kijken
Maar 't was een insiders grapje:')
[afbeelding]
Je hebt daar je ervaring opgedaan?quote:Op maandag 22 mei 2006 21:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je laat je vriend/vriendin achter bij 8 vrouwen/mannen die niks anders willen als hem/haar neuken en dan gaan zeiken als het gebeurt, dat vind ik mooi, die schijnheiligheid![]()
commerciele zwaar overtrokken onzin is het, ik kan er geen 5 minuten naar kijkenquote:Op maandag 22 mei 2006 21:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je laat je vriend/vriendin achter bij 8 vrouwen/mannen die niks anders willen als hem/haar neuken en dan gaan zeiken als het gebeurt, dat vind ik mooi, die schijnheiligheid![]()
Ze zijn allemaal net als jij eh? Soort zoekt kijkt soortquote:Op maandag 22 mei 2006 21:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 mei 2006 21:54 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je doelt op m'n vakantie op Aruba?Ruzie, neuken en je vervelen
[afbeelding]
quote:Op maandag 22 mei 2006 21:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik had het over gisteravond conjo
[afbeelding]
Mja okquote:Op maandag 22 mei 2006 21:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
[..]
Maar dat had ook een mooie geweest ja
[afbeelding]
Nee, ik zou aan zo'n programma niet meedoen als ik een relatie had. En voor verleider zou ik (als ik dat zou willen) waarschijnlijk toch niet in aanmerking komen.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je hebt daar je ervaring opgedaan?
[afbeelding]
Je hebt wel de praatjes voor een verleider.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, ik zou aan zo'n programma niet meedoen als ik een relatie had. En voor verleider zou ik (als ik dat zou willen) waarschijnlijk toch niet in aanmerking komen.
Ik ben te hoog opgeleidquote:Op maandag 22 mei 2006 21:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je hebt wel de praatjes voor een verleider.
[afbeelding]
quote:Op maandag 22 mei 2006 21:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, ik zou aan zo'n programma niet meedoen als ik een relatie had. En voor verleider zou ik (als ik dat zou willen) waarschijnlijk toch niet in aanmerking komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |