ohquote:
pagina 8, en zal best dat het steeds dezelfde mensen zijn, maar het is de eerste keer dat ik haar foto erin zie staan. dus voor mij is het nieuwquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooh, daar boven aan de pagina waar 3 mensen hun mening geven over een stelling? Dat zijn elke keer dezelfde mensen, en die foto is van 1 iemand zeker 2 jaar oud(kennis van me).
Heb geen Metro hier, maar zit nog tot half 4 op de westerkade in R'damquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:10 schreef vlad het volgende:
[..]
pagina 8, en zal best dat het steeds dezelfde mensen zijn, maar het is de eerste keer dat ik haar foto erin zie staan. dus voor mij is het nieuw![]()
flink oogdouchenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:18 schreef vlad het volgende:
kreeg net remmenreiniger in m'n oog![]()
![]()
wat een kutgevoel is dat![]()
Helemaal niks, ze houden niet meer van mequote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:15 schreef Fugie het volgende:
en hugo, wat heb je voor kadoooootjes gehad jongen ?
blij dus dat je alles thuis gelaten had?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:20 schreef Alexxxxx het volgende:
mn meeste collega's zitten daar via de reclassering![]()
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:20 schreef Hugster het volgende:
[..]
Helemaal niks, ze houden niet meer van me
[afbeelding]
Ja.... morgen alleen het geld voor de rijles in een plastic zakje meequote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
blij dus dat je alles thuis gelaten had?
vanochtend voor de pauze gestofgezogenzuigd, en na de pauze geveegdquote:
Ik moet daadwerkelijk een wat doen voor m'n studiequote:
Huilliequote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:47 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik moet daadwerkelijk een wat doen voor m'n studie
[afbeelding]
je moet nietsquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:47 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik moet daadwerkelijk een wat doen voor m'n studie
[afbeelding]
Ik moet meer dingen doen dan dat er tijd voor is om ze te doenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Huillie
Zo, ik mocht daar ook nooit over klagen![]()
Niets mis mee behalve dat je dan geen stufi meer krijgtquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:51 schreef vlad het volgende:
[..]
je moet nietsjaartje langer student zijn is niets mis mee toch?
![]()
Ik eigenlijk ook, maar daar heb ik geen zin in. Dus ik ga het na mijn stage inhalen. Dan maar wat maandjes weer terug naar schoolquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik moet meer dingen doen dan dat er tijd voor is om ze te doenKiezen wat je moet afraffelen om iets anders af te krijgen is niet leuk
[afbeelding]
geen stufi meer?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:53 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Niets mis mee behalve dat je dan geen stufi meer krijgt
[afbeelding]
5 Jaar en dan is de kraan dicht, de rest is lenen. En aangezien ik echt hierna nog iets anders moet/mag studeren om meer kans te maken op een baan in mijn interessegebied, wil ik het niet opdrogenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:55 schreef vlad het volgende:
[..]
geen stufi meer?![]()
je krijgt toch 10 jaar stufi ofzo?of was dat in mijn tijd alleen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |