aangebrande phonix?quote:Op maandag 22 mei 2006 16:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja maar ze zijn ook lang niet altijd allemaal zo leuk als erik
waar is overigens aangebrande phonix gebleven?
quote:Op maandag 22 mei 2006 16:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
die post nog volop of Fok, maar dus niet meer in onze topic reeksquote:Op maandag 22 mei 2006 16:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
waar is overigens aangebrande phonix gebleven?
Lezenquote:Op maandag 22 mei 2006 16:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
Reminder: als je de (laatste) post doet, dan moet je ook een nieuw topic openen!
eigenlijk had Jerruh de 300ste post CDP
maarik ben niet flauw
![]()
Ich habe keine ahnungquote:Op maandag 22 mei 2006 16:44 schreef Manias het volgende:
CDP heeft supermoderatorpowerz?
Wat nu?quote:Op maandag 22 mei 2006 16:47 schreef Manias het volgende:
[..]je kent je eigen kracht niet! Ach nein!
LMAOquote:Op maandag 22 mei 2006 16:51 schreef Manias het volgende:
dat komt door CDP's powers!
en wat nu.. nu.. moet je je powers wenden voor Het Goede!
I don't have all the answers my son. You must find your own path. (wat een easy comeback met zoveel cheesy filmquotesquote:
Gewoon het slechte verdrijvenquote:
Sleur ze hun naamtopique in!quote:Op maandag 22 mei 2006 16:42 schreef Cairon het volgende:
maar volgens mij is het een beetje een schandaal dat hele Zodiakk en Flipneus en Dirk... ze doen er zo geheimzinnig over...
Hier niet hoorquote:Op maandag 22 mei 2006 16:58 schreef Manias het volgende:
msn ligt plat grr
stupid giiiirrrl!quote:Op maandag 22 mei 2006 17:02 schreef TehRockstar het volgende:
You're travelling through another dimension.
Misschien kreeg hij de upid giiiirrrl! niet uitgesproken, en is ie blijven steken bij SSSSST.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:53 schreef Jerruh het volgende:
wat nou, mania[s]s!
quote:Op maandag 22 mei 2006 17:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien kreeg hij de upid giiiirrrl! niet uitgesproken, en is ie blijven steken bij SSSSST.
frozen strawberry'squote:
quote:Op maandag 22 mei 2006 10:39 schreef Cairon het volgende:
ik ga sporten vandaag
quote:Op maandag 22 mei 2006 10:43 schreef Cairon het volgende:
had ik al gezegd dat ik ging sporten vandaag?
quote:Op maandag 22 mei 2006 10:49 schreef Cairon het volgende:
ik ga wel sporten! sterker nog ik ga NU sporten.
quote:Op maandag 22 mei 2006 12:22 schreef Cairon het volgende:
Mijn sportspullen zijn nog nat en zitten in de droger, dus ik kan nog niet gaan sporten, ik ga rond een uur of twee denk ik.
quote:Op maandag 22 mei 2006 13:23 schreef Cairon het volgende:
ik denk dat ik resultaat begin te zien van het sporten...
heb ik al gezegd dat ik vandaag ga sporten?
CAIROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONquote:Op maandag 22 mei 2006 13:28 schreef Cairon het volgende:
ik sport nog maar 2 weken ik ga nu de derde week in
Dat Cairon sport of die foto van TRS en zijn nieuwe speeltje?quote:Op maandag 22 mei 2006 18:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
bah..
SSSuusuusuuudio?quote:Op maandag 22 mei 2006 17:57 schreef Jerruh het volgende:
[..]
"stttt...ok nog een keer...stttttttttuuuuuustustuuusttttttt....argh..opnieuw!....sttttttstststststtttttssssttttttttttttttttttt ... ok ik geef het op..."
quote:Op maandag 22 mei 2006 18:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
die foto van TRS en zijn nieuwe speeltje
SSSSSSSSSTephan ik hou van je?quote:Op maandag 22 mei 2006 19:00 schreef Manias het volgende:
jullie zullen nooit loskrijgen waarom ik sst zei! PAH!![]()
haai kaafje
Dat stuurt http://www.gay.nl/mick325 mequote:als ze naar je kijken en je profiel lezen denken die mannen pfff wat een ingewikkeld ventje , 20 jaar geleden nog niet lang geleden dus was ik net zo oud als jij maar zo een kapsones had ik gelukkig niet ,
ook jongens van 20 lopen al met een rolator , leeftijd maakt niet uit het is het innerlijke wat liefde geeft je voelt je aangetrokken tot , ik zoie jou als een gast die denkt dat hij iedereen kan krijgen en gelukkig weet ik dat dat helaas voor jou niet zo is !!!!!!!!!!!!
waar is die tijd gebleven dat ik dat soort ebrichten kreegquote:Op maandag 22 mei 2006 19:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat stuurt http://www.gay.nl/mick325 me![]()
Hoe dom/lelijk die persoon ook is. Het is waar, je hebt enorme kapsones.quote:Op maandag 22 mei 2006 19:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat stuurt http://www.gay.nl/mick325 me![]()
quote:Op maandag 22 mei 2006 19:15 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Hoe dom/lelijk die persoon ook is. Het is waar, je hebt enorme kapsones.
quote:16-05-06 23:21
favorite acteur, geert hoes wat een lekkere vent is dat zeg wow
"Don't Like Me, Fine: Get On, Get Out"quote:Op maandag 22 mei 2006 19:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Te hilarisch. Ik ben alles behalve vol kapsones en arrogant
Het is gewoon realistisch. Als je me niet mag, waarom zou je dan rondblijven hangen?quote:Op maandag 22 mei 2006 19:18 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
"Don't Like Me, Fine: Get On, Get Out"
Klinkt als kapsones.quote:Op maandag 22 mei 2006 19:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het is gewoon realistisch. Als je me niet mag, waarom zou je dan rondblijven hangen?
quote:Op maandag 22 mei 2006 20:24 schreef Cairon het volgende:
ik ben net terug van het sporten!
ik heb ook wel eens 3 weken lang iedere dag gesportquote:Op maandag 22 mei 2006 20:52 schreef Cairon het volgende:
het IS plat en goedkoop.
ER daarentegen is telkens weer tegen het einde aan een Belgenspelletje... en dit jaar is zo te zien niet anders... hoevel Nederlanders zitten er nog in... 2 ofzo... en iets van 6 Belgen
Eenschquote:
Hmz, laten ze eens heel snel die koffer met kleren afpakken? Zonder kleren is ie leukerquote:Op maandag 22 mei 2006 21:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Eensch
Al heeft ie nu wel een koffer vol kleren
*wacht af tot ze weer eens zwaar bezopen zijn en hij naakt in de hottub gaat!*quote:Op maandag 22 mei 2006 21:41 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Hmz, laten ze eens heel snel die koffer met kleren afpakken? Zonder kleren is ie leuker
Australie volg ik niet. En heb je hem naakt in de hottub gezien? Waar?quote:Op maandag 22 mei 2006 21:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
*wacht af tot ze weer eens zwaar bezopen zijn en hij naakt in de hottub gaat!*
Trouwens, er komt waarschijnlijk een kandidaten uitwisseling met Australia...zou het die geile gozer met paardenlul worden?
Nog niet, maar in BB UK is dat meer regel dan uitzonderingquote:Op maandag 22 mei 2006 21:44 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Australie volg ik niet. En heb je hem naakt in de hottub gezien? Waar?
Mèèèèèèèn!!quote:Op maandag 22 mei 2006 21:46 schreef Manias het volgende:
[..]
heeeeeeerbieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!
I knowquote:Op maandag 22 mei 2006 21:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nog niet, maar in BB UK is dat meer regel dan uitzondering
Omdat in de Engelse Big Brother zitquote:Op maandag 22 mei 2006 21:48 schreef Dave het volgende:
Wie is Sezer, en waarom weet ik niet wie het is?
Daar kreeg ik net een zeer smakelijk filmpje vanquote:Op maandag 22 mei 2006 21:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
*wacht af tot ze weer eens zwaar bezopen zijn en hij naakt in de hottub gaat!*
Trouwens, er komt waarschijnlijk een kandidaten uitwisseling met Australia...zou het die geile gozer met paardenlul worden?
quote:Op maandag 22 mei 2006 21:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar kreeg ik net een zeer smakelijk filmpje van
Sezer is een enorm lekker ding uit Big Brother UK en ik had al lang een foto van hem laten zien als ik er een kon vindenquote:Op maandag 22 mei 2006 21:48 schreef Dave het volgende:
Wie is Sezer, en waarom weet ik niet wie het is?
Ik moet min-of-meer verplicht meequote:Op maandag 22 mei 2006 21:52 schreef Dave het volgende:
Gaan er nog mensen naar Roze Zaterdag?
Dus als ik iemand op sleeptouw tegenkom, dan ben jij dat?quote:Op maandag 22 mei 2006 21:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou, er is mij al te kennen gegeven dat ik mee gesleurd ga worden
Ja, die had ik ook gevonden ja, maar hij is al eens op een handdoekje na naakt te zien geweestquote:Op maandag 22 mei 2006 21:54 schreef Manias het volgende:
http://bigbrother.digitalspy.co.uk/bb7/contestants/sezer/
Nou, ik word of door XMN8R meegesleurd, of een hetero collega van me (man!)quote:Op maandag 22 mei 2006 21:58 schreef Dave het volgende:
[..]
Dus als ik iemand op sleeptouw tegenkom, dan ben jij dat?
Als ik z'n Trivia even negeer (quote:Op maandag 22 mei 2006 22:01 schreef Manias het volgende:
http://bigbrother.digitalspy.co.uk/bb7/contestants/richard/manhunter
past nelly furtado's nieuwe single bij! (maneater)
Je spartelt vast alleen wat tegen omdat zij dat leuk vinden.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou, ik word of door XMN8R meegesleurd, of een hetero collega van me (man!)
Ik vind m ook cutequote:Op maandag 22 mei 2006 22:03 schreef Dave het volgende:
[..]
Als ik z'n Trivia even negeer () is dat dus wel meer m'n type.
.
Is dat in een aflevering te zien geweest?quote:Op maandag 22 mei 2006 22:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Rich schijnt dus in zn doorschijnende witte boxer te hebben rondgehuppeld maar er zijn nergens caps
Nog nietquote:Op maandag 22 mei 2006 22:08 schreef Dave het volgende:
[..]
Is dat in een aflevering te zien geweest?
Ok, ik had een vriend uit de UK er al op aangesproken, maar die weet dan vast bij God niet waar ik het over heb.quote:
Nee sinds donderdag al hoorquote:
Roze Zaterdag,quote:Op maandag 22 mei 2006 21:52 schreef Dave het volgende:
Gaan er nog mensen naar Roze Zaterdag?
quote:Op maandag 22 mei 2006 22:29 schreef Cairon het volgende:
ik wil woensdag wel naar de danssalon... kuchekuchekuch... na het sporten natuurlijk
why not?quote:Op maandag 22 mei 2006 22:32 schreef Weemz het volgende:
Nou, blij dat ik naar Musicals in AHOY' ben geweest, en niet naar de Musical Awards...
IK ga o.a. met Eefje... lijkt me nou NIET zo verstandigquote:Op maandag 22 mei 2006 22:29 schreef Cairon het volgende:
ik wil woensdag wel naar de danssalon... kuchekuchekuch... na het sporten natuurlijk
zeker weer iets wat er tussen door slipt of een garpjequote:Op maandag 22 mei 2006 21:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik zweer het je. Ik ram dat joch zn kankersmoel nog eens finaal in en tot bloedens aan toe ook.
Geloof me, dit is compleet 100% gemeend. Ik heb het gehad met mn broertje..quote:Op maandag 22 mei 2006 22:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zeker weer iets wat er tussen door slipt of een garpje
Ja, met dat meisje.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:40 schreef Cairon het volgende:
oh met dat meisje
dat vind ik dus echt je reinste flauwekulquote:Op maandag 22 mei 2006 22:55 schreef Cairon het volgende:
die ene die mijn gevoel voor humor absoluut niet deelt en mij erg graag ziet met alle tanden uit m'n bek geslagen...
om eerlijk te zijn weet ik nog steeds niet welke van de twee Eefje is... ik ben gewoon waanzinnig slecht in namen onthouden. Hoe heette die ene gozer die er was.
Wat is dat trouwens met mensen.
Ik leer mensen kennen, namen zijn niet wat een persoon definieert, maar iemands daden acties en uitspraken zijn wat mensen definieert. Als mensen struikelen over het feit dat ik hun naam niet kan onthouden, dan geven ze in mijn ogen alleen maar aan dat ze zeer oppervlakkig omspringen met dat soort zaken en zich willen limiteren tot hun eigen naam.
De naam Juan zegt niets over de persoon, want wat dat betreft had Juan net zo goed Michael kunnen heten. Eefje kan net zo goed Ludmilla heten, en het zou niets veranderen aan de persoon die ze is.
Ik zou je ook niet meenemen samen met Silvia. Of samen met Dick. Of samen met Tim.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:55 schreef Cairon het volgende:
die ene die mijn gevoel voor humor absoluut niet deelt en mij erg graag ziet met alle tanden uit m'n bek geslagen...
om eerlijk te zijn weet ik nog steeds niet welke van de twee Eefje is... ik ben gewoon waanzinnig slecht in namen onthouden. Hoe heette die ene gozer die er was.
Wat is dat trouwens met mensen.
Ik leer mensen kennen, namen zijn niet wat een persoon definieert, maar iemands daden acties en uitspraken zijn wat mensen definieert. Als mensen struikelen over het feit dat ik hun naam niet kan onthouden, dan geven ze in mijn ogen alleen maar aan dat ze zeer oppervlakkig omspringen met dat soort zaken en zich willen limiteren tot hun eigen naam.
De naam Juan zegt niets over de persoon, want wat dat betreft had Juan net zo goed Michael kunnen heten. Eefje kan net zo goed Ludmilla heten, en het zou niets veranderen aan de persoon die ze is.
Geile filmquote:Op maandag 22 mei 2006 23:01 schreef Manias het volgende:
showgirls op veronicasaved by the bell onschuld zelve
Wat een BULLshit.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:03 schreef Cairon het volgende:
Als zij daar over wil vallen en struikelen is dat haar probleem, geeft alleen maar aan dat ze meer interesse heeft in oppervlakkige elementen dan in andere zaken, Zij laat zich bepalen door haar naam,, niet haar inhoud.
Botsen is een groot woord maar een echt wederzijds liefhebben is er niet.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:06 schreef Cairon het volgende:
bots ik met Tim?
Dan ga je maar mee naar Superman in IMAX 3Dquote:Op maandag 22 mei 2006 23:09 schreef Cairon het volgende:
ik ga met m'n nichtje en haar vriendje. We gaan altijd met z'n drieen naar de bios, en we hebben de vorige twee X-men films ook al samen gezien. Vriendje is net zo'n X-men nerd als ik.
Maar bedankt voor het aanbod hoor CDP das erg aardig van je![]()
dat kan op zich wel kloppen, sinds het uit is tussen jullie heb ik me tegenover hem altijd wel een stuk killer opgesteld.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Botsen is een groot woord maar een echt wederzijds liefhebben is er niet.
okquote:Op maandag 22 mei 2006 23:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dan ga je maar mee naar Superman in IMAX 3D![]()
Volgens mij ben jij kei-amusant tijdens comics-verfilmingen of sci-fi...
Wil je met mij naar de Lion KIng?quote:Op maandag 22 mei 2006 23:06 schreef Cairon het volgende:
bots ik met Tim?
Zo'n persoon die op alles wat niet klopt met de comic of regels van dat universum bekritiseert live en directquote:
Dat niet-wederzijds liefhebben was al voor het uit was het geval, maar goed. Ik wil niet lullig doen, maar ik zeg gewoon eerlijk dat als ik met Eef uitga (wat als vats lag) ik er weinig voor voel om iemand mee te nemen waarbij ik weet dat zij zich gaat irriteren. Ik zit dna bv ook serieus met de housewarming in m'n maag. Daar is Dick bv ook bij, en ik zie jullie nou niet bepaald gezellig samen zijn in 1 kamer (aangezien ik iedere keer moet aanhoren hoezeer je van hem walgt).quote:Op maandag 22 mei 2006 23:10 schreef Cairon het volgende:
[..]
dat kan op zich wel kloppen, sinds het uit is tussen jullie heb ik me tegenover hem altijd wel een stuk killer opgesteld.
Wat laag.quote:
het is toch niet de bedoeling om tijdens een film amusant te zijn, lijkt mij irritantquote:Op maandag 22 mei 2006 23:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dan ga je maar mee naar Superman in IMAX 3D![]()
Zou ik botsen met Eef? Tim bots wel met mijn kleurenpallet... hij wil grijsachtigquote:Op maandag 22 mei 2006 23:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou je ook niet meenemen samen met Silvia. Of samen met Dick. Of samen met Tim.
Dus het ligt niet alleen aan namen. Je botst gewoon nogal met die vrienden van mij en ik heb geen zin in irritaties en gezeik, maar in een leuke avond.
Ik nodig jou toch ook niet uit?quote:Op maandag 22 mei 2006 23:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
het is toch niet de bedoeling om tijdens een film amusant te zijn, lijkt mij irritant
kan me voorstellen dan mensen zich ook storen aan mijn bulderlach, die soms ook stimulerend werkt
Oh! Oh! Ik?quote:Op maandag 22 mei 2006 21:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik zweer het je. Ik ram dat joch zn kankersmoel nog eens finaal in en tot bloedens aan toe ook.
Ik zeg toch dat het ab-so-luut niets te maken heeft met het wel of niet onthouden van namen?quote:Op maandag 22 mei 2006 23:14 schreef Cairon het volgende:
Ang3l laat ik het zo stellen, het is juist die tactiek die me op school altijd heeft geholpen om snel contact te maken met mensen. Het duurde me drie maanden voordat ik de helft van mijn klas kende, en na twee jaar moest ik nog nadenken over hoe sommige mensen heten...
Desondanks heb ik met niemand ruzie gehad, en kan ik het met al mijn klasgenoten vinden. En het zijn juist de mensen met wiens namen ik in de eerste instantie de meeste moeite had, die ik nu nog steeds spreek en zie.
Nee. Mijn broertje.quote:
Zegt ie dat dan?quote:Op maandag 22 mei 2006 23:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik nodig jou toch ook niet uit?
Nee, maar ik snap niet waarom hij het dan gelijk weer op zichzelf moet betrekken. That's all.quote:
Ja.quote:
Hij wil rood, aangezien zijn kamer rood zwart en wit is ingericht.quote:Tim bots wel met mijn kleurenpallet... hij wil grijsachtigterwijl het gewoon rood en beige/wit is dat hip is!
Omdat hij ene vergelijking maakt? En daarbij uit een voorbeeld put en dat hij dat voorbeeld is? Omdat hij aangeeft dat hij zich kan voorstellen dat mensen zich ergeren aan mensen die continu commentaar hebben tijdens een film, net zoals mensen zich kunnen ergeren aan hem aangezien hij altijd ENORM hard kan lachen om films?quote:Op maandag 22 mei 2006 23:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee, maar ik snap niet waarom hij het dan gelijk weer op zichzelf moet betrekken. That's all.
Ja, je mag weleens lief tegen me doen, hoor, klein kreng.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee. Mijn broertje.
Misschien projecteer ik mijn haat voor hem op jou.
het was eigenlijk ook meer een algemene vraagquote:Op maandag 22 mei 2006 23:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik nodig jou toch ook niet uit?
Jeez, moet ik ook elke keer als iemand een opmerking maakt naar mij 2 anderen laten reageren?quote:Op maandag 22 mei 2006 23:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat hij ene vergelijking maakt? En daarbij uit een voorbeeld put en dat hij dat voorbeeld is? Omdat hij aangeeft dat hij zich kan voorstellen dat mensen zich ergeren aan mensen die continu commentaar hebben tijdens een film, net zoals mensen zich kunnen ergeren aan hem aangezien hij altijd ENORM hard kan lachen om films?
Jeez.
Ben jij ooit met mij naar de bioscoop geweest?quote:Op maandag 22 mei 2006 23:18 schreef Ang3l het volgende:
Omdat hij ene vergelijking maakt? En daarbij uit een voorbeeld put en dat hij dat voorbeeld is? Omdat hij aangeeft dat hij zich kan voorstellen dat mensen zich ergeren aan mensen die continu commentaar hebben tijdens een film, net zoals mensen zich kunnen ergeren aan hem aangezien hij altijd ENORM hard kan lachen om films?
Jeez.
Ik moet eerst even mick[zoveel] even vertellen dat ie een botte klootzak is.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:19 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja, je mag weleens lief tegen me doen, hoor, klein kreng..
Negeer hem dan ook echt.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jeez, moet ik ook elke keer als iemand een opmerking maakt naar mij 2 anderen laten reageren?
Ik probeer hem gewoon te negeren en toch probeert ie steeds weer op me te reageren en de reden van mn irritatie te achterhalen terwijl ik meerdere malen heb aangegeven daar geen trek in te hebben.
Zo zit het niet eens. Het heeft niet met "plaatsen boven" te maken, als meer met het feit dat jij heel snel met anderen botst. Als er 4 van mijn vrienden zijn die zich groen en geel kunnen irriteren aan je gedrag, dan kies ik bij een feest idd liever voor die 4. Maar is dat plaatsen boven? Nee zo zie ik het niet. Want individueel zou ik net zo lief met jou naar de film gaan als met bv Sil, of Tim. In groepsverband ligt het echter anders, want die 4 ergeren zich niet aan elkaar.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:18 schreef Cairon het volgende:
Ang3l ik hoef niet op je housewarming te komen, en dat weet je, want dat heb ik je al gezegd, net zoals ik weet dat je mij nooit boven andere vrienden of kennisen zal plaatsen. En ik hoop dat jij weet dat ik dat ook nooit serieus van je zou vragen.
ik ben al blij als ik tussen vrienden geplaatst wordt er boven geeft me juist een ongemakkelijk gevoelquote:Op maandag 22 mei 2006 23:18 schreef Cairon het volgende:
Ang3l ik hoef niet op je housewarming te komen, en dat weet je, want dat heb ik je al gezegd, net zoals ik weet dat je mij nooit boven andere vrienden of kennisen zal plaatsen. En ik hoop dat jij weet dat ik dat ook nooit serieus van je zou vragen.
dat klonk zielig en vol medelijden maar zo is het niet bedoelt.
Mij ken je nog niet zo lang, en niet zo goed als je andere vrienden, dan hebben die voorrang, en daar kan ik goed mee leven, ik nodig ook geen mensen uit als ik weet dat die botsen met andere mensen.
Nee, maar het haakte in op de opmerking van CDPquote:Op maandag 22 mei 2006 23:20 schreef Cairon het volgende:
[..]
Ben jij ooit met mij naar de bioscoop geweest?
Is hij ooit met je naar de film geweest? Nee.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zo'n persoon die op alles wat niet klopt met de comic of regels van dat universum bekritiseert live en direct
Zo schatte ik hem in. Jesus, ga ff ergens anders je PMS afreageren.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is hij ooit met je naar de film geweest? Nee.
Het is een openbaar topic, reacties kun je verwachten. Bovendien was dit niet eens een persoonlijk reactie op jou.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jeez, moet ik ook elke keer als iemand een opmerking maakt naar mij 2 anderen laten reageren?
Ik probeer hem gewoon te negeren en toch probeert ie steeds weer op me te reageren en de reden van mn irritatie te achterhalen terwijl ik meerdere malen heb aangegeven daar geen trek in te hebben.
Ik bepaal niets maar het zou wel een normale wenselijke vorm van negeren zijnquote:Op maandag 22 mei 2006 23:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is een openbaar topic, reacties kun je verwachten. Bovendien was dit niet eens een persoonlijk reactie op jou.
Don't Like Me, Fine: Get On, Get Out... and don't react on my posts?
Dat bepaal jij?
Dan is er dus behoefte aan een Osse messentrekkerquote:Op maandag 22 mei 2006 23:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
net als de sfeer hier op het moment, om te snijden
Maak je niet te sappel joh.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:21 schreef Ang3l het volgende:
En ik baal er soms van dat het (helaas) zo moet gaan.
Zeg irritant kutpubertje, nou moet je eens even HEEL goed luisteren. JIJ bent hier degene die met de minste kleine opmerking richgting jou al op de kast zit zoals het een onzeker jochie betaamd. JIJ bent hier degene die meteen in de verdeiging vliegt. JIJ bent hier degene die blijkbaar bepaald dat mensen niet op jouw posts mogen reageren, of iig alleen mensen die JIJ mag. IK reager daar op.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zo schatte ik hem in. Jesus, ga ff ergens anders je PMS afreageren.
Je mag van mij best reageren op mn posts. Er werd mij alleen "aangeraden" iemand te negeren ipv erop reageren maar dat gaat moeilijk als diegene ook constant op mijn posts reageert.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg irritant kutpubertje, nou moet je eens even HEEL goed luisteren. JIJ bent hier degene die met de minste kleine opmerking richgting jou al op de kast zit zoals het een onzeker jochie betaamd. JIJ bent hier degene die meteen in de verdeiging vliegt. JIJ bent hier degene die blijkbaar bepaald dat mensen niet op jouw posts mogen reageren, of iig alleen mensen die JIJ mag. IK reager daar op.
PUNT.
K.quote:
Ja misschien baal ik er zelf meer van dan jij, dat zou best kunnen. Zo van "why can't we all just get along?"... "Coz we can't, that's why".quote:Je weet best wat ik bedoel, en heus wel hoe ik het bedoel. Ik weet net zo goed als jij dat ik niet met iedereen kan opschieten, ik ben nu eenmaal niet bepaald standaard en neutraal, daar maak ik ook echt geen pretenties over. Ik ben dan ook niet zo scheel dat ik bepaalde verwachtingen heb over hoe jij met mij dient om te gaan in verband met anderen.
Sweet Dreams Parleurquote:Op maandag 22 mei 2006 23:28 schreef Parleur het volgende:
Maar goed... al met al ben ik nog niet eens in mun eigen paarse gedeelte geweest... laat staan de film!
Ik ga slapen... dromen over botsingen...
![]()
O en dan ben IK degene die een zogenaamde PMS afreageerd op een ander?quote:Op maandag 22 mei 2006 23:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zwaar over de zeik vanwege een broertje die me constant op de kast jaagt? Compleet.
Ja hallo, jij duurt zolang met het reageren op B&tB!quote:Op maandag 22 mei 2006 23:28 schreef Parleur het volgende:
Maar goed... al met al ben ik nog niet eens in mun eigen paarse gedeelte geweest... laat staan de film!
Ik ga slapen... dromen over botsingen...
![]()
Heb ik dan ook gezegd dat ik niet aan het afreageren ben?quote:Op maandag 22 mei 2006 23:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O en dan ben IK degene die een zogenaamde PMS afreageerd op een ander?
Lijkt er toch meer op dat het afreageren bij een ander ligt, niet waar?
Ja op Ned3quote:Op maandag 22 mei 2006 23:30 schreef Manias het volgende:
mooi weer he? dum di dum :|
Wat is't schatje?quote:Op maandag 22 mei 2006 23:29 schreef TehRockstar het volgende:
Stop! Stop! STOOOOOP!
Nee, maar in dit geval is het geen pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet. De ketel ziet nl niet zwart. Ik heb niets om af te reageren, dus dat was het ook niet.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Heb ik dan ook gezegd dat ik niet aan het afreageren ben?
In showgirls wordt geiler gedanstquote:Op maandag 22 mei 2006 23:31 schreef Manias het volgende:
tis nou moeilijk verschil te zien tussen showgirls en dit topicbehalve dan de tieten
Dat ik dit nog mag meemakenquote:Op maandag 22 mei 2006 23:29 schreef TehRockstar het volgende:
Stop! Stop! STOOOOOP!
Stop met ruzie maken! Ik haat jullie!quote:
Amsterdam toch?quote:Op maandag 22 mei 2006 23:31 schreef Cairon het volgende:
ik snap ergens wel waar CDP vandaan komt.
Rustquote:Op maandag 22 mei 2006 23:32 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Stop met ruzie maken! Ik haat jullie!
*VLAM*
[afbeelding]
Je moet gewoon eens je ergens niet mee bemoeien?quote:Op maandag 22 mei 2006 23:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, maar in dit geval is het geen pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet. De ketel ziet nl niet zwart. Ik heb niets om af te reageren, dus dat was het ook niet.
Hee, truttebol, ik ben de enige hier die nog een beetje moeite doet om de paais en vree te bewaren.quote:
Incest? Eerder moord.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:33 schreef TehRockstar het volgende:
Misschien kan CDP zijn verkapte incestgevoelens voor zijn broertje afreageren op Showgirls.
Gina Gershon.![]()
.
Als er chagrijnige bijtende (blijkbaar afreagerende) opmerkingen gemaakt worden naar mensen die me na aan het hart liggen dan bemoi ik me dara mee ja, dan gooi ik er een vleugel tussen. That's me. En dat zal ik ook blijven doen ook, totdat er geen veer meer aanzit.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je moet gewoon eens je ergens niet mee bemoeien?Probeer ik dat ook
ok en dan is het nu mooi geweestquote:Op maandag 22 mei 2006 23:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je moet gewoon eens je ergens niet mee bemoeien?Probeer ik dat ook
nee hij probeert mij bij te staan maar word door jou en TMM aangevallen.quote:
ja dat was een kant die we nog niet zo van je gewend zijnquote:Op maandag 22 mei 2006 23:34 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Hee, truttebol, ik ben de enige hier die nog een beetje moeite doet om de paais en vree te bewaren.
Ja sorry hoor, da's dan ook voor het eerst , ik schrok er gewoon van!quote:Op maandag 22 mei 2006 23:34 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Hee, truttebol, ik ben de enige hier die nog een beetje moeite doet om de paais en vree te bewaren.
Schat, je buik zit ertussen.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
Knuffeltherapie
laten we allemaal TRS gaan knuffelen
kom maar hier knul
koechie koechie koehoe
Hij wordt niet door TMM aangevallen, hij wordt door MIJ aangevallen.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:35 schreef Cairon het volgende:
[..]
nee hij probeert mij bij te staan maar word door jou en TMM aangevallen.
plenty of nakedness hier!quote:Op maandag 22 mei 2006 23:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In showgirls wordt geiler gedansten zit meer naakt!
Ach dat zweet wat minder als het wat minder close isquote:
fratricidequote:
Niet alleen afreagerend hoor. Het zorgt er alleen voor dat de irritatie sneller bovendrijft.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als er chagrijnige bijtende (blijkbaar afreagerende) opmerkingen gemaakt worden naar mensen die me na aan het hart liggen dan bemoi ik me dara mee ja, dan gooi ik er een vleugel tussen. That's me. En dat zal ik ook blijven doen ook, totdat er geen veer meer aanzit.
ik sla mijn buik er wel om heenquote:
quote:
Ik val niemand af, ik weeg maar 58, ik kijk wel uit.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Niet alleen afreagerend hoor. Het zorgt er alleen voor dat de irritatie sneller bovendrijft.
En dan moet je mij ook niet afvallen. Ik ben ook wie ik ben en dat zal ik blijven doen ook.
tijdlijnquote:Op maandag 22 mei 2006 23:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij wordt niet door TMM aangevallen, hij wordt door MIJ aangevallen.
ja maar schat, dan mag jij mij aanwijzen waar ik in die opmerking CDP aan vielquote:Op maandag 22 mei 2006 23:39 schreef Cairon het volgende:
[..]
tijdlijn
wij hebben woorden
blablablabla
CDP maakt een opmerking "met mijn vrienden clash je niet, ik wil wel met jou naar superman returns".
TMM komt daar weer met een reactie op die is terug te leiden naar onze woordenwisseling.
CDP reageert daar weer op, en dan zijn de rapen klaar.
Ja, je bent een superfabulous megabitch!quote:Op maandag 22 mei 2006 23:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Niet alleen afreagerend hoor. Het zorgt er alleen voor dat de irritatie sneller bovendrijft.
En dan moet je mij ook niet afvallen. Ik ben ook wie ik ben en dat zal ik blijven doen ook.
TMM komt daar op terug met een reactie die eerder beledigend is voor zichzelf dan voor een ander, aangezien hij erkent dat hij FUCKING IRRITANT IS tijdens films in de biosquote:Op maandag 22 mei 2006 23:39 schreef Cairon het volgende:
TMM komt daar weer met een reactie op die is terug te leiden naar onze woordenwisseling.
PARDON!!!!quote:Op maandag 22 mei 2006 23:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
TMM komt daar op terug met een reactie die eerder beledigend is voor zichzelf dan voor een ander, aangezien hij erkent dat hij FUCKING IRRITANT IS tijdens films in de biosHij reageert op iets maar valt daar niemand mee aan, en al helemaal niet CDP.
quote:Op maandag 22 mei 2006 23:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
PARDON!!!!
ik irritant!
jij ook al
kijk uit of ik zet MSN uit
kutlul
Zeg kleine kutkoter begin jij nou ook al?quote:Op maandag 22 mei 2006 23:40 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja, je bent een superfabulous megabitch!
Supergemene dinnetjes for life, CDP, yeah!
Dat weet je zelf ook welquote:
Brutus!quote:jij ook al
quote:kijk uit of ik zet MSN uit
kutlul
ieuw!quote:Op maandag 22 mei 2006 23:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hier dan.
Ik moets eerst ff goed kijken of het nou een echt lijf was of een of ander bronzen beeld.
Je bent wel mateloos gefascineerd door kutten en koters hé?quote:Op maandag 22 mei 2006 23:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zeg kleine kutkoter begin jij nou ook al?
Jouw zogenaamde bijtende hilarische sarcasme waarin uit zou moeten blijken dat jij je beter voelt dan mij is ook een bron van irritatie hoor.
of TRS moet gewoon bovenop blijven zittenquote:Op maandag 22 mei 2006 23:42 schreef Ang3l het volgende:
*Haalt TMM van TRS af* Ma, je liefde kan nog al eens verpletterend zijn, zeker voor zo'n ukje. Pas je op?
Het woord kut gebruik ik omdat ik kanker niet meer als scheldwoord gebruik.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:45 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Je bent wel mateloos gefascineerd door kutten en koters hé?
Probeer het eens uit op je broertjes rauwe jongenskutje. [afbeelding]
Iemand die het snaptquote:Op maandag 22 mei 2006 23:45 schreef Cairon het volgende:
CDP: Dan ga je maar mee naar Superman in IMAX 3D
TMM: het is toch niet de bedoeling om tijdens een film amusant te zijn, lijkt mij irritant
kan me voorstellen dan mensen zich ook storen aan mijn bulderlach, die soms ook stimulerend werkt
dat hij zichzelf daarna belachelijk maakt is irrelevant, hij valt CDP aan via mij. Het is niet subtiel, vrij duidelijk zelfs. Dat is uiteindelijk ook hetgeen waar CDP op reageert in mijn ogen, door te zeggen dat de vraag om mee naar de bioscoop te gaan nooit aan TMM is gesteld, en door te stellen dat zijn mening over iemand die commentaar geeft die irritant is daardoor, dus ook helemaal niet relevant is.
Nee, hij valt JOU aan via CDP, da's wat anders. Aangezien CDP het over JOU heeft (en jou ziet als iemand die commentaar geeft op films en amusant is tijdens films. Dus als ie al iemand zou beledigen dan was jij dat.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:45 schreef Cairon het volgende:
TMM: het is toch niet de bedoeling om tijdens een film amusant te zijn, lijkt mij irritant
dat hij zichzelf daarna belachelijk maakt is irrelevant, hij valt CDP aan via mij. .
Je hebt het toenet nog gebruikt, jij demente kankerkutjoch.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het woord kut gebruik ik omdat ik kanker niet meer als scheldwoord gebruik.
En je bent ziek dat je zoiets suggereert.
Grammaticale fout, kleuterquote:Op maandag 22 mei 2006 23:47 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Je hebt het toenet nog gebruikt, jij demente kankerkutjoch.
Woensdagavond?quote:
voor tekstverklarend lezen had je zeker een onvoldoende?quote:Op maandag 22 mei 2006 23:45 schreef Cairon het volgende:
dat hij zichzelf daarna belachelijk maakt is irrelevant, hij valt CDP aan via mij. Het is niet subtiel, vrij duidelijk zelfs. Dat is uiteindelijk ook hetgeen waar CDP op reageert in mijn ogen, door te zeggen dat de vraag om mee naar de bioscoop te gaan nooit aan TMM is gesteld, en door te stellen dat zijn mening over iemand die commentaar geeft die irritant is daardoor, dus ook helemaal niet relevant is.
Nee we gaan door tot het topic vol is (of totdat er zo'n extreem mooie jongen wordt geplaatst dat we allemaal stilvallen en "iets anders gaan doen")quote:
Zie daar!quote:Op maandag 22 mei 2006 21:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
quote:
Geef je mij dan wel die met toffee-smaak?quote:Op maandag 22 mei 2006 23:50 schreef Jerruh het volgende:
nou, twee bakken popcorn zeg ik je, twee!!!
je hebt in de spiegel gekeken en eindelijk gerealiseerd in wat voor kutgezin je bent geboren en dat je eigenlijk gewoon een foutje bent van een sloerie die een goede smaak heeft in foute mannen?quote:
Welke topicpuber beschrijf je nu?quote:Op maandag 22 mei 2006 23:48 schreef Cairon het volgende:
TRS is gewoon een debiele troll, ik ben al maanden geleden opgehouden met me er iets van aan te trekken, en volgens mij negeer ik hem dan ook volledig. Ik lees niet eens meer wat hij schrijft. De laatste keer dat ik iets las dat hij schreef over mij was klinklare onzin waarvan ik nog steeds niet weet waar hij het vandaan heeft getoverd.
TRS is gewoon een moeilijk kind, zijn thuissituatie is gecompliceerd en hij reageert het af op anderen, hij geilt op de aandacht, en dus negeer ik hem.
Als ik eenmaal mijn stekels overeind heb staan dan duurt het even voordat die weer gladgestreken zijn. Ze zijn niet snel overeind (viagra?) maar ALS ze eenmaal staan .......quote:Op maandag 22 mei 2006 23:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ze willen ook gewoon ECHT niet luisteren of gekalmeerd worden![]()
quote:Op maandag 22 mei 2006 23:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee we gaan door tot het topic vol is (of totdat er zo'n extreem mooie jongen wordt geplaatst dat we allemaal stilvallen en "iets anders gaan doen")
nee, zoet of zout, choose! niet moeilijk doen!quote:Op maandag 22 mei 2006 23:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geef je mij dan wel die met toffee-smaak?
Ja het is weer tijd voor de front row met mensen in the blue en red cornerquote:Op maandag 22 mei 2006 23:50 schreef Jerruh het volgende:
nou, twee bakken popcorn zeg ik je, twee!!!
Een goede smaak in foute mannen?quote:Op maandag 22 mei 2006 23:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
je hebt in de spiegel gekeken en eindelijk gerealiseerd in wat voor kutgezin je bent geboren en dat je eigenlijk gewoon een foutje bent van een sloerie die een goede smaak heeft in foute mannen?
Die is zo laag dat ik niet eens ga reageren.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:52 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Een goede smaak in foute mannen?
Mijn vader is in elk geval niet dood.
We hebben er 2quote:
Met jou erbij word het gewoon Hannibal en zn olifanten al rollend door de Alpen.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
owk het lijkt er niet op dat de rust hier nog te bemiddelen valt
dus gaan we voor de oerknal theorie
aan de ene kant zetten we CDP en Cairon
aan de andere kant voorop, moi natuurlijk en Angel en TRS, en zetten we stroekie als scheids in het midden
de stofwolken breken op en met een donderend geraas stormen beide kampen op elkaar af
wat zal dit opleveren?
de tv aanzetten en modderworstelen met vrouwen kijken! mmmmm!quote:Op maandag 22 mei 2006 23:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
aan de andere kant voorop, moi natuurlijk en Angel en TRS, en zetten we stroekie als scheids in het midden
de stofwolken breken op en met een donderend geraas stormen beide kampen op elkaar af
wat zal dit opleveren?
iew iew iew donkere dikke piemel iew iew iew!quote:
Au contraire, mon frere, niet zo laag als jouw post, schim.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Die is zo laag dat ik niet eens ga reageren.
Dan doe maar zout..... ik ben niet zo zoetig vandaagquote:Op maandag 22 mei 2006 23:52 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nee, zoet of zout, choose! niet moeilijk doen!
ga jij nou ook al beginnenquote:Op maandag 22 mei 2006 23:52 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nee, zoet of zout, choose! niet moeilijk doen!
helaas moest binnen 10 seconden de strijd alweer stil gelegd worden, want Stroek was weer een lens kwijtquote:Op maandag 22 mei 2006 23:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat zal dit opleveren?
OOOHHHHHHHHHHHquote:Op maandag 22 mei 2006 23:52 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Een goede smaak in foute mannen?
Mijn vader is in elk geval niet dood.
Is het niet AU contrair? Jij ... hoe noem je iemand die geen frans spreekt? A-francofiel of zo?quote:Op maandag 22 mei 2006 23:54 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
En contraire, mon frere, niet zo laag als jouw post, schim.
dan mag jij even wat voor jezelf gaan zitten doen in een rustig hoekjequote:Op maandag 22 mei 2006 23:53 schreef TehRockstar het volgende:
Zo, nu is het klaar.
Fijne rel.Ik word er helemaal opgewonden van.
Zat ie daar maar bij jou.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
OOOHHHHHHHHHHH
die was wel erg onder de gordel sweetie
ow en dan ben jij hanibal?quote:Op maandag 22 mei 2006 23:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Met jou erbij word het gewoon Hannibal en zn olifanten al rollend door de Alpen.
Dom.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is het niet AU contrair? Jij ... hoe noem je iemand die geen frans spreekt? A-francofiel of zo?
jouw vader heeft je moeder verlaten voor een of andere aidshoer.quote:
quote:Op maandag 22 mei 2006 23:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zat ie daar maar bij jou.
Hij zou erin stikken en jij zou ontploffen van genot.
Good riddance.
Niet Lecter iig.quote:
Wat flauw als mensen ècht persoonlijk gaan worden.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:57 schreef Cairon het volgende:
[..]
jouw vader heeft je moeder verlaten voor een of andere aidshoer.
Zeg laat je je nog steeds palen door Aziaten?
En hoe is het met dat hoerige halfzusje van je eigenlijk?
nee veel vlees krijg je nog niet in jequote:
stroekie is totaal omvergelopenquote:Op maandag 22 mei 2006 23:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
helaas moest binnen 10 seconden de strijd alweer stil gelegd worden, want Stroek was weer een lens kwijt![]()
Mijn stiefzusje, meneer.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:57 schreef Cairon het volgende:
[..]
jouw vader heeft je moeder verlaten voor een of andere aidshoer.
Zeg laat je je nog steeds palen door Aziaten?
En hoe is het met dat hoerige halfzusje van je eigenlijk?
Fijn dat je daar dan nu pas mee komt en niet 10 berichten terug. Eerst genieten en dan pas moralistisch gezeik plaatsen?quote:Op maandag 22 mei 2006 23:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat flauw als mensen ècht persoonlijk gaan worden.
En ik quote nu jou maar ik had ook TRS of CDP kunnen quoten (zowel het rode als het blauwe kamp dus).
Geznssituaties aanhalen vind ik nou niet bepaald een faire catfight. Maar goed, zal aan mij liggen.
Jodie Foster mag zo langskomen, die gaat zo op t spit met dr panische botoxhoofdquote:
maar ze hebben nu de lucht van bloed in hun neusquote:Op maandag 22 mei 2006 23:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En ik quote nu jou maar ik had ook TRS of CDP kunnen quoten (zowel het rode als het blauwe kamp dus).
Geznssituaties aanhalen vind ik nou niet bepaald een faire catfight. Maar goed, zal aan mij liggen.
Nee hoor, ik zat me er vanaf TRS's opmerking al ana te irriteren. En vanaf die van jou.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Fijn dat je daar dan nu pas mee komt en niet 10 berichten terug. Eerst genieten en dan pas moralistisch gezeik plaatsen?
TheRectalSlut had it coming.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
denk jij nou echt dat jij hier overwicht op krijgt?quote:Op maandag 22 mei 2006 23:59 schreef Jerruh het volgende:
yow bitches, koest, chill down, prada is om te dragen, niet om mee te meppen! stilettos weer op de grond en koest! anders wordt dat biseksuele jong streng edoch rechtvaardig!
ik ben streng doch rechtvaardig.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:59 schreef Jerruh het volgende:
yow bitches, koest, chill down, prada is om te dragen, niet om mee te meppen! stilettos weer op de grond en koest! anders wordt dat biseksuele jong streng edoch rechtvaardig!
Ja meneer de Rechter.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:59 schreef Jerruh het volgende:
The Devil wears Prada.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:59 schreef Jerruh het volgende:
prada is om te dragen, niet om mee te meppen!
Fout TMM die tanden waren nu weer een van de weinige dingen die wel authentiek en origineel zijn :quote:Op maandag 22 mei 2006 23:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
stroekie is totaal omvergelopen
vertrappeld
3 tanden kwijt
zoals die romein bij astrix en obelix
ik refereer overigens aan niemand anders dan Stroekie hier
precies grauwel nu willen we vlees ookquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar ze hebben nu de lucht van bloed in hun neus
nu hebben ze dus al hun remmingen achter zich gelaten en vinden dat alles geoorloofd is
en dan moet ik dan nog als scheidsrechter orde in zien te houden
da's niet mogelijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |