Oh! Oh! Ik?quote:Op maandag 22 mei 2006 21:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik zweer het je. Ik ram dat joch zn kankersmoel nog eens finaal in en tot bloedens aan toe ook.
Ik zeg toch dat het ab-so-luut niets te maken heeft met het wel of niet onthouden van namen?quote:Op maandag 22 mei 2006 23:14 schreef Cairon het volgende:
Ang3l laat ik het zo stellen, het is juist die tactiek die me op school altijd heeft geholpen om snel contact te maken met mensen. Het duurde me drie maanden voordat ik de helft van mijn klas kende, en na twee jaar moest ik nog nadenken over hoe sommige mensen heten...
Desondanks heb ik met niemand ruzie gehad, en kan ik het met al mijn klasgenoten vinden. En het zijn juist de mensen met wiens namen ik in de eerste instantie de meeste moeite had, die ik nu nog steeds spreek en zie.
Nee. Mijn broertje.quote:
Zegt ie dat dan?quote:Op maandag 22 mei 2006 23:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik nodig jou toch ook niet uit?
Nee, maar ik snap niet waarom hij het dan gelijk weer op zichzelf moet betrekken. That's all.quote:
Ja.quote:
Hij wil rood, aangezien zijn kamer rood zwart en wit is ingericht.quote:Tim bots wel met mijn kleurenpallet... hij wil grijsachtigterwijl het gewoon rood en beige/wit is dat hip is!
Omdat hij ene vergelijking maakt? En daarbij uit een voorbeeld put en dat hij dat voorbeeld is? Omdat hij aangeeft dat hij zich kan voorstellen dat mensen zich ergeren aan mensen die continu commentaar hebben tijdens een film, net zoals mensen zich kunnen ergeren aan hem aangezien hij altijd ENORM hard kan lachen om films?quote:Op maandag 22 mei 2006 23:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee, maar ik snap niet waarom hij het dan gelijk weer op zichzelf moet betrekken. That's all.
Ja, je mag weleens lief tegen me doen, hoor, klein kreng.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee. Mijn broertje.
Misschien projecteer ik mijn haat voor hem op jou.
het was eigenlijk ook meer een algemene vraagquote:Op maandag 22 mei 2006 23:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik nodig jou toch ook niet uit?
Jeez, moet ik ook elke keer als iemand een opmerking maakt naar mij 2 anderen laten reageren?quote:Op maandag 22 mei 2006 23:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat hij ene vergelijking maakt? En daarbij uit een voorbeeld put en dat hij dat voorbeeld is? Omdat hij aangeeft dat hij zich kan voorstellen dat mensen zich ergeren aan mensen die continu commentaar hebben tijdens een film, net zoals mensen zich kunnen ergeren aan hem aangezien hij altijd ENORM hard kan lachen om films?
Jeez.
Ben jij ooit met mij naar de bioscoop geweest?quote:Op maandag 22 mei 2006 23:18 schreef Ang3l het volgende:
Omdat hij ene vergelijking maakt? En daarbij uit een voorbeeld put en dat hij dat voorbeeld is? Omdat hij aangeeft dat hij zich kan voorstellen dat mensen zich ergeren aan mensen die continu commentaar hebben tijdens een film, net zoals mensen zich kunnen ergeren aan hem aangezien hij altijd ENORM hard kan lachen om films?
Jeez.
Ik moet eerst even mick[zoveel] even vertellen dat ie een botte klootzak is.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:19 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja, je mag weleens lief tegen me doen, hoor, klein kreng..
Negeer hem dan ook echt.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jeez, moet ik ook elke keer als iemand een opmerking maakt naar mij 2 anderen laten reageren?
Ik probeer hem gewoon te negeren en toch probeert ie steeds weer op me te reageren en de reden van mn irritatie te achterhalen terwijl ik meerdere malen heb aangegeven daar geen trek in te hebben.
Zo zit het niet eens. Het heeft niet met "plaatsen boven" te maken, als meer met het feit dat jij heel snel met anderen botst. Als er 4 van mijn vrienden zijn die zich groen en geel kunnen irriteren aan je gedrag, dan kies ik bij een feest idd liever voor die 4. Maar is dat plaatsen boven? Nee zo zie ik het niet. Want individueel zou ik net zo lief met jou naar de film gaan als met bv Sil, of Tim. In groepsverband ligt het echter anders, want die 4 ergeren zich niet aan elkaar.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:18 schreef Cairon het volgende:
Ang3l ik hoef niet op je housewarming te komen, en dat weet je, want dat heb ik je al gezegd, net zoals ik weet dat je mij nooit boven andere vrienden of kennisen zal plaatsen. En ik hoop dat jij weet dat ik dat ook nooit serieus van je zou vragen.
ik ben al blij als ik tussen vrienden geplaatst wordt er boven geeft me juist een ongemakkelijk gevoelquote:Op maandag 22 mei 2006 23:18 schreef Cairon het volgende:
Ang3l ik hoef niet op je housewarming te komen, en dat weet je, want dat heb ik je al gezegd, net zoals ik weet dat je mij nooit boven andere vrienden of kennisen zal plaatsen. En ik hoop dat jij weet dat ik dat ook nooit serieus van je zou vragen.
dat klonk zielig en vol medelijden maar zo is het niet bedoelt.
Mij ken je nog niet zo lang, en niet zo goed als je andere vrienden, dan hebben die voorrang, en daar kan ik goed mee leven, ik nodig ook geen mensen uit als ik weet dat die botsen met andere mensen.
Nee, maar het haakte in op de opmerking van CDPquote:Op maandag 22 mei 2006 23:20 schreef Cairon het volgende:
[..]
Ben jij ooit met mij naar de bioscoop geweest?
Is hij ooit met je naar de film geweest? Nee.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zo'n persoon die op alles wat niet klopt met de comic of regels van dat universum bekritiseert live en direct
Zo schatte ik hem in. Jesus, ga ff ergens anders je PMS afreageren.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is hij ooit met je naar de film geweest? Nee.
Het is een openbaar topic, reacties kun je verwachten. Bovendien was dit niet eens een persoonlijk reactie op jou.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jeez, moet ik ook elke keer als iemand een opmerking maakt naar mij 2 anderen laten reageren?
Ik probeer hem gewoon te negeren en toch probeert ie steeds weer op me te reageren en de reden van mn irritatie te achterhalen terwijl ik meerdere malen heb aangegeven daar geen trek in te hebben.
Ik bepaal niets maar het zou wel een normale wenselijke vorm van negeren zijnquote:Op maandag 22 mei 2006 23:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is een openbaar topic, reacties kun je verwachten. Bovendien was dit niet eens een persoonlijk reactie op jou.
Don't Like Me, Fine: Get On, Get Out... and don't react on my posts?
Dat bepaal jij?
Dan is er dus behoefte aan een Osse messentrekkerquote:Op maandag 22 mei 2006 23:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
net als de sfeer hier op het moment, om te snijden
Maak je niet te sappel joh.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:21 schreef Ang3l het volgende:
En ik baal er soms van dat het (helaas) zo moet gaan.
Zeg irritant kutpubertje, nou moet je eens even HEEL goed luisteren. JIJ bent hier degene die met de minste kleine opmerking richgting jou al op de kast zit zoals het een onzeker jochie betaamd. JIJ bent hier degene die meteen in de verdeiging vliegt. JIJ bent hier degene die blijkbaar bepaald dat mensen niet op jouw posts mogen reageren, of iig alleen mensen die JIJ mag. IK reager daar op.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zo schatte ik hem in. Jesus, ga ff ergens anders je PMS afreageren.
Je mag van mij best reageren op mn posts. Er werd mij alleen "aangeraden" iemand te negeren ipv erop reageren maar dat gaat moeilijk als diegene ook constant op mijn posts reageert.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg irritant kutpubertje, nou moet je eens even HEEL goed luisteren. JIJ bent hier degene die met de minste kleine opmerking richgting jou al op de kast zit zoals het een onzeker jochie betaamd. JIJ bent hier degene die meteen in de verdeiging vliegt. JIJ bent hier degene die blijkbaar bepaald dat mensen niet op jouw posts mogen reageren, of iig alleen mensen die JIJ mag. IK reager daar op.
PUNT.
K.quote:
Ja misschien baal ik er zelf meer van dan jij, dat zou best kunnen. Zo van "why can't we all just get along?"... "Coz we can't, that's why".quote:Je weet best wat ik bedoel, en heus wel hoe ik het bedoel. Ik weet net zo goed als jij dat ik niet met iedereen kan opschieten, ik ben nu eenmaal niet bepaald standaard en neutraal, daar maak ik ook echt geen pretenties over. Ik ben dan ook niet zo scheel dat ik bepaalde verwachtingen heb over hoe jij met mij dient om te gaan in verband met anderen.
Sweet Dreams Parleurquote:Op maandag 22 mei 2006 23:28 schreef Parleur het volgende:
Maar goed... al met al ben ik nog niet eens in mun eigen paarse gedeelte geweest... laat staan de film!
Ik ga slapen... dromen over botsingen...
![]()
O en dan ben IK degene die een zogenaamde PMS afreageerd op een ander?quote:Op maandag 22 mei 2006 23:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zwaar over de zeik vanwege een broertje die me constant op de kast jaagt? Compleet.
Ja hallo, jij duurt zolang met het reageren op B&tB!quote:Op maandag 22 mei 2006 23:28 schreef Parleur het volgende:
Maar goed... al met al ben ik nog niet eens in mun eigen paarse gedeelte geweest... laat staan de film!
Ik ga slapen... dromen over botsingen...
![]()
Heb ik dan ook gezegd dat ik niet aan het afreageren ben?quote:Op maandag 22 mei 2006 23:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O en dan ben IK degene die een zogenaamde PMS afreageerd op een ander?
Lijkt er toch meer op dat het afreageren bij een ander ligt, niet waar?
Ja op Ned3quote:Op maandag 22 mei 2006 23:30 schreef Manias het volgende:
mooi weer he? dum di dum :|
Wat is't schatje?quote:Op maandag 22 mei 2006 23:29 schreef TehRockstar het volgende:
Stop! Stop! STOOOOOP!
Nee, maar in dit geval is het geen pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet. De ketel ziet nl niet zwart. Ik heb niets om af te reageren, dus dat was het ook niet.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Heb ik dan ook gezegd dat ik niet aan het afreageren ben?
In showgirls wordt geiler gedanstquote:Op maandag 22 mei 2006 23:31 schreef Manias het volgende:
tis nou moeilijk verschil te zien tussen showgirls en dit topicbehalve dan de tieten
Dat ik dit nog mag meemakenquote:Op maandag 22 mei 2006 23:29 schreef TehRockstar het volgende:
Stop! Stop! STOOOOOP!
Stop met ruzie maken! Ik haat jullie!quote:
Amsterdam toch?quote:Op maandag 22 mei 2006 23:31 schreef Cairon het volgende:
ik snap ergens wel waar CDP vandaan komt.
Rustquote:Op maandag 22 mei 2006 23:32 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Stop met ruzie maken! Ik haat jullie!
*VLAM*
[afbeelding]
Je moet gewoon eens je ergens niet mee bemoeien?quote:Op maandag 22 mei 2006 23:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, maar in dit geval is het geen pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet. De ketel ziet nl niet zwart. Ik heb niets om af te reageren, dus dat was het ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |