quote:16-05-06 23:21
favorite acteur, geert hoes wat een lekkere vent is dat zeg wow
"Don't Like Me, Fine: Get On, Get Out"quote:Op maandag 22 mei 2006 19:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Te hilarisch. Ik ben alles behalve vol kapsones en arrogant
Het is gewoon realistisch. Als je me niet mag, waarom zou je dan rondblijven hangen?quote:Op maandag 22 mei 2006 19:18 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
"Don't Like Me, Fine: Get On, Get Out"
Klinkt als kapsones.quote:Op maandag 22 mei 2006 19:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het is gewoon realistisch. Als je me niet mag, waarom zou je dan rondblijven hangen?
quote:Op maandag 22 mei 2006 20:24 schreef Cairon het volgende:
ik ben net terug van het sporten!
ik heb ook wel eens 3 weken lang iedere dag gesportquote:Op maandag 22 mei 2006 20:52 schreef Cairon het volgende:
het IS plat en goedkoop.
ER daarentegen is telkens weer tegen het einde aan een Belgenspelletje... en dit jaar is zo te zien niet anders... hoevel Nederlanders zitten er nog in... 2 ofzo... en iets van 6 Belgen
Eenschquote:
Hmz, laten ze eens heel snel die koffer met kleren afpakken? Zonder kleren is ie leukerquote:Op maandag 22 mei 2006 21:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Eensch
Al heeft ie nu wel een koffer vol kleren
*wacht af tot ze weer eens zwaar bezopen zijn en hij naakt in de hottub gaat!*quote:Op maandag 22 mei 2006 21:41 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Hmz, laten ze eens heel snel die koffer met kleren afpakken? Zonder kleren is ie leuker
Australie volg ik niet. En heb je hem naakt in de hottub gezien? Waar?quote:Op maandag 22 mei 2006 21:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
*wacht af tot ze weer eens zwaar bezopen zijn en hij naakt in de hottub gaat!*
Trouwens, er komt waarschijnlijk een kandidaten uitwisseling met Australia...zou het die geile gozer met paardenlul worden?
Nog niet, maar in BB UK is dat meer regel dan uitzonderingquote:Op maandag 22 mei 2006 21:44 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Australie volg ik niet. En heb je hem naakt in de hottub gezien? Waar?
Mèèèèèèèn!!quote:Op maandag 22 mei 2006 21:46 schreef Manias het volgende:
[..]
heeeeeeerbieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!
I knowquote:Op maandag 22 mei 2006 21:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nog niet, maar in BB UK is dat meer regel dan uitzondering
Omdat in de Engelse Big Brother zitquote:Op maandag 22 mei 2006 21:48 schreef Dave het volgende:
Wie is Sezer, en waarom weet ik niet wie het is?
Daar kreeg ik net een zeer smakelijk filmpje vanquote:Op maandag 22 mei 2006 21:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
*wacht af tot ze weer eens zwaar bezopen zijn en hij naakt in de hottub gaat!*
Trouwens, er komt waarschijnlijk een kandidaten uitwisseling met Australia...zou het die geile gozer met paardenlul worden?
quote:Op maandag 22 mei 2006 21:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar kreeg ik net een zeer smakelijk filmpje van
Sezer is een enorm lekker ding uit Big Brother UK en ik had al lang een foto van hem laten zien als ik er een kon vindenquote:Op maandag 22 mei 2006 21:48 schreef Dave het volgende:
Wie is Sezer, en waarom weet ik niet wie het is?
Ik moet min-of-meer verplicht meequote:Op maandag 22 mei 2006 21:52 schreef Dave het volgende:
Gaan er nog mensen naar Roze Zaterdag?
Dus als ik iemand op sleeptouw tegenkom, dan ben jij dat?quote:Op maandag 22 mei 2006 21:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou, er is mij al te kennen gegeven dat ik mee gesleurd ga worden
Ja, die had ik ook gevonden ja, maar hij is al eens op een handdoekje na naakt te zien geweestquote:Op maandag 22 mei 2006 21:54 schreef Manias het volgende:
http://bigbrother.digitalspy.co.uk/bb7/contestants/sezer/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |