aangebrande phonix?quote:Op maandag 22 mei 2006 16:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja maar ze zijn ook lang niet altijd allemaal zo leuk als erik
waar is overigens aangebrande phonix gebleven?
quote:Op maandag 22 mei 2006 16:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
die post nog volop of Fok, maar dus niet meer in onze topic reeksquote:Op maandag 22 mei 2006 16:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
waar is overigens aangebrande phonix gebleven?
Lezenquote:Op maandag 22 mei 2006 16:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
Reminder: als je de (laatste) post doet, dan moet je ook een nieuw topic openen!
eigenlijk had Jerruh de 300ste post CDP
maarik ben niet flauw
![]()
Ich habe keine ahnungquote:Op maandag 22 mei 2006 16:44 schreef Manias het volgende:
CDP heeft supermoderatorpowerz?
Wat nu?quote:Op maandag 22 mei 2006 16:47 schreef Manias het volgende:
[..]je kent je eigen kracht niet! Ach nein!
LMAOquote:Op maandag 22 mei 2006 16:51 schreef Manias het volgende:
dat komt door CDP's powers!
en wat nu.. nu.. moet je je powers wenden voor Het Goede!
I don't have all the answers my son. You must find your own path. (wat een easy comeback met zoveel cheesy filmquotesquote:
Gewoon het slechte verdrijvenquote:
Sleur ze hun naamtopique in!quote:Op maandag 22 mei 2006 16:42 schreef Cairon het volgende:
maar volgens mij is het een beetje een schandaal dat hele Zodiakk en Flipneus en Dirk... ze doen er zo geheimzinnig over...
Hier niet hoorquote:Op maandag 22 mei 2006 16:58 schreef Manias het volgende:
msn ligt plat grr
stupid giiiirrrl!quote:Op maandag 22 mei 2006 17:02 schreef TehRockstar het volgende:
You're travelling through another dimension.
Misschien kreeg hij de upid giiiirrrl! niet uitgesproken, en is ie blijven steken bij SSSSST.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:53 schreef Jerruh het volgende:
wat nou, mania[s]s!
quote:Op maandag 22 mei 2006 17:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien kreeg hij de upid giiiirrrl! niet uitgesproken, en is ie blijven steken bij SSSSST.
frozen strawberry'squote:
quote:Op maandag 22 mei 2006 10:39 schreef Cairon het volgende:
ik ga sporten vandaag
quote:Op maandag 22 mei 2006 10:43 schreef Cairon het volgende:
had ik al gezegd dat ik ging sporten vandaag?
quote:Op maandag 22 mei 2006 10:49 schreef Cairon het volgende:
ik ga wel sporten! sterker nog ik ga NU sporten.
quote:Op maandag 22 mei 2006 12:22 schreef Cairon het volgende:
Mijn sportspullen zijn nog nat en zitten in de droger, dus ik kan nog niet gaan sporten, ik ga rond een uur of twee denk ik.
quote:Op maandag 22 mei 2006 13:23 schreef Cairon het volgende:
ik denk dat ik resultaat begin te zien van het sporten...
heb ik al gezegd dat ik vandaag ga sporten?
CAIROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONquote:Op maandag 22 mei 2006 13:28 schreef Cairon het volgende:
ik sport nog maar 2 weken ik ga nu de derde week in
Dat Cairon sport of die foto van TRS en zijn nieuwe speeltje?quote:Op maandag 22 mei 2006 18:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
bah..
SSSuusuusuuudio?quote:Op maandag 22 mei 2006 17:57 schreef Jerruh het volgende:
[..]
"stttt...ok nog een keer...stttttttttuuuuuustustuuusttttttt....argh..opnieuw!....sttttttstststststtttttssssttttttttttttttttttt ... ok ik geef het op..."
quote:Op maandag 22 mei 2006 18:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
die foto van TRS en zijn nieuwe speeltje
SSSSSSSSSTephan ik hou van je?quote:Op maandag 22 mei 2006 19:00 schreef Manias het volgende:
jullie zullen nooit loskrijgen waarom ik sst zei! PAH!![]()
haai kaafje
Dat stuurt http://www.gay.nl/mick325 mequote:als ze naar je kijken en je profiel lezen denken die mannen pfff wat een ingewikkeld ventje , 20 jaar geleden nog niet lang geleden dus was ik net zo oud als jij maar zo een kapsones had ik gelukkig niet ,
ook jongens van 20 lopen al met een rolator , leeftijd maakt niet uit het is het innerlijke wat liefde geeft je voelt je aangetrokken tot , ik zoie jou als een gast die denkt dat hij iedereen kan krijgen en gelukkig weet ik dat dat helaas voor jou niet zo is !!!!!!!!!!!!
waar is die tijd gebleven dat ik dat soort ebrichten kreegquote:Op maandag 22 mei 2006 19:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat stuurt http://www.gay.nl/mick325 me![]()
Hoe dom/lelijk die persoon ook is. Het is waar, je hebt enorme kapsones.quote:Op maandag 22 mei 2006 19:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat stuurt http://www.gay.nl/mick325 me![]()
quote:Op maandag 22 mei 2006 19:15 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Hoe dom/lelijk die persoon ook is. Het is waar, je hebt enorme kapsones.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |