ocherm....quote:Op maandag 22 mei 2006 14:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik heb gespijbeld (onterecht ziekgemeld) en toen heeft de leerlingcoördinatrice naar huis gebeld, mijn moeder nam op en die wist van niks. Dus nu is moeder boos, leerlingcoördibatrice boos, lerarer frans boos (overhoring geskipt), en ik boos, omdat ik dit één keer doe en meteen de sjaak ben, terwijl er veel anderen zijn die dit op reguliere basis doen en nooit de sjaak zijn.
ik dacht daTt we geheimhouding haddenquote:Op maandag 22 mei 2006 14:35 schreef Manias het volgende:
koning ik protesteer wel tegen dat wijf met bontschande!
goh je lijkt wel een van m'n blowkids nuquote:Op maandag 22 mei 2006 14:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik heb gespijbeld (onterecht ziekgemeld) en toen heeft de leerlingcoördinatrice naar huis gebeld, mijn moeder nam op en die wist van niks. Dus nu is moeder boos, leerlingcoördibatrice boos, lerarer frans boos (overhoring geskipt), en ik boos, omdat ik dit één keer doe en meteen de sjaak ben, terwijl er veel anderen zijn die dit op reguliere basis doen en nooit de sjaak zijn.
blijkt toch moeilijk te zijn voor de jonge garde om daar hun mond over te houden, of dat via MSN kenbaar te maken, en niet in dit topic te posten.quote:Op maandag 22 mei 2006 14:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik dacht daTt we geheimhouding hadden
Ja, maar ik doe dit normaal nooit.Dit was de eerste keer dat ik me onterecht ziekmeldde, en zelfs terecht ziekmelden doe ik vrijwel nooit.quote:Op maandag 22 mei 2006 14:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
goh je lijkt wel een van m'n blowkids nu
Iemand die controleert of je je lessen wel volgt en straf geeft indien dat niet het geval is. (Als ze erachter komt, en dat doet ze niet zo vaak, maar juist bij mij wel)quote:Op maandag 22 mei 2006 14:58 schreef Manias het volgende:
oeii balennnn
(wat is nou weer een leerlingcoordinatrice..?)
TMM toch........quote:Op maandag 22 mei 2006 14:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
goh je lijkt wel een van m'n blowkids nu
is zowiezo laatst bewezen dat als je veel rookt vanaf vroege leeftijd je schizofreen kan wroden.. gezelligquote:Op maandag 22 mei 2006 15:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb 30 jongens waarvan de meerderheid blkijft zitten of halverwege een jaar afhaakt en maar zeggen dat wiet niet schadelijk is
jeetje.. dat was vroeger nietquote:Op maandag 22 mei 2006 14:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Iemand die controleert of je je lessen wel volgt en straf geeft indien dat niet het geval is. (Als ze erachter komt, en dat doet ze niet zo vaak, maar juist bij mij wel)
Au revoirquote:Op maandag 22 mei 2006 15:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Naja, ik ga maar Frans leren, voor het geval dat ik de overhoring toch nog mag maken morgen.
* Tha_Erik hoopvol is.
en paranoide en ongeinteresseerd en ongemotiveerd en gaten in je korte termijn geheugequote:Op maandag 22 mei 2006 15:05 schreef Manias het volgende:
[..]
is zowiezo laatst bewezen dat als je veel rookt vanaf vroege leeftijd je schizofreen kan wroden.. gezellig
oftewel symptomen van schizofreniequote:Op maandag 22 mei 2006 15:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en paranoide en ongeinteresseerd en ongemotiveerd en gaten in je korte termijn geheuge
Stroek de jongens noemen zichzelf zo en ik ben Fat Daddy Dick![]()
ik rook overigens zelf niet hoor
drugs hoort bij mijn ondeugende verleden![]()
al hang ik natuurlijk wel geregeld rond in de walm
heej niet zo over mijn zusje hequote:
Kan iemand die voetpomp uit dr reet halen en dr laten leeglopen?quote:
Met zo'n instelling red je het niet, kereltjequote:
Ik leer het vanavond/vannacht nog wel wat beter.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:58 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Met zo'n instelling red je het niet, kereltjeDus hup, snel in een half uurtje dat Frans leren en dan mag je weer met ons spelen hier
![]()
Misschien kan jij, oh hilarische grapjas, ons van de voetpomp verlossen. Hm?quote:Op maandag 22 mei 2006 15:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kan iemand die voetpomp uit dr reet halen en dr laten leeglopen?
ik vbond hem in cruel intentions en studio 54 al onversmaadbaar hoorquote:Op maandag 22 mei 2006 16:04 schreef Cairon het volgende:
Ryan Phillipe is 32 jaar oud, en je begint het goed te zien op bepaalde foto's
Studio 54quote:Op maandag 22 mei 2006 16:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik vbond hem in cruel intentions en studio 54 al onversmaadbaar hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bb_koning.hyves.nl
quote:Op maandag 22 mei 2006 16:16 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Studio 54![]()
![]()
je vergeet te vertellen dat die baas Austin Powers isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
En dat Ryan er in die film uitziet als de perfecte twinkquote:Op maandag 22 mei 2006 16:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
je vergeet te vertellen dat die baas Austin Powers is![]()
is er te weinig aanspraak hier dan?quote:Op maandag 22 mei 2006 16:24 schreef Cairon het volgende:
ik ben zodiakk en flipneus aan het recruiteren om bij het topic te komen. Volgens Boebiedoe's neuklijstje hebben deze twee heren het allebei al met een mannelijke fokker gedaan. Dus op z'n minst bi.
ow je bent gewoon benieuwd naar hun verhaal?quote:Op maandag 22 mei 2006 16:31 schreef Cairon het volgende:
overigens ontkennen beide heren dat ze homo zijn, flipneus ontkent dat er uberhaupt iets is gebeurd, maar komt daar later ietwat op terug door dubieuze uitspraken te doen en aan te geven dat er zelfs een "Dirk-verhaal" is...
ja maar ze zijn ook lang niet altijd allemaal zo leuk als erikquote:Op maandag 22 mei 2006 16:33 schreef Manias het volgende:
moet je kijken wat 1 nieuwe gister al deedstraks crasht fok.nl weer steeds van teveen bandbreedte van kwijlende homos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |