SSSuusuusuuudio?quote:Op maandag 22 mei 2006 17:57 schreef Jerruh het volgende:
[..]
"stttt...ok nog een keer...stttttttttuuuuuustustuuusttttttt....argh..opnieuw!....sttttttstststststtttttssssttttttttttttttttttt ... ok ik geef het op..."
quote:Op maandag 22 mei 2006 18:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
die foto van TRS en zijn nieuwe speeltje
SSSSSSSSSTephan ik hou van je?quote:Op maandag 22 mei 2006 19:00 schreef Manias het volgende:
jullie zullen nooit loskrijgen waarom ik sst zei! PAH!![]()
haai kaafje
Dat stuurt http://www.gay.nl/mick325 mequote:als ze naar je kijken en je profiel lezen denken die mannen pfff wat een ingewikkeld ventje , 20 jaar geleden nog niet lang geleden dus was ik net zo oud als jij maar zo een kapsones had ik gelukkig niet ,
ook jongens van 20 lopen al met een rolator , leeftijd maakt niet uit het is het innerlijke wat liefde geeft je voelt je aangetrokken tot , ik zoie jou als een gast die denkt dat hij iedereen kan krijgen en gelukkig weet ik dat dat helaas voor jou niet zo is !!!!!!!!!!!!
waar is die tijd gebleven dat ik dat soort ebrichten kreegquote:Op maandag 22 mei 2006 19:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat stuurt http://www.gay.nl/mick325 me![]()
Hoe dom/lelijk die persoon ook is. Het is waar, je hebt enorme kapsones.quote:Op maandag 22 mei 2006 19:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat stuurt http://www.gay.nl/mick325 me![]()
quote:Op maandag 22 mei 2006 19:15 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Hoe dom/lelijk die persoon ook is. Het is waar, je hebt enorme kapsones.
quote:16-05-06 23:21
favorite acteur, geert hoes wat een lekkere vent is dat zeg wow
"Don't Like Me, Fine: Get On, Get Out"quote:Op maandag 22 mei 2006 19:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Te hilarisch. Ik ben alles behalve vol kapsones en arrogant
Het is gewoon realistisch. Als je me niet mag, waarom zou je dan rondblijven hangen?quote:Op maandag 22 mei 2006 19:18 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
"Don't Like Me, Fine: Get On, Get Out"
Klinkt als kapsones.quote:Op maandag 22 mei 2006 19:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het is gewoon realistisch. Als je me niet mag, waarom zou je dan rondblijven hangen?
quote:Op maandag 22 mei 2006 20:24 schreef Cairon het volgende:
ik ben net terug van het sporten!
ik heb ook wel eens 3 weken lang iedere dag gesportquote:Op maandag 22 mei 2006 20:52 schreef Cairon het volgende:
het IS plat en goedkoop.
ER daarentegen is telkens weer tegen het einde aan een Belgenspelletje... en dit jaar is zo te zien niet anders... hoevel Nederlanders zitten er nog in... 2 ofzo... en iets van 6 Belgen
Eenschquote:
Hmz, laten ze eens heel snel die koffer met kleren afpakken? Zonder kleren is ie leukerquote:Op maandag 22 mei 2006 21:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Eensch
Al heeft ie nu wel een koffer vol kleren
*wacht af tot ze weer eens zwaar bezopen zijn en hij naakt in de hottub gaat!*quote:Op maandag 22 mei 2006 21:41 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Hmz, laten ze eens heel snel die koffer met kleren afpakken? Zonder kleren is ie leuker
Australie volg ik niet. En heb je hem naakt in de hottub gezien? Waar?quote:Op maandag 22 mei 2006 21:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
*wacht af tot ze weer eens zwaar bezopen zijn en hij naakt in de hottub gaat!*
Trouwens, er komt waarschijnlijk een kandidaten uitwisseling met Australia...zou het die geile gozer met paardenlul worden?
Nog niet, maar in BB UK is dat meer regel dan uitzonderingquote:Op maandag 22 mei 2006 21:44 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Australie volg ik niet. En heb je hem naakt in de hottub gezien? Waar?
Mèèèèèèèn!!quote:Op maandag 22 mei 2006 21:46 schreef Manias het volgende:
[..]
heeeeeeerbieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |