zeker weer iets wat er tussen door slipt of een garpjequote:Op maandag 22 mei 2006 21:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik zweer het je. Ik ram dat joch zn kankersmoel nog eens finaal in en tot bloedens aan toe ook.
Geloof me, dit is compleet 100% gemeend. Ik heb het gehad met mn broertje..quote:Op maandag 22 mei 2006 22:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zeker weer iets wat er tussen door slipt of een garpje
Ja, met dat meisje.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:40 schreef Cairon het volgende:
oh met dat meisje
dat vind ik dus echt je reinste flauwekulquote:Op maandag 22 mei 2006 22:55 schreef Cairon het volgende:
die ene die mijn gevoel voor humor absoluut niet deelt en mij erg graag ziet met alle tanden uit m'n bek geslagen...
om eerlijk te zijn weet ik nog steeds niet welke van de twee Eefje is... ik ben gewoon waanzinnig slecht in namen onthouden. Hoe heette die ene gozer die er was.
Wat is dat trouwens met mensen.
Ik leer mensen kennen, namen zijn niet wat een persoon definieert, maar iemands daden acties en uitspraken zijn wat mensen definieert. Als mensen struikelen over het feit dat ik hun naam niet kan onthouden, dan geven ze in mijn ogen alleen maar aan dat ze zeer oppervlakkig omspringen met dat soort zaken en zich willen limiteren tot hun eigen naam.
De naam Juan zegt niets over de persoon, want wat dat betreft had Juan net zo goed Michael kunnen heten. Eefje kan net zo goed Ludmilla heten, en het zou niets veranderen aan de persoon die ze is.
Ik zou je ook niet meenemen samen met Silvia. Of samen met Dick. Of samen met Tim.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:55 schreef Cairon het volgende:
die ene die mijn gevoel voor humor absoluut niet deelt en mij erg graag ziet met alle tanden uit m'n bek geslagen...
om eerlijk te zijn weet ik nog steeds niet welke van de twee Eefje is... ik ben gewoon waanzinnig slecht in namen onthouden. Hoe heette die ene gozer die er was.
Wat is dat trouwens met mensen.
Ik leer mensen kennen, namen zijn niet wat een persoon definieert, maar iemands daden acties en uitspraken zijn wat mensen definieert. Als mensen struikelen over het feit dat ik hun naam niet kan onthouden, dan geven ze in mijn ogen alleen maar aan dat ze zeer oppervlakkig omspringen met dat soort zaken en zich willen limiteren tot hun eigen naam.
De naam Juan zegt niets over de persoon, want wat dat betreft had Juan net zo goed Michael kunnen heten. Eefje kan net zo goed Ludmilla heten, en het zou niets veranderen aan de persoon die ze is.
Geile filmquote:Op maandag 22 mei 2006 23:01 schreef Manias het volgende:
showgirls op veronicasaved by the bell onschuld zelve
Wat een BULLshit.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:03 schreef Cairon het volgende:
Als zij daar over wil vallen en struikelen is dat haar probleem, geeft alleen maar aan dat ze meer interesse heeft in oppervlakkige elementen dan in andere zaken, Zij laat zich bepalen door haar naam,, niet haar inhoud.
Botsen is een groot woord maar een echt wederzijds liefhebben is er niet.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:06 schreef Cairon het volgende:
bots ik met Tim?
Dan ga je maar mee naar Superman in IMAX 3Dquote:Op maandag 22 mei 2006 23:09 schreef Cairon het volgende:
ik ga met m'n nichtje en haar vriendje. We gaan altijd met z'n drieen naar de bios, en we hebben de vorige twee X-men films ook al samen gezien. Vriendje is net zo'n X-men nerd als ik.
Maar bedankt voor het aanbod hoor CDP das erg aardig van je![]()
dat kan op zich wel kloppen, sinds het uit is tussen jullie heb ik me tegenover hem altijd wel een stuk killer opgesteld.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Botsen is een groot woord maar een echt wederzijds liefhebben is er niet.
okquote:Op maandag 22 mei 2006 23:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dan ga je maar mee naar Superman in IMAX 3D![]()
Volgens mij ben jij kei-amusant tijdens comics-verfilmingen of sci-fi...
Wil je met mij naar de Lion KIng?quote:Op maandag 22 mei 2006 23:06 schreef Cairon het volgende:
bots ik met Tim?
Zo'n persoon die op alles wat niet klopt met de comic of regels van dat universum bekritiseert live en directquote:
Dat niet-wederzijds liefhebben was al voor het uit was het geval, maar goed. Ik wil niet lullig doen, maar ik zeg gewoon eerlijk dat als ik met Eef uitga (wat als vats lag) ik er weinig voor voel om iemand mee te nemen waarbij ik weet dat zij zich gaat irriteren. Ik zit dna bv ook serieus met de housewarming in m'n maag. Daar is Dick bv ook bij, en ik zie jullie nou niet bepaald gezellig samen zijn in 1 kamer (aangezien ik iedere keer moet aanhoren hoezeer je van hem walgt).quote:Op maandag 22 mei 2006 23:10 schreef Cairon het volgende:
[..]
dat kan op zich wel kloppen, sinds het uit is tussen jullie heb ik me tegenover hem altijd wel een stuk killer opgesteld.
Wat laag.quote:
het is toch niet de bedoeling om tijdens een film amusant te zijn, lijkt mij irritantquote:Op maandag 22 mei 2006 23:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dan ga je maar mee naar Superman in IMAX 3D![]()
Volgens mij ben jij kei-amusant tijdens comics-verfilmingen of sci-fi...
Zou ik botsen met Eef? Tim bots wel met mijn kleurenpallet... hij wil grijsachtigquote:Op maandag 22 mei 2006 23:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou je ook niet meenemen samen met Silvia. Of samen met Dick. Of samen met Tim.
Dus het ligt niet alleen aan namen. Je botst gewoon nogal met die vrienden van mij en ik heb geen zin in irritaties en gezeik, maar in een leuke avond.
Ik nodig jou toch ook niet uit?quote:Op maandag 22 mei 2006 23:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
het is toch niet de bedoeling om tijdens een film amusant te zijn, lijkt mij irritant
kan me voorstellen dan mensen zich ook storen aan mijn bulderlach, die soms ook stimulerend werkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |