Incest? Eerder moord.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:33 schreef TehRockstar het volgende:
Misschien kan CDP zijn verkapte incestgevoelens voor zijn broertje afreageren op Showgirls.
Gina Gershon.![]()
.
Als er chagrijnige bijtende (blijkbaar afreagerende) opmerkingen gemaakt worden naar mensen die me na aan het hart liggen dan bemoi ik me dara mee ja, dan gooi ik er een vleugel tussen. That's me. En dat zal ik ook blijven doen ook, totdat er geen veer meer aanzit.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je moet gewoon eens je ergens niet mee bemoeien?Probeer ik dat ook
ok en dan is het nu mooi geweestquote:Op maandag 22 mei 2006 23:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je moet gewoon eens je ergens niet mee bemoeien?Probeer ik dat ook
nee hij probeert mij bij te staan maar word door jou en TMM aangevallen.quote:
ja dat was een kant die we nog niet zo van je gewend zijnquote:Op maandag 22 mei 2006 23:34 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Hee, truttebol, ik ben de enige hier die nog een beetje moeite doet om de paais en vree te bewaren.
Ja sorry hoor, da's dan ook voor het eerst , ik schrok er gewoon van!quote:Op maandag 22 mei 2006 23:34 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Hee, truttebol, ik ben de enige hier die nog een beetje moeite doet om de paais en vree te bewaren.
Schat, je buik zit ertussen.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
Knuffeltherapie
laten we allemaal TRS gaan knuffelen
kom maar hier knul
koechie koechie koehoe
Hij wordt niet door TMM aangevallen, hij wordt door MIJ aangevallen.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:35 schreef Cairon het volgende:
[..]
nee hij probeert mij bij te staan maar word door jou en TMM aangevallen.
plenty of nakedness hier!quote:Op maandag 22 mei 2006 23:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In showgirls wordt geiler gedansten zit meer naakt!
Ach dat zweet wat minder als het wat minder close isquote:
fratricidequote:
Niet alleen afreagerend hoor. Het zorgt er alleen voor dat de irritatie sneller bovendrijft.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als er chagrijnige bijtende (blijkbaar afreagerende) opmerkingen gemaakt worden naar mensen die me na aan het hart liggen dan bemoi ik me dara mee ja, dan gooi ik er een vleugel tussen. That's me. En dat zal ik ook blijven doen ook, totdat er geen veer meer aanzit.
ik sla mijn buik er wel om heenquote:
quote:
Ik val niemand af, ik weeg maar 58, ik kijk wel uit.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Niet alleen afreagerend hoor. Het zorgt er alleen voor dat de irritatie sneller bovendrijft.
En dan moet je mij ook niet afvallen. Ik ben ook wie ik ben en dat zal ik blijven doen ook.
tijdlijnquote:Op maandag 22 mei 2006 23:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij wordt niet door TMM aangevallen, hij wordt door MIJ aangevallen.
ja maar schat, dan mag jij mij aanwijzen waar ik in die opmerking CDP aan vielquote:Op maandag 22 mei 2006 23:39 schreef Cairon het volgende:
[..]
tijdlijn
wij hebben woorden
blablablabla
CDP maakt een opmerking "met mijn vrienden clash je niet, ik wil wel met jou naar superman returns".
TMM komt daar weer met een reactie op die is terug te leiden naar onze woordenwisseling.
CDP reageert daar weer op, en dan zijn de rapen klaar.
Ja, je bent een superfabulous megabitch!quote:Op maandag 22 mei 2006 23:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Niet alleen afreagerend hoor. Het zorgt er alleen voor dat de irritatie sneller bovendrijft.
En dan moet je mij ook niet afvallen. Ik ben ook wie ik ben en dat zal ik blijven doen ook.
TMM komt daar op terug met een reactie die eerder beledigend is voor zichzelf dan voor een ander, aangezien hij erkent dat hij FUCKING IRRITANT IS tijdens films in de biosquote:Op maandag 22 mei 2006 23:39 schreef Cairon het volgende:
TMM komt daar weer met een reactie op die is terug te leiden naar onze woordenwisseling.
PARDON!!!!quote:Op maandag 22 mei 2006 23:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
TMM komt daar op terug met een reactie die eerder beledigend is voor zichzelf dan voor een ander, aangezien hij erkent dat hij FUCKING IRRITANT IS tijdens films in de biosHij reageert op iets maar valt daar niemand mee aan, en al helemaal niet CDP.
quote:Op maandag 22 mei 2006 23:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
PARDON!!!!
ik irritant!
jij ook al
kijk uit of ik zet MSN uit
kutlul
Zeg kleine kutkoter begin jij nou ook al?quote:Op maandag 22 mei 2006 23:40 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja, je bent een superfabulous megabitch!
Supergemene dinnetjes for life, CDP, yeah!
Dat weet je zelf ook welquote:
Brutus!quote:jij ook al
quote:kijk uit of ik zet MSN uit
kutlul
ieuw!quote:Op maandag 22 mei 2006 23:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hier dan.
Ik moets eerst ff goed kijken of het nou een echt lijf was of een of ander bronzen beeld.
Je bent wel mateloos gefascineerd door kutten en koters hé?quote:Op maandag 22 mei 2006 23:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zeg kleine kutkoter begin jij nou ook al?
Jouw zogenaamde bijtende hilarische sarcasme waarin uit zou moeten blijken dat jij je beter voelt dan mij is ook een bron van irritatie hoor.
of TRS moet gewoon bovenop blijven zittenquote:Op maandag 22 mei 2006 23:42 schreef Ang3l het volgende:
*Haalt TMM van TRS af* Ma, je liefde kan nog al eens verpletterend zijn, zeker voor zo'n ukje. Pas je op?
Het woord kut gebruik ik omdat ik kanker niet meer als scheldwoord gebruik.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:45 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Je bent wel mateloos gefascineerd door kutten en koters hé?
Probeer het eens uit op je broertjes rauwe jongenskutje. [afbeelding]
Iemand die het snaptquote:Op maandag 22 mei 2006 23:45 schreef Cairon het volgende:
CDP: Dan ga je maar mee naar Superman in IMAX 3D
Volgens mij ben jij kei-amusant tijdens comics-verfilmingen of sci-fi...
TMM: het is toch niet de bedoeling om tijdens een film amusant te zijn, lijkt mij irritant
kan me voorstellen dan mensen zich ook storen aan mijn bulderlach, die soms ook stimulerend werkt
dat hij zichzelf daarna belachelijk maakt is irrelevant, hij valt CDP aan via mij. Het is niet subtiel, vrij duidelijk zelfs. Dat is uiteindelijk ook hetgeen waar CDP op reageert in mijn ogen, door te zeggen dat de vraag om mee naar de bioscoop te gaan nooit aan TMM is gesteld, en door te stellen dat zijn mening over iemand die commentaar geeft die irritant is daardoor, dus ook helemaal niet relevant is.
Nee, hij valt JOU aan via CDP, da's wat anders. Aangezien CDP het over JOU heeft (en jou ziet als iemand die commentaar geeft op films en amusant is tijdens films. Dus als ie al iemand zou beledigen dan was jij dat.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:45 schreef Cairon het volgende:
TMM: het is toch niet de bedoeling om tijdens een film amusant te zijn, lijkt mij irritant
kan me voorstellen dan mensen zich ook storen aan mijn bulderlach, die soms ook stimulerend werkt
dat hij zichzelf daarna belachelijk maakt is irrelevant, hij valt CDP aan via mij. .
Je hebt het toenet nog gebruikt, jij demente kankerkutjoch.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het woord kut gebruik ik omdat ik kanker niet meer als scheldwoord gebruik.
En je bent ziek dat je zoiets suggereert.
Grammaticale fout, kleuterquote:Op maandag 22 mei 2006 23:47 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Je hebt het toenet nog gebruikt, jij demente kankerkutjoch.
Woensdagavond?quote:
voor tekstverklarend lezen had je zeker een onvoldoende?quote:Op maandag 22 mei 2006 23:45 schreef Cairon het volgende:
dat hij zichzelf daarna belachelijk maakt is irrelevant, hij valt CDP aan via mij. Het is niet subtiel, vrij duidelijk zelfs. Dat is uiteindelijk ook hetgeen waar CDP op reageert in mijn ogen, door te zeggen dat de vraag om mee naar de bioscoop te gaan nooit aan TMM is gesteld, en door te stellen dat zijn mening over iemand die commentaar geeft die irritant is daardoor, dus ook helemaal niet relevant is.
Nee we gaan door tot het topic vol is (of totdat er zo'n extreem mooie jongen wordt geplaatst dat we allemaal stilvallen en "iets anders gaan doen")quote:
Zie daar!quote:Op maandag 22 mei 2006 21:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik zweer het je. Ik ram dat joch zn kankersmoel nog eens finaal in en tot bloedens aan toe ook.
quote:
Geef je mij dan wel die met toffee-smaak?quote:Op maandag 22 mei 2006 23:50 schreef Jerruh het volgende:
nou, twee bakken popcorn zeg ik je, twee!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |