Tnxquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:57 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dan probeer toch maar rustig aan te doen. Iedereen die er verstand van heeft zal je vertellen dat je tot nu toe vooral vocht en spieren kwijt bent geraakt, en weinig vet. En die spieren zijn nu net wat je nodig hebt om wèl vet te verbranden.
Dus laat je niet gek maken, en probeer niet meer dan 1 kilo per week te verliezen. Dat duurt langer, maar daarmee heeft het 'permanent' deel van je doelstelling veel meer kans van slagen.
Succes!
Lekker gevoel hequote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:21 schreef Viking84 het volgende:
Zo, nu merk ik wat een goede maaltijd inhoudtHet is al bijna half 11 en over een uurtje ga ik slapen, maar ik heb totaal geen trek in iets ofzo
dus blijkbaar heb ik goed gegeten vanavond
1,5 keer per week trainen in de sportschool? Hoe doe je dat?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tnx![]()
Mijn spieren train ik overigens met krachttraining 1,5 a 2 keer per week in de sportschool. Betwijfel of ik die aan het kwijtraken ben.
Maar is zeker zo dat gedurende een half jaar 4 kg per maand veel beter is dan overdreven snel afvallen (zoals ik nu doe).
Maar dat rustig aan doen is echt moeilijk, wil toch het liefst snel resultaat zien.
ja voel me wel een beetje opgeblazen, hoor, maar in ieder geval niet hongerig. Hopelijk is dat gevoel over een uurtje weggetrokkenquote:
Toch denk ik dat het slimmer is om het rustiger aan te doen. Immers, ik ben ook niet meteen 10 km gaan hardlopen maar heb het eerst stukje voor beetje aangepakt. Dan bouw je pas conditie op. Je zult sneller resultaat zien als je het fietsen rustig opbouwt. Ga een uurtje op pad en bouw daarin verschillende snelheden (rustig, doorfietsen, racen) in om zo je conditie op te bouwen. En na een tijdje merk je dat je in dat uurtje veel verder kan fietsen. En vast zullen fietsschema's op internet te vinden zijn. Als ik drie uur moest fietsen over 50 km, zou ik ook flink tegenop zien als ik er aan moest beginnen. Als je eenmaal die conditie hebt dan valt die 50 km vast wel weer mee. Succesquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:18 schreef Peter6000 het volgende:
Maar dat rustig aan doen is echt moeilijk, wil toch het liefst snel resultaat zien.
Je kan wel degelijk afvallen en de pil nemen hoor. Ben sinds ik weer begonnen ben (3m geleden) toch +- 4-5 kg kwijt. Was onlangs nog een topic over:http://forum.fok.nl/topic/833407quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:02 schreef Viking84 het volgende:
Dankje Rewimo
Nog een vraag: ik heb het nu op MSN met AnnekeM over het slikken van de pil tegen menstruatiepijn. Mijn bezwaar daartegen is dat je er zo van aan komt of niet afvalt als je de pil slikt en daar zit ik natuurlijk niet op te wachten. Wat zijn jullie ervaringen daarmee? Hebben jullie goede adviezen qua merken e.d.?
* Troel doet aquaspinningquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:43 schreef Faithy het volgende:
Pandorah doet aquaspinning? Of gewone spinning?
*schieuwnierig*
Heel hard fietsen in het waterquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:07 schreef Faithy het volgende:
en hoe is da???
geef al jaren zwemles, maar dit is toch iets wat ik totaal niet ken
Daar heb ik vroeger als klein Levitation-tje gezwommen!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:51 schreef Faithy het volgende:
[..]
Ja!!! moet je keer naar de poserplek komen op scheveningendaar staan allemaal geile motoren (als het even meezit
) en de strandtent schenkt redelijke koffie
![]()
![]()
Aquaspinnen lijkt me wel tof!!!! Ik zal 's even googlen waar dat is![]()
Heb net gebeld met WVZ, zwemvereniging in Z'meer en ga daar (vriijwillig) lesgevendus dat betekent dat ik 1 a 2 keer per week ook nog 's gratis baantjes kan trekken
Geen idee, ik heb het zelf alleen gezien toen ik pas geopereerd was en voor het eerst ging zwemmen. Het lijkt me best leuk trouwens (ik ben gek op water).quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:17 schreef Faithy het volgende:zoiets vermoedde ik al
maar is 't ook effectief / leuk?
Met 8 kilo in 3 weken durf ik er wel geld op te zetten dat dat het geval is.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:18 schreef Peter6000 het volgende:
Mijn spieren train ik overigens met krachttraining 1,5 a 2 keer per week in de sportschool. Betwijfel of ik die aan het kwijtraken ben.
Met snel afvallen loop je ook het risico dat je spierweefsel afbreekt ipv vet. Je verbranding wordt dan lager en als je dan weer normaal gaat eten kom je dus weer aan. Zoiets was het...quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:52 schreef Peter6000 het volgende:
Vraag me toch af of je met snel afvallen per definitie gaat jojo-en.
Je kan toch ook snel afvallen en daarna je eetpatroon en beweegpatroon zo aanpassen dat je niet aankomt?
94,6, en de komende 3 dagen ff lekker rustig aan (behalve de sportschool dan, vooral dat kwartier steppen is zwaar).
Wat ik er over gelezen heb is het volgende:quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:52 schreef Peter6000 het volgende:
Vraag me toch af of je met snel afvallen per definitie gaat jojo-en.
Je kan toch ook snel afvallen en daarna je eetpatroon en beweegpatroon zo aanpassen dat je niet aankomt?
Dat dus.quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:00 schreef Levitation het volgende:
Met snel afvallen loop je ook het risico dat je spierweefsel afbreekt ipv vet. Je verbranding wordt dan lager en als je dan weer normaal gaat eten kom je dus weer aan. Zoiets was het...
Pas je wel een beetje op? Zorg goed voor jezelf!quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:06 schreef Peter6000 het volgende:
Dat moet de komende maanden dan maar gaan blijken![]()
Dat probeer ik, het idee dat er spierweefsel verloren gaat (ondanks lichte vooruitgang tijdens de krachttraining in de sportschool) stemt natuurlijk niet vrolijk.quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:14 schreef Levitation het volgende:
[..]
Pas je wel een beetje op? Zorg goed voor jezelf!
Het zou zonde zijn als je veel moeite doet en 20kg afvalt en vervolgens blijkt dat het deels spier is en je dus eigenlijk 't probleem hebt vergroot. Denk aan je doel: blijvend gewichtsverlies... Neem er de tijd voor, anders lukt dat echt niet.
Er gaan twee grote camera's mee dus dat komt goedquote:Op woensdag 24 mei 2006 08:58 schreef pluisje het volgende:
Ooooh, stoer
Daar willen we uiteraard wel foto's van zien
Nou, dan had ik wel heel erg veel spieren en vochtquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:05 schreef Pinball het volgende:
[..]
Wat ik er over gelezen heb is het volgende:
-Meer dan 1 kilo vet per week afvallen kan niet, alles daarboven zijn vocht en spieren.
-Door het verlies van spieren daalt je BMR, spieren verbruiken nu eenmaal energie.
-Hierdoor mag je nóg minder eten om wat af te vallen.
-Als je uiteindelijk weer 'normaal' gaat eten (ook al is dat minder dan vroeger) vliegen de kilo's er weer aan omdat je BMR ook lager is dan vroeger.
Ik vind het logisch klinken. Lees maar wat rond en bepaal je eigen mening.
Nou, als ik naar jouw geschiedenis kijk zeulde jij een flinke volwassen kerel met je mee aan overgewicht.quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:36 schreef Troel het volgende:
Nou, dan had ik wel heel erg veel spieren en vocht
en ook heel snel ?quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:52 schreef Rewimo het volgende:
Ik kon inderdaad echt van alles tillen, je wordt heel sterk van heel dik zijn
quote:
In de tijd die jij nodig hebt om uit het water te komenquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:20 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik word glijbanen altijd letterlijk uitgelanceerd, terwijl Maarten heel rustig naar beneden komt glijden. Dus in het geval van naar beneden gaan ook snel
Daarom zijn er ook gewone glijbanen waar geen water onder zit.quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:38 schreef bloodyserious het volgende:
[..]
In de tijd die jij nodig hebt om uit het water te komenis Maarten al 4x van de glijbaan geweest.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:38 schreef bloodyserious het volgende:
[..]
In de tijd die jij nodig hebt om uit het water te komenis Maarten al 4x van de glijbaan geweest.
Troel, het betreft hier iemand die geen foutere usernaam had kunnen kiezenquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:39 schreef Troel het volgende:
Daarom zijn er ook gewone glijbanen waar geen water onder zit.
Overigens ben ik sneller uit het water dan mijn vriend die nog geen 70 kilo weegt, dus waar je dit vandaan haalt
Ik ging er eigenlijk bij betreffende user altijd vanuit dat hij beschikt over een enorm gevoel voor humor en een flinke dosis sarcasme. Hoewel dat gevoel voor humor zich een stuk minder uit in zijn posts dan in zijn username.quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:43 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Troel, het betreft hier iemand die geen foutere usernaam had kunnen kiezen
Wellicht passen ze zich aan jouw tempo aan.quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:52 schreef bloodyserious het volgende:
Ik zie alleen maar langzame dikke mensen om me heen , die alleen maar puffen en het zweet van hun hoofd moeten vegen als ze iets te lang bewegen.
Misschien ben je toe aan een brilletje?quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:52 schreef bloodyserious het volgende:
Ik zie alleen maar langzame dikke mensen om me heen , die alleen maar puffen en het zweet van hun hoofd moeten vegen als ze iets te lang bewegen.
Hmmm, dat had ik zaterdag, nadat ik 5,5 uur lang op een klimwand had gehangenquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:52 schreef bloodyserious het volgende:
Zie je dat ook echt of WIL je dat alleen maar zien.quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:52 schreef bloodyserious het volgende:
ik zie alleen maar dunne mensen om me heen die met hun snelle stofwisseling en magere lijfje denken heel gezond te zijn en alles te kunnen eten, alleen maar omdat ze niet aankomen, maar intussen 10 jaar later wel bij de huisarts lopen te janken, omdat alles dichtgeslibd isquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:52 schreef bloodyserious het volgende:
Misschien moeten we deze onzin ook gewoon collectief negeren. Door iedere keer in discussie te gaan verander je niets aan de denkbeelden van die idioten en het levert alleen maar onnodige irritatie.quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:04 schreef Jojogirl het volgende:
Wat is het toch met deze topics dat ze elke keer weer van die betweterige idioten aantrekken
quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:11 schreef Levitation het volgende:
[..]
Misschien moeten we deze onzin ook gewoon collectief negeren. Door iedere keer in discussie te gaan verander je niets aan de denkbeelden van die idioten en het levert alleen maar onnodige irritatie.
Dus bij deze: ik stem voor een algeheel negeren van bevooroordeelde idioten.![]()
Geldt dus ook voor mezelf, ik hap veel te graag![]()
We weten zelf dat we niet langzaam, lui, vadsig (hoe schrijf je dat?), lelijk, stinkend of vreetzakken zijn. We zijn gewoon druk bezig om nóg gezonder te gaan leven. Iets waar sommige idioten nog wat van kunnen leren.
Da's ook wel weer zo... alleen weet ik niet of iedereen zich vermaakt. Ik kan er meestal wel om lachen, maar soms loopt de discussie toch wel hoog op. En discussieren is eigenlijk zo zinloos, sommige mensen houden nu eenmaal heel erg veel van hun eigen vooroordelen, hun wereld is zo lekker overzichtelijk... Geen uitzonderingen, geen aparte gevallen, gewoon een paar hokjes en iedereen past er in!quote:
Of wil gewoon grappig doen ten koste van anderen. Eigenlijk een beetje een zielig persoon dus.quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:43 schreef ymme het volgende:
Ik zeg wijs eens een keer niets
Maar desbetreffend pesoon heeft een enorme plaat voor zijn koppie![]()
Jawel hoor, die is er. Maar als je maar een klein beetje slagroom gebruikt, maakt het echt niet uit of je gewone neemt. Vetten heb je ook nodig tenslotte en je eet al zo weinig dierlijke producten.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:19 schreef Viking84 het volgende:
Zo, ik ben terug. Op de slagroom na (is daar geen lightversie van?)
Ga naar de witte boekenmarkt of naar de Slegte en koop een kookboek met Indiase gerechten. In het vorige topic heb ik trouwens een curry gepost, maar die zul je wel te energierijk vinden ;-)quote:Op maandag 22 mei 2006 17:34 schreef Viking84 het volgende:
Maar ik wil eens gaan experimenteren met Indiase curry's (waar vind ik die eigenlijk?), dus dan zal ik het wel weer nodig hebben![]()
*koken gaat
Door laten koken zodat het indikt?quote:Op maandag 22 mei 2006 18:14 schreef Viking84 het volgende:
Nou, zoals altijd wil die kerriesaus weer eens niet stevig worden bij mij. Wat doe ik fout? Heb het gekookt met water, de slagroom erbij gekeild en het is nog even waterig als in het begin, terwijl het al gekookt heeft
Makkelijk koken:quote:Op maandag 22 mei 2006 21:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Idd, alleen is maar alleen, dus het waren veel pizza`s, kant en klaar maaltijden, en friet.
Mijn kookkunsten zijn momenteel beperkt tot eieren, spaghetti en groentes uit blik: maar mag op termijn wel wat uitgebreid worden (tot max een half uur, dat wel) Wil dat nu nog ff niet, want in het begin mislukt het (wat logisch is), en die ergernis en toch al een leeg gevoel in mijn maag wil ik er ff niet bij hebben.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:58 schreef freecell het volgende:
[..]
Hmmm, dat had ik zaterdag, nadat ik 5,5 uur lang op een klimwand had gehangen
Opduwen kan ik ook heel goed, als ik op mijn armen ga staan, raakt mijn buik de grond al.
Verder ben ik natuurlijk vadsig en is mijn grote hobbie: onbeperk spareribs eten.
Als ik verder dan drie meter moet, pak ik de fiets, waar het zadel vervolgens onzichtbaar is onder mijn enorme reet.
Ik breek dan ook regelmatig grepen van de klimwand af die mijn enorme gewicht niet kunnen dragen, maar daar betaal je voor hè?
Ik kan niet voor de andere betweterige idioten spreken, maar voor mij is het net als een auto-ongeluk of een aangereden kat langs de weg. Je wilt niet kijken, maar je doet het toch.quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:04 schreef Jojogirl het volgende:
Wat is het toch met deze topics dat ze elke keer weer van die betweterige idioten aantrekken
Je moet er nog een beetje bij jammeren, we zijn immers wel een ramp!quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:21 schreef freecell het volgende:
* freecell gaat op de grond liggen met al haar vetrollen uitgespreid
Kijk maar even pinball, kan je het goed zien? Moet ik nog even op mijn zij gaan liggen?
Je kent mij IRLquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:23 schreef Rewimo het volgende:
Welke? D'r staat een mooie slanke dame voor geloof ik
Ik mis het bloedquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:23 schreef Levitation het volgende:
Je moet er nog een beetje bij jammeren, we zijn immers wel een ramp!![]()
* freecell jammert dat ze echt niet weet hoe het komt.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:23 schreef Levitation het volgende:
[..]
Je moet er nog een beetje bij jammeren, we zijn immers wel een ramp!![]()
Die eet ik alleen in het weekend en op maandag, omdat maandagen vervelend zijn, op woensdag, omdat de week weer doormidden is en op donderdag en vrijdag, omdat het dan bijna weekend is, dat is dus niet elke dag, die reken ik niet meequote:
Dat is meteen wel een goed voorbeeld van het hokjesdenken waar ik het over had. Ik heb nergens in mijn verhaal zelfs maar gehint over je/jullie uiterlijk.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:21 schreef freecell het volgende:
* freecell gaat op de grond liggen met al haar vetrollen uitgespreid
Kijk maar even pinball, kan je het goed zien? Moet ik nog even op mijn zij gaan liggen?
Ah okee, dan is het goed. Ik eet 'm overigens dinsdags alleen als tussendoortje.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:29 schreef freecell het volgende:
Die eet ik alleen in het weekend en op maandag, omdat maandagen vervelend zijn, op woensdag, omdat de week weer doormidden is en op donderdag en vrijdag, omdat het dan bijna weekend is, dat is dus niet elke dag, die reken ik niet mee
nee, je vergeleek het alleen met doodgereden katten en auto-ongelukkenquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:36 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat is meteen wel een goed voorbeeld van het hokjesdenken waar ik het over had. Ik heb nergens in mijn verhaal zelfs maar gehint over je/jullie uiterlijk.
Snap je?
Wel vreemd dat hij ons met zoiets vergelijkt, auto-ongelukken kunnen toch niet op tegen een ramp als 20kg overgewicht?quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:46 schreef freecell het volgende:
[..]
nee, je vergeleek het alleen met doodgereden katten en auto-ongelukken
Sorry dat ik je verkeerd begreep
Doe er maar lacherig over. Dat jij bij mijn beeldspraak meteen aan je eigen lichaam denkt ljijkt mij persoonlijk niet zo grappig.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:46 schreef freecell het volgende:
nee, je vergeleek het alleen met doodgereden katten en auto-ongelukken
Sorry dat ik je verkeerd begreep
Ik denk er niet bij aan mijn eigen lichaam, jij trekt de vergelijking tussen dit topic en het kijken naar een platgereden kat. Kan je dat dan nader verklaren?quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:53 schreef Pinball het volgende:
[..]
Doe er maar lacherig over. Dat jij bij mijn beeldspraak meteen aan je eigen lichaam denkt ljijkt mij persoonlijk niet zo grappig.
Maar echt, leef je lekker uit op pinball, maak de standaardgrapjes maar.![]()
Ja, daarom heet deze reeks ook 'Joepie ik ben dik' en is dit deel 97.quote:
In de zin dat je, zoals ik dus heb bij een auto-ongeluk, eigenlijk niet wilt kjiken maar het toch doet. Ramptoerisme, zoals ik later in mijn post ook zeg.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:00 schreef freecell het volgende:
Ik denk er niet bij aan mijn eigen lichaam, jij trekt de vergelijking tussen dit topic en het kijken naar een platgereden kat. Kan je dat dan nader verklaren?
Laat ik me beperken tot je gedrag, want daar ging mijn oorspronkelijke post over.quote:Ik weet niet óf je de foto hebt bekeken, je reageert namelijk niet, maar ik vind niet dat mijn gedrag en/of mijn lichaam te vergelijken is met de dingen die jij noemt.
sst! ik vertoon SOGquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:04 schreef Faithy het volgende:
Sudoku vind ik toch wel zoooo kansloos
maar dat is mijn mening....![]()
Tnx, bijvoorbeeld rijst en dan groente erdoor ofzo.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:03 schreef Maeghan het volgende:
Makkelijk koken:
Lassie heeft rijst in zakjes. Rijst koken kan lastig zijn, maar daarmee niet. Ik kan het ook, en ik ben niet - ik herhaal: NIET- handig met rijst.
Maggi heeft zakjes met aardappelpuree. Je meet water af, kookt het, en dan roer je het poeder door het water et voila, aardappelpuree.
Bonduelle heeft allerlei blikjes met groente en ook in de diepvries kun je bijv. doperwtjes en sperziebonen vinden. Die zijn supermakkelijk te maken. Mais van bonduelle kun je in een schaaltje gooien en in de magnetron opwarmen, boontjes gooi je in een pan en warm je op. Diepvriesboontjes gooi je in een pan kokend water en na zeven minuten zijn ze gaar. Supersimpel echt.
Dingen die makkelijk te maken zijn qua vlees:
Vegetarische burgers, want geen risico op voedselvergiftiging als het niet goed gaar is.
Varkensreepjes, want heel klein en dus snel gaar.
Tartaar, biefstuk en entrecote. Ga je ook niet aan dood als het niet helemaal gaar is, en is makkelijk te bereiden ook. Beetje witte peper erover, klontje boter in de pan en bakken maar.
Vlees is echt een probleem bij mij. Ik ben ongeduldig, dus ik maak altijd vlees met 'wildsmaak'![]()
Tja. Het punt is dat de mensen die ik persoonlijk ken in dit topic juist allemaal wel heel gezond eten. En als ze dan een keer een patatje eten, posten ze dat inderdaad ook.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:05 schreef Pinball het volgende:
[..]
In de zin dat je, zoals ik dus heb bij een auto-ongeluk, eigenlijk niet wilt kjiken maar het toch doet. Ramptoerisme, zoals ik later in mijn post ook zeg.
[..]
Laat ik me beperken tot je gedrag, want daar ging mijn oorspronkelijke post over.
En dan niet specifiek dat van jou, maar dat van de 'regulars' in dit topic. Ik vind jouw gedrag daar wel bij passen ja, als jij dat niet vindt: sorry dan. Het is geen discussie die ik moet winnen of zo.
yeah.. sure...quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
sst! ik vertoon SOG
(= studieontwijkend gedrag)
Dat hoeft niet, maar er zijn smaakvariaties voor de aardappelpuree, en je kan er zelf kruiden doorgooien of zo, maar dat heb ik nooit gedaan. Door de rijst kun je vanalles gooien. Rijst met groente en varkensreepjes bijv. is snel en lekker, ben je echt met tien minuten klaar. Je kan voor variatie verschllende groente gebruiken, of paddestoelen of noten door je rijst gooien.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tnx, bijvoorbeeld rijst en dan groente erdoor ofzo.
Of aardappelpuree (voor jezelf 3 aardappels koken duurt me te lang), en dan groente.
Moet je er nog iets doorheen doen voor de smaak, maggie ofzo?
*dekt zich vast in voor alle 'doe niet zo moeilijk!' opmerkingen, maar is feta niet erg vet?quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:15 schreef Faithy het volgende:
mijn favoriete rijstgerecht overigens, voor de 'niet-zo-goed-kokers' is:
rijst met feta, sperziebonen, rode ui, paprika, mais en wat je er nog meer van groente doorheen wilt mikken... De groente eerst roerbakken, later feta toevoegen en dan lekker door de rijst heen scheppen..
Ach welnee, hoe kom je daar nou bij?quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:14 schreef Viking84 het volgende:
we het wel zover hebben laten komen en dat we daarop bekritiseerd mogen worden
idd...quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:21 schreef Rewimo het volgende:
Waar ik me aan stoor bij de mensen die hier binnenvallen is vooral het vallen over dat patatje met dat we hier posten. Alsof je nooit iets lekkers mag als je te zwaar bent. Nee, kruip maar in een hoek met drie selderijstengels en een fles water![]()
bijvoorbeeld..quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
*dekt zich vast in voor alle 'doe niet zo moeilijk!' opmerkingen, maar is feta niet erg vet?![]()
*goed nieuws voor Viking aankondigt*quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:18 schreef Viking84 het volgende:
*dekt zich vast in voor alle 'doe niet zo moeilijk!' opmerkingen, maar is feta niet erg vet?Wel erg lekker trouwens, van die Griekse rondo's. Kan ik Peter ook aanraden, net als Toscaanse carré
![]()
* viking84 straks griekse rondo's halen gaat
en nu ben ik echt weg, verdorie
Hier sluit ik me bij aan!quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:21 schreef Rewimo het volgende:
Waar ik me aan stoor bij de mensen die hier binnenvallen is vooral het vallen over dat patatje met dat we hier posten. Alsof je nooit iets lekkers mag als je te zwaar bent. Nee, kruip maar in een hoek met drie selderijstengels en een fles water![]()
Nou daar heb ik toevallig helemaal geen zin inIk weet zeker dat de bewoners van dit topic drie keer meer genieten van dat frietje dan mensen die elke dag friet kunnen eten en er niet van aankomen. Ik verheug me nu al op die megapannenkoek van zondag
Nou dat is niet helemaal waar. Ik ben inderdaad geneigd om vet te vermijden en het gebruik van vet in te perken, maar in de praktijk komt daar toch weinig van terecht, want ik eet dus wel gewoon kaas e.d. en ik zei zojuist ook al dat ik ook gewoon Griekse rondo's eet. Overigens hebben jullie het er de hele tijd over dat je vet NODIG hebt. Rewimo postte een stukje over verzadigde versus onverzadigde vetten. Het lijkt mij dat je verzadigde vetten moet vermijden en in plaats daarvan onverzadigde vetten moet nemen? De eerste worden in het stukje als 'verkeerd' aangeduid. Maar volgens mij heb je ook verzadigde vetten nodig, of niet? Dat is voornamelijk mijn probleem. Ik vind onverzadigde vetten prima, maar ik heb genoeg vet in m'n buik zitten, hoef er niet nog meer bij, als je snapt wat ik bedoel. Dus ik snap nu niet zo goed waarom ik nu nog vet nodig heb, terwijl ik daar al een overvloed van hebquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:23 schreef Faithy het volgende:
[..]
idd...
[..]
bijvoorbeeld..
hoe vaak in dit topic al niet gezegd is dat je ook vet NODIG hebt
en dan kun je wel een grapje ervan maken, maar ik weet zeker dat jij dit niet gaat eten omdat het 'vet' is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |