Dat was inderdaad een leuke uitzending, Oprah kan echt niet dansen.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:56 schreef Troel het volgende:
Ik heb pas naar Oprah zitten kijken met Kirsty Alley. Die is ook erg veel afgevallen
Met d'r dansgebeuren
Wat is veel in jouw geval?quote:Op maandag 22 mei 2006 17:24 schreef ymme het volgende:
Zozo wat een geklets weer hier
Erg slechte tvp dit.
Gisteren een beetje veel gegeten, dus net maar eens lekker een kippensoepje op met een bruine boterham
Dan moet je het echt heel heel heel weinig gebruiken, ik wist niet eens dat die dingen overstuur konden gaanquote:Op maandag 22 mei 2006 17:19 schreef Viking84 het volgende:
ketjap, citroensap...
Iddquote:Op maandag 22 mei 2006 17:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dan moet je het echt heel heel heel weinig gebruiken, ik wist niet eens dat die dingen overstuur konden gaan
's ochtends een flink ontbijt met harde broodjes.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat is veel in jouw geval?Is het trouwens wel goed om een dag amper iets te eten, omdat je 's avonds uit eten gaat, of bijv zoals jij blijkbaar doet een dag heel weinig eten, omdat je de vorige dag teveel hebt gehad?
Je reactie op de slagroom.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:19 schreef Viking84 het volgende:
Zo, ik ben terug. Op de slagroom na (is daar geen lightversie van?) eet ik best een goede (en dure
) maaltijd vanavond, denk ik
Ga Phil ook maar eens aanzetten
Ik moest trouwens weer van alles weggooien: ketjap, citroensap... zondedus misschien een reden om het wat vaker te gebruiken
Verder heb ik muesli + witte chocovlokken gekochtdie ga ik morgen even over mijn beschuitje strooien. Was het maar alvast morgen
ik ben het gewend om het in een aparte pan te kokenquote:Op maandag 22 mei 2006 18:18 schreef Kroeltroel het volgende:
Gekookt met water?
Wat ik me voorstel bij kipkerrie:
kip bakken in olie
groenten toevoegen (ui/prei/paprika/etc)
slagroom + kerrie erbij
et voila
Maar om een saus beter te binden, kan je maizena toevoegen
daar had m'n huisgenoot het ook al over, maar dat heb ik niet in huisquote:Op maandag 22 mei 2006 18:18 schreef Kroeltroel het volgende:
Gekookt met water?
Wat ik me voorstel bij kipkerrie:
kip bakken in olie
groenten toevoegen (ui/prei/paprika/etc)
slagroom + kerrie erbij
et voila
Maar om een saus beter te binden, kan je maizena toevoegen
qltel schrijf je met kleine letters..quote:Op maandag 22 mei 2006 15:41 schreef Troel het volgende:
[..]
QLTEL, je moet nodig Christans site updaten!
Ja, maar ik riep je, dus met hoofdlettersquote:Op maandag 22 mei 2006 19:17 schreef qltel het volgende:
[..]
qltel schrijf je met kleine letters..
Maar je hebt wel gelijk..
Idd, alleen is maar alleen, dus het waren veel pizza`s, kant en klaar maaltijden, en friet.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:27 schreef Rewimo het volgende:
Misschien valt het idd wel wat meequote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:11 schreef kwakveense het volgende:
viking: nog een dingetje: t is misshcien wel slim om idd echt alles in te voeren op valtaf bijvoorbeeld. als je zegt dat je 10-15 rostirondjes eet, dat si volgens mij alleen al behoorlijk wat calorieën...checkt op valtaf...
10 rostirondjes is 650 ckal...dus t lijkt me sterk dat je dan niet aan de 1200 komt...en dat is zonder het meerekenen van bakvet (denk dat je ze in de oven doet dus dan klopt dat wel).
wellicht dat je inderdaad doordat je geen vlees eet toch niet aan de voldoende calorieën komt, ook met zulke aardappelproducten, kweetniet.
maar vooral: wees niet zo bang om dingen met meer dan 100ckal per 100 gra te eten. als j ze met mate eet geeft dat niks!
ik ben vandaag ziek...ga tussendemiddag wel op mijn werk wat spullen ophalen om thuis wat te lezen, maar blijf verder nog lekker even in bed...
Errug lekkerquote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:32 schreef Ikiskoel het volgende:
Rewimo, ze waren lekker hè? Ik heb ze ook op zitten peuzelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |