nee, je vergeleek het alleen met doodgereden katten en auto-ongelukkenquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:36 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat is meteen wel een goed voorbeeld van het hokjesdenken waar ik het over had. Ik heb nergens in mijn verhaal zelfs maar gehint over je/jullie uiterlijk.
Snap je?
Wel vreemd dat hij ons met zoiets vergelijkt, auto-ongelukken kunnen toch niet op tegen een ramp als 20kg overgewicht?quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:46 schreef freecell het volgende:
[..]
nee, je vergeleek het alleen met doodgereden katten en auto-ongelukken
Sorry dat ik je verkeerd begreep
Doe er maar lacherig over. Dat jij bij mijn beeldspraak meteen aan je eigen lichaam denkt ljijkt mij persoonlijk niet zo grappig.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:46 schreef freecell het volgende:
nee, je vergeleek het alleen met doodgereden katten en auto-ongelukken
Sorry dat ik je verkeerd begreep
Ik denk er niet bij aan mijn eigen lichaam, jij trekt de vergelijking tussen dit topic en het kijken naar een platgereden kat. Kan je dat dan nader verklaren?quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:53 schreef Pinball het volgende:
[..]
Doe er maar lacherig over. Dat jij bij mijn beeldspraak meteen aan je eigen lichaam denkt ljijkt mij persoonlijk niet zo grappig.
Maar echt, leef je lekker uit op pinball, maak de standaardgrapjes maar.![]()
Ja, daarom heet deze reeks ook 'Joepie ik ben dik' en is dit deel 97.quote:
In de zin dat je, zoals ik dus heb bij een auto-ongeluk, eigenlijk niet wilt kjiken maar het toch doet. Ramptoerisme, zoals ik later in mijn post ook zeg.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:00 schreef freecell het volgende:
Ik denk er niet bij aan mijn eigen lichaam, jij trekt de vergelijking tussen dit topic en het kijken naar een platgereden kat. Kan je dat dan nader verklaren?
Laat ik me beperken tot je gedrag, want daar ging mijn oorspronkelijke post over.quote:Ik weet niet óf je de foto hebt bekeken, je reageert namelijk niet, maar ik vind niet dat mijn gedrag en/of mijn lichaam te vergelijken is met de dingen die jij noemt.
sst! ik vertoon SOGquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:04 schreef Faithy het volgende:
Sudoku vind ik toch wel zoooo kansloos
maar dat is mijn mening....![]()
Tnx, bijvoorbeeld rijst en dan groente erdoor ofzo.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:03 schreef Maeghan het volgende:
Makkelijk koken:
Lassie heeft rijst in zakjes. Rijst koken kan lastig zijn, maar daarmee niet. Ik kan het ook, en ik ben niet - ik herhaal: NIET- handig met rijst.
Maggi heeft zakjes met aardappelpuree. Je meet water af, kookt het, en dan roer je het poeder door het water et voila, aardappelpuree.
Bonduelle heeft allerlei blikjes met groente en ook in de diepvries kun je bijv. doperwtjes en sperziebonen vinden. Die zijn supermakkelijk te maken. Mais van bonduelle kun je in een schaaltje gooien en in de magnetron opwarmen, boontjes gooi je in een pan en warm je op. Diepvriesboontjes gooi je in een pan kokend water en na zeven minuten zijn ze gaar. Supersimpel echt.
Dingen die makkelijk te maken zijn qua vlees:
Vegetarische burgers, want geen risico op voedselvergiftiging als het niet goed gaar is.
Varkensreepjes, want heel klein en dus snel gaar.
Tartaar, biefstuk en entrecote. Ga je ook niet aan dood als het niet helemaal gaar is, en is makkelijk te bereiden ook. Beetje witte peper erover, klontje boter in de pan en bakken maar.
Vlees is echt een probleem bij mij. Ik ben ongeduldig, dus ik maak altijd vlees met 'wildsmaak'![]()
Tja. Het punt is dat de mensen die ik persoonlijk ken in dit topic juist allemaal wel heel gezond eten. En als ze dan een keer een patatje eten, posten ze dat inderdaad ook.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:05 schreef Pinball het volgende:
[..]
In de zin dat je, zoals ik dus heb bij een auto-ongeluk, eigenlijk niet wilt kjiken maar het toch doet. Ramptoerisme, zoals ik later in mijn post ook zeg.
[..]
Laat ik me beperken tot je gedrag, want daar ging mijn oorspronkelijke post over.
En dan niet specifiek dat van jou, maar dat van de 'regulars' in dit topic. Ik vind jouw gedrag daar wel bij passen ja, als jij dat niet vindt: sorry dan. Het is geen discussie die ik moet winnen of zo.
yeah.. sure...quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
sst! ik vertoon SOG
(= studieontwijkend gedrag)
Dat hoeft niet, maar er zijn smaakvariaties voor de aardappelpuree, en je kan er zelf kruiden doorgooien of zo, maar dat heb ik nooit gedaan. Door de rijst kun je vanalles gooien. Rijst met groente en varkensreepjes bijv. is snel en lekker, ben je echt met tien minuten klaar. Je kan voor variatie verschllende groente gebruiken, of paddestoelen of noten door je rijst gooien.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tnx, bijvoorbeeld rijst en dan groente erdoor ofzo.
Of aardappelpuree (voor jezelf 3 aardappels koken duurt me te lang), en dan groente.
Moet je er nog iets doorheen doen voor de smaak, maggie ofzo?
*dekt zich vast in voor alle 'doe niet zo moeilijk!' opmerkingen, maar is feta niet erg vet?quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:15 schreef Faithy het volgende:
mijn favoriete rijstgerecht overigens, voor de 'niet-zo-goed-kokers' is:
rijst met feta, sperziebonen, rode ui, paprika, mais en wat je er nog meer van groente doorheen wilt mikken... De groente eerst roerbakken, later feta toevoegen en dan lekker door de rijst heen scheppen..
Ach welnee, hoe kom je daar nou bij?quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:14 schreef Viking84 het volgende:
we het wel zover hebben laten komen en dat we daarop bekritiseerd mogen worden
idd...quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:21 schreef Rewimo het volgende:
Waar ik me aan stoor bij de mensen die hier binnenvallen is vooral het vallen over dat patatje met dat we hier posten. Alsof je nooit iets lekkers mag als je te zwaar bent. Nee, kruip maar in een hoek met drie selderijstengels en een fles water![]()
bijvoorbeeld..quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
*dekt zich vast in voor alle 'doe niet zo moeilijk!' opmerkingen, maar is feta niet erg vet?![]()
*goed nieuws voor Viking aankondigt*quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:18 schreef Viking84 het volgende:
*dekt zich vast in voor alle 'doe niet zo moeilijk!' opmerkingen, maar is feta niet erg vet?Wel erg lekker trouwens, van die Griekse rondo's. Kan ik Peter ook aanraden, net als Toscaanse carré
![]()
* viking84 straks griekse rondo's halen gaat
en nu ben ik echt weg, verdorie
Hier sluit ik me bij aan!quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:21 schreef Rewimo het volgende:
Waar ik me aan stoor bij de mensen die hier binnenvallen is vooral het vallen over dat patatje met dat we hier posten. Alsof je nooit iets lekkers mag als je te zwaar bent. Nee, kruip maar in een hoek met drie selderijstengels en een fles water![]()
Nou daar heb ik toevallig helemaal geen zin inIk weet zeker dat de bewoners van dit topic drie keer meer genieten van dat frietje dan mensen die elke dag friet kunnen eten en er niet van aankomen. Ik verheug me nu al op die megapannenkoek van zondag
Nou dat is niet helemaal waar. Ik ben inderdaad geneigd om vet te vermijden en het gebruik van vet in te perken, maar in de praktijk komt daar toch weinig van terecht, want ik eet dus wel gewoon kaas e.d. en ik zei zojuist ook al dat ik ook gewoon Griekse rondo's eet. Overigens hebben jullie het er de hele tijd over dat je vet NODIG hebt. Rewimo postte een stukje over verzadigde versus onverzadigde vetten. Het lijkt mij dat je verzadigde vetten moet vermijden en in plaats daarvan onverzadigde vetten moet nemen? De eerste worden in het stukje als 'verkeerd' aangeduid. Maar volgens mij heb je ook verzadigde vetten nodig, of niet? Dat is voornamelijk mijn probleem. Ik vind onverzadigde vetten prima, maar ik heb genoeg vet in m'n buik zitten, hoef er niet nog meer bij, als je snapt wat ik bedoel. Dus ik snap nu niet zo goed waarom ik nu nog vet nodig heb, terwijl ik daar al een overvloed van hebquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:23 schreef Faithy het volgende:
[..]
idd...
[..]
bijvoorbeeld..
hoe vaak in dit topic al niet gezegd is dat je ook vet NODIG hebt
en dan kun je wel een grapje ervan maken, maar ik weet zeker dat jij dit niet gaat eten omdat het 'vet' is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |