Misschien moeten we deze onzin ook gewoon collectief negeren. Door iedere keer in discussie te gaan verander je niets aan de denkbeelden van die idioten en het levert alleen maar onnodige irritatie.quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:04 schreef Jojogirl het volgende:
Wat is het toch met deze topics dat ze elke keer weer van die betweterige idioten aantrekken
quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:11 schreef Levitation het volgende:
[..]
Misschien moeten we deze onzin ook gewoon collectief negeren. Door iedere keer in discussie te gaan verander je niets aan de denkbeelden van die idioten en het levert alleen maar onnodige irritatie.
Dus bij deze: ik stem voor een algeheel negeren van bevooroordeelde idioten.![]()
Geldt dus ook voor mezelf, ik hap veel te graag![]()
We weten zelf dat we niet langzaam, lui, vadsig (hoe schrijf je dat?), lelijk, stinkend of vreetzakken zijn. We zijn gewoon druk bezig om nóg gezonder te gaan leven. Iets waar sommige idioten nog wat van kunnen leren.
Da's ook wel weer zo... alleen weet ik niet of iedereen zich vermaakt. Ik kan er meestal wel om lachen, maar soms loopt de discussie toch wel hoog op. En discussieren is eigenlijk zo zinloos, sommige mensen houden nu eenmaal heel erg veel van hun eigen vooroordelen, hun wereld is zo lekker overzichtelijk... Geen uitzonderingen, geen aparte gevallen, gewoon een paar hokjes en iedereen past er in!quote:
Of wil gewoon grappig doen ten koste van anderen. Eigenlijk een beetje een zielig persoon dus.quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:43 schreef ymme het volgende:
Ik zeg wijs eens een keer niets
Maar desbetreffend pesoon heeft een enorme plaat voor zijn koppie![]()
Jawel hoor, die is er. Maar als je maar een klein beetje slagroom gebruikt, maakt het echt niet uit of je gewone neemt. Vetten heb je ook nodig tenslotte en je eet al zo weinig dierlijke producten.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:19 schreef Viking84 het volgende:
Zo, ik ben terug. Op de slagroom na (is daar geen lightversie van?)
Ga naar de witte boekenmarkt of naar de Slegte en koop een kookboek met Indiase gerechten. In het vorige topic heb ik trouwens een curry gepost, maar die zul je wel te energierijk vinden ;-)quote:Op maandag 22 mei 2006 17:34 schreef Viking84 het volgende:
Maar ik wil eens gaan experimenteren met Indiase curry's (waar vind ik die eigenlijk?), dus dan zal ik het wel weer nodig hebben![]()
*koken gaat
Door laten koken zodat het indikt?quote:Op maandag 22 mei 2006 18:14 schreef Viking84 het volgende:
Nou, zoals altijd wil die kerriesaus weer eens niet stevig worden bij mij. Wat doe ik fout? Heb het gekookt met water, de slagroom erbij gekeild en het is nog even waterig als in het begin, terwijl het al gekookt heeft
Makkelijk koken:quote:Op maandag 22 mei 2006 21:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Idd, alleen is maar alleen, dus het waren veel pizza`s, kant en klaar maaltijden, en friet.
Mijn kookkunsten zijn momenteel beperkt tot eieren, spaghetti en groentes uit blik: maar mag op termijn wel wat uitgebreid worden (tot max een half uur, dat wel) Wil dat nu nog ff niet, want in het begin mislukt het (wat logisch is), en die ergernis en toch al een leeg gevoel in mijn maag wil ik er ff niet bij hebben.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:58 schreef freecell het volgende:
[..]
Hmmm, dat had ik zaterdag, nadat ik 5,5 uur lang op een klimwand had gehangen
Opduwen kan ik ook heel goed, als ik op mijn armen ga staan, raakt mijn buik de grond al.
Verder ben ik natuurlijk vadsig en is mijn grote hobbie: onbeperk spareribs eten.
Als ik verder dan drie meter moet, pak ik de fiets, waar het zadel vervolgens onzichtbaar is onder mijn enorme reet.
Ik breek dan ook regelmatig grepen van de klimwand af die mijn enorme gewicht niet kunnen dragen, maar daar betaal je voor hè?
Ik kan niet voor de andere betweterige idioten spreken, maar voor mij is het net als een auto-ongeluk of een aangereden kat langs de weg. Je wilt niet kijken, maar je doet het toch.quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:04 schreef Jojogirl het volgende:
Wat is het toch met deze topics dat ze elke keer weer van die betweterige idioten aantrekken
Je moet er nog een beetje bij jammeren, we zijn immers wel een ramp!quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:21 schreef freecell het volgende:
* freecell gaat op de grond liggen met al haar vetrollen uitgespreid
Kijk maar even pinball, kan je het goed zien? Moet ik nog even op mijn zij gaan liggen?
Je kent mij IRLquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:23 schreef Rewimo het volgende:
Welke? D'r staat een mooie slanke dame voor geloof ik
Ik mis het bloedquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:23 schreef Levitation het volgende:
Je moet er nog een beetje bij jammeren, we zijn immers wel een ramp!![]()
* freecell jammert dat ze echt niet weet hoe het komt.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:23 schreef Levitation het volgende:
[..]
Je moet er nog een beetje bij jammeren, we zijn immers wel een ramp!![]()
Die eet ik alleen in het weekend en op maandag, omdat maandagen vervelend zijn, op woensdag, omdat de week weer doormidden is en op donderdag en vrijdag, omdat het dan bijna weekend is, dat is dus niet elke dag, die reken ik niet meequote:
Dat is meteen wel een goed voorbeeld van het hokjesdenken waar ik het over had. Ik heb nergens in mijn verhaal zelfs maar gehint over je/jullie uiterlijk.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:21 schreef freecell het volgende:
* freecell gaat op de grond liggen met al haar vetrollen uitgespreid
Kijk maar even pinball, kan je het goed zien? Moet ik nog even op mijn zij gaan liggen?
Ah okee, dan is het goed. Ik eet 'm overigens dinsdags alleen als tussendoortje.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:29 schreef freecell het volgende:
Die eet ik alleen in het weekend en op maandag, omdat maandagen vervelend zijn, op woensdag, omdat de week weer doormidden is en op donderdag en vrijdag, omdat het dan bijna weekend is, dat is dus niet elke dag, die reken ik niet mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |