abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 mei 2006 @ 12:11:06 #251
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_38156971
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 12:04 schreef Jojogirl het volgende:
Wat is het toch met deze topics dat ze elke keer weer van die betweterige idioten aantrekken
Misschien moeten we deze onzin ook gewoon collectief negeren. Door iedere keer in discussie te gaan verander je niets aan de denkbeelden van die idioten en het levert alleen maar onnodige irritatie.

Dus bij deze: ik stem voor een algeheel negeren van bevooroordeelde idioten.
Geldt dus ook voor mezelf, ik hap veel te graag

We weten zelf dat we niet langzaam, lui, vadsig (hoe schrijf je dat?), lelijk, stinkend of vreetzakken zijn. We zijn gewoon druk bezig om nóg gezonder te gaan leven. Iets waar sommige idioten nog wat van kunnen leren.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  woensdag 24 mei 2006 @ 12:13:19 #252
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_38157059
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 12:11 schreef Levitation het volgende:

[..]

Misschien moeten we deze onzin ook gewoon collectief negeren. Door iedere keer in discussie te gaan verander je niets aan de denkbeelden van die idioten en het levert alleen maar onnodige irritatie.

Dus bij deze: ik stem voor een algeheel negeren van bevooroordeelde idioten.
Geldt dus ook voor mezelf, ik hap veel te graag

We weten zelf dat we niet langzaam, lui, vadsig (hoe schrijf je dat?), lelijk, stinkend of vreetzakken zijn. We zijn gewoon druk bezig om nóg gezonder te gaan leven. Iets waar sommige idioten nog wat van kunnen leren.

* viking84 zet negeermodus aan
Niet meer actief op Fok!
pi_38157147

Maar, maar, maar....
Ik had net lol
  woensdag 24 mei 2006 @ 12:22:11 #254
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_38157410
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 12:15 schreef freecell het volgende:

Maar, maar, maar....
Ik had net lol
Da's ook wel weer zo... alleen weet ik niet of iedereen zich vermaakt. Ik kan er meestal wel om lachen, maar soms loopt de discussie toch wel hoog op. En discussieren is eigenlijk zo zinloos, sommige mensen houden nu eenmaal heel erg veel van hun eigen vooroordelen, hun wereld is zo lekker overzichtelijk... Geen uitzonderingen, geen aparte gevallen, gewoon een paar hokjes en iedereen past er in!

Ik maak er ook maar weer een hokje bij, voor bevooroordeelde idioten.
***Levi was here***
pi_38158082
Ik zeg wijs eens een keer niets

Maar desbetreffend pesoon heeft een enorme plaat voor zijn koppie
  woensdag 24 mei 2006 @ 12:56:28 #256
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_38158563
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 12:15 schreef freecell het volgende:

Maar, maar, maar....
Ik had net lol
ik vond je post heel grappig hoor
Doei.
  woensdag 24 mei 2006 @ 13:00:57 #257
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_38158728
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 12:43 schreef ymme het volgende:
Ik zeg wijs eens een keer niets

Maar desbetreffend pesoon heeft een enorme plaat voor zijn koppie
Of wil gewoon grappig doen ten koste van anderen. Eigenlijk een beetje een zielig persoon dus.

Zeg, bloodyserious: Vonden je vrienden je opmerkingen een beetje stoer?

Shit, ik zou hem negeren... ik blijf het proberen...
***Levi was here***
pi_38158822
quote:
Op maandag 22 mei 2006 17:19 schreef Viking84 het volgende:
Zo, ik ben terug. Op de slagroom na (is daar geen lightversie van? )
Jawel hoor, die is er. Maar als je maar een klein beetje slagroom gebruikt, maakt het echt niet uit of je gewone neemt. Vetten heb je ook nodig tenslotte en je eet al zo weinig dierlijke producten.
quote:
Op maandag 22 mei 2006 17:34 schreef Viking84 het volgende:
Maar ik wil eens gaan experimenteren met Indiase curry's (waar vind ik die eigenlijk?), dus dan zal ik het wel weer nodig hebben

*koken gaat
Ga naar de witte boekenmarkt of naar de Slegte en koop een kookboek met Indiase gerechten. In het vorige topic heb ik trouwens een curry gepost, maar die zul je wel te energierijk vinden ;-)
quote:
Op maandag 22 mei 2006 18:14 schreef Viking84 het volgende:
Nou, zoals altijd wil die kerriesaus weer eens niet stevig worden bij mij. Wat doe ik fout? Heb het gekookt met water, de slagroom erbij gekeild en het is nog even waterig als in het begin, terwijl het al gekookt heeft
Door laten koken zodat het indikt?
quote:
Op maandag 22 mei 2006 21:39 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Idd, alleen is maar alleen, dus het waren veel pizza`s, kant en klaar maaltijden, en friet.
Mijn kookkunsten zijn momenteel beperkt tot eieren, spaghetti en groentes uit blik: maar mag op termijn wel wat uitgebreid worden (tot max een half uur, dat wel ) Wil dat nu nog ff niet, want in het begin mislukt het (wat logisch is), en die ergernis en toch al een leeg gevoel in mijn maag wil ik er ff niet bij hebben.
Makkelijk koken:
Lassie heeft rijst in zakjes. Rijst koken kan lastig zijn, maar daarmee niet. Ik kan het ook, en ik ben niet - ik herhaal: NIET- handig met rijst.
Maggi heeft zakjes met aardappelpuree. Je meet water af, kookt het, en dan roer je het poeder door het water et voila, aardappelpuree.
Bonduelle heeft allerlei blikjes met groente en ook in de diepvries kun je bijv. doperwtjes en sperziebonen vinden. Die zijn supermakkelijk te maken. Mais van bonduelle kun je in een schaaltje gooien en in de magnetron opwarmen, boontjes gooi je in een pan en warm je op. Diepvriesboontjes gooi je in een pan kokend water en na zeven minuten zijn ze gaar. Supersimpel echt.

Dingen die makkelijk te maken zijn qua vlees:
Vegetarische burgers, want geen risico op voedselvergiftiging als het niet goed gaar is.
Varkensreepjes, want heel klein en dus snel gaar.
Tartaar, biefstuk en entrecote. Ga je ook niet aan dood als het niet helemaal gaar is, en is makkelijk te bereiden ook. Beetje witte peper erover, klontje boter in de pan en bakken maar.

Vlees is echt een probleem bij mij. Ik ben ongeduldig, dus ik maak altijd vlees met 'wildsmaak'
Sanity is (not) statistical
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 24 mei 2006 @ 13:09:02 #259
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_38159014
Ik maak ook kipshoarma: kipfilet in blokjes snijden, zout, zwarte peper en veel shoarmakruiden eroverheen, pita in het broodrooster

Je kunt er zelf een knoflooksausje op basis van yoghurt bij maken als je een magere saus wilt. Of gewoon een lik kant-en-klare saus, zolang je de hoeveelheid een tikje beperkt houdt. Salade erbij en je hebt een lekkere hap
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_38159184
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 11:58 schreef freecell het volgende:

[..]

Hmmm, dat had ik zaterdag, nadat ik 5,5 uur lang op een klimwand had gehangen

Opduwen kan ik ook heel goed, als ik op mijn armen ga staan, raakt mijn buik de grond al.
Verder ben ik natuurlijk vadsig en is mijn grote hobbie: onbeperk spareribs eten.
Als ik verder dan drie meter moet, pak ik de fiets, waar het zadel vervolgens onzichtbaar is onder mijn enorme reet.
Ik breek dan ook regelmatig grepen van de klimwand af die mijn enorme gewicht niet kunnen dragen, maar daar betaal je voor hè?
Sanity is (not) statistical
  woensdag 24 mei 2006 @ 13:13:37 #261
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_38159187
oeh rewimo

ik zocht nog iets te eten voor vanavond
Doei.
  woensdag 24 mei 2006 @ 13:14:54 #262
242 Pinball
Electric Monk
pi_38159234
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 12:04 schreef Jojogirl het volgende:
Wat is het toch met deze topics dat ze elke keer weer van die betweterige idioten aantrekken
Ik kan niet voor de andere betweterige idioten spreken, maar voor mij is het net als een auto-ongeluk of een aangereden kat langs de weg. Je wilt niet kijken, maar je doet het toch.

Ik kijk met een mengeling van bewondering en afgrijzen naar de verhalen, de smoesjes, de ingesleten patronen en de saamhorigheid hier. Als er weer eens zo'n betweter komt vertellen dat afvallen simpelweg een kwestie is van minder eten en meer bewegen zitten jullie massaal op de kast met allerlei ziektes, aanleg, erfelijkheid, medicijnen, stress, studie, moeilijke periode, langzame stofwisseling enz. enz. Mensen die al 10 jaar aan het lijnen zijn hebben het hoogste woord over wat allemaal wel en niet kan.
Vragen over hoeveel calorieën er in een plakje komkommer zitten worden afgewisseld met verhalen over ijs, friet en chocolade.

En dan de vreemde tweeslachtigheid. Dik is mooi, Rubens een held, mode voor een maatje meer is geweldig, maar toch lijnen jullie je suf? Dunne mensen zijn ongezond maar die komen zichzelf nog wel tegen? Het hoogste woord over die anorexia-fotomodellen, maar hier gaat het ook over 1000 calorieën per dag.
Mensen met een BMI van 30 die semi-klagerig komen beweren dat ze zo vol zitten van een wortel en een glas water en dat ze hun calorieën van vandaag nóóit binnen gaan krijgen.

Sorry, jullie willen het vast niet horen, maar voor mij zijn jullie de ramp en ik de toerist.
En normaal gesproken reageer ik dus ook niet, maar Peter6000 wilde ik even van goedbedoeld advies voorzien. Maar ja, toen moest er weer even iemand lollig doen, en voor je het weet is de kast weer de dupe.

Ik geloof best dat het leven lastig is aan de verkeerde kant van het schoonheids- of gezondheidsideaal, maar als ik hier zo meelees komt het makkelijke hokjesdenken waarvan de 'betweters' hier zo vaak beschuldigd worden bij meer mensen voor.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 24 mei 2006 @ 13:15:05 #263
13151 crew  Rewimo
pi_38159245
Dat heb je dan nu gevonden
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_38159485
* freecell gaat op de grond liggen met al haar vetrollen uitgespreid

Kijk maar even pinball, kan je het goed zien? Moet ik nog even op mijn zij gaan liggen?
  woensdag 24 mei 2006 @ 13:21:52 #265
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_38159507
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 13:15 schreef Rewimo het volgende:
Dat heb je dan nu gevonden
Doei.
pi_38159541
Voor de duidelijkheid: we hebben het nu over deze freecell:

edit: toelichting: Maarten zat boven in de boom, vandaar
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 24 mei 2006 @ 13:23:18 #267
13151 crew  Rewimo
pi_38159568
Welke? D'r staat een mooie slanke dame voor geloof ik
  woensdag 24 mei 2006 @ 13:23:39 #268
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_38159582
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 13:21 schreef freecell het volgende:

Kijk maar even pinball, kan je het goed zien? Moet ik nog even op mijn zij gaan liggen?
Je moet er nog een beetje bij jammeren, we zijn immers wel een ramp!
***Levi was here***
pi_38159606
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 13:23 schreef Rewimo het volgende:
Welke? D'r staat een mooie slanke dame voor geloof ik
Je kent mij IRL ik was hier zeker 5 kilo zwaarder dan nu, is gewoon een voordelige foto
Ik vind de foto wel hoopvol
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 24 mei 2006 @ 13:25:02 #270
13151 crew  Rewimo
pi_38159644
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 13:23 schreef Levitation het volgende:
Ik mis het bloed
pi_38159657
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 13:23 schreef Levitation het volgende:

[..]

* freecell jammert dat ze echt niet weet hoe het komt.
Ik eet écht niet meer dan mijn gewone spareribs, 2 hele broden en 4 bakken B&J op een dag
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 24 mei 2006 @ 13:26:53 #272
13151 crew  Rewimo
pi_38159713
Hee en je chocolademousse dan?
pi_38159828
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 13:26 schreef Rewimo het volgende:
Hee en je chocolademousse dan?
Die eet ik alleen in het weekend en op maandag, omdat maandagen vervelend zijn, op woensdag, omdat de week weer doormidden is en op donderdag en vrijdag, omdat het dan bijna weekend is, dat is dus niet elke dag, die reken ik niet mee
  woensdag 24 mei 2006 @ 13:36:18 #274
242 Pinball
Electric Monk
pi_38160092
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 13:21 schreef freecell het volgende:

Dat is meteen wel een goed voorbeeld van het hokjesdenken waar ik het over had. Ik heb nergens in mijn verhaal zelfs maar gehint over je/jullie uiterlijk.

Snap je?
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 24 mei 2006 @ 13:39:50 #275
13151 crew  Rewimo
pi_38160239
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 13:29 schreef freecell het volgende:
Die eet ik alleen in het weekend en op maandag, omdat maandagen vervelend zijn, op woensdag, omdat de week weer doormidden is en op donderdag en vrijdag, omdat het dan bijna weekend is, dat is dus niet elke dag, die reken ik niet mee
Ah okee, dan is het goed. Ik eet 'm overigens dinsdags alleen als tussendoortje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')