Dat dus.quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:00 schreef Levitation het volgende:
Met snel afvallen loop je ook het risico dat je spierweefsel afbreekt ipv vet. Je verbranding wordt dan lager en als je dan weer normaal gaat eten kom je dus weer aan. Zoiets was het...
Pas je wel een beetje op? Zorg goed voor jezelf!quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:06 schreef Peter6000 het volgende:
Dat moet de komende maanden dan maar gaan blijken![]()
Dat probeer ik, het idee dat er spierweefsel verloren gaat (ondanks lichte vooruitgang tijdens de krachttraining in de sportschool) stemt natuurlijk niet vrolijk.quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:14 schreef Levitation het volgende:
[..]
Pas je wel een beetje op? Zorg goed voor jezelf!
Het zou zonde zijn als je veel moeite doet en 20kg afvalt en vervolgens blijkt dat het deels spier is en je dus eigenlijk 't probleem hebt vergroot. Denk aan je doel: blijvend gewichtsverlies... Neem er de tijd voor, anders lukt dat echt niet.
Er gaan twee grote camera's mee dus dat komt goedquote:Op woensdag 24 mei 2006 08:58 schreef pluisje het volgende:
Ooooh, stoer
Daar willen we uiteraard wel foto's van zien
Nou, dan had ik wel heel erg veel spieren en vochtquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:05 schreef Pinball het volgende:
[..]
Wat ik er over gelezen heb is het volgende:
-Meer dan 1 kilo vet per week afvallen kan niet, alles daarboven zijn vocht en spieren.
-Door het verlies van spieren daalt je BMR, spieren verbruiken nu eenmaal energie.
-Hierdoor mag je nóg minder eten om wat af te vallen.
-Als je uiteindelijk weer 'normaal' gaat eten (ook al is dat minder dan vroeger) vliegen de kilo's er weer aan omdat je BMR ook lager is dan vroeger.
Ik vind het logisch klinken. Lees maar wat rond en bepaal je eigen mening.
Nou, als ik naar jouw geschiedenis kijk zeulde jij een flinke volwassen kerel met je mee aan overgewicht.quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:36 schreef Troel het volgende:
Nou, dan had ik wel heel erg veel spieren en vocht
en ook heel snel ?quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:52 schreef Rewimo het volgende:
Ik kon inderdaad echt van alles tillen, je wordt heel sterk van heel dik zijn
quote:
In de tijd die jij nodig hebt om uit het water te komenquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:20 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik word glijbanen altijd letterlijk uitgelanceerd, terwijl Maarten heel rustig naar beneden komt glijden. Dus in het geval van naar beneden gaan ook snel
Daarom zijn er ook gewone glijbanen waar geen water onder zit.quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:38 schreef bloodyserious het volgende:
[..]
In de tijd die jij nodig hebt om uit het water te komenis Maarten al 4x van de glijbaan geweest.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:38 schreef bloodyserious het volgende:
[..]
In de tijd die jij nodig hebt om uit het water te komenis Maarten al 4x van de glijbaan geweest.
Troel, het betreft hier iemand die geen foutere usernaam had kunnen kiezenquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:39 schreef Troel het volgende:
Daarom zijn er ook gewone glijbanen waar geen water onder zit.
Overigens ben ik sneller uit het water dan mijn vriend die nog geen 70 kilo weegt, dus waar je dit vandaan haalt
Ik ging er eigenlijk bij betreffende user altijd vanuit dat hij beschikt over een enorm gevoel voor humor en een flinke dosis sarcasme. Hoewel dat gevoel voor humor zich een stuk minder uit in zijn posts dan in zijn username.quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:43 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Troel, het betreft hier iemand die geen foutere usernaam had kunnen kiezen
Wellicht passen ze zich aan jouw tempo aan.quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:52 schreef bloodyserious het volgende:
Ik zie alleen maar langzame dikke mensen om me heen , die alleen maar puffen en het zweet van hun hoofd moeten vegen als ze iets te lang bewegen.
Misschien ben je toe aan een brilletje?quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:52 schreef bloodyserious het volgende:
Ik zie alleen maar langzame dikke mensen om me heen , die alleen maar puffen en het zweet van hun hoofd moeten vegen als ze iets te lang bewegen.
Hmmm, dat had ik zaterdag, nadat ik 5,5 uur lang op een klimwand had gehangenquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:52 schreef bloodyserious het volgende:
Zie je dat ook echt of WIL je dat alleen maar zien.quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:52 schreef bloodyserious het volgende:
ik zie alleen maar dunne mensen om me heen die met hun snelle stofwisseling en magere lijfje denken heel gezond te zijn en alles te kunnen eten, alleen maar omdat ze niet aankomen, maar intussen 10 jaar later wel bij de huisarts lopen te janken, omdat alles dichtgeslibd isquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:52 schreef bloodyserious het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |