Tnxquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:57 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dan probeer toch maar rustig aan te doen. Iedereen die er verstand van heeft zal je vertellen dat je tot nu toe vooral vocht en spieren kwijt bent geraakt, en weinig vet. En die spieren zijn nu net wat je nodig hebt om wèl vet te verbranden.
Dus laat je niet gek maken, en probeer niet meer dan 1 kilo per week te verliezen. Dat duurt langer, maar daarmee heeft het 'permanent' deel van je doelstelling veel meer kans van slagen.
Succes!
Lekker gevoel hequote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:21 schreef Viking84 het volgende:
Zo, nu merk ik wat een goede maaltijd inhoudtHet is al bijna half 11 en over een uurtje ga ik slapen, maar ik heb totaal geen trek in iets ofzo
dus blijkbaar heb ik goed gegeten vanavond
1,5 keer per week trainen in de sportschool? Hoe doe je dat?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tnx![]()
Mijn spieren train ik overigens met krachttraining 1,5 a 2 keer per week in de sportschool. Betwijfel of ik die aan het kwijtraken ben.
Maar is zeker zo dat gedurende een half jaar 4 kg per maand veel beter is dan overdreven snel afvallen (zoals ik nu doe).
Maar dat rustig aan doen is echt moeilijk, wil toch het liefst snel resultaat zien.
ja voel me wel een beetje opgeblazen, hoor, maar in ieder geval niet hongerig. Hopelijk is dat gevoel over een uurtje weggetrokkenquote:
Toch denk ik dat het slimmer is om het rustiger aan te doen. Immers, ik ben ook niet meteen 10 km gaan hardlopen maar heb het eerst stukje voor beetje aangepakt. Dan bouw je pas conditie op. Je zult sneller resultaat zien als je het fietsen rustig opbouwt. Ga een uurtje op pad en bouw daarin verschillende snelheden (rustig, doorfietsen, racen) in om zo je conditie op te bouwen. En na een tijdje merk je dat je in dat uurtje veel verder kan fietsen. En vast zullen fietsschema's op internet te vinden zijn. Als ik drie uur moest fietsen over 50 km, zou ik ook flink tegenop zien als ik er aan moest beginnen. Als je eenmaal die conditie hebt dan valt die 50 km vast wel weer mee. Succesquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:18 schreef Peter6000 het volgende:
Maar dat rustig aan doen is echt moeilijk, wil toch het liefst snel resultaat zien.
Je kan wel degelijk afvallen en de pil nemen hoor. Ben sinds ik weer begonnen ben (3m geleden) toch +- 4-5 kg kwijt. Was onlangs nog een topic over:http://forum.fok.nl/topic/833407quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:02 schreef Viking84 het volgende:
Dankje Rewimo
Nog een vraag: ik heb het nu op MSN met AnnekeM over het slikken van de pil tegen menstruatiepijn. Mijn bezwaar daartegen is dat je er zo van aan komt of niet afvalt als je de pil slikt en daar zit ik natuurlijk niet op te wachten. Wat zijn jullie ervaringen daarmee? Hebben jullie goede adviezen qua merken e.d.?
* Troel doet aquaspinningquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:43 schreef Faithy het volgende:
Pandorah doet aquaspinning? Of gewone spinning?
*schieuwnierig*
Heel hard fietsen in het waterquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:07 schreef Faithy het volgende:
en hoe is da???
geef al jaren zwemles, maar dit is toch iets wat ik totaal niet ken
Daar heb ik vroeger als klein Levitation-tje gezwommen!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:51 schreef Faithy het volgende:
[..]
Ja!!! moet je keer naar de poserplek komen op scheveningendaar staan allemaal geile motoren (als het even meezit
) en de strandtent schenkt redelijke koffie
![]()
![]()
Aquaspinnen lijkt me wel tof!!!! Ik zal 's even googlen waar dat is![]()
Heb net gebeld met WVZ, zwemvereniging in Z'meer en ga daar (vriijwillig) lesgevendus dat betekent dat ik 1 a 2 keer per week ook nog 's gratis baantjes kan trekken
Geen idee, ik heb het zelf alleen gezien toen ik pas geopereerd was en voor het eerst ging zwemmen. Het lijkt me best leuk trouwens (ik ben gek op water).quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:17 schreef Faithy het volgende:zoiets vermoedde ik al
maar is 't ook effectief / leuk?
Met 8 kilo in 3 weken durf ik er wel geld op te zetten dat dat het geval is.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:18 schreef Peter6000 het volgende:
Mijn spieren train ik overigens met krachttraining 1,5 a 2 keer per week in de sportschool. Betwijfel of ik die aan het kwijtraken ben.
Met snel afvallen loop je ook het risico dat je spierweefsel afbreekt ipv vet. Je verbranding wordt dan lager en als je dan weer normaal gaat eten kom je dus weer aan. Zoiets was het...quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:52 schreef Peter6000 het volgende:
Vraag me toch af of je met snel afvallen per definitie gaat jojo-en.
Je kan toch ook snel afvallen en daarna je eetpatroon en beweegpatroon zo aanpassen dat je niet aankomt?
94,6, en de komende 3 dagen ff lekker rustig aan (behalve de sportschool dan, vooral dat kwartier steppen is zwaar).
Wat ik er over gelezen heb is het volgende:quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:52 schreef Peter6000 het volgende:
Vraag me toch af of je met snel afvallen per definitie gaat jojo-en.
Je kan toch ook snel afvallen en daarna je eetpatroon en beweegpatroon zo aanpassen dat je niet aankomt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |