abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38023485
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 18:58 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Dat klopt, maar je kunt ook weten dat als mijn mening zou zijn dat ik negers zou haten en door een of andere ghetto ga lopen met een bord dat men me zou lynchen.
Je kunt een kwestie in een respectvolle dialoog brengen of gewoonweg gaan lopen schreeuwen, ik weet nu al dat een dialoog veel effectiever is, iederen kan zijn haar mening verkondigen, onderbouwen en wellicht zelfs aan passen, door eenzijdig geschreeuw komt er niets goeds van.
hoe kom jij aan het idee dat hirsi schreeuwt

en waarom denk jij dat moslimextremisten een dialoog willen ...

jij bent in hun ogen een perverse ongelovige hond die dood moet... dus

noem jij eens een voorbeeld van iemand die succesvol in staat is geweest kritiek te uitten op de islam. .zonder vergruist te worden?

kritiek op de islam is not done binnen de islam...

en zo'n lief en onschuldig, niet gewelddadig meisje als hirsi.. wordt neergezet als een monster die ... tja.. hoe blind kun je zijn.. in je woede/neerkijken op ongelovigen
  zaterdag 20 mei 2006 @ 19:04:41 #152
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38023530
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 18:40 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

als ik je goed begrijp.. voel je je in een hoekje geduwd.. als moslim zijnde

en dat is jammer...

ik weet .. er is discriminatie... en mensen zijn in staat heel naar te doen... tegen een ander...

maar zie je niet.. dat de reacties van vele moslims op bv van gogh en hirsi.. averrechts werken

zie ook de cartoon rellen...

moslims laten zich naar mijn mening ook in het verdom hoekje zetten... door zo extreem beledigd te zijn door een hirsi of van gogh

door de extreme reactie... isoleren de moslims zich... en dat vind ik jammer

1 land 1 samenleving.... moslim.. zet je zelf niet in het verdomhoekje

niemand zal met je samen durven te werken... als men bang is je te beledigen
daar werkt de media wel aan mee om zo-een beeld te creeeren, in de samenleving zelf is het best te doen hoor, met moslims in discussie. (dan moet men ook niet de jeugd en de echte moslims generaliseren want dat zijn twee verschillende, al zie je dat oh zo vaak dat omdat de turkse/marrokaanse reljeugd dit en dat doet, het ''de moslims'' weer zijn, het zijn geen moslims maar een product van nederlandse conditionering.
Ik heb ook nognooit een gewone moslim iets raars zien doen, het zijn ook behoorlijk vredelievende mensen, en wat er in het buitenland gebeurd heeft weer met andere dingen te maken zoals de palestina kwestie... of beter gezegd Juist de palestina kwestie.)

oh en ik ben geen moslim hoor vriend, ik ben een geloofsonderzoeker om het maar zo te noemen, vanaf de kern.
en ik hecht veel waarde aan de waarheid, en propaganda in combinatie wegens corporationele belangen gaan daar tegenin,
http://www.thecorporation.com/
zoals het bijvoorbeeld toevallig in de film sin city gezegd word:
strenght isnt power, lies are power.
en de grootste vijand van de leugen is de waarheid.
quote:
To perpetuate their claim of deserved superiority over the masses, the rulers of the past have explored innumerable ways to achieve their goals, both subtle and violent. One method has been recognised as being the most effective and has been employed by the ruling aristocracy throughout the world since pre-history right up to the present day through governments, businesses and monarchies. That is, by keeping the masses in ignorance of their true potential and power; to keep them at a low level of education, preoccupying their minds away from who they truly are from birth; to manipulate them via a systematic education programme, in all areas of their existence, into channelling their lives in pursuit of handing over power to their rulers. If this can be done in such a way that the masses have no recourse and believe this condition to be the only way to live, then they will be highly unlikely to challenge the status quo.

[ Bericht 6% gewijzigd door BaajGuardian op 20-05-2006 19:11:51 ]
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  zaterdag 20 mei 2006 @ 19:06:04 #153
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_38023563
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 19:02 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

hoe kom jij aan het idee dat hirsi schreeuwt

en waarom denk jij dat moslimextremisten een dialoog willen ...

jij bent in hun ogen een perverse ongelovige hond die dood moet... dus

noem jij eens een voorbeeld van iemand die succesvol in staat is geweest kritiek te uitten op de islam. .zonder vergruist te worden?

kritiek op de islam is not done binnen de islam...
Attaturk.
quote:
en zo'n lief en onschuldig, niet gewelddadig meisje als hirsi.. wordt neergezet als een monster die ... tja.. hoe blind kun je zijn.. in je woede/neerkijken op ongelovigen
Lief en onschuldig.. jij bent vast een van de personen die het hardst schreeuwde om retaliatie tijdens de moord op van Gogh.. neerkijken op ongelovige moet je niet, ook niet op gelovige, je moet pas neer kijken op iemand als hij/zij slecht is als mens, daarnaast is religie wel altijd een slechte zaak, geloof niet.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_38023624
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 19:06 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Attaturk.
ja.. klopt... .. die man had het goed gezien.. en heeft de scheiding tussen kerk en staat aangebracht in turkeije...

ik ben eigenlijk benieuwd hoe hij dat voorelkaar gekregen heeft

maar of hij nou populair is bij moslims... weet ik niet zo ...
  zaterdag 20 mei 2006 @ 19:11:00 #155
117776 OFfSprngr
pi_38023672
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 19:08 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

ja.. klopt... .. die man had het goed gezien.. en heeft de scheiding tussen kerk en staat aangebracht in turkeije...

Scheiding tussen kerk en staat is nog steeds iets wat de Islam niet wilt, hierdoor dus had Attaturk (een Moslim zelf) kritiek op de Islam en hij wordt nog steeds geprezen.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
.
.
pi_38023703
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 19:06 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Attaturk.
[..]

Lief en onschuldig.. jij bent vast een van de personen die het hardst schreeuwde om retaliatie tijdens de moord op van Gogh..
nee hoor. ik ben altijd heel beheerst.. en probeer niet toe te geven aan primitieve emoties.. daar sta ik boven... ik ben beschaafd....
  zaterdag 20 mei 2006 @ 19:13:29 #157
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38023730
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 19:08 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

ik zie niet wat er te juigen valt om welke staat dan ook maar goed.
goddenloosheid is namelijk een zwakte in het begrip van geschiedenis.
pi_38023741
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 14:59 schreef gelly het volgende:
Sja, het is misschien niet een helemaal frisse vraag, maar is Ali wel besneden ? Het is wat mij betreft net zo geloofwaardig als de rest van haar 'levensverhaal'.
hmz .. ik denk dat ze wel besneden is, ze zit daar met haar vriend en die schrijver en later refereerd hij aan haar besnijdenis .. en gezien dat ik "die kringen" een beetje ken uit die tijd meen ik te mogen zeggen dat ook dat in alle openheid over de tafel is gegaan ..

wat ik mij alleen afvraag is in welke mate .. als dat op de ouderwets somalische manier is gedaan is dat idd .. euhm .. te ziek voor woorden .. pure verminking .. dat is het ene extreem.
Aan de andere kant van dat spectrum heb je een symbolisch sneetje en dat is dus bij de verlichte moslims (zoals Ayaan's ouders) .. maar het is volgens haar eigen zeggen gedaan door haar grootmoeder en die was wel traditioneel (als ik het goed herinner, krantenartikel van weet-ik-hoe-lang geleden)

dus het blijft raden of het haar persoonlijk is overkomen of dat zij andermans leed gebruikt ..
maar dat neemt niet weg dat het bestaat en een afschuwelijke, barbaarse gewoonte is .. ik vindt het dan ook onbegrijpelijk hoe je als moeder je kind zoiets aan kan doen nadat je zelf al zo veel pijn hebt gehad daardoor (kan je nagaan hoever mensen gaan om erbij te horen, tot en met zelfverminking)

imo is het jammer dat haar anti-moslimfundamentalisme gekoppelt wordt hieraan .. als ze nu eens ophield de koran de schuld te geven van haar eigen fanatisme (zelfreflectie niet waar) dan kan ze misschien echt iets goeds doen voor die vrouwen daar, en ongeacht de diverse godsdiensten helpen bij een bewustwoordingsprocess
pleased to meet you
pi_38023829
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 19:13 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

ik zie niet wat er te juigen valt om welke staat dan ook maar goed.
goddenloosheid is namelijk een zwakte in het begrip van geschiedenis.
kun je dat ook onderbouwen...uitleggen.. ik snap dat niet.
ik dacht altijd dat goddeloosheid een teken van beschaving is en goede educatie, welvaart

geloof in goden is onwetendheid.. bijgeloof
  zaterdag 20 mei 2006 @ 19:20:59 #160
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38023895
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 19:18 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

kun je dat ook onderbouwen...uitleggen.. ik snap dat niet.
ik dacht altijd dat goddeloosheid een teken van beschaving is en goede educatie, welvaart

geloof in goden is onwetendheid.. bijgeloof
dan ken jij het ware aardverhaal niet.
(de bijbel overigens ook niet aangezien het nieuwe testament zodanig is vervormd door de kerken, en het oude voor 60% of mischien meer verbrand is omdat het niet begrepen werd door de kerken.)

mischien ook eens goed dat je gaat lezen over de sumerische en babylonische beschaving.
pi_38023972
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 19:20 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

dan ken jij het ware aardverhaal niet.
(de bijbel overigens ook niet aangezien het nieuwe testament zodanig is vervormd door de kerken, en het oude voor 60% of mischien meer verbrand is omdat het niet begrepen werd door de kerken.)

mischien ook eens goed dat je gaat lezen over de sumerische en babylonische beschaving.
is er zoiets als het ware aardverhaal? is dat een wetenschappelijk iets.. of een religieus iets?

heb je link

ik krijg het altijd wel een beetje benauwd als iemand claimt het ware verhaal te kennen?

Wat voor religie hang jij aan .. mag ik dat weten?

Ik ben dus atheïst die gereformeerd opgevoed is
  zaterdag 20 mei 2006 @ 19:25:06 #162
146018 mariatrepp
wetenschap, politiek EN kunst!
pi_38024012
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 21:42 schreef editor2 het volgende:
Nu op Nederland 1 een documentaire over Ayaan Hirsi Ali sedert 2001 met daarin beelden waarin zij uitspraken doet die de VVD liever nooit had gezien.

" Ik ben desnoods te sterven voor mijn strijd tegen dat Moslim fundamentalisme en
vereeuwiging van de profeet Mohammed op een voetstuk. Dat moet stoppen en desnoods
sterf ik er voor om het doel te bereiken en die mensen die mij proberen tegen te houden
neem ik desnoods mee want het zijn juist zij die het gevaar voor de Nederlandse vrijheid zijn."
Ik wil nog steeds weten waar ik dit citaat terug kan vinden!
  zaterdag 20 mei 2006 @ 19:28:54 #163
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38024134
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 19:23 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

is er zoiets als het ware aardverhaal? is dat een wetenschappelijk iets.. of een religieus iets?

heb je link

ik krijg het altijd wel een beetje benauwd als iemand claimt het ware verhaal te kennen?

Wat voor religie hang jij aan .. mag ik dat weten?

Ik ben dus atheïst die gereformeerd opgevoed is
ik ben joods, ben met beiden het christelijk en joodse geloof opgevoed, ben nu atheistisch sumerist.
oftewel geloofsonderzoeker op basis van Sumer.
letterlijk ook, de basis van alle geloven.
ik heb wel een redelijke link voor je ter onderbouwing van de goden in die tijd, waar alle huidige geloven dus van afgeleid zijn.
http://www.earth-history.com/Earth-09.htm
pi_38024402
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 19:28 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

ik ben joods, ben met beiden het christelijk en joodse geloof opgevoed, ben nu atheistisch sumerist.
ik heb wel een redelijke link voor je ter onderbouwing van de goden in die tijd, waar alle huidige geloven dus van afgeleid zijn.
ik zal het eens opzoeken, had daar nog nooit van gehoord

maar je onderzoekt dus religies, maar gelooft niet in een opperwezen. immers je bent atheïstisch?
pi_38024424
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 19:25 schreef mariatrepp het volgende:

[..]

dat zei ze in die homevideo's
pleased to meet you
  zaterdag 20 mei 2006 @ 19:45:14 #166
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38024614
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 19:38 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

ik zal het eens opzoeken, had daar nog nooit van gehoord

maar je onderzoekt dus religies, maar gelooft niet in een opperwezen. immers je bent atheïstisch?
sumerist.

voor gelovigen waarschijnlijk atheist.

ik geloof in het totaal en de observant die het schept.
niet in een schepper die ons dicteert met zijn wetten waar hij ons niet voor nodig zou hebben.
pi_38024671
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 19:45 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

sumerist.

voor gelovigen waarschijnlijk atheist.
oh , voor mij is iedereen die in een opperwezen gelooft (die de mensen heeft geschapen), religieus en niet atheïstisch

maar wel leuk.. is een keer weer iets anders...
pi_38024831
quote:
mooie link .. thnx ..
pleased to meet you
  zaterdag 20 mei 2006 @ 20:20:54 #169
142762 Mirri
Tropische Honing
pi_38025746
Ayaan is en fantastisch...
Ik vind het heel erg jammer dat ze op deze manier weg moet. Ik zal haar erg missen.
  zaterdag 20 mei 2006 @ 20:39:07 #170
16715 Mylene
*schatje*
pi_38026365
Wat heeft ze nou eigenlijk nou niet gelogen? Wat is wel waar?
pi_38026420
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 20:39 schreef schatje het volgende:
Dat ze een negerin is.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 20 mei 2006 @ 20:45:48 #172
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38026572
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 20:40 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat ze een negerin is.
dat weet je niet he, bij zwarte pieten weet je het ook nooit..
  zaterdag 20 mei 2006 @ 21:55:37 #173
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_38029058
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 19:25 schreef mariatrepp het volgende:
Dan zul je toch 50 minuten moeten vrijmaken om de uitzending te bekijken.

linkje
pi_38029858
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 20:39 schreef schatje het volgende:
tja .. goeie vraag .. zou zij het zelf nog weten ?

maar is dat eigenlijk echt belangrijk .. ik vind het fanatisme wat zij in mensen wakker maakt veel erger ..
uitspraken zoals deze
quote:
LEVE de moedige en zeer te respecteren Ayaan! Laat de haagse pluchekonten en je 'buren' maar sterven. Daar zal geen traan om gelaten worden, die stelden in beginsel al niets voor!

bloedjelink toch .. de buren mogen sterven voor ayaan want ze zijn toch al waardeloos .. rethoriek die bij een moslimfundamentalist niet zou misstaan .. enige wat nog mist is ayaan hakmaar op het eind
pleased to meet you
pi_38030405
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 18:38 schreef moussie het volgende:

[..]

Haar ouders waren tegen besnijdenis, dat is gedaan door haar grootmoeder toen haar vader in het buitenland was ..
_________________________________________________________________________________
Ach..... dat kon lieve Paps dan niet voorkomen dan toch? dat was dan niet zijn schuld hoor! Dat ze even door een ander familielid is verminkt in zijn afwezigheid. Wat triest is dat zeg! Dan moet ze dat haar familie maar niet kwalijk nemen dan. Ze waren er immers op tegen dat hun dochter nu besneden haar levenlang verder moet? Tja.... wat .... zielig voor die ouders dat hun kind als kind ( in afhankelijkheid levend tussen en met mensen die haar tegen deze middeleeuwse denkbeelden dienden te beschermen! Misschien door het bespreekbaar te maken,krijgen houden? ) Pfff, wat zal dat de wonden hebben verlicht zeg, dat haar oma de boosdoener was. Dat dat in haar familie mogelijk was. Misschien geloof je morgen wel dat... het haar eigen schuld was?

[..]

haar ouders waren gescheiden, ze llefde bij haar moeder, en die zat erop aan te dringen dat zij eerst zou gaan studeren alvorens te gaan trouwen om te zorgen dat ze onafhankelijk kon zijn .. bijzonder barbaars en gruwelijk, ja hoor
________________________________________________________________________________
Had haar moeder redenen om te scheiden? Wete je dat? Was jij daar, daarbij? Had die moeder op dat moment de moed die Ayaan zo siert ook? Wist de moeder van de intelligentie van haar kind en was er dus naast barbaarse verminking ook sprake van liefde? Van kennen en gekend worden? Misschien is daar in oorsprong de behoefte aan erkenning van het individu, het aangaan van verantwoordelijkheid nemen en dragen, van autonomie in haar leven wel ontstaan.
Dat een studie als stap naar onafhankelijkheid door haar moeder is aangedragen is knap verstandig!

[..]

mis poes, ze was erkend politiek vluchteling in kenia, onder haar echte naam zou ze meteen terug zijn gestuurd .. en bang is ze nooit geweest, voor niemand niet van haar familie, diegene die haar toen begeleidt heeft tijdens de integratie vertelde dat ze geregeld contact had met haar vader, en daarnaast verschijn je dan ook niet breeduit op TV, ze heeft/had hier immers familie wonen
________________________________________________________________________________
ERKEND....? Onder een valse identiteit? Als niet jezelf? Hoezo... erkend als politiek vluchteling! Erkenning is dat je gekend bent onder je eigen identiteit. Als jezelf! Met je eigen naam en geboortedatum en achtergrond openlijk naar buiten treden als JIJ! Dat is erkenning. De naam zegt dat al!

[..]
ooh .. we hebben haar gedwongen om een valse identiteit op te geven .. dat is nieuw voor mij .. hoe durfen wij
Wij niet! Het spijt me voor jou maar ik had hier part nog deel aan. alhoewel ik op de leden van de tweede kamer heb vertrouwd, op de eerlijkheid en het hadhaven en de redelijkheid en de weldenkendheid. Die hele tweede kamer, al deze volksvertegenwoordigers( de mensen onder wiens bewind de wetten en regels worden gehandhaafd en erkend! De mensen die minimaal de wet dienen te respecteren en de regels die we met elkaar hebben afgesproken en vastgelegd te doen naleven, waar zij de verantwoordelijk hebben die regels te toetsen en te vervangen als ze niet blijken te voldoen!) die hele vieze club van Groen Links tot en met D66 en haar partij de VVD die na de PvdA die allemaal op de hoogte bleken te zijn...openlijk wetenschap droegen van het gegeven dat Ayaan hier niet ERKEND was! De PvdA die haar ( volkomen onwettig) de tweede kamer onder valse identiteit hebben laten betreden ( als mens was ze daar prima op haar plaats, ze was die club ver vooruit zelfs) Die PvdA zou hiervoor vervolgd moeten worden. Niet de patij, maar de individuele leden die kennis droegen wel! Die zijn zonder meer schuldig!

Dat Ayaan daar niet onder haar eigen identiteit zitting had....niet onder haar eigen identiteit mocht zijn zelfs.... Wat walchelijk! Zij hebben het gedoogd? Op de achtergrond willen houden? Willen verdoezelen? Weg weg ermee, we weten het en zeggen niets? Wij houden ons mond en dan mag jij - totdat het ons anders uitkomt- hier blijven? Tot het Zembla journalisten uitkwam ( weer een kogel van links? ) om te ruien. Om er openlijk modder mee te gooien? Trap na geven? Om het 'verborgen'feit boven te halen? Als rotte vissenvangers? Ja, die kennisdragers ... dwongen haar om onder vals identiteit verder te leven. Bij het aantreden van de tweede kamer hadden de wetshandhavers daar altijd rechtvaardig mee om moeten gaan! Dat is een vanzelfsprekendheid. Wat een walchelijke vertoning dat zij niet mocht zijn wie zij was/ wie zij is!
Ongelofelijk infantiel gedrag waarbinnen we als leden van de tweede kamer levend onder onze eigen identiteit het wel weten maar verzwijgen? Wat gaf die van origine nederlanders dat recht? Bah! Een Femke Halsema die snuift! Bah, wat een walchelijk mens is dat zeg! Wat klein! Wat min, wat zielig, wat...... ontoerekeningsvatbaar. Wat kansloos.

Als jij je met die kennisdragers ook maar enigzins kunt vergelijken... je ermee kunt vereenzelvigen... daar ook part en deel aan had? .. dan is het ...'hoe durfden jullie!' Dan heb je volkomen gelijk in je stelling Hoe durfden wij! Maar met wij includeer je niet mij.
Jullie dwongen haar onder valse naam en valse geboortedatum als gedoogd en niet als zichzelf verder te leven. Ik ben blij dat we nu eindelijk een vrouw mogen erkennen als zichzelf! Want als iemand dat verdient is het Ayaan. DIE MEER MOED IN HAAR PINK HEEFT DAN DE HELE BEZETTING VAN DE TWEEDE KAMER BIJ ELKAAR.

Volgens mij hoeft Ayaan nu ook haar huis niet uit! Want de rechtzaak van haar buren uit ging niet over haar! Het ging over de buurvrouw AHA en niet over AHM. Nou, dan is dat staaltje lafheid ook meteen de wereld uit. En de brief van MB was ook aan de verkeerde persoon.
pi_38031791
quote:
Ach..... dat kon lieve Paps dan niet voorkomen dan toch? dat was dan niet zijn schuld hoor! Dat ze even door een ander familielid is verminkt in zijn afwezigheid. Wat triest is dat zeg! Dan moet ze dat haar familie maar niet kwalijk nemen dan. Ze waren er immers op tegen dat hun dochter nu besneden haar levenlang verder moet? Tja.... wat .... zielig voor die ouders dat hun kind als kind ( in afhankelijkheid levend tussen en met mensen die haar tegen deze middeleeuwse denkbeelden dienden te beschermen! Misschien door het bespreekbaar te maken,krijgen houden? ) Pfff, wat zal dat de wonden hebben verlicht zeg, dat haar oma de boosdoener was. Dat dat in haar familie mogelijk was. Misschien geloof je morgen wel dat... het haar eigen schuld was?
en dat laatste zinnetje, waar is dat goed voor ?
en ja, het is voor haar ouders ook verschrikkelijk dat ze haar niet konden beschermen voor een eeuwenoude afrikaanse gewoonte, maar dat kan jij je waarschijnlijk nog niet eens indenken ..
vertel dan eens in al je wijsheid hoe ze dat hadden moeten doen .. haar opsluiten in een kamertje, contact met familieleden ontzeggen, hij had moeten ophouden met werken om zijn dochter constant te kunnen bewaken misschien ?
quote:
Had haar moeder redenen om te scheiden? Wete je dat? Was jij daar, daarbij? Had die moeder op dat moment de moed die Ayaan zo siert ook? Wist de moeder van de intelligentie van haar kind en was er dus naast barbaarse verminking ook sprake van liefde? Van kennen en gekend worden? Misschien is daar in oorsprong de behoefte aan erkenning van het individu, het aangaan van verantwoordelijkheid nemen en dragen, van autonomie in haar leven wel ontstaan.
Dat een studie als stap naar onafhankelijkheid door haar moeder is aangedragen is knap verstandig!
gut gut .. een hoop zalvende rethoriek, maar wat zeg je nu eigenlijk .. dat ze niet van haar kind hield omdat ze het bij oma op visite liet gaan, maar voor de rest is het misschien een verstandige vrouw ?
quote:
ERKEND....? Onder een valse identiteit? Als niet jezelf? Hoezo... erkend als politiek vluchteling! Erkenning is dat je gekend bent onder je eigen identiteit. Als jezelf! Met je eigen naam en geboortedatum en achtergrond openlijk naar buiten treden als JIJ! Dat is erkenning. De naam zegt dat al!
in kenia, ja, daar was zij al heel wat jaartjes herkend politiek vluchteling onder haar eigen naam .. daar heeft zij op de basisschool en voortgezet onderwijs gezeten
en als je al ergens als vluchteling bent herkend dan mag je niet zo maar ergens anders gaan wonen .. vandaar dus die valse naam ..

en nogmaals .. wie heeft haar gedwongen om die te houden, dat was haar eigen keuze toch in 1992 en in 1997 om die te voeren, niemand heeft haar gedwongen om zich verkiesbaar te stellen etc etc ..
op elk moment vanaf de eerste dag dat zij hier kwam had zij naar het IND kunnen stappen en zeggen wat haar ware naam is, zij heeft ervoor gekozen om dat niet te doen ..

tja, nou wordt ze gedwongen om wel onder haar eigen naam te leven, maar dat is dan blijkbaar ook weer niet goed

wat onze regeringspartij aangaar en dat achterbakse gekonkel, ik wacht vol spanning op het vervolg
pleased to meet you
pi_38033476
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 23:00 schreef moussie het volgende:

[..]

en dat laatste zinnetje, waar is dat goed voor ?
en ja, het is voor haar ouders ook verschrikkelijk dat ze haar niet konden beschermen voor een eeuwenoude afrikaanse gewoonte, maar dat kan jij je waarschijnlijk nog niet eens indenken ..
vertel dan eens in al je wijsheid hoe ze dat hadden moeten doen .. haar opsluiten in een kamertje, contact met familieleden ontzeggen, hij had moeten ophouden met werken om zijn dochter constant te kunnen bewaken misschien ?
Laat jij een kind achter bij iemand van wie je weet dat hij/zij er denkbeelden op na houd die niet de jouwe zijn. Zonder bescherming? Laat jij je dochter achter bij Dutroux? Laat jij je kind achter in het beheer van of onder het bewind van iemand die middeleeuwse verminking van je kind als noodzaak ziet? Terwijl je zelf al genoegen neemt met een sneetje in haar clitoris? Laat jij je kind achter bij een familielid dat zich overgeeft aan zaken die zo gruwelijk zijn dat ze zelf jou te ver gaan?
Misschien ben je echt niet helemaal op de hoogte, maar het is gebruikelijk om je kind te beschermen tegen de mensen die jouw kind willen verminken. Overal, in ieder land, in iedere cultuur. Dat is basic.
Daarnaast huwlijk je je kind niet uit nadat je kind dit gruwelijks al hebt laten overkomen. Als je het erg vind dat je je kind niet hebt kunnen beschermen en het kind kon zichzelf niet verweren of beschermen dan huwlijk je haar niet uit. Dan ben je eindelijk eens verantwoordelijk en neem je je verantwoordelijkheden serieus. Je kind als handelswaar uitleveren, overleveren, uithuwlijken is dat niet.

Ayaan koos overigens niet! Zij heeft zich meerdere malen tegenover gezagsdragers en handhavers van wetten en regels uitgelaten over haar leugen. Naar nu blijkt heeft ze het ook nodig gehad om als zichzelf door het leven te gaan omdat ze een Email adres met haar echte naam had en haar naam opschreef in haar boek. wat zal ze verlangd hebben haar werkelijke naam in een paspoort en op haar boek te zien staan! Maar bij de bekendmakingen kiezen de mensen die over het recht en de wetten in dit land gaan voor jou dat je onder die valse andere naam en geboortedatum moet wonen en werken en dat dat goed is, dat dat democratie is. Ayaan liet het weten en de leden van de tweede kamer deden alsof ze erlangs wegkeken. Ik hoor je wel, maar doe alsof het er niet is Ayaan. Dat noemen wij dan democratie. Wij mogen hier wel als onszelf zijn en jij mag dat niet Ayaan? Onze naam en onze gebortedatum staat wel in ons paspoort en jouw naam en jouw geboortedatum bij jou niet Ayaan. Alleen zo was het mogelijk in Kenia en alleen zo was het in Nederland? Wat een flauwekul! Inburgeren is ook helpen en niet sniffen, snuiven en je natrappen als niemand je dat verteld! dat je hier niet net zoals in Kenia onder een andere naam moet leven voor je veiligheid. Want wie kent veiligheid zo weinig als Ayaan? Ik heb geen oma die mij verminkt als ik bij haar achtergelaten ben en ik heb geen sterke mannen die mij beschermen om mij heen. Ik kan namelijk gaan en staan waar ik wil. Net als het merendeel van de leden van de tweede kamer.

Ik ben blij dat het nu anders mag worden voor Ayaan. dat ze nu eindelijk pas echt vrij mag zijn! Dit is een feit om te vieren!
pi_38035221
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 21:42 schreef editor2 het volgende:
Nu op Nederland 1 een documentaire over Ayaan Hirsi Ali sedert 2001 met daarin beelden waarin zij uitspraken doet die de VVD liever nooit had gezien.

" Ik ben desnoods te sterven voor mijn strijd tegen dat Moslim fundamentalisme en
vereeuwiging van de profeet Mohammed op een voetstuk. Dat moet stoppen en desnoods
sterf ik er voor om het doel te bereiken en die mensen die mij proberen tegen te houden
neem ik desnoods mee want het zijn juist zij die het gevaar voor de Nederlandse vrijheid zijn."
Zei ze dit in Profiel? En is dit ook te bekijken op het net?

Dit bewijst trouwens dat ze met een kruistocht tegen de Islam bezig is (voor mensen die nog steeds beweren dat ze een emancipatie strijd levert)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 21 mei 2006 @ 00:41:26 #179
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_38035628
quote:
Op zondag 21 mei 2006 00:27 schreef Slayage het volgende:

[..]

Ja, over een paar dagen staat de aflevering op deze site als het goed is: http://reporter.kro.nl/uitzendingen/uitzendingenoverzicht.aspx
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_38035694
quote:
Op zondag 21 mei 2006 00:41 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Ja, over een paar dagen staat de aflevering op deze site als het goed is: http://reporter.kro.nl/uitzendingen/uitzendingenoverzicht.aspx
Thanks dude
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_38036184
quote:
Op zondag 21 mei 2006 00:27 schreef Slayage het volgende:

[..]

Dit bewijst trouwens dat ze met een kruistocht tegen de Islam bezig is (voor mensen die nog steeds beweren dat ze een emancipatie strijd levert)
Met haar emancipatie-strijd komt ze nu eenmaal in aanraking met fundi's die
mohamed op een voetsuk zetten.Zo vreemd is dat imo niet.
Dat zij spreekt over sterven mag je in de context van haar vrije meningsuiting en de
daar op volgende doodsbedreigingen zien. Niets bijzonders dus.

pi_38036210
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 23:41 schreef Lieve het volgende:
Laat jij een kind achter bij iemand van wie je weet dat hij/zij er denkbeelden op na houd die niet de jouwe zijn. Zonder bescherming? Laat jij je dochter achter bij Dutroux? Laat jij je kind achter in het beheer van of onder het bewind van iemand die middeleeuwse verminking van je kind als noodzaak ziet? Terwijl je zelf al genoegen neemt met een sneetje in haar clitoris? Laat jij je kind achter bij een familielid dat zich overgeeft aan zaken die zo gruwelijk zijn dat ze zelf jou te ver gaan?
Misschien ben je echt niet helemaal op de hoogte, maar het is gebruikelijk om je kind te beschermen tegen de mensen die jouw kind willen verminken. Overal, in ieder land, in iedere cultuur. Dat is basic.
Daarnaast huwlijk je je kind niet uit nadat je kind dit gruwelijks al hebt laten overkomen. Als je het erg vind dat je je kind niet hebt kunnen beschermen en het kind kon zichzelf niet verweren of beschermen dan huwlijk je haar niet uit. Dan ben je eindelijk eens verantwoordelijk en neem je je verantwoordelijkheden serieus. Je kind als handelswaar uitleveren, overleveren, uithuwlijken is dat niet.
tjeez, alweer zo'n hoop zalvende rethoriek ..
maar ik had het niet over je kind bij Dutroux achterlaten, ik had het over haar oma, en je kan toch aannemen dat daarmee afspraken zijn gemaakt .. en dat die zich niet daaraan zou houden kan niemand voorzien ..
of zou jij op je moeder afstappen en zeggen : ma, je krijgt je kleinkind niet te zien want je bent misschien niet te vertrouwen.
Voor de rest, dat uithuwelijken daar is een gewoonte, klopt, hier is het de gewoonte om je partner zelf te kiezen .. beide systemen hebben hun voor- en nadelen, maar anyway is het niet aan mij om een oordeel uit te spreken over hoe ze het daar doen ..
En of zij idd op zo'n manier is uitgehuwelijkt als zij nu voor zit te stellen, ik hebzo mijn twijfels, het scheiden ging immers makkelijk zat, minder poespas dan zo'n europeese scheiding
en nogmaals, als je je wil verbergen voor je man ga je niet breeduit op TV terwijl je familieleden in het land hebt wonen
quote:
Ayaan koos overigens niet! Zij heeft zich meerdere malen tegenover gezagsdragers en handhavers van wetten en regels uitgelaten over haar leugen.
idd, en het is ronduit schandalig dat die mensen toen niet de consequenties hebben getrokken die ze hadden moeten trekken .. haar nederlanderschap ontnemen, en gezien het feit dat ze ook bij binnenkomst had gelogen de A-status ontnemen en linea recta terug naar kenya
maar nog steeds had ze die stap zelf kunnen zetten, niemand die haar dwong om dat niet te doen, en inmiddels was ze lang en breed gescheiden dus die vlieger gaat ook niet meer op
quote:
Naar nu blijkt heeft ze het ook nodig gehad om als zichzelf door het leven te gaan omdat ze een Email adres met haar echte naam had en haar naam opschreef in haar boek. wat zal ze verlangd hebben haar werkelijke naam in een paspoort en op haar boek te zien staan!
tja, dat krijg je hé
quote:
Maar bij de bekendmakingen kiezen de mensen die over het recht en de wetten in dit land gaan voor jou dat je onder die valse andere naam en geboortedatum moet wonen en werken en dat dat goed is, dat dat democratie is. Ayaan liet het weten en de leden van de tweede kamer deden alsof ze erlangs wegkeken. Ik hoor je wel, maar doe alsof het er niet is Ayaan. Dat noemen wij dan democratie. Wij mogen hier wel als onszelf zijn en jij mag dat niet Ayaan? Onze naam en onze gebortedatum staat wel in ons paspoort en jouw naam en jouw geboortedatum bij jou niet Ayaan.
huh, zij kiezen toch niet voor haar, ze steunen haar alleen in haar leugen zodat ze het land niet uithoeft .. uiteraard voor eigen gewin, daar niet van .. maar anyway heeft niemand daar een toverstokje of zo waardoor ze van de ene dag op de andere onder een andere naam verder kan
quote:
Alleen zo was het mogelijk in Kenia en alleen zo was het in Nederland? Wat een flauwekul!
je snapt het niet of je wil het niet snappen ?
ze was herkend vluchteling ayaan hirsi magan in kenia, en hier herkend vluchteling ayaan hirsi ali, als zij haar echte naam had opgegeven had zij terug gemoeten ..
en kom nou niet met dat uitgehuwelijkt verhaal, ayaan zou terug gestuurd worden naar haar moeder in kenia en die wou om te beginnen al niet dat ze ging trouwen maar studeren, was toen al lang gescheiden en een zelfstandige vrouw
quote:
Inburgeren is ook helpen en niet sniffen, snuiven en je natrappen als niemand je dat verteld!
sniffen, snuiven, natrappen ? waar heb je het over .. die vrouw wordt gevraagd of ze iets gemerkt heeft van angst voor familie .. nou nee, ze had geregeld contact met haar familie en ook met haar vader heeft ze geregeld gebeld en briefen gewisseld
quote:
dat je hier niet net zoals in Kenia onder een andere naam moet leven voor je veiligheid. Want wie kent veiligheid zo weinig als Ayaan? Ik heb geen oma die mij verminkt als ik bij haar achtergelaten ben en ik heb geen sterke mannen die mij beschermen om mij heen. Ik kan namelijk gaan en staan waar ik wil. Net als het merendeel van de leden van de tweede kamer.
uhm, je hebt blijkbaar deze uitzending niet gezien ?
anders had je gezien dat ayaan deze keuze bewust heeft gemaakt en de gevolgen van begin af aan overzag ..
ik weet dat ik een heleboel mensen heel erg boos ga maken .. maar waar moet ik anders over schrijven .. dat waren haar woorden
quote:
Ik ben blij dat het nu anders mag worden voor Ayaan. dat ze nu eindelijk pas echt vrij mag zijn! Dit is een feit om te vieren!
haar vertrek naar de States .. dat is een feit om te vieren .. ga je privéoorlog tegen je eigen fanatisme waarvan je de koran de schuld geeft maar lekker botvieren bij die islamofoben daar
pleased to meet you
pi_38036342
quote:
Op zondag 21 mei 2006 01:04 schreef moussie het volgende:

[..]

tjeez, alweer zo'n hoop zalvende rethoriek ..
maar ik had het niet over je kind bij Dutroux achterlaten, ik had het over haar oma, en je kan toch aannemen dat daarmee afspraken zijn gemaakt .. en dat die zich niet daaraan zou houden kan niemand voorzien ..
of zou jij op je moeder afstappen en zeggen : ma, je krijgt je kleinkind niet te zien want je bent misschien niet te vertrouwen.
Voor de rest, dat uithuwelijken daar is een gewoonte, klopt, hier is het de gewoonte om je partner zelf te kiezen .. beide systemen hebben hun voor- en nadelen, maar anyway is het niet aan mij om een oordeel uit te spreken over hoe ze het daar doen ..
En of zij idd op zo'n manier is uitgehuwelijkt als zij nu voor zit te stellen, ik hebzo mijn twijfels, het scheiden ging immers makkelijk zat, minder poespas dan zo'n europeese scheiding
en nogmaals, als je je wil verbergen voor je man ga je niet breeduit op TV terwijl je familieleden in het land hebt wonen
[..]

idd, en het is ronduit schandalig dat die mensen toen niet de consequenties hebben getrokken die ze hadden moeten trekken .. haar nederlanderschap ontnemen, en gezien het feit dat ze ook bij binnenkomst had gelogen de A-status ontnemen en linea recta terug naar kenya
maar nog steeds had ze die stap zelf kunnen zetten, niemand die haar dwong om dat niet te doen, en inmiddels was ze lang en breed gescheiden dus die vlieger gaat ook niet meer op
[..]

tja, dat krijg je hé
[..]

huh, zij kiezen toch niet voor haar, ze steunen haar alleen in haar leugen zodat ze het land niet uithoeft .. uiteraard voor eigen gewin, daar niet van .. maar anyway heeft niemand daar een toverstokje of zo waardoor ze van de ene dag op de andere onder een andere naam verder kan
[..]

je snapt het niet of je wil het niet snappen ?
ze was herkend vluchteling ayaan hirsi magan in kenia, en hier herkend vluchteling ayaan hirsi ali, als zij haar echte naam had opgegeven had zij terug gemoeten ..
en kom nou niet met dat uitgehuwelijkt verhaal, ayaan zou terug gestuurd worden naar haar moeder in kenia en die wou om te beginnen al niet dat ze ging trouwen maar studeren, was toen al lang gescheiden en een zelfstandige vrouw
[..]

sniffen, snuiven, natrappen ? waar heb je het over .. die vrouw wordt gevraagd of ze iets gemerkt heeft van angst voor familie .. nou nee, ze had geregeld contact met haar familie en ook met haar vader heeft ze geregeld gebeld en briefen gewisseld
[..]

uhm, je hebt blijkbaar deze uitzending niet gezien ?
anders had je gezien dat ayaan deze keuze bewust heeft gemaakt en de gevolgen van begin af aan overzag ..
ik weet dat ik een heleboel mensen heel erg boos ga maken .. maar waar moet ik anders over schrijven .. dat waren haar woorden
[..]

haar vertrek naar de States .. dat is een feit om te vieren .. ga je privéoorlog tegen je eigen fanatisme waarvan je de koran de schuld geeft maar lekker botvieren bij die islamofoben daar
Verbijsterend hoor, dat er nog steeds mensen zijn die de vrijheid van meningsuiting willen opofferen om de lieve vrede te bewaren

Dan begrijp je dus echt niet waar het hier om gaat, welke principes hier op het spel staan
  zondag 21 mei 2006 @ 01:17:19 #184
40566 Ericr
Livewrong
pi_38036540
quote:
Op zondag 21 mei 2006 00:41 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Staat al op uitzendinggemist :

http://player.omroep.nl/?aflID=2962728&md5=f7f95986f320aefd75399b364c1862e6
  zondag 21 mei 2006 @ 01:20:58 #185
117776 OFfSprngr
pi_38036649
quote:
Op zondag 21 mei 2006 01:09 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

Verbijsterend hoor, dat er nog steeds mensen zijn die de vrijheid van meningsuiting willen opofferen om de lieve vrede te bewaren

Dan begrijp je dus echt niet waar het hier om gaat, welke principes hier op het spel staan

Kom op voor Neo-Nazi's! die mogen immers hun mening niet geven..
.
.
pi_38037019
quote:
Op zondag 21 mei 2006 01:09 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

ja hoor .. je moet een ayaan fan zijn om te kunnen snappen waarover het gaat, en omdat ik dat overduidelijk niet ben snap ik ook niet welke principes op het spel staan .. pff ..
kan het nog kortzichtiger ..
pleased to meet you
pi_38037740
Mooie docu idd. Mooie analyse van Th. Holman ook aan het eind, in 2002 nb. Heb eigenlijk niet zoveel op met Th., maar hierin overtrefde hij zich. Hirsi Ali moet je ook meer zien in 'ni pûtes, ni sousmises' stijl, alleen is zij, ja toch misbruikt door heren die voornamelijk beïnvloed zijn door Carl Schmidt. Wat erg zonde is. Inmiddels heeft alles, begrijperlijkerwijs, ook bij Hirsi Ali een iegen dynamiek gekregen.

Overigens was de sequentie van programma's ook interessant. Eerst dat debat tussen degenen die lijsttrekker willen worden van de VVD, toen die docu over Hirsi Ali, toen het programma puberruil, waarin een jongen uit Staphorst werd geruild voor een jongen uit een links-liberaal gezin uit Haarlem. Niet helemaal toevallig toch van die blagen van de KRO, volgens mij. Was iig een zeer interessant drieluik.
I´m back.
pi_38039178
quote:
Op zondag 21 mei 2006 01:20 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Kom op voor Neo-Nazi's! die mogen immers hun mening niet geven..
iedereen mag van mij zijn mening geven.. tenzij je oproept tot geweld.. zoals de nazi's en moslimextremisten

de wet is daar vrij duidelijk over
pi_38039186
quote:
Op zondag 21 mei 2006 01:33 schreef moussie het volgende:

[..]

ja hoor .. je moet een ayaan fan zijn om te kunnen snappen waarover het gaat, en omdat ik dat overduidelijk niet ben snap ik ook niet welke principes op het spel staan .. pff ..
kan het nog kortzichtiger ..
je hoeft geen ayaan fan te zijn, om de vrijheid van meningsuiting een belangrijk recht te vinden, waar je voor moet opkomen

je hoeft geen ayaan fan te zijn om de nederlandse grondwet te respecteren

ik beweer nergens dat je een fan van haar moet zijn om dit te begrijpen, dat maak jij er van

pi_38039373
quote:
Op zondag 21 mei 2006 08:19 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

je hoeft geen ayaan fan te zijn, om de vrijheid van meningsuiting een belangrijk recht te vinden, waar je voor moet opkomen

je hoeft geen ayaan fan te zijn om de nederlandse grondwet te respecteren

ik beweer nergens dat je een fan van haar moet zijn om dit te begrijpen, dat maak jij er van
Mag het wel zo zijn dat je de rechtsstaat het hoogste goed vindt van de Nederlandse samenleving?

Als AHA een onbekende somalische asielzoeker zou zijn geweest was hij/zij het land al uitgetrapt en degene die hier om het hardst AHA verdedigen hadden dan vermoedelijk staan juichen en vol trots 'onze Rita' gefeliciteerd.

AHA's vrijheid van meningsuitting wordt en is nooit beperkt en wat betreft haar sterven in haar strijd, whatever, het zoveelste voorbeeld van slachtoffergedrag, mevrouw had ver voor dat de hele leugens affaire uitkwam al haar vertrek uit Nederland gepland.
  zondag 21 mei 2006 @ 09:52:45 #191
146018 mariatrepp
pi_38039576
quote:
Op zondag 21 mei 2006 02:11 schreef Ryan3 het volgende:
, [quote]alleen is zij, ja toch misbruikt door heren die voornamelijk beïnvloed zijn door Carl Schmidt.

Carl Schmitt!
Maar je hebt helemaal gelijk.Heb je ook opgemerkt dat AHA naar de AEI, dus de grote broer van de Burke Stichting vertrekt?
Kan jij me misschien helpen met het citaat van deze topic, (dat AHA wil sterven enz)
Ik vind dat nergens terug, maar het zou belangrijk zijn voor mij om het te kunnen citeren. Het steunt natuurlijk de centrale these van mijn onderzoek, dat de verlichtingsfundamentalisten in hun fanatisme meer en meer op de moslimfundamentalisten lijken.
.
pi_38039910
Daar is in dit topic anders wel al antwoord op gegeven hoor...

Het is namelijk geen publicatie, maar het is een uitspraak die ze in een van de in de betreffende KRO-uitzending vertoonde 'home-video's' deed.

Je kunt dus het beste even die uitzending terug kijken en dat gedeelte uittypen.
  zondag 21 mei 2006 @ 10:37:29 #193
146018 mariatrepp
pi_38040002
quote:
Op zondag 21 mei 2006 10:29 schreef Nuoro het volgende:
Daar is in dit topic anders wel al antwoord op gegeven hoor...

Het is namelijk geen publicatie, maar het is een uitspraak die ze in een van de in de betreffende KRO-uitzending vertoonde 'home-video's' deed.

Je kunt dus het beste even die uitzending terug kijken en dat gedeelte uittypen.
Ja dat zal ik doen.
Ik vind deze uitspraak in ieder geval zeer goed passen bij haar en Wilders' voornemen een liberale jihad te voeren, een liberale jihad nota bene, waarvoor "elementaire rechten en wetten opzij worden gezet". NRC 12/3/2003
pi_38040117
quote:
Op zondag 21 mei 2006 09:22 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Mag het wel zo zijn dat je de rechtsstaat het hoogste goed vindt van de Nederlandse samenleving?

Als AHA een onbekende somalische asielzoeker zou zijn geweest was hij/zij het land al uitgetrapt en degene die hier om het hardst AHA verdedigen hadden dan vermoedelijk staan juichen en vol trots 'onze Rita' gefeliciteerd.

AHA's vrijheid van meningsuitting wordt en is nooit beperkt en wat betreft haar sterven in haar strijd, whatever, het zoveelste voorbeeld van slachtoffergedrag, mevrouw had ver voor dat de hele leugens affaire uitkwam al haar vertrek uit Nederland gepland.
Hou eens op met haat zaaien.

Racist !
"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
  zondag 21 mei 2006 @ 10:49:59 #195
36971 Invictus_
Religieuze Minderheid
pi_38040136
quote:
Op zondag 21 mei 2006 10:48 schreef typtypo het volgende:

[..]

Racist !
Een tip: van Dale.
Now I'm walking on the sunnyside of the street
pi_38040152
quote:
Op zondag 21 mei 2006 09:52 schreef mariatrepp het volgende:

[..]

Carl Schmitt!
Maar je hebt helemaal gelijk.Heb je ook opgemerkt dat AHA naar de AEI, dus de grote broer van de Burke Stichting vertrekt?
Kan jij me misschien helpen met het citaat van deze topic, (dat AHA wil sterven enz)
Ik vind dat nergens terug, maar het zou belangrijk zijn voor mij om het te kunnen citeren. Het steunt natuurlijk de centrale these van mijn onderzoek, dat de verlichtingsfundamentalisten in hun fanatisme meer en meer op de moslimfundamentalisten lijken.
.
Jij voert gewoon een verborgen agenda.

Moslima?
"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
pi_38040160
quote:
Op zondag 21 mei 2006 10:49 schreef Invictus_ het volgende:

[..]

Een tip: van Dale.
Dus leg eens uit ?
www.jihadwatch.org
  zondag 21 mei 2006 @ 10:53:59 #198
36971 Invictus_
Religieuze Minderheid
pi_38040203
quote:
Op zondag 21 mei 2006 10:51 schreef typtypo het volgende:

[..]

Dus leg eens uit ?
Je kunt het beste iemand een racist noemen als ie ook daadwerkelijk aan de omschrijving voldoet, die kun je even opzoeken in de van Dale.
pi_38040301
quote:

Ik geloof er geen zak van.
www.jihadwatch.org
pi_38040370
quote:
Op zondag 21 mei 2006 10:53 schreef Invictus_ het volgende:

[..]

Je kunt het beste iemand een racist noemen als ie ook daadwerkelijk aan de omschrijving voldoet, die kun je even opzoeken in de van Dale.
Iemand het voorzien heeft op mensen met een andere huidskleur is een racist.
Dat is dagelijks te zien hoeveel moslims Hirshi voor van alles uitmaken.

Voor mij zijn het stuk voor stuk racisten.
Kan er niets anders van maken.
www.jihadwatch.org
  zondag 21 mei 2006 @ 11:05:51 #201
36971 Invictus_
Religieuze Minderheid
pi_38040418
quote:
Op zondag 21 mei 2006 11:03 schreef typtypo het volgende:

Dan vrees ik dat de opmerkingen die jij maakt vele malen meer over jouw persoon zeggen dan over wie dan ook. Begrijpend lezen is schijnbaar ook al niet meer wat het geweest is.
  zondag 21 mei 2006 @ 11:11:38 #202
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_38040512
quote:
Op zondag 21 mei 2006 11:03 schreef typtypo het volgende:

[..]

Iemand het voorzien heeft op mensen met een andere huidskleur is een racist.
Dat is dagelijks te zien hoeveel moslims Hirshi voor van alles uitmaken.

Voor mij zijn het stuk voor stuk racisten.
Denk nou ff na : moslims hebben wat tegen Ayaan vanwege haar uitpsraken over de islam ensow, NIET vanwege haar huidskleur of het ras waartoe ze behoort.
Haar huidskleur heeft er gewoon helemaal niks mee te maken er zijn toch ook veel moslims onder de Afrikanen immers.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  zondag 21 mei 2006 @ 11:47:04 #203
146018 mariatrepp
pi_38041216
quote:
Op zondag 21 mei 2006 10:50 schreef typtypo het volgende:

[..]

Jij voert gewoon een verborgen agenda.

Moslima?
Nog erger: Duitse!!
Ik heb je al eerder uitgelegd wat mijn zeer open agenda is!
  zondag 21 mei 2006 @ 12:04:49 #204
40566 Ericr
Livewrong
pi_38041523
Heb even een stuk uit de 'Ik ben Ayaan' reportage op mijn domein gezet :

http://www.manaslu.net/fok/holman.asf

Dit is dus het stuk waaruit duidelijk blijkt dat de hele VVD wist van de valse naam en geboortedatum van AHM. Aan het einde van dit stukje hoor je AHM nog vragen aan Bas Eenhoorn hoe het afgelopen is met een bepaalde zaak, waarschijnlijk de zaak van Somaliers tegen haar.
pi_38041766
quote:
Op zondag 21 mei 2006 09:22 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

AHA's vrijheid van meningsuitting wordt en is nooit beperkt
oh, is dat zo.. wordt ze niet bedreigd met de dood, is haar vriend van gogh niet vermoord

hallo.. in wat voor wereld leef jij.. natuurlijk word ze wel beperkt.. en onder druk gezet om haar mond te houden...

godverdomme zeg.. hoe stom kun je zijn.. de onnozelheid zeg.. flikker toch een eind op met je moslimextremistenvriendjes
pi_38043121
quote:
Op zondag 21 mei 2006 12:17 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

oh, is dat zo.. wordt ze niet bedreigd met de dood, is haar vriend van gogh niet vermoord

hallo.. in wat voor wereld leef jij.. natuurlijk word ze wel beperkt.. en onder druk gezet om haar mond te houden...

godverdomme zeg.. hoe stom kun je zijn.. de onnozelheid zeg.. flikker toch een eind op met je moslimextremistenvriendjes
en dat is dus wat ayaan in onze maatschappij heeft aangericht .. het "wie niet voor ons is is tegen ons" syndroom ..

nogmaals, je hoeft geen ayaan fan te zijn om de principes en achtergronden te snappen, voor een verlichting binnen het islam te zijn, tegen geweld voor vrouwen, al dan niet vanuit een religieuze achtergrond ..

en ja, ik ben wel voor vrije meningsuiting, ik vind het verschrikkelijk als mensen monddood worden gemaakt omdat ze een andere mening verkondigen .. mijnheer "flikker toch op naar je moslimextremistenvriendjes" .. je zou wel eens je hand in eigen boezem mogen steken en erover nadenken hoe makkelijk jij iemand anders monddood wil maken ..
maar ja, zelfreflectie is idd iets wat bij al die verschillende fanatici ontbreekt .. al dan niet islamitisch
pleased to meet you
pi_38043330
quote:
Op zondag 21 mei 2006 13:05 schreef moussie het volgende:

[..]

en dat is dus wat ayaan in onze maatschappij heeft aangericht .. het "wie niet voor ons is is tegen ons" syndroom ..

nogmaals, je hoeft geen ayaan fan te zijn om de principes en achtergronden te snappen, voor een verlichting binnen het islam te zijn, tegen geweld voor vrouwen, al dan niet vanuit een religieuze achtergrond ..

en ja, ik ben wel voor vrije meningsuiting, ik vind het verschrikkelijk als mensen monddood worden gemaakt omdat ze een andere mening verkondigen .. mijnheer "flikker toch op naar je moslimextremistenvriendjes" .. je zou wel eens je hand in eigen boezem mogen steken en erover nadenken hoe makkelijk jij iemand anders monddood wil maken ..
maar ja, zelfreflectie is idd iets wat bij al die verschillende fanatici ontbreekt .. al dan niet islamitisch
ik bedreig niemand met de dood,

kun je je voorstellen hoe het voor hirsi is om al jarenlang ondergedoken te zijn, constant met de dood bedreigd te worden.. omdat je een mening hebt die een ander niet aanstaat

als je het verschil niet kunt zien tussen een moslimextremist die iemand met de dood bedreigd

en tussen iemand als ik die zegt.. flikker toch op.. nou dan ben je blind

ik gebruik nooit dergelijke taal, maar dacht heel strategisch... laat ik nou eens wat ferme taal gebruiken... dan heb je een heel heel klein beetje het idee.. hoe het is voor hirsi.. om met de dood bedreigd te worden.. omdat je een mening hebt die iemand anders niet aanstaat

en als ik al zie.. hoe zielig jij reageert op "flikker toch een eind op".. nou dan kan ik me ook voorstellen hoe zielig jij zou reageren als jij zou moeten onderduiken omdat je met de dood bedreigd wordt van wege je mening
pi_38043688
quote:
Op zondag 21 mei 2006 11:47 schreef mariatrepp het volgende:

[..]

Nog erger: Duitse!!
Ik heb je al eerder uitgelegd wat mijn zeer open agenda is!
Nou leg het nog maar eens uit dan.

Wie ben jij?
Waarom ga jij niet meedoen met discussie op duitse fora?
Waarom zei je eerst dat je zweedse was?
Welk geloof hang jij aan?
Wie betaald jou onderzoek?
www.jihadwatch.org
pi_38044275
quote:
Op zondag 21 mei 2006 13:12 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

ik bedreig niemand met de dood,

kun je je voorstellen hoe het voor hirsi is om al jarenlang ondergedoken te zijn, constant met de dood bedreigd te worden.. omdat je een mening hebt die een ander niet aanstaat
ik hoef het me niet voor te stellen, ik weet het .. weliswaar niet jarenlang maar evengoed ..
maar omdat dat "alleen maar" om huiselijk geweld ging zal dat wel niet meetellen
quote:
als je het verschil niet kunt zien tussen een moslimextremist die iemand met de dood bedreigd

en tussen iemand als ik die zegt.. flikker toch op.. nou dan ben je blind
ik kan het verschil echt wel zien, ik heb eerder het idee dat al die ayaan fans elk gevoel voor perspectief kwijt zijn geraakt ..
ik persoonlijk vind iig iemand voor moslimextremistvriendje uitmaken omdat die met jou van mening verschild over ayaan wel heel erg ver gaan en getuigen van bijzonder weinig respect voor de principes die jij zegt te verdedigen
quote:
ik gebruik nooit dergelijke taal, maar dacht heel strategisch... laat ik nou eens wat ferme taal gebruiken... dan heb je een heel heel klein beetje het idee.. hoe het is voor hirsi.. om met de dood bedreigd te worden.. omdat je een mening hebt die iemand anders niet aanstaat
nou, dat is je dan niet gelukt, dat enige wat wel gelukt is is te laten zien dat je net zo intolerant bent als de moslimextremist
quote:
en als ik al zie.. hoe zielig jij reageert op "flikker toch een eind op".. nou dan kan ik me ook voorstellen hoe zielig jij zou reageren als jij zou moeten onderduiken omdat je met de dood bedreigd wordt van wege je mening
zoals ik al zei, been there, done that .. geen ervaring die ik over zou willen doen, zelfs niet met 6 bodyguards .. dus ga even een eind zouten met je voorbarige conclusies en vooroordelen
het enige verschil is dat het mij overkwam, zij heeft bewust voor het conflict gekozen, het is haar "missie", en uit de scala van mogelijkheden die je hebt als schrijfster heeft om tot nadenken te bewegen heeft zij de felle confrontatie gekozen ..
ze is gewoon nog net zo fanatiek als dat zij was als moslimfundamentaliste, ze heeft alleen de kleur gewisseld .. en sorry hoor, maar ik vind zulke mensen niet echt betrouwbaar, ze zouden morgen weer van kleur kunnen wisselen
pleased to meet you
  zondag 21 mei 2006 @ 14:11:40 #210
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_38044849
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 22:25 schreef Lieve het volgende:

De PvdA die haar ( volkomen onwettig) de tweede kamer onder valse identiteit hebben laten betreden ( als mens was ze daar prima op haar plaats, ze was die club ver vooruit zelfs) Die PvdA zou hiervoor vervolgd moeten worden. Niet de patij, maar de individuele leden die kennis droegen wel! Die zijn zonder meer schuldig!
Door een vreemde manier van quoten weet ik nu niet wie die precies heeft gezegd, maar dit is natuurlijk hopeloze onzin. Hirsi Ali heeft nooit in de Tweede Kamer gezeten voor de PvdA.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  zondag 21 mei 2006 @ 14:30:51 #211
146018 mariatrepp
pi_38045355
quote:
Op zondag 21 mei 2006 13:26 schreef typtypo het volgende:

[..]

Nou leg het nog maar eens uit dan.

Wie ben jij?
Waarom ga jij niet meedoen met discussie op duitse fora?
Waarom zei je eerst dat je zweedse was?
Welk geloof hang jij aan?
Wie betaald jou onderzoek?
Ik geef je echt heel eerlijk antwoord:
1. mijn cv is al een jaar lang op de Passage(n)-project-site te vinden. In het kort, ik ben Duitse, heb lang in Zweden gewoond ( ik heb geen Zweedse nationaliteit, heb dit ook niet beweerd)
2. Ik zou inderdaad ook op Duitse –en andere internationale forums - mee moeten doen, maar heb daarvoor tot nu toe geen tijd . Komt nog. Ik woon nu in Nederland en voel me hier thuis.
3. Ik ben Lutherse domineesdochter, maar onkerkelijk. Ik ben existentialist, herken me sterk in de gedachtes van bijvoorbeeld Camus en Simone de Beauvoir.
4. Mijn man betaalt mijn onderzoek. Hij (Zweed!) verafschuwt Wilders ( en de geestelijke vader van de anit-Islamisten Bolkestein).

Ik vind het trouwens terecht dat je kritische vragen stelt aan een “vreemde vogel” (Sigme).
pi_38045797
quote:
Op zondag 21 mei 2006 13:49 schreef moussie het volgende:

[..]

ik hoef het me niet voor te stellen, ik weet het .. weliswaar niet jarenlang maar evengoed ..
maar omdat dat "alleen maar" om huiselijk geweld ging zal dat wel niet meetellen
[..]

ik kan het verschil echt wel zien, ik heb eerder het idee dat al die ayaan fans elk gevoel voor perspectief kwijt zijn geraakt ..
ik persoonlijk vind iig iemand voor moslimextremistvriendje uitmaken omdat die met jou van mening verschild over ayaan wel heel erg ver gaan en getuigen van bijzonder weinig respect voor de principes die jij zegt te verdedigen
[..]

nou, dat is je dan niet gelukt, dat enige wat wel gelukt is is te laten zien dat je net zo intolerant bent als de moslimextremist
[..]

zoals ik al zei, been there, done that .. geen ervaring die ik over zou willen doen, zelfs niet met 6 bodyguards .. dus ga even een eind zouten met je voorbarige conclusies en vooroordelen
het enige verschil is dat het mij overkwam, zij heeft bewust voor het conflict gekozen, het is haar "missie", en uit de scala van mogelijkheden die je hebt als schrijfster heeft om tot nadenken te bewegen heeft zij de felle confrontatie gekozen ..
ze is gewoon nog net zo fanatiek als dat zij was als moslimfundamentaliste, ze heeft alleen de kleur gewisseld .. en sorry hoor, maar ik vind zulke mensen niet echt betrouwbaar, ze zouden morgen weer van kleur kunnen wisselen
tja, als jij vindt dat ze gekozen heeft voor een felle confrontatie.. ik vind aan submission helemaal niets fel.... ze propageerd geen geweld.. dus wat is er nou zo fel aan haar? ik zie alleen felle reacties op haar kritiek op de islaam.. maar wat is nou fel aan haar? leg me dat eens uit?

als ze het zelfde gedaan zou hebben met bijbelteksten op een vrouwenlichaam... denk je dat ze dan dezelfde reacties had gekregen?..

of ben jij van mening dat je geen kritiek mag hebben op de islam. is dat wat jij zegt?

tja.. wat vind jij nou eigelijk.. mag je nou wel of niet kritiek hebben op de islam?
pi_38047532
quote:
Op zondag 21 mei 2006 14:47 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
tja, als jij vindt dat ze gekozen heeft voor een felle confrontatie.. ik vind aan submission helemaal niets fel.... ze propageerd geen geweld.. dus wat is er nou zo fel aan haar? ik zie alleen felle reacties op haar kritiek op de islaam.. maar wat is nou fel aan haar? leg me dat eens uit?
ik ben geen islamiet en ik kan geen arabisch lezen .. dus mij zegt dat hele submission niks tot iemand het mij uitlegt .. en ik neem aan dat dat voor de meeste europeanen teld die die film hebben gezien ..

zij daarentegen komt wel uit die cultuur en weet donders goed wat het wakker maakt .. nogmaals haar eigen woorden dus maar uit die homevideo's

Ik weet dat ik een boel mensen heel erg boos ga maken .. maar waar moet ik anders over schrijven
quote:
als ze het zelfde gedaan zou hebben met bijbelteksten op een vrouwenlichaam... denk je dat ze dan dezelfde reacties had gekregen?..
Ik denk dat dat nooit op de buis had gekomen op verzoek van de paus .. net als de madonna clips
quote:
of ben jij van mening dat je geen kritiek mag hebben op de islam. is dat wat jij zegt?

tja.. wat vind jij nou eigelijk.. mag je nou wel of niet kritiek hebben op de islam?
zolang jij de ander behandelt met evenveel respect als jij verwacht te krijgen mag je imo alles zeggen wat je wilt
pleased to meet you
  zondag 21 mei 2006 @ 15:51:22 #214
8369 speknek
Another day another slay
pi_38047599
quote:
Op zondag 21 mei 2006 15:48 schreef moussie het volgende:
Ik denk dat dat nooit op de buis had gekomen op verzoek van de paus .. net als de madonna clips
Ha! Sinds wanneer geeft Nederland een reet om wat de Paus zegt?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_38047730
quote:
Op zondag 21 mei 2006 14:47 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

Dan was ze bij de VVD niet welkom geweest en had ze een stuk minder steun van de Nederlandse bevolking.
pi_38047748
quote:
Op zondag 21 mei 2006 14:30 schreef mariatrepp het volgende:

[..]

1. mijn cv is al een jaar lang op de Passage(n)-project-site te vinden. In het kort, ik ben Duitse, heb lang in Zweden gewoond ( ik heb geen Zweedse nationaliteit, heb dit ook niet beweerd)
2. Ik zou inderdaad ook op Duitse –en andere internationale forums - mee moeten doen, maar heb daarvoor tot nu toe geen tijd . Komt nog. Ik woon nu in Nederland en voel me hier thuis.
3. Ik ben Lutherse domineesdochter, maar onkerkelijk. Ik ben existentialist, herken me sterk in de gedachtes van bijvoorbeeld Camus en Simone de Beauvoir.
4. Mijn man betaalt mijn onderzoek. Hij (Zweed!) verafschuwt Wilders ( en de geestelijke vader van de anit-Islamisten Bolkestein).

Ik vind het trouwens terecht dat je kritische vragen stelt aan een “vreemde vogel” (Sigme).
Dus jouw man is islamiet?

Het feit dat je al zo spreekt van "de anti islamisten" laat al zien dat je een verborgen agenda hebt.

Waarom zou je niet tegen een fascistisch middeleeuws tribale geloof zijn dan?
Wat is er eigenlijk fout aan anti-islamisten?
Je hebt toch ook anti-kapitalisten of anti-communisten.

Als je je zo modern vooruit strevend wil zijn dan zou iemand als jij voorop moeten lopen in het bestrijden van deze politieke stroming.
Tenzij jij liever boodschapper aan gaat vallen die het aankaarten wat je in een normale democratie doet.

Ayaan hoeft nu niet meer aangepakt worden Eiliaan is zeker je volgend doelwit?
Na Bolkensteijn.

Jij laat hier gewoon DUIDELIJK aan iedereen zien dat je liever geen discussie wil.

[ Bericht 0% gewijzigd door typtypo op 21-05-2006 16:03:57 ]
www.jihadwatch.org
pi_38047852
quote:
Op zondag 21 mei 2006 15:48 schreef moussie het volgende:

[..]

ik ben geen islamiet en ik kan geen arabisch lezen .. dus mij zegt dat hele submission niks tot iemand het mij uitlegt .. en ik neem aan dat dat voor de meeste europeanen teld die die film hebben gezien ..

zij daarentegen komt wel uit die cultuur en weet donders goed wat het wakker maakt .. nogmaals haar eigen woorden dus maar uit die homevideo's

Ik weet dat ik een boel mensen heel erg boos ga maken .. maar waar moet ik anders over schrijven
[..]

[..]

zolang jij de ander behandelt met evenveel respect als jij verwacht te krijgen mag je imo alles zeggen wat je wilt
dus je hebt geen idee, wat ze eigenlijk voor verkeerts heeft gezegt die de extreme geweldadige reacties zou rechtvaardigen

en toch zeg je dat ze haar mond moet houden.. of ja wat zeg je eigenlijk?

je mag een mening hebben, als die mening niet beledigend is voor een ander... is dat wat je zegt?
pi_38047907
quote:
Op zondag 21 mei 2006 15:51 schreef speknek het volgende:
Ha! Sinds wanneer geeft Nederland een reet om wat de Paus zegt?
hij's hier anders ook niet uitgezonden hoor .. 2 keer maar of zo, als zijnde "de verboden clip van madonna" .. vraag me ajb niet welke, ben niet zo op de hoogte van haar muziek, maar "like a prayer" heet die geloof ik en ging over wat zij daar deed met het naakte lijf van christus aan het kruis .. dat was blasfemie
pleased to meet you
pi_38048010
quote:
Op zondag 21 mei 2006 16:02 schreef moussie het volgende:

[..]

hij's hier anders ook niet uitgezonden hoor .. 2 keer maar of zo, als zijnde "de verboden clip van madonna" .. vraag me ajb niet welke, ben niet zo op de hoogte van haar muziek, maar "like a prayer" heet die geloof ik en ging over wat zij daar deed met het naakte lijf van christus aan het kruis .. dat was blasfemie
die clip is gewoon te zien geweest, geen enkele censuur... idd wel een paus die not amused was.. maar thats all

madonna had geen extra bescherming nodig, die clip was trouwens geen politiek statement of een inhoudelijke kritiek.. maar goed

maar krijg ik nog antwoord op mijn vraag?

vind jij dat iemand alleen een mening mag hebben en uitten als die mening niet beledigend is voor een ander?
  zondag 21 mei 2006 @ 16:06:28 #220
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_38048016
quote:
Op zondag 21 mei 2006 14:30 schreef mariatrepp het volgende:

[..]

In je profiel staat dat je een man bent en in je cv staat dan je een vrouw bent,enne jij hebt 't over EERLIJK

Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  zondag 21 mei 2006 @ 16:16:42 #221
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38048314
quote:
Op zondag 21 mei 2006 08:12 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

iedereen mag van mij zijn mening geven.. tenzij je oproept tot geweld.. zoals de nazi's en moslimextremisten

de wet is daar vrij duidelijk over
vergeet bush niet met zn war against terror.
  zondag 21 mei 2006 @ 16:17:49 #222
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38048349
quote:
Het feit dat je al zo spreekt van "de anti islamisten" laat al zien dat je een verborgen agenda hebt.
zielig.
pi_38048458
ja bush heeft ook veel doden op zijn geweten.alhoewel er altijd een schijnbare tegenstelling is als men met geweld de vrijheid wil verdedigen..

bush zei dat irak een bedreiging vormde.. dat was dus niet zo... dus hij was fout en zou verantwoordelijkheid moeten afleggen voor deze grote fout.. helaas. .. zit ie nog steeds

maar goed we hadden het over de geweldsbedreigingen aan het adres van ali.. en hoe erg dat is...

dat vreedzame mensen.. met geweld bedreigd worden,,, zo verkeert

voor mij is geweld alleen een optie als je zelf wordt aangevallen.. ter verdediging zeg maar
pi_38048590
@ BaajGuardian

ik wou nog even terugkomen op onze discussie van gisteren

daarin stelde jij dat het recht op vrijheid van meningsuiting niet betekend het recht op beledigen

echter als ik naar je profiel kijk zie ik dat bv bansheeboy je favoriete fokker is

hij staat bekent op zijn zeer beledigende teksten naar homo's toe

hoe rijm je dat?

waarom zo'n hekel aan hirsi.. omdat ze beledigingen zou uitten aan het adres van moslims

maar waarom wel bansheeboy zo leuk vinden.. is dat niet een beetje raar?

Moet je dan niet 1 lijn trekken?
  zondag 21 mei 2006 @ 16:34:30 #225
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38048806
quote:
Op zondag 21 mei 2006 16:26 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
@ BaajGuardian

ik wou nog even terugkomen op onze discussie van gisteren

daarin stelde jij dat het recht op vrijheid van meningsuiting niet betekend het recht op beledigen

echter als ik naar je profiel kijk zie ik dat bv bansheeboy je favoriete fokker is

hij staat bekent op zijn zeer beledigende teksten naar homo's toe

hoe rijm je dat?

waarom zo'n hekel aan hirsi.. omdat ze beledigingen zou uitten aan het adres van moslims

maar waarom wel bansheeboy zo leuk vinden.. is dat niet een beetje raar?

Moet je dan niet 1 lijn trekken?
wanneer het om personen gaat trek ik niet een lijn, personen zijn divers en niet vast als een item.
trouwens in je vorige post zei je dat geweld ter verdediging wel mag volgens jou, nu even eerlijk he, wat denk je dat de oostenaren doen, geweld omdat het een gezellige activiteit is?
die mensen worden door corporaties onderdrukt.

ik praat geen enkel geweld goed, maar zoals jij zou zeggen soms is het de enige manier wanneer je bedreigd word.
wanneer de stem van duizenden zelfs niet meer helpen.

nog even over bansheeboy ik ken zijn teksten over homos niet, enkel zijn weerstand tegen moslimbashers en zijn open ogen inzake de wereldkoers(niet economische koers natuurlijk)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')