jaaaaaquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
En dit kon niet in Ayaan # 27 omdat...?
Dat is dan wel weer...eh...'minder'.quote:"(...) die mensen die mij proberen tegen te houden
neem ik desnoods mee want het zijn juist zij die het gevaar voor de Nederlandse vrijheid zijn."
Aardig he. Ze doet het helemaal gratis en voor niksquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:47 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
tof mens, ze strijd voor onze vrijheid en democratie
Mwah dat valt ook wel weer mee.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:52 schreef Airelle het volgende:
[..]
Aardig he. Ze doet het helemaal gratis en voor niks.
Ja inderdaad, ik heb mijn mening over haar ook wat bijgesteld nadat ik haar in de documentaire heb gezien. Ze was zowaar... liefquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:36 schreef Airelle het volgende:
Leuke docu net inderdaad. Ze is veel sympathieker dan veel mensen denken... denk ik.
En een vriend ?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:14 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik heb mijn mening over haar ook wat bijgesteld nadat ik haar in de documentaire heb gezien. Ze was zowaar... lief.
Ja, die vriend iddquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:15 schreef Airelle het volgende:
[..]
En een vriend ?. Best grappig allemaal.
Wat is dit voor een walgelijke bijdrage? Scheer je weg, jij mongool.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:20 schreef Super7fighter het volgende:
Voor dit soort types hadden ze in de VS in de jaren 50 een populaire behandelmethode, waarbij de zenuwen tussen twee hersenhelften werden doorgesneden. Met lobotomie werd geprobeerd psychiatrische storingen te verhelpen. Ik denk dat Magan hier ook iets mee kan. Aangezien deze behandelwijze uitgebannen is, zou ze het illegaal moeten ondergaan. Maar daar weet ze wel raad mee, dunkt me.
Je kunt ook gewoon je mond houden...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:20 schreef Super7fighter het volgende:
Voor dit soort types hadden ze in de VS in de jaren 50 een populaire behandelmethode, waarbij de zenuwen tussen twee hersenhelften werden doorgesneden. Met lobotomie werd geprobeerd psychiatrische storingen te verhelpen. Ik denk dat Magan hier ook iets mee kan. Aangezien deze behandelwijze uitgebannen is, zou ze het illegaal moeten ondergaan. Maar daar weet ze wel raad mee, dunkt me.
Waar kan ik die tekst terug vinden???quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:42 schreef editor2 het volgende:
Nu op Nederland 1 een documentaire over Ayaan Hirsi Ali sedert 2001 met daarin beelden waarin zij uitspraken doet die de VVD liever nooit had gezien.
" Ik ben desnoods te sterven voor mijn strijd tegen dat Moslim fundamentalisme en
vereeuwiging van de profeet Mohammed op een voetstuk. Dat moet stoppen en desnoods
sterf ik er voor om het doel te bereiken en die mensen die mij proberen tegen te houden
neem ik desnoods mee want het zijn juist zij die het gevaar voor de Nederlandse vrijheid zijn."
Qua wegsnijden schijnt ze al wat ervaring te hebben.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:20 schreef Super7fighter het volgende:
Kan de NL regering haar daar niet een handje mee helpen dan? Alle xtremisten mogen van mij dood dus als zij dat zo graag witl: executie peletonnetje samen stellenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:42 schreef editor2 het volgende:
Nu op Nederland 1 een documentaire over Ayaan Hirsi Ali sedert 2001 met daarin beelden waarin zij uitspraken doet die de VVD liever nooit had gezien.
" Ik ben desnoods te sterven voor mijn strijd tegen dat Moslim fundamentalisme en
vereeuwiging van de profeet Mohammed op een voetstuk. Dat moet stoppen en desnoods
sterf ik er voor om het doel te bereiken en die mensen die mij proberen tegen te houden
Er zijn weinig geesteszieke mensen die om een dokter vragen. Jij blijkbaar wel. Chapeau.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:49 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Is er een dokter in de zaal die deze geesteszieke kan behandelen?
Niet voor niets had zij samen met Wilders een "liberale jihad" afgekondigd.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:42 schreef editor2 het volgende:
Gelukkig hebben mensen in hun situatie nog humor.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:07 schreef mariatrepp het volgende:
[..]
Niet voor niets had zij samen met Wilders een "liberale jihad" afgekondigd.
zij doet het gratis, maar wij betalen de prijsquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:52 schreef Airelle het volgende:
Aardig he. Ze doet het helemaal gratis en voor niks.
yup, vooral die grappen over huiselijk geweld, zij slaat hem .. niet hard weliswaar maar evengoed .. the thought that counts ?quote:
zo te zien heeft ze idd alleen het ene fanatisme voor het andere ingeruild .. krank im kopf ..quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:11 schreef gelly het volgende:
De drang tot zelfdestructie zie je vaker bij geestelijk labiele mensen.
Die gebruiken haar slechts om weer een vuurtje aan te wakkeren jegens wat verdwaasde mensen die dan vervolgens over een tijdje weer een vliegtuigje richting de VS nemen en een gebouw aanranden zodat de VS daarna weer een reden heeft gevonden om een landje aan te vallen . Provocatie valt in de strategie van de VS, er gebeurt te weinig, er is te weinig reactie dus nemen we iemand die daar op korte termijn iets aan kan doen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:54 schreef gelly het volgende:
A. Gelukkig gaat ze de VS verblijden met haar boodschap.
Juist het ontbreken van humor bij deze fanaten vind ik zo erg.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:09 schreef Zendgemachtigde het volgende:
[..]
Gelukkig hebben mensen in hun situatie nog humor.
![]()
Volgens mij willen de Amerikanen hun overwegend christenfundamentalistische argumentie aanreiken met het verlichtingsfundamentalisme. Het AEI, waar AHA naar toe gaat, is de grote broer van de Burke Stichting, waar Christenfundamentalisten ( Kinneging, Spruyt, Jerker Spits) al heel fanatiek samenwerken met verlichtingsfundamentalisten ( Cliteur, Ellian) .quote:Op zaterdag 20 mei 2006 07:43 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Die gebruiken haar slechts om weer een vuurtje aan te wakkeren jegens wat verdwaasde mensen die dan vervolgens over een tijdje weer een vliegtuigje richting de VS nemen en een gebouw aanranden zodat de VS daarna weer een reden heeft gevonden om een landje aan te vallen . Provocatie valt in de strategie van de VS, er gebeurt te weinig, er is te weinig reactie dus nemen we iemand die daar op korte termijn iets aan kan doen.
Slimme actie.
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 03:00 schreef moussie het volgende:
[..]
zij doet het gratis, maar wij betalen de prijs
[..]
quote:yup, vooral die grappen over huiselijk geweld, zij slaat hem .. niet hard weliswaar maar evengoed .. the thought that counts ?
[..]
zo te zien heeft ze idd alleen het ene fanatisme voor het andere ingeruild .. krank im kopf ..
best wel grappig dat een self-proclaimed ex-moslimfundamentaliste op zo'n manier wordt binnengehaald door een van de belangrijkste rechtse denktanks in de states
Als Hofstadgroep zou ik aangifte doen; bedreiging met de dood nog wel. Tsk tsk.quote:Op ooit zei AHA het volgende:
" Ik ben desnoods te sterven voor mijn strijd tegen dat Moslim fundamentalisme en vereeuwiging van de profeet Mohammed op een voetstuk. Dat moet stoppen en desnoods sterf ik er voor om het doel te bereiken en die mensen die mij proberen tegen te houden neem ik desnoods mee want het zijn juist zij die het gevaar voor de Nederlandse vrijheid zijn."
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 10:21 schreef Invictus_ het volgende:
[..]
Als Hofstadgroep zou ik aangifte doen; bedreiging met de dood nog wel. Tsk tsk.
Netjes hoor. Zelf je nogal labiele aanleg is geen excuus voor dergelijke uitspraken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |