Slar heeft hem misschien want die maakt toevallig ook de templates en dergelijke.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:20 schreef e-wok het volgende:
[b]Ik zoek...]/b]
het fok logo in groot formaat, hoeft niet per sé vector (heb liever een goede png render oid). Zolang het maar groot en duidelijk is.
waarvoor? voor een billboard in trackmania
Hoop dat ik hier op de goede plek ben, aangezien ik in de stickies ook enkele aan fok gerelateerde dig-vragen zie.
bvd,
Vraag is alleen... waarom bestaat die regel überhaupt?... kan toch geen kwaad?quote:Topics beginnend met een poll.
Vragen als "Wat is de beste..." of "Wat vind je van..." kunnen ook makkelijk zonder. Heb je dus een vraag in die trant: Voeg geen poll toe.
Het zijn over het algemeen topic killers.quote:Op zondag 25 juni 2006 01:57 schreef LennyKravitz het volgende:
Hoi... zag net een topic dichtgaan van een bep user omdat...
[..]
Vraag is alleen... waarom bestaat die regel überhaupt?... kan toch geen kwaad?
Gewoon benieuwd...
Ssstt.quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:33 schreef Slarioux het volgende:
Zo te zien is hij een topic aan het opruimen. Suggestief commentaar, of gaan we de FB wannabe's uithangen?.
Géén ideequote:Op donderdag 29 juni 2006 00:32 schreef Steve-O het volgende:
Wie is dat ?
Wat mij betreft spam, zit inmiddels op slot.quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:23 schreef SpeedyRich het volgende:
[LAN] 21-22-23 juli LAN-Party te Nieuwegein
wat vinden julie hier van
Rustig zegquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:25 schreef IHVK het volgende:
Nog mods hier?
Ik denk dat we eerst FOT even moeten aankijken.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:10 schreef IHVK het volgende:
Digitale Camera
Mag hij weer open?
Ik heb het namelijk in FOT gepost, maar ik verwacht eigenlijk niet veel reacties daar. Het zijn daar toch vooral mensen die fototgrafie als hobby bezigen. Ik wilde gewoon advies voor een vakantie-camera, en ik denk dat het beter hier kan.
Echt waar?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Rustig zeg![]()
We doen ook nog andere dingen in ons leven.
Ja, maar ik acht de kans kleiner dat hobby-fotografen zullen reageren op iemand die gewoon een vakantietoestel wil hebben.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:35 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik denk dat we eerst FOT even moeten aankijken.
Mensen gaan altijd daar heen (het deeltje bestaat al zo lang er zal vast wel iets gebeuren).
Als over twee of drie dagen er nog geen reacties zijn (of weinig) dan kunnen we er altijd nog over denken.
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja, maar ik acht de kans kleiner dat hobby-fotografen zullen reageren op iemand die gewoon een vakantietoestel wil hebben.
En over twee of drie dagen?
Het kan toch ook wat sneller?![]()
dat blijkt maar weerquote:
Die reeks gaat over het algemeen meer over compact camera's dan spiegelreflex.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja, maar ik acht de kans kleiner dat hobby-fotografen zullen reageren op iemand die gewoon een vakantietoestel wil hebben.
En over twee of drie dagen?
Het kan toch ook wat sneller?![]()
Ok, maar als er geen reactie komt gaat'ie dus open?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Die reeks gaat over het algemeen meer over compact camera's dan spiegelreflex.
Tevens weten de 'kenners' beter waar je op moet letten (ook bij de compact camera's).
De 'kenners' hebben er 9 van de 10 keer ook een compact camera naast.
Het hele subforum gaat over camera's en fotografie en daar heb je dus ook een vraag over.
De reeks is niet alleen handig om vragen te stellen maar ook om terug te lezen zodat je voor jezelf alvast een beeld kan krijgen.
Dank jequote:Op woensdag 5 juli 2006 14:16 schreef most_wanted het volgende:
Wat is DIG toch een geweldig Subforum, keep up the good work.
*ontslag neemt met een rel.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:16 schreef most_wanted het volgende:
Wat is DIG toch een geweldig Subforum, keep up the good work.
Waar mag ik me melden?quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
We hebben al een aanmelding klaar liggen!![]()
Doei
Je bent pas drie jaar modquote:
Het probleem is het evenquote:Op zondag 9 juli 2006 19:50 schreef SpeedyRich het volgende:
[DIG] De Frequently Asked Questions / Centrale Topics
zou die even geupdate kunnen worden
Ik zal straks wel eens zienquote:Op zondag 9 juli 2006 20:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het probleem is het even![]()
misschien heb ik een gaatje deze week
Ik zie hem wel verschijnenquote:Op zondag 9 juli 2006 20:58 schreef mschol het volgende:
[..]
TPG heeft em waarschijnlijk zoek gemaakt, komt vast over 25 jaar aan
normale enveloppe met koeieletters info@fok.nl erop..quote:
eerlijk?quote:Op maandag 10 juli 2006 14:42 schreef veldmuis het volgende:
Wireless PCI kaart weigert
Waarom zit daar een gastslot op?
Ik vermoed omdat het probleem opgelost is en het verder een nogal onduidelijk topic was.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:42 schreef veldmuis het volgende:
Wireless PCI kaart weigert
Waarom zit daar een gastslot op?
Dan kan dat toch prima door een DIG-mod gesloten worden? Een gastslotje is goed als het topic uit de hand aan het lopen is en er is geen DIGmod die m sluit, maar zoiets is nogal vreemd, vandaar dat ik het vroeg.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:26 schreef Quincy5 het volgende:
[..]
Ik vermoed omdat het probleem opgelost is en het verder een nogal onduidelijk topic was.
Dát topic liep toch niet uit de handquote:Op maandag 10 juli 2006 18:02 schreef veldmuis het volgende:
Dan kan dat toch prima door een DIG-mod gesloten worden? Een gastslotje is goed als het topic uit de hand aan het lopen is en er is geen DIGmod die m sluit, maar zoiets is nogal vreemd, vandaar dat ik het vroeg..
En dat moet in FB vanwege?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:05 schreef mrkanarie het volgende:
Voor de diggers: Er is er een jarig... cygnusx!!!
Donequote:Op woensdag 19 juli 2006 11:24 schreef Dragonetti het volgende:
Zou een van jullie in: uitzendinggemist.nl => documentaire: online wereld (?) de spelfout in mijn topictitel kunnen verbeteren... Mijn dank is groot!!
U bent echt godlike ooooeeeeaaaaaahhh oenga boengaaaaquote:
In DIG wel. Ik ben God. En Jezus is een fraudeur, want ik heb geen kinderen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:34 schreef mrPanerai het volgende:
Wat ben jij een waardeloze mod Slarioux, Mogen er enkel topics geopend worden als jij er wat wijzer van kan worden...
Omdat iemand hem ooit hier is begonnen.quote:Op zondag 23 juli 2006 10:37 schreef fripper het volgende:
Waarom staat [Centraal] eBay eigenlijk in DIG ?
De meeste posts gaan over rechten, plichten , provisie , kosten , belasting , wisselkoersen etc ... Naar mijn gevoel een WGR topic dus.
Er staan in het eBay-topic ook veel vragen over Paypal , dat heeft dan wel weer een eigen topic in WGR : [Centraal] Paypal deel 2
Daar valt inderdaad niks tegen in te brengenquote:
is alles behalve legaal.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:05 schreef EsDe het volgende:
Dus zonder te betalen of whatever... gebruik nu LimeWire (Free) maar ik kan er buiten de normalere top 40 tracks amper goeie muziek mee vinden, laat staan downloaden (hiermee doel ik op div. dance/trance/techno tracks) oftewel, meer het white label & ID&T gebeuren....
wat raden jullie aan om te gebruiken? Wat werkt makkelijk, snel, en is gratis te gebruiken?
![]()
Wat ik ermee doe is toch mijn probleem? zolang er hier ok Fok! toch maar niks illegaals gebeurt is het toch prima? ook al steek ik een auto voor mijn huis in de fik, dat staat los van het fok beleid.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:52 schreef ARKON het volgende:
Het programma mag dan wel legal zijn maar wat jij ermee doet:
[..]
is alles behalve legaal.
www.frs.nl in een slotje.quote:Waarom,
waarom posten die modjes in DIG (bijna) altijd als iemand een topic over warez of wat dan ook te maken heeft met downloaden altijd www.frs.nl in het slotje?!?
Heeft Fok! soms contacten ($/¤) met FRS zodat zij nieuwe klanten kunnen krijgen...?
Nee dat is ons probleem.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:53 schreef EsDe het volgende:
[..]
Wat ik ermee doe is toch mijn probleem? zolang er hier ok Fok! toch maar niks illegaals gebeurt is het toch prima? ook al steek ik een auto voor mijn huis in de fik, dat staat los van het fok beleid.
Daar kan je leuke spullen kopen.quote:
www.dvdoutlet.nl zou voor de verandering wel fijn zijnquote:Op zondag 23 juli 2006 22:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Daar kan je leuke spullen kopen.
Legaal en al
Zelfs online.
Wil je liever dat ik het ga afwisselen? Ook eens www.bol.com?
Maar daar kan je niet online downloaden.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:55 schreef mschol het volgende:
[..]
www.dvdoutlet.nl zou voor de verandering wel fijn zijn
sinds wanneer is downloaden van muziek illegaal in nederland..???quote:Op zondag 23 juli 2006 21:52 schreef ARKON het volgende:
[..]
is alles behalve legaal.
Een nieuwe, hoe lief.quote:
kijk nog eens goed onder de dvd & erotiek afdelingquote:Op zondag 23 juli 2006 22:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Maar daar kan je niet online downloaden.![]()
Hij is 13.quote:Op zondag 23 juli 2006 23:00 schreef mschol het volgende:
[..]
kijk nog eens goed onder de dvd & erotiek afdeling
daar staan bij beide een mooi sub paginaatje met downloads
Wees dan ook consequent?quote:Op zondag 23 juli 2006 22:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het is DIG en het gaat dus over technische zaken. De inhoud van een downloadprogramma (wat je er mee naar binnen kan halen) is dus al geen DIG aangelegenheid. De technische werking van zo een programma (error meldingen, specificaties, etc etc) is wel iets voor DIG.
"Klik hier als je 18 jaar of ouder bent."quote:
downloaden van muziek en films (ook onbetaald) is in Nederland volledig legaal. Je mag het niet verspreiden, wel binnenhalen.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:52 schreef ARKON het volgende:
[..]
is alles behalve legaal.
Sinds wanneer ben je na bijna 11 maand nog nieuw?quote:
Stoer hé!quote:
Truequote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:07 schreef TC03 het volgende:
Nieuwe Notebook, welke "must-have" software?
Kan wel open, het feit dat die Wiki er is wil niet zeggen dat daar alles in staat. Of moet je maar de Wiki editten als je een handige tool weet?
Heeft slar al gedaan.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 08:37 schreef NewOrder het volgende:
Videorecorder Philips : Prijs : 1/5 staatslot (met jackpot)
Schopje V&A?
maar net als bittorrent is 99.9% v/h gebruik illegaal..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:21 schreef most_wanted het volgende:
Usenet is niet per se illegaal spul. Iedereen denkt daar wel meteen aan, maar het is niet zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |