neequote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:46 schreef Blue Thunder het volgende:
Duh, in welke grot heb jij gezeten?
Weet niet of het uitgelegd mag worden?
Zo'n vermoeden had ik al, dus heb ik mij die moeite bespaard..quote:
Ik zou niet weten waarom dat niet zou mogen. Ik doe niets illegaals hiermee.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:48 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Zo'n vermoeden had ik al, dus heb ik mij die moeite bespaard..
Thankxquote:offtopic
@TS: Met die verbouwing heb je aardig wat duiten bespaard door alles van marktplaats te halen zeg!!!
Dat hoeft helemaal niet. Die NZB-bestanden kun je bijvoorbeeld opzoeken of maken via http://forum.fok.nl/topic/892546/2/50quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:51 schreef arithaterhorst het volgende:
NZB bestanden gebruik ik idd. Maar daarvoor moet je nog steeds de headers downloaden. Sommige NZB bestanden staan in alt.binaries.ftd.nzb, maar lang niet alles.
"browse newsgroups" is onoverzichtelijk en het werkt voor geen meterquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:47 schreef wimmel_1 het volgende:
Welke "pummel" gaat er nou headers downloaden ?
klik gewoon ff op -edit- linkje voor de .nzb's
Het vertelt je wel precies waar moet je zijn om aan je warez komen en bovendien is die site daar alleen maar voor bedoeld. Tis hetzelfde als een bureau op richten om inbrekers te gaan vertellen waar ze moeten gaan inbreken. niet illegaal, maar tóch is het ongewenst.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:19 schreef Merkie het volgende:
Binsearch.info. Zie niet in wat er illegaal aan die site zou moeten zijn aangezien er geen illegale waar wordt aangeboden.
Je kunt toch nergens echt naar op zoek zijn, maar meer geinteresseerd zijn wat er zoal wordt gepost? Dat was bij mij meer de overweging.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:55 schreef wimmel_1 het volgende:
ff een uitleg voor dummies dan maar ....
in basic search : vul wat trefwoorden in van wat je zoekt, stel het aantal resultaten per pagina in én de max. retention .... klik op search.
vink aan wat je wil hebben .... klik "generate .nzb" -> open .nzb in je reader ..... ENJOY
Het downloaden van de headers doen ze bij binsearch wel voor je![]()
Niet illegaal is dus ook niet ongewenst..quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:00 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Het vertelt je wel precies waar moet je zijn om aan je warez komen Schandalig
Bovendien is die site daar ook alleen maar voor bedoeld. Je kan zo goed begrijpend lezen..![]()
Tis hetzelfde als een bureau op richten om inbrekers te gaan vertellen waar ze moeten gaan inbreken. Treffende vergelijking.. Dat kost zeker veel hersencapaciteit
niet illegaal, maar tóch is het ongewenst. Idd... Het is echt de meerderheid van fok die niet zit te wachten op gewenste, niet illegale informatie
whoow whoow, waar heb jij last vanquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:38 schreef Neutrino het volgende:
[..]
Niet illegaal is dus ook niet ongewenst..
Anders kan je ook alle topics weghalen over bittorrent, emule, e.d.
Dergelijke namen zorgen ervoor dat er nl een indirecte verwijzing is naar software waar
warez mee gedownload kan worden. Ook het post je desktop topic is illegaal omdat er copyright
zit op de achtergrond van de desktopplaatjes. Fokkers schenden dus met plaatsing van een mooie desktop copyright/auteursrechten..
Als je zo een rechtgeschapen persoon wil zijn moet je het consequent doorvoeren ook. Tot op het bot en er doorheen dus..
U heeft ongelijk...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:03 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
whoow whoow, waar heb jij last van![]()
Post je desktop is heus niet illegaal qua achtergrond copyrightStel je hebt het zelf gemaakt,, of gedownload waar het wel mag,, zonder copyright
![]()
en over P2P je hoeft niet per se Warez te downloaden,, Je kunt er ook tekst documetjes en freeware + Sharewares downloaden![]()
![]()
(ookal weten we allemaal dat wel meer voor de Warez dan voor de onschuldige docu's en Free/Shareware![]()
)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |