Helaas werk ik niet voor hun en krijg ik ook niets betaald. Beetje voorbarig.!#@$~@%quote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:45 schreef veldmuis het volgende:
Je hebt gelijk Wat een verschrikkelijke lamlul, om mensen lappen tekst te laten kloppen voor wat spam.
Goeie antireclame, op deze manier. Ik zou het topic open laten als ik een mod was.
Ok, duidelijk.quote:Op zondag 11 juni 2006 18:30 schreef leeminator het volgende:
he dudes, sorry voor het ''spammen'' dit was niet mijn bedoeling, was gewoon blij, mijn tekst was inderdaad wel erg commercieel (doe volgens mij een verkeerde opleiding).
Sorry guys,
[..]
Helaas werk ik niet voor hun en krijg ik ook niets betaald. Beetje voorbarig.!#@$~@%
"Elke" post is een beetje overdreven, maar wel in veel posts. Kan nog steeds toeval zijn, omdat leeminator bijvoorbeeld goede ervaringen heeft.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:05 schreef tonks het volgende:
Rofl. dat is dus echt wel spam he wat hij ook zegt.. in elke post over dollarshop beginnen is een BEETJE toevallig
Fix je avatar is FredvZ ?quote:Warning: mysql_connect(): Too many connections in /home/virtual/site10/fst/var/www/html/avatar/avatar.php on line 18
Too many connections
Mijn avatar is goed, probleem zit hem in de MySQL-server. Die lijkt het niet goed te doen: http://www.tjuh.nl/avatar/index.phpquote:Op maandag 12 juni 2006 00:22 schreef fokME2 het volgende:
Fix je avatar is FredvZ ?Je moet toch het goede voorbeeld geven
![]()
Die ontbrak inderdaad, wilde ik net ff toevoegen, maar ftp geeft continue time-outs en geloof nou dat alles het aan begeven is... Morgen maar eens bellen. Nu naar bed.quote:Op maandag 12 juni 2006 00:34 schreef fokME2 het volgende:
If elseje in je script.
Als MySQL het niet doet >> avatar.jpg geven oid![]()
Zo zit het, ik houd er rekening mee en zal linken naar een pricewatch mocht ik iets opmerken wat het delen waard is.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:14 schreef FredvZ het volgende:
[..]
"Elke" post is een beetje overdreven, maar wel in veel posts. Kan nog steeds toeval zijn, omdat leeminator bijvoorbeeld goede ervaringen heeft.
Ik ga er vanuit dat leeminator mijn tips ten harte neemt en dus geen spam-suggerende-links meer post naar dollarshop.
icoontje is weer gefixt.quote:Op maandag 12 juni 2006 00:38 schreef FredvZ het volgende:
Die ontbrak inderdaad, wilde ik net ff toevoegen, maar ftp geeft continue time-outs en geloof nou dat alles het aan begeven is... Morgen maar eens bellen. Nu naar bed.![]()
Hehe ja ik zie het, lang geleden al. Ik ga die FAQ eens op de wiki herschrijven met wat modernere screenshots en programma'squote:Op woensdag 21 juni 2006 19:54 schreef devzero het volgende:
FAQ - Spyware en Browser Hijacking
De plaatjes bij spyware blaster "doen het niet meer". Heb je die verplaatst op je server Slarioux?
Hij zit al op slot... (sinds 9 uur)quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:40 schreef Devrim_ het volgende:
Kan dit topic een kickje naar KLB krijgen? =)
Wat is MS Word toch flut
Wat moet er aantrekken en waarom moet het aantrekkenquote:Op donderdag 22 juni 2006 23:59 schreef weasel85 het volgende:
vind t wel van belang welke logo de fokkers mooi vinden, ivm dat het moet aantrekken bij de mensen zelf...
Slar heeft hem misschien want die maakt toevallig ook de templates en dergelijke.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:20 schreef e-wok het volgende:
[b]Ik zoek...]/b]
het fok logo in groot formaat, hoeft niet per sé vector (heb liever een goede png render oid). Zolang het maar groot en duidelijk is.
waarvoor? voor een billboard in trackmania
Hoop dat ik hier op de goede plek ben, aangezien ik in de stickies ook enkele aan fok gerelateerde dig-vragen zie.
bvd,
Vraag is alleen... waarom bestaat die regel überhaupt?... kan toch geen kwaad?quote:Topics beginnend met een poll.
Vragen als "Wat is de beste..." of "Wat vind je van..." kunnen ook makkelijk zonder. Heb je dus een vraag in die trant: Voeg geen poll toe.
Het zijn over het algemeen topic killers.quote:Op zondag 25 juni 2006 01:57 schreef LennyKravitz het volgende:
Hoi... zag net een topic dichtgaan van een bep user omdat...
[..]
Vraag is alleen... waarom bestaat die regel überhaupt?... kan toch geen kwaad?
Gewoon benieuwd...
Ssstt.quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:33 schreef Slarioux het volgende:
Zo te zien is hij een topic aan het opruimen. Suggestief commentaar, of gaan we de FB wannabe's uithangen?.
Géén ideequote:Op donderdag 29 juni 2006 00:32 schreef Steve-O het volgende:
Wie is dat ?
Wat mij betreft spam, zit inmiddels op slot.quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:23 schreef SpeedyRich het volgende:
[LAN] 21-22-23 juli LAN-Party te Nieuwegein
wat vinden julie hier van
Rustig zegquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:25 schreef IHVK het volgende:
Nog mods hier?
Ik denk dat we eerst FOT even moeten aankijken.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:10 schreef IHVK het volgende:
Digitale Camera
Mag hij weer open?
Ik heb het namelijk in FOT gepost, maar ik verwacht eigenlijk niet veel reacties daar. Het zijn daar toch vooral mensen die fototgrafie als hobby bezigen. Ik wilde gewoon advies voor een vakantie-camera, en ik denk dat het beter hier kan.
Echt waar?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Rustig zeg![]()
We doen ook nog andere dingen in ons leven.
Ja, maar ik acht de kans kleiner dat hobby-fotografen zullen reageren op iemand die gewoon een vakantietoestel wil hebben.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:35 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik denk dat we eerst FOT even moeten aankijken.
Mensen gaan altijd daar heen (het deeltje bestaat al zo lang er zal vast wel iets gebeuren).
Als over twee of drie dagen er nog geen reacties zijn (of weinig) dan kunnen we er altijd nog over denken.
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja, maar ik acht de kans kleiner dat hobby-fotografen zullen reageren op iemand die gewoon een vakantietoestel wil hebben.
En over twee of drie dagen?
Het kan toch ook wat sneller?![]()
dat blijkt maar weerquote:
Die reeks gaat over het algemeen meer over compact camera's dan spiegelreflex.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja, maar ik acht de kans kleiner dat hobby-fotografen zullen reageren op iemand die gewoon een vakantietoestel wil hebben.
En over twee of drie dagen?
Het kan toch ook wat sneller?![]()
Ok, maar als er geen reactie komt gaat'ie dus open?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Die reeks gaat over het algemeen meer over compact camera's dan spiegelreflex.
Tevens weten de 'kenners' beter waar je op moet letten (ook bij de compact camera's).
De 'kenners' hebben er 9 van de 10 keer ook een compact camera naast.
Het hele subforum gaat over camera's en fotografie en daar heb je dus ook een vraag over.
De reeks is niet alleen handig om vragen te stellen maar ook om terug te lezen zodat je voor jezelf alvast een beeld kan krijgen.
Dank jequote:Op woensdag 5 juli 2006 14:16 schreef most_wanted het volgende:
Wat is DIG toch een geweldig Subforum, keep up the good work.
*ontslag neemt met een rel.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:16 schreef most_wanted het volgende:
Wat is DIG toch een geweldig Subforum, keep up the good work.
Waar mag ik me melden?quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
We hebben al een aanmelding klaar liggen!![]()
Doei
Je bent pas drie jaar modquote:
Het probleem is het evenquote:Op zondag 9 juli 2006 19:50 schreef SpeedyRich het volgende:
[DIG] De Frequently Asked Questions / Centrale Topics
zou die even geupdate kunnen worden
Ik zal straks wel eens zienquote:Op zondag 9 juli 2006 20:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het probleem is het even![]()
misschien heb ik een gaatje deze week
Ik zie hem wel verschijnenquote:Op zondag 9 juli 2006 20:58 schreef mschol het volgende:
[..]
TPG heeft em waarschijnlijk zoek gemaakt, komt vast over 25 jaar aan
normale enveloppe met koeieletters info@fok.nl erop..quote:
eerlijk?quote:Op maandag 10 juli 2006 14:42 schreef veldmuis het volgende:
Wireless PCI kaart weigert
Waarom zit daar een gastslot op?
Ik vermoed omdat het probleem opgelost is en het verder een nogal onduidelijk topic was.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:42 schreef veldmuis het volgende:
Wireless PCI kaart weigert
Waarom zit daar een gastslot op?
Dan kan dat toch prima door een DIG-mod gesloten worden? Een gastslotje is goed als het topic uit de hand aan het lopen is en er is geen DIGmod die m sluit, maar zoiets is nogal vreemd, vandaar dat ik het vroeg.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:26 schreef Quincy5 het volgende:
[..]
Ik vermoed omdat het probleem opgelost is en het verder een nogal onduidelijk topic was.
Dįt topic liep toch niet uit de handquote:Op maandag 10 juli 2006 18:02 schreef veldmuis het volgende:
Dan kan dat toch prima door een DIG-mod gesloten worden? Een gastslotje is goed als het topic uit de hand aan het lopen is en er is geen DIGmod die m sluit, maar zoiets is nogal vreemd, vandaar dat ik het vroeg..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |