gisteren nog wel, vandaag niet meer!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:02 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Schopje PUB
tweehonderd nog wat euro. dus als je donaties wil storten. graag!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:04 schreef Sebasser het volgende:
Hm, feli jongen
Hoeveel moet je hebben voor die airco ?
Speciaal voor jou: BIER MET TIETEUUUUquote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:05 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik ben ook jarig
nenee, deze keer pak ik luxe uit! Aldi bier! het kost wat, maar dan heb je ook iets wat *niet* aan het gehemelte plakt!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:06 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Dat gaat dan een fijn avondje aan cola van de golff supermarkt worden!
wees eens lief, het is al erg genoeg dat hij geen vrienden heeft die voor hem topics openen op zn verjaardag...quote:
Ik deed het ook alleen omdat ik anders geen bier kreeg. Pure chantage!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:11 schreef cygnusx het volgende:
[..]
wees eens lief, het is al erg genoeg dat hij geen vrienden heeft die voor hem topics openen op zn verjaardag...
Lief tegen een onbekende user zekerquote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:11 schreef cygnusx het volgende:
[..]
wees eens lief, het is al erg genoeg dat hij geen vrienden heeft die voor hem topics openen op zn verjaardag...
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:13 schreef cyberstalker het volgende:
Oh ja, en nog een tvp om het af te leren.
He, rustig aan, anders krijg je geen bier meer van de jarige job!quote:
Ja, daar word je stil van he?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:14 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
He, rustig aan, anders krijg je geen bier meer van de jarige job!
je ziet het, mensen hebben respect voor je!quote:
En geheel terecht ook, mijn beste cygnus.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:32 schreef cygnusx het volgende:
[..]
je ziet het, mensen hebben respect voor je!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |