En dat moet in FB vanwege?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:05 schreef mrkanarie het volgende:
Voor de diggers: Er is er een jarig... cygnusx!!!
Donequote:Op woensdag 19 juli 2006 11:24 schreef Dragonetti het volgende:
Zou een van jullie in: uitzendinggemist.nl => documentaire: online wereld (?) de spelfout in mijn topictitel kunnen verbeteren... Mijn dank is groot!!
U bent echt godlike ooooeeeeaaaaaahhh oenga boengaaaaquote:
In DIG wel. Ik ben God. En Jezus is een fraudeur, want ik heb geen kinderen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:34 schreef mrPanerai het volgende:
Wat ben jij een waardeloze mod Slarioux, Mogen er enkel topics geopend worden als jij er wat wijzer van kan worden...
Omdat iemand hem ooit hier is begonnen.quote:Op zondag 23 juli 2006 10:37 schreef fripper het volgende:
Waarom staat [Centraal] eBay eigenlijk in DIG ?
De meeste posts gaan over rechten, plichten , provisie , kosten , belasting , wisselkoersen etc ... Naar mijn gevoel een WGR topic dus.
Er staan in het eBay-topic ook veel vragen over Paypal , dat heeft dan wel weer een eigen topic in WGR : [Centraal] Paypal deel 2
Daar valt inderdaad niks tegen in te brengenquote:
is alles behalve legaal.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:05 schreef EsDe het volgende:
Dus zonder te betalen of whatever... gebruik nu LimeWire (Free) maar ik kan er buiten de normalere top 40 tracks amper goeie muziek mee vinden, laat staan downloaden (hiermee doel ik op div. dance/trance/techno tracks) oftewel, meer het white label & ID&T gebeuren....
wat raden jullie aan om te gebruiken? Wat werkt makkelijk, snel, en is gratis te gebruiken?
![]()
Wat ik ermee doe is toch mijn probleem? zolang er hier ok Fok! toch maar niks illegaals gebeurt is het toch prima? ook al steek ik een auto voor mijn huis in de fik, dat staat los van het fok beleid.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:52 schreef ARKON het volgende:
Het programma mag dan wel legal zijn maar wat jij ermee doet:
[..]
is alles behalve legaal.
www.frs.nl in een slotje.quote:Waarom,
waarom posten die modjes in DIG (bijna) altijd als iemand een topic over warez of wat dan ook te maken heeft met downloaden altijd www.frs.nl in het slotje?!?
Heeft Fok! soms contacten ($/¤) met FRS zodat zij nieuwe klanten kunnen krijgen...?
Nee dat is ons probleem.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:53 schreef EsDe het volgende:
[..]
Wat ik ermee doe is toch mijn probleem? zolang er hier ok Fok! toch maar niks illegaals gebeurt is het toch prima? ook al steek ik een auto voor mijn huis in de fik, dat staat los van het fok beleid.
Daar kan je leuke spullen kopen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |