Hoe groot is het deel dat je aan hun moet geven dan?quote:Op maandag 19 juli 2004 18:53 schreef WooZ het volgende:
Het is [Centraal topic] Ebay![]()
Ik heb der 1x iets verkocht, en ik had helemaal NERGES gelezen dat ik ook een deel van de opbrengst aan hun moest verkopen, ik dacht dat ik slechts 10 cent kwijt was, mooi klote dus
Je moet 4% van je opbrengst afdragen. Ook als je een minimale verkoopprijs hebt moet je 1 euro betalen, als je de minimale verkoopprijs echter niet haalt hoef je ook niet 4% van het bedrag af te dragen.quote:Op maandag 19 juli 2004 19:02 schreef Krayzie-Lunatic het volgende:
[..]
Hoe groot is het deel dat je aan hun moet geven dan?
Want ik heb daar ook nergens wat over gelezen..
Ow sorry, heb geen ervaring met het openen van centrale topics, kan gebeuren toch? Misschien kan een modje het even aanpassen?quote:Op maandag 19 juli 2004 18:53 schreef WooZ het volgende:
Het is [Centraal topic] Ebay![]()
Ik heb der 1x iets verkocht, en ik had helemaal NERGES gelezen dat ik ook een deel van de opbrengst aan hun moest verkopen, ik dacht dat ik slechts 10 cent kwijt was, mooi klote dus
Even vragen in Het grote Digital Corner Feedback topic of een (niet anoniem) topic report doen (quote:Op maandag 19 juli 2004 23:43 schreef Nokia3310 het volgende:
Ow sorry, heb geen ervaring met het openen van centrale topics, kan gebeuren toch? Misschien kan een modje het even aanpassen?
Waar heb je op geboden? Ik heb zelf drie artikelen lopen, ben benieuwd wat ze opbrengen. Ze lopen nog 18 uur dus nog even afwachtenquote:Op maandag 19 juli 2004 23:56 schreef Snok het volgende:
Ik heb zojuist weer op iets geboden.. kijken of ik win
ik heb gewonnenquote:Op dinsdag 20 juli 2004 02:52 schreef Nokia3310 het volgende:
[..]
Waar heb je op geboden? Ik heb zelf drie artikelen lopen, ben benieuwd wat ze opbrengen. Ze lopen nog 18 uur dus nog even afwachten
Gefeliciteerd! Voor hoeveel? Ik heb 3 items lopen die vandaag aflopen, ben benieuwd of ze in de laatste uren nog extra op gaan brengen (zo werkt het vaak wel)quote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:15 schreef Snok het volgende:
[..]
ik heb gewonneneen sleutelhanger van Kill Bill, Pussy Wagon
Dankjequote:Op dinsdag 20 juli 2004 14:34 schreef Nokia3310 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Voor hoeveel? Ik heb 3 items lopen die vandaag aflopen, ben benieuwd of ze in de laatste uren nog extra op gaan brengen (zo werkt het vaak wel)
Oh dat is wel goed te doen!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:55 schreef Snok het volgende:
[..]
Dankje9.90 USD inc. verzendskosten
valt mee dus.. hij was zelf 4.9 + 5 verzendskosten..
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 23:05 schreef Nokia3310 het volgende:
[..]
Oh dat is wel goed te doen!
Ikzelf heb net een seizoen friends op dvd verkocht voor ¤14,50 en een beeldje van Gollum (LOTR) voor ¤13,50. Ben dus wel tevreden met verkopen op Ebay.
Zoals? Ik ken alleen marktplaats. Een nadeel van marktplaats is dat je daar als verkoper niet weet of de koper zich aan de afspraak houdt totdat je het geld hebt. Ricardo heb ik nooit gebruikt. 2dehands.nl is geen veiling site.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 17:33 schreef siroypp het volgende:
Zijn genoeg sites die ook gratis zijn, veel betere alternatieven voor ebay.
Snipen. Je kunt zelfs programmaas kopen die dat voor je doen. Kun je weinig tegen doen, behalve van te voren bepalen wat je maximum is en dat bieden met auto-bod. Gaat de sniper daar ook over heen, dan maakt het niet uit, het is toch meer dan je zou willen betalen.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 18:06 schreef UncleFunk het volgende:
Het nadeel van eBay heb ik bij m'n tweede bieding al ondervonden (al doende leert men immers), dat er in de laatste minuut geboden wordt. Met een andere plaat was het zelfs 6 seconden voor tijd,
en hoe heten die programma's?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 18:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Snipen. Je kunt zelfs programmaas kopen die dat voor je doen. Kun je weinig tegen doen, behalve van te voren bepalen wat je maximum is en dat bieden met auto-bod. Gaat de sniper daar ook over heen, dan maakt het niet uit, het is toch meer dan je zou willen betalen.
www.Snipemonkey.com of www.AuctionStealer.comquote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:36 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
en hoe heten die programma's?
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 00:30 schreef damatrix het volgende:
[..]
www.Snipemonkey.com of www.AuctionStealer.com
In Nederland nog niet zo bekend, maar worden in de VS volop gebruikt bij zeer gewilde objecten, waardoor je het object nooit voor een prikkie aan kan schaffen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |