Alles redelijk zoals het moet zijn. Druk met vader zijn, proberen fotograaf te worden, en het enige wat mis gaat is het op de trivia komen als ik het antwoord niet weet (en natuurlijk de rest welquote:
quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:49 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Mike Tyson toch?
Was een vraag in vorig topic dus 1 punt is goed.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:00 schreef Skanqua het volgende:
Werkelijk geen idee!
En MadMaster, ik vind dat bukgeit toch wel +2 zou moeten krijgen!
In dat geval... sorry!quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:04 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Was een vraag in vorig topic dus 1 punt is goed.
quote:
quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:12 schreef bukgeit het volgende:
Als de Bobby Socks?
Goede hand van gokken de laatste tijdquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:14 schreef ranja het volgende:
[..]
La det Swinge La det Rock en Roll
bukgeit +2
Nee. Won ooit de singer/songwriter-finale bij de Grote Prijs van Nederland.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:42 schreef Neleos het volgende:
Stevie Ann?
roos-nog iets?quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:47 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Nee. Won ooit de singer/songwriter-finale bij de Grote Prijs van Nederland.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:49 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
Marike Jager
roosbeef bedoel jequote:Op donderdag 18 mei 2006 12:50 schreef lienelien het volgende:
[..]
roos-nog iets?
stond pas iets in de Oor, samen met die Charlie Dee..
Ik heb vorig jaar ook nog ergens een puntje gehaaldquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:53 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Buurvrouw Rietman +2
Hoeveel jaar tussen dit punt en je vorige, stuk of twee?
quote:De leden van de in 1988 opgerichtezijn afkomstig uit punkgolven van de jaren tachtig. Uitgangspunt is muziek maken waarbij tekst gebruikt wordt in de eigen taal met het accent op verstaanbaarheid. Dit idee mondt in 1989 uit in de lp
: ritmische muziek in een electrische bezetting. Fanfareverleden zorgt voor trompet, trombone en tuba.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:07 schreef Captain_Redbeard het volgende:
de kift ?
quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:21 schreef iggy_in_the_house het volgende:
marco borsato - rood
quote:The Master of Disguise (2002) (choreographer)
Black Knight (2001) (choreographer)
American Beauty (1999) (choreographer)
Jerry Maguire (1996) (choreographer) (special thanks)
ZZ Top: Greatest Hits (1992) (V) (choreographer: "Velcro Fly")
The Doors (1991) (choreographer: Val Kilmer)
....
Dance to Win (1989) (choreographer)
The Karate Kid, Part III (1989) (choreographer)
She's Out of Control (1989) (choreographer: dance sequences)
Coming to America (1988) (choreographer)
... aka Prince in New York (Europe: English title: video title)
Bull Durham (1988) (special thanks)
Big (1988) (choreographer) (uncredited)
Action Jackson (1988) (choreographer)
The Running Man (1987) (choreographer)
Can't Buy Me Love (1987) (choreographer)
... aka Boy Rents Girl
"The Tracey Ullman Show" (1987) TV Series (choreographer)
A Smoky Mountain Christmas (1986) (TV) (choreographer)
Private School (1983) (choreographer)
... aka Private School... for Girls (USA)
Zeer goedquote:Op donderdag 18 mei 2006 13:26 schreef DaisyDuke het volgende:
paula abdul
Newbeefdoebidoe+2quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:36 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Beef
Liever de volgende keer niet meer in dezelfde post editten, maar nu iig op tijd dus duidelijkquote:Op donderdag 18 mei 2006 13:42 schreef search64 het volgende:
Primus.... Brown album.... geloof ik
Nee PORK SODA!
precies, zo dusquote:Op donderdag 18 mei 2006 13:44 schreef search64 het volgende:
Pork soda dus....
Yep, maar hoe heet dat project?quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:51 schreef ranja het volgende:
of was het zo'n projectje met 1 lid van elke band..
Newbiedoobiedoo +2quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:52 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ohja fuck Oysterhead
Lijkt ie niet eens op.quote:
Troost je..quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:03 schreef ranja het volgende:
als't een van Phish is ga ik 'm niet raden
een van Primus ook niet trouwens.
Andy Summers dan?quote:
quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:22 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
De Dijk in een oude uitvoering?
Die kwamen uit Den Haag en waren later....quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:23 schreef MadMaster het volgende:
Boom Boom Mancini ?
quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:27 schreef ranja het volgende:
New adventures in een uitgebreide versie?
Hè!?quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:36 schreef cafca het volgende:
Band had duidelijke links met Herman Brood en de Nederlandse Meteors
Ook niet. Band bestond eind jaren 70, begin jaren 80. De zanger van deze band schreef enkele hits voor Herman Brood. Ze toerden ook samen door de USAquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:42 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
Kobus gaat naar appelscha?
Met die hint kon ik niet veel meer dan opzoeken. Ben in ieder geval blij dat ik het weet, kan ik me in alle rust voorbereiden op de volgende vraag die ik niet weet...quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:42 schreef cafca het volgende:
Ik vond het bij nader inzien te vroeg voor zo'n uitgebeide hint
I Love You Like I Love Myself?quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:44 schreef cafca het volgende:
[..]
De zanger van deze band schreef enkele hits voor Herman Brood.
o.a. jaquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:48 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
I Love You Like I Love Myself?
Dat heb ik geweten...
quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:03 schreef MadMaster het volgende:
Phoney And The Hardcore ?
En binnen een paar uur alweer op pagina 6...quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:15 schreef Mark het volgende:
He, een dubbele punten-topic
Maar toch zijn dat ze wel...quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:38 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Korgis zijn ook met meer..
quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:42 schreef iggy_in_the_house het volgende:
"oh ja".......
Zie je nou dat ze met 3 warenquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:43 schreef MadMaster het volgende:
Hun hitje 'Rovers Return' blijf ik, als synth-liefhebber, geweldig vinden:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:00 schreef bukgeit het volgende:
Okkervil River
Klopt.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:07 schreef bigshadow het volgende:
Grandaddy, de financiele rek was eruit?
Het is ook wel een aparte reden, maar ze waren niet echt een toerband, dat scheelt natuurlijk op dat niveau. En ik denk ook na een lange tijd de fun eraf was, maar ja, ze stoppen, helaas na hun hoogtepunt.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:10 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Klopt.
biggie +2
Ik vind het maar een rare reden, dan kun je minstens 90% van de bands opdoeken.
welke ken je niet?quote:[b]Op donderdag 18 mei 2006 16:26 Dat betekend dat de lijst van Ranja de eerste correcte is, al zijn daar ook wat bijzondere lowprofile artiesten te vinden, google saves the day.
Inderdaad, maar dat kan gebeuren. Volgende keer gewoon weer een plaatje, dat is makkelijker te reguleren in de beantwoording. Mijn excuses Ranja, maar het wordt Ranja -2, Dolle_Hond +2quote:
quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:32 schreef bigshadow het volgende:
En de helft zegt mij vrij weinig Ranja: Mam, Dad, mother love bone, starsister en Böhze onkelz.
dat weet ik dan weer niet. Ik ken slechts 1 single titel van zequote:Op donderdag 18 mei 2006 16:48 schreef dolle_hond het volgende:
hoe heette de frontman van Mam?
Ik geloof niet dat ik ooit een nummer van Dad of Bohze onkelz heb gehoord en ik geloof ook niet dat ik dat hoefquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:48 schreef bigshadow het volgende:
Het meeste van de dingen zijn een beetje van "voor mijn tijd" of niet echt in mijn straatje. Misschien voor later als ik een echte muziek-omnivoor wil worden.
Ah, sinds vandaag weet ik dat ookquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:52 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik ooit een nummer van Dad of Bohze onkelz heb gehoord en ik geloof ook niet dat ik dat hoefIk weet alleen dat ze bestaan.
Ongelofelijkquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:50 schreef ranja het volgende:
[..]
dat weet ik dan weer niet. Ik ken slechts 1 single titel van ze
Klopt. Nótt betekent gewoon nacht en is dus idd Silvia Nights artiestennaam in het Ijslands. En ranja heeft gelijk: alle achternamen eindigen in IJsland op dezelfde manier: -son voor jongens en -dóttir voor meisjes. Lees je iets anders, dan is het dus óf een pseudoniem óf een allochtoonquote:Op donderdag 18 mei 2006 10:21 schreef bukgeit het volgende:
Of Nótt is haar IJslandse artiestennaam en Night de internationale.
idd en volledigquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:51 schreef GLO het volgende:
Tom America (v/h Sammie America)
Ik ben duurquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:19 schreef bigshadow het volgende:
verjaardagsverlanglijstje:
Pop-encyclopedie Een GLO (incl. collectie)
Ah, ok. Zoals ik al zei heb ik er nooit wat van gehoord, maar dacht dat ze in dat hokje pastenquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:01 schreef GLO het volgende:
@ranja: D.A.D. was geen hairmetal hoor. Die kwamen omhoog met de garagerockgolf van midden jaren 80, was een VPRO-band (Wilde Wereld en zo). Ze gingen wel steeds hardrockeriger klinken.
Om een lang verhaal kort te maken: wie isquote:1986 Antoine Kroes speelt nog gitaar bij MAM als hij samen met Robin Schiffer, Alice Vermeulen en Inigo Grimbergen de groepbegint. Vier maanden na de oprichting wint
in december de Grote Prijs van Nederland. Ze laten daarbij groepen als Loïs Lane en Raggende Manne achter zich. Kroes laat een verslaggever van Oor weten zich zorgen te maken over de overwinning. “Ik wil met deze band nog een hele weg gaan en ik ben bang dat dat nu heel erg belemmerd wordt.”
Een lang verhaal kort iddquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:31 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
1986? Hmm..Longstoryshort?
Nog vier jaar:quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:32 schreef ranja het volgende:
Hij heeft gelijk gekregen in elk geval. Hebben ze nog lang bestaan?
Was wel een goeie band trouwens. Live iig, want die plaat staat me niet echt meer bijquote:1990
Naast Kroes en Grimbergen bestaat Longstoryshort nu uit zangeres Mary-Lou Weymans, toetsenist Michiel Post en basgitariste Patricia Bergman. In deze bezetting brengen ze in eigen beheer het debuutalbum How uit waarop invloeden van Prince en Sly & The Family Stone zijn te horen. What I Like en Ready Or Not worden op single uitgebracht, maar worden geen hits. Door het gebrek aan succes wordt de groep ontbonden. Antoine Kroes gaat verder met The Wrong, een band waarmee hij in tegenstelling tot Longstoryshort wel interesse weet te wekken bij een grote platenmaatschappij.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:33 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat ze bij Countdown waren en dat Curry ze aankondigde met Shortstorylong en dat ze not amused waren
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:40 schreef jerver73 het volgende:
hoera ... verhuizing compleet en weer adsl ... ikke blij.....iemand nog een vraag :--)
quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:44 schreef GLO het volgende:
Rousers!
quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:51 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
The Shavers
peaceman + 2quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:03 schreef peaceman het volgende:
Double Date
Ja, leuk he?quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:08 schreef ranja het volgende:
Wow als je de pagina scrollt lijkt het net of beweegt het
Album is ook nog niet uitquote:
Alsof dat enig verschil maaktquote:
Die albumtitel weet toch iedereen?quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:27 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Vragen over albums die nog niet uit zijn... Da's net zoiets als 'Hoe gaat het toekomstige album van Guns 'n Roses heten'![]()
Dat bedoel ik dus....quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:32 schreef DaisyDuke het volgende:
The Eraser
Onze hiphopkennerquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:08 schreef DaisyDuke het volgende:
The Opposites
Daar is muzikaal gezien bar weinig van te merken dan!quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:14 schreef BeRightBack het volgende:
Hmm kon wel een zoon van Jimmy Page zijn
Nee, geen reppert. Maar hij werkt er wel zeer regelmatig mee samen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:19 schreef GLO het volgende:
Ook een reppert?
Dat zou je kunnen concluderen ja....quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:20 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
een producer dus?
quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:19 schreef peaceman het volgende:
Hmm ik ken m wel volgens mij, maar ik kom er niet op![]()
quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:36 schreef belsen het volgende:
Dat is die circusvoorstelling zeker, maar hoe die precies heet...
quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:44 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Rock 'n Roll Circus?
Van de Rolling Stones...quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:46 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik mis nog het alleressentieelste element...
Bingo!quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:46 schreef BeRightBack het volgende:
ja da's The Rolling Stones Rock and Roll Circus!
Nee, de titel is The Rolling Stones Rock And Roll Circus. Vandaar ook dat ik de quote van David Dalton en de DVD-hoes erbij heb afgebeeld.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:51 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Maar de titel is toch gewoon Rock and Roll Circus?
De enige echte!quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:59 schreef GLO het volgende:
Ronnie 'Plonk' Lane
Op de albumhoes wel ja.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:13 schreef GLO het volgende:
Nee, dat waren (en zijn) er vijf
Op het podium ook hoor. Tenminste, toen ik ze zag wel (in 1975 en 2002quote:
Hm, dat valt eigenlijk onder het kopje opzoeken, maar vooruit:quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:47 schreef Skanqua het volgende:
Met de nieuwe OOR op schoot zeg ik dat ze samen met Karen O de Yeah Yeah Yeahs vormen...
Zat eigenlijk de OOR achter de computer te lezen toen ik twee bekende namen voorbij zag komen...quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:58 schreef GLO het volgende:
[..]
Hm, dat valt eigenlijk onder het kopje opzoeken, maar vooruit:
Skanqua +2
Voor straf geen hintfoto van Karen maar van de heren zelf
[afbeelding]
Té makkelijk!quote:This song opens with several scissor snips, 5 gunshots, and a scream. The scissors represent the cutting apart of the "Johnandyoko" entity. The gunshots are the shots that killed John and the scream is Yoko's initial reaction.
Tuurlijk!quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:05 schreef peaceman het volgende:
Yoko Ono - No No No?
Terwijl ze toch 1 van de betere liedjes haddenquote:
er waren veel slechtere die het ook gehaald hebben....quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:23 schreef jerver73 het volgende:
en de lordis wel :--)
... en daarom oh zo vermakelijk...quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:28 schreef GLO het volgende:
Sinds wanneer gaat 't daar om de kwaliteit van de liedjes? Allemaal geld en politiek![]()
Daar had een vraag van jou kunnen staanquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:41 schreef Mark het volgende:
Ook een manier om bovenaan de ranglijst te eindigen: dubbele punten-topics volspammen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |