quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:00 schreef bukgeit het volgende:
Okkervil River
Klopt.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:07 schreef bigshadow het volgende:
Grandaddy, de financiele rek was eruit?
Het is ook wel een aparte reden, maar ze waren niet echt een toerband, dat scheelt natuurlijk op dat niveau. En ik denk ook na een lange tijd de fun eraf was, maar ja, ze stoppen, helaas na hun hoogtepunt.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:10 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Klopt.
biggie +2
Ik vind het maar een rare reden, dan kun je minstens 90% van de bands opdoeken.
welke ken je niet?quote:[b]Op donderdag 18 mei 2006 16:26 Dat betekend dat de lijst van Ranja de eerste correcte is, al zijn daar ook wat bijzondere lowprofile artiesten te vinden, google saves the day.
Inderdaad, maar dat kan gebeuren. Volgende keer gewoon weer een plaatje, dat is makkelijker te reguleren in de beantwoording. Mijn excuses Ranja, maar het wordt Ranja -2, Dolle_Hond +2quote:
quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:32 schreef bigshadow het volgende:
En de helft zegt mij vrij weinig Ranja: Mam, Dad, mother love bone, starsister en Böhze onkelz.
dat weet ik dan weer niet. Ik ken slechts 1 single titel van zequote:Op donderdag 18 mei 2006 16:48 schreef dolle_hond het volgende:
hoe heette de frontman van Mam?
Ik geloof niet dat ik ooit een nummer van Dad of Bohze onkelz heb gehoord en ik geloof ook niet dat ik dat hoefquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:48 schreef bigshadow het volgende:
Het meeste van de dingen zijn een beetje van "voor mijn tijd" of niet echt in mijn straatje. Misschien voor later als ik een echte muziek-omnivoor wil worden.
Ah, sinds vandaag weet ik dat ookquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:52 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik ooit een nummer van Dad of Bohze onkelz heb gehoord en ik geloof ook niet dat ik dat hoefIk weet alleen dat ze bestaan.
Ongelofelijkquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:50 schreef ranja het volgende:
[..]
dat weet ik dan weer niet. Ik ken slechts 1 single titel van ze
Klopt. Nótt betekent gewoon nacht en is dus idd Silvia Nights artiestennaam in het Ijslands. En ranja heeft gelijk: alle achternamen eindigen in IJsland op dezelfde manier: -son voor jongens en -dóttir voor meisjes. Lees je iets anders, dan is het dus óf een pseudoniem óf een allochtoonquote:Op donderdag 18 mei 2006 10:21 schreef bukgeit het volgende:
Of Nótt is haar IJslandse artiestennaam en Night de internationale.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |