quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:19 schreef peaceman het volgende:
Hmm ik ken m wel volgens mij, maar ik kom er niet op![]()
quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:36 schreef belsen het volgende:
Dat is die circusvoorstelling zeker, maar hoe die precies heet...
quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:44 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Rock 'n Roll Circus?
Van de Rolling Stones...quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:46 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik mis nog het alleressentieelste element...
Bingo!quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:46 schreef BeRightBack het volgende:
ja da's The Rolling Stones Rock and Roll Circus!
Nee, de titel is The Rolling Stones Rock And Roll Circus. Vandaar ook dat ik de quote van David Dalton en de DVD-hoes erbij heb afgebeeld.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:51 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Maar de titel is toch gewoon Rock and Roll Circus?
De enige echte!quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:59 schreef GLO het volgende:
Ronnie 'Plonk' Lane
Op de albumhoes wel ja.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:13 schreef GLO het volgende:
Nee, dat waren (en zijn) er vijf
Op het podium ook hoor. Tenminste, toen ik ze zag wel (in 1975 en 2002quote:
Hm, dat valt eigenlijk onder het kopje opzoeken, maar vooruit:quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:47 schreef Skanqua het volgende:
Met de nieuwe OOR op schoot zeg ik dat ze samen met Karen O de Yeah Yeah Yeahs vormen...
Zat eigenlijk de OOR achter de computer te lezen toen ik twee bekende namen voorbij zag komen...quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:58 schreef GLO het volgende:
[..]
Hm, dat valt eigenlijk onder het kopje opzoeken, maar vooruit:
Skanqua +2
Voor straf geen hintfoto van Karen maar van de heren zelf
[afbeelding]
Té makkelijk!quote:This song opens with several scissor snips, 5 gunshots, and a scream. The scissors represent the cutting apart of the "Johnandyoko" entity. The gunshots are the shots that killed John and the scream is Yoko's initial reaction.
Tuurlijk!quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:05 schreef peaceman het volgende:
Yoko Ono - No No No?
Terwijl ze toch 1 van de betere liedjes haddenquote:
er waren veel slechtere die het ook gehaald hebben....quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:23 schreef jerver73 het volgende:
en de lordis wel :--)
... en daarom oh zo vermakelijk...quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:28 schreef GLO het volgende:
Sinds wanneer gaat 't daar om de kwaliteit van de liedjes? Allemaal geld en politiek![]()
Daar had een vraag van jou kunnen staanquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:41 schreef Mark het volgende:
Ook een manier om bovenaan de ranglijst te eindigen: dubbele punten-topics volspammen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |