Zoals het een oneven twee betaamt!quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:44 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik draaf door, he?
Waar ben je bang voor?quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:46 schreef wyccie het volgende:
Hmm, kut. Ik wil geen naamtopic.
Ik ben geen Neerlandica, maar ik dacht ook dat het met een t is.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:46 schreef LXIV het volgende:
Zoals het een oneven twee betaamt!
Of is dat nu met een d? wyccie!!
Stalkers.quote:
Ik ook!quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:49 schreef wyccie het volgende:
Stalkers.
Graagquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:51 schreef De-oneven-2 het volgende:
Isa of AR 'wyccie' maar veranderen in 'Karin', of zo.
Sorryquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:54 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb wel niets met Karin Bloemen, maar het moet maar.
Mijn bed is op vakantie. Ha!quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:55 schreef LXIV het volgende:
Ik weet waar jouw bed slaapt! Dat is veel erger (voor jou!)
Daar is niets mis mee...quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Sorry![]()
Ik hou er niet van om zo 'in the spotlights' te staan.
Ik was gisteren om twaalf uur in bed gaan liggen en vandaag bleef ik zowaar wakker!quote:Op donderdag 18 mei 2006 00:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zou er wijs aan doen om naar bed te gaan.
Het is morgen weer vroeg dag.
Hoho, ik lees nog mee hoor!quote:Op donderdag 18 mei 2006 00:04 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dus we stappen samen het bedje in...
De bed?quote:Op donderdag 18 mei 2006 00:05 schreef wyccie het volgende:
Jij in je eigen bed. En ik in de mijne. Natuurlijk.
Keine Ahnung.quote:Op donderdag 18 mei 2006 00:06 schreef LXIV het volgende:
Nog even op de valreep: Wat betekent het woord 'tiens'? Ik hoor dat tante Sidonia wel eens zeggen, maar kan het niet terugvinden in de Van Dale.
Marokko zeker!quote:Op donderdag 18 mei 2006 00:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, mijn bed is in het buitenland. Dus dan mag dat best.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 00:07 schreef LXIV het volgende:
Werkelijk? Wat vreemd?
Welnu, dan weet ik dat ook weer.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 00:08 schreef LXIV het volgende:
Marokko zeker!
Zo gebruikt Sidonia het ook!quote:Op donderdag 18 mei 2006 00:10 schreef De-oneven-2 het volgende:
Tiens, ik ga maar eens slapen.
Zeg hem dat hij uitkijkt voor je tong!quote:Op donderdag 18 mei 2006 08:37 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik moet zo naar de tandarts.. Er zit ergens iets niet goed
Waarom niet? Je vindt bier toch lekker?quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:08 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nee, dat valt wel mee...En ik ga nu toch zeker geen bier drinken?
Bronwater uit Anloo.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nul resultaat op google...
De officiële naam is Anl'eau.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nul resultaat op google...
Ik heb 't niet bedacht.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:28 schreef dwerg het volgende:
Over flauwe woordgrappen gesproken.
Ben je aan het beeldhouwen?quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:36 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ben even mijn ideale vrouw maken.
(. )
Is zeker iets Brabants, want ik snap er niks van.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:55 schreef De-oneven-2 het volgende:
Als je beter had opgelet tijdens het quoten, had je je die vraag kunnen besparen, Lienekien.
Laat ik 't dan anders zeggen:quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Is zeker iets Brabants, want ik snap er niks van.![]()
Okee.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
Je kan op de punt klikken.
Ach, wat stom van me dat ik dat nou niet zag.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Laat ik 't dan anders zeggen:
Je kan op de punt klikken.
Ook dat.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
Veel te ingewikkeld.
Ach, het is menselijk.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ach, wat stom van me dat ik dat nou niet zag.![]()
'[ url=http://forum.fok.nl/topic/858224].[/ url]' over het hoofd zien is iets minder menselijk, natuurlijk.quote:
Ik weet toch al wat er in de quote komt te staan op het moment dat ik op 'quoten' klik. Dan ga ik de gequote tekst toch niet meer lezen voordat ik mijn reactie eronder tik?quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
'[ url=http://forum.fok.nl/topic/858224].[/ url]' over het hoofd zien is iets minder menselijk, natuurlijk.
En in 99 van de 100 gevallen klopt dat ook. Ik ben niet van plan om 99 keer voor niets de quote nog eens te checken, voor die éne keer dat er een verborgen boodschap in staat.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:15 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nee, je dacht het te weten!
Ja, je mist anders de leukste dingen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik doe dat best vaak, hoor...
Je zou er toch eens wat vaker op moeten letten.
Precies!quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, je mist anders de leukste dingen.
Niets! Helemaal niets!quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:25 schreef dwerg het volgende:
Geweldig.
De komende weken zit iedereen dwangmatig met de cursor over leestekens te schuiven.
Nou, dat scheelt een hoop werk.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Goedenmiddag, het is totaal nutteloos om op elke punt te klikken, alleen degene waar het pijltje in een handje verandert zijn de moeite waard.
Het is nooit vakantie, hooguit een paar weken rustig.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:34 schreef Lienekien het volgende:
En nu is het vakantie?
*Klikklikklikklikklikklikklikklikkerklkioklkoklkiioklklklklklkl...quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Goedenmiddag, het is totaal nutteloos om op elke punt te klikken, alleen degene waar het pijltje in een handje verandert zijn de moeite waard.
Ach, je hoeft natuurlijk niet te klikken.quote:
Normaal gesproken wel. Maar ik dacht: laat ik eens een uitzondering maken.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:40 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hoor jij niet pas om 3 uur 's nachts binnen te vallen, broer?
Ik ook niet.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:42 schreef broer het volgende:
Ik ben er nog niet uit hoe het me bevalt.
Je realiseert je toch wel dat je daarmee iedereen in verwarring brengt, he?quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:42 schreef broer het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel. Maar ik dacht: laat ik eens een uitzondering maken.
Geen opmerking zo voor de hand liggend of jij kopt hem wel in, hè?quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ook niet.
Ik doe mijn best.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:45 schreef broer het volgende:
[..]
Geen opmerking zo voor de hand liggend of jij kopt hem wel in, hè?
Nou, dan doe ik er dus toch iets goeds mee. Al die geordende leventjes van jullie mogen best eens een beetje schudden.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:44 schreef De-oneven-2 het volgende:
Je realiseert je toch wel dat je daarmee iedereen in verwarring brengt, he?
Dat stelt hij vast op prijs.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik maak me alleen een beetje zorgen om Erik.
En waarom dan wel?quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, ik kan het wel hebben, hoor...
Ik maak me alleen een beetje zorgen om Erik.
Wacht even, ik moet nog even iets afvinken op mijn actielijstje...quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:46 schreef broer het volgende:
[..]
Nou, dan doe ik er dus toch iets goeds mee. Al die geordende leventjes van jullie mogen best eens een beetje schudden.
Oei. Dat kunnen we niet hebben, natuurlijk. Ik stop accuut met schudden.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:48 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, wie weet,
als je nog even doorschudt heb ik straks wellicht écht een geordend leventje...
"Mijn geordende leventje laten opschudden door broer"?quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:49 schreef Lienekien het volgende:
Wacht even, ik moet nog even iets afvinken op mijn actielijstje...
Nee, daar moet ik mijn agenda eerst voor nakijken. Of ik nog een gaatje heb... Mmm. Moeilijk, moeilijk. Dat wordt wel na Hemelvaart.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:51 schreef broer het volgende:
[..]
"Mijn geordende leventje laten opschudden door broer"?
quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
Omdat ik van je hou, Erik.
Dat *&*&* Fok is weer eens retetraag, hier...
Ja.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:55 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oh ja! Hemelvaart!
Zijn jullie ook vrij met Hemelvaart?
Inmiddels wel.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:55 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oh ja! Hemelvaart!
Zijn jullie ook vrij met Hemelvaart?
Als persoonlijke ten hemel varing.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:58 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dan kom ik je maar eens opzoeken in Groningen, denk ik.
Dus het is allemaal goed.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:01 schreef Lienekien het volgende:
Met 'kom' kies je het perspectief van degene tegen wie je 't zegt, met 'ga' praat je meer vanuit je eigen perspectief.
IJs.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb een taalkundige vraag over de lettercombinatie "ij".
Want hoe zit het als je dat aan het begin van de zin hebt?
Kijg je dan:
Ijs is lekker.
Of:
IJs is lekker.
![]()
Zullen we het maar niet hebben over optie 3: 'gaan komen'?quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, ik geef in dit geval toch de voorkeur aan 'komen'.
Neuh. Groningen is me te ver.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:16 schreef De-oneven-2 het volgende:
Kom Erik, we gaan!
Insinueer je nu dat Lienekien lesbisch en rijk is?quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:17 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, maar daar staat de pot met goud, gek!
quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik wil je der ook niet bij hebben.
Nee, Erik,quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat Lienekien lesbisch en rijk is?
Niet boos worden, ik probeer alleen te voorkomen dat er dadelijk een groot misverstand naar voren komt.quote:
Mij wel, dan?quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik wil je der ook niet bij hebben.
Ik zit me er helemaal dood om te lachen hier in de klasquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat Lienekien lesbisch en rijk is?
Dat gevoel heb ik ook soms. Maar, Lienekien, ik denk dat geen van ons kwaad in de zin heeft.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:20 schreef Lienekien het volgende:
Het begon leuk, maar nu voel ik me lichtelijk in de zeik genomen.![]()
Ahhhquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:20 schreef Lienekien het volgende:
Het begon leuk, maar nu voel ik me lichtelijk in de zeik genomen.![]()
Ik had eerst ook twijfels, maar die zijn volledig weg.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:23 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zeer zeker niet.
Over Erik heb ik zo mijn twijfels...
Nee, ik denk het niet. Helaas! 't Was zo'n leuk plan!quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:24 schreef De-oneven-2 het volgende:
Rijden er uberhaupt treinen met Hemelvaart?
Ik ga nooit met de trein maar ik kan me niet voorstellen dat ze niet rijden...quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:24 schreef De-oneven-2 het volgende:
Rijden er uberhaupt treinen met Hemelvaart?
Ja, ho,quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, ik denk het niet. Helaas! 't Was zo'n leuk plan!
Je kan je niet voorstellen dat treinen niet rijden? We hebben het over de NS, hè!quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:25 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Ik ga nooit met de trein maar ik kan me niet voorstellen dat ze niet rijden...
Ik ben er veel te verlegen voor.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:28 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ben er gek genoeg voor, hoor...
De vraag is of Lienekien dat ook is.
Ik heb het wel eens gedaan, dat was niet echt een succes.quote:
Daar staat me anders niets van bij...quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens gedaan, dat was niet echt een succes.![]()
Wellicht.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:35 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wellicht tot vanavond, mensen.
Wij zitten met chips en cola voor de televisie, hè Erik?quote:
Ik blief geen colaquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wij zitten met chips en cola voor de televisie, hè Erik?![]()
Kijken wel, uithuilen weet ik nog niet zeker. Persoonlijk vind ik Treble niks, maar misschien is het wel goed Songfestival materiaal, vreemde verzonnen taaltjes eindigen wel vker hoog.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:51 schreef Lienekien het volgende:
Je gaat dus kijken? En kom je dan uithuilen op Fok!?
Ja, zaterdag. En vanavond de voorronde.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:55 schreef Isabeau het volgende:
Wanneer is het songfestival eigenlijk? Dit weekend?
Grote kans dat de Balkanlanden op elkaar stemmen en daar een winnaar uitrolt, en eigenlijk Nederland niet eens aandacht krijgt.quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:02 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja...we moeten eerst nog door de voorronde.
Maar ik ben wel blij dat Treble meedoet! Ik klaag elke keer weer dat Nederland van die 'typische songfestivalliedjes' instuurt onder het mom van 'kijk, we hebben iets origineels!'. En dat kan je van Treble in ieder geval niet zeggen, dat is géén typisch songfestivalliedjeAlleen is het heel moeilijk te voorspellen hoe hier op gereageerd gaat worden
Kan alle kanten op.
Treble treedt op na Lordi. En ik denk dat Lordi pas echt géén typisch songfestivalliedje heeft.quote:
Klik en lees.quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik ken Lordi niet..
Ik vind ze er eng uitzien.quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:06 schreef dwerg het volgende:
[..]
Treble treedt op na Lordi. En ik denk dat Lordi pas echt géén typisch songfestivalliedje heeft.
[afbeelding]
Mij staat bij dat we van België toch ook altijd wel mooie punten krijgen, en soms van Duitsland. Verder is Malta ook wel lief voor ons.quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:06 schreef Isabeau het volgende:
Ja, die Balkanlanden stemmen idd zeer actief op elkaar. Wellief
eigenlijk. Wij zijn lang zo lief niet voor onze buren. Met een goe doptreden heeft dat al lang niets meer te maken natuurlijk
Duitsland geeft áltijd de volle punten aan Turkije.quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:18 schreef muhammad_ali het volgende:
Mijn stem gaat naar Lordi zoveel is duidelijk
Dat komt omdat er ongeveer 1,3 miljoen turken wonen in Duitsland en die smsen altijd voor turkijequote:Op donderdag 18 mei 2006 17:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Duitsland geeft áltijd de volle punten aan Turkije.
Ja, dat weet ikquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:23 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Dat komt omdat er ongeveer 1,3 miljoen turken wonen in Duitsland en die smsen altijd voor turkije
Nee man.quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik.
Zeg eens, Ali, bid jij vijf keer per dag?
En ramadan? Doe je dat?quote:
Ik ben gedoopt en heb mijn communie gedaan. Maar of ik nou Katholiek ben... ik weet het niet. Want als ik dat geloof volg dan ben ik dus zondig.quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:32 schreef muhammad_ali het volgende:
en wat vind jij van het geloof Erik? Ik neem aan dat jij atheïst bent?
Zo te lezen ben jij net zo katholiek als 80% van de katholieken in Nederland. Ga je naar de kerk met Pasen en Kerstmis?quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben gedoopt en heb mijn communie gedaan. Maar of ik nou Katholiek ben... ik weet het niet. Want als ik dat geloof volg dan ben ik dus zondig.
Maar atheïst is niet iets wat ik ben, want ik dnek dat er wel iets is, maar wat weet ik niet.
Ik ga mee met mijn ouders, maar om eerlijk te zijn voel ik me niet verbonden met de kerk, of iets dergelijks.quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:48 schreef dwerg het volgende:
[..]
Zo te lezen ben jij net zo katholiek als 80% van de katholieken in Nederland. Ga je naar de kerk met Pasen en Kerstmis?
ik ga em ook proberen. Ik ben natuurlijk bevooroordeelt maar tochquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:06 schreef Isabeau het volgende:
Erik, hier kan je kijken wat je wel benthttp://www.selectsmart.com/RELIGION/
Dit is mijn top-3:
1. Unitarian Universalism (100%)
2. Secular Humanism (96%)
3. Liberal Quakers (83%)
En dit staat bij mij he-le-maal onderaan:
25. Orthodox Judaism (19%)
26. Roman Catholic (19%)
27. Jehovah's Witness (12%)
quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb net ook de "Pet" test gedaan
100 Pot-Bellied Pigs
97 Rabbits
96 Ferrets
91 Cats
Nou ja, ik heb een knijn en wil een kat, dus in zoverre klopt het welMaar een hangbuikzwijntje?
Er is wel een ras wat niet kán blaffen, en alleen een soort van knorrend geluid produceert, maar ik weet niet meer welke.quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik was even aan het zoeken welk hondenras er niet blaft
De Basenjiquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Er is wel een ras wat niet kán blaffen, en alleen een soort van knorrend geluid produceert, maar ik weet niet meer welke.
Hallo, meneer.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:05 schreef DaMart het volgende:
Goedenavond!
Je zou het aan kunnen kaarten bij een FA of A, maar ik verwacht niet dat ze iets veranderen, en waarschijnlijk staat je dan ook publiekelijke vernedering te wachten van overige fokkersquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:07 schreef muhammad_ali het volgende:
mwah.
Rommel wilde een coupe. Maar niet vanwege de Jodenvervolging. Gewoon voor zijn eigen gewin. Daarnaast heeft hij nooit meegedaan aan de coupe omdat hij tegen een aanslag was op Hilter. Hij overigens wel vervolgt voor medeplichtigheid toen de aanslag mislukte.
Ik vind het op zijn zachts een beetje een vreemde keuze. Naar mijn mening zijn Napoleon en Hilter niet dezelfe klasse. Maarja dit is geen FB....
Dat zou natuurlijk ook kunnen, ja.quote:
Hoe komt het, Lienekien? Moeheid? of is er drank in het spelquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
![]()
Heel leuk, maar ik ben niet zo scherp meer.![]()
Moede.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoe komt het, Lienekien? Moeheid? of is er drank in het spel?
quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:46 schreef Isabeau het volgende:
Nou, die Erik is tenminste nooit gekomen
Mijn inziens blijft het een nazi bevelhebber. Maar ik kan je keuze begrijpenquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:33 schreef ErwinRommel het volgende:
Muhammad_ali, even voor jou, http://nl.wikipedia.org/wiki/Erwin_Rommel
Ik heb indertijd mijn nick gekozen vanwege zijn kwaliteiten als veld-maarschalk. Daarnaast ook mijn bewondering voor zijn manier van oorlogsvoering en zijn handelen daarna toen hij ivm de aanslag op Hitler steeds meer in het nauw kwam.
Zijn flair en respect voor de tegenstander kan veldmaarschalk Monty nog een puntje aan zuigen.
Ik probeerde nog op het uitroepteken te klikken, maar daar zat ook al geen beweging in.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nou, dat was dus meteen de doodsteek.
Nee, 2 plaatjes is te veel van het goede...quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:01 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ik probeerde nog op het uitroepteken te klikken, maar daar zat ook al geen beweging in.
Hoi.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:33 schreef dwerg het volgende:
Ik ben er niet.
Ik weet het niet.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:35 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dus enkelvoud zal wel beter zijn.
Ik ook.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zou voor meervoud gaan...
Ik zou een paar boterhammen nemen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:37 schreef Lienekien het volgende:
Zal ik nog spaghetti gaan koken? Ik heb nog niet gegeten.
Je had in dat andere topic zeker de juiste paragraaf te pakken.quote:
Die zijn diepgevroren, dan moet ik ze roosteren en daar heb ik geen zin in.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik zou een paar boterhammen nemen.
Ik ook, maar helaas is het een noodzakelijk kwaadquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:39 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb een hekel aan koken. Dat scheelt al.
Spaghetti koken is nauwelijks koken te noemen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:39 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb een hekel aan koken. Dat scheelt al.
Ja, dat vind jij.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Spaghetti koken is nauwelijks koken te noemen.
Nou, om te blijven leven heb je eten nodig, om te eten moet je koken...quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:40 schreef De-oneven-2 het volgende:
Een noodzakelijk kwaad? Hoe kom je daar nu bij?
quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou, om te blijven leven heb je eten nodig,
quote:om te eten moet je koken...
Brood, yoghurt, vla, kaas, en vleeswaar.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:45 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Heb jij enig idee wat je allemaal rauw kan eten?
Kom jij nu ook uit de kast Do2??quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
Joepie?
Dat zeg ik anders nooit, hoor...
AR!quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:47 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Kom jij nu ook uit de kast Do2??
Ik doe niet aan pizza... wel aan eitjes bakken... en magnetronmaaltijden doe ik ook niet aan...quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:48 schreef De-oneven-2 het volgende:
Daarbij; een pizza opwarmen of een eitje bakken of een magnetron-maaltijd opwarmen -
kan je moeilijk koken noemen, toch?
Jij moet het nog leren, jij woont nog maar net alleen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik doe niet aan pizza... wel aan eitjes bakken... en magnetronmaaltijden doe ik ook niet aan...
Ik heb gewoon een lastige smaak wat betreft eten, en moet daar de hoge prijs van koken voor betalen
quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zo blij ben ik nu ook weer niet om AR te zien, Lievekien.
Bij de Chinees kennen ze ondertussen ook mijn voorkeuren wel hoor. Als ik opbel vragen zij of ik het bekende recept wilquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij moet het nog leren, jij woont nog maar net alleen.![]()
Ik mag haar gewoon graag.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat een charmeur is die Do2 eigenlijk he
Welles. Je zei het gisteravond, nadat ik welterusten had gezegd.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:51 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, dat zeg ik wel vaker, hoor.
Je let gewoon ( weer ) niet goed op!
quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Welles. Je zei het gisteravond, nadat ik welterusten had gezegd.
Ik heb leren koken van mijn oudere broers, toen die al op kamers woonden.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij de Chinees kennen ze ondertussen ook mijn voorkeuren wel hoor. Als ik opbel vragen zij of ik het bekende recept wil
domper...quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zo blij ben ik nu ook weer niet om AR te zien, Lievekien.
Gaat dat niet vreselijk door elkaar lopen? Het is zo lastig om keurig een voor een te posten.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:54 schreef DaMart het volgende:
Gaan we in de volgende topic mijn creatieve idee van gisterenavond in de praktijk brengen? Rijmend LPT-en dus
Ik mag hopen van niet, maarja, tis toch bedtijd voor mij..quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:54 schreef DaMart het volgende:
Gaan we in de volgende topic mijn creatieve idee van gisterenavond in de praktijk brengen? Rijmend LPT-en dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |