ik ga em ook proberen. Ik ben natuurlijk bevooroordeelt maar tochquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:06 schreef Isabeau het volgende:
Erik, hier kan je kijken wat je wel benthttp://www.selectsmart.com/RELIGION/
Dit is mijn top-3:
1. Unitarian Universalism (100%)
2. Secular Humanism (96%)
3. Liberal Quakers (83%)
En dit staat bij mij he-le-maal onderaan:
25. Orthodox Judaism (19%)
26. Roman Catholic (19%)
27. Jehovah's Witness (12%)
quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb net ook de "Pet" test gedaan
100 Pot-Bellied Pigs
97 Rabbits
96 Ferrets
91 Cats
Nou ja, ik heb een knijn en wil een kat, dus in zoverre klopt het welMaar een hangbuikzwijntje?
Er is wel een ras wat niet kán blaffen, en alleen een soort van knorrend geluid produceert, maar ik weet niet meer welke.quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik was even aan het zoeken welk hondenras er niet blaft
De Basenjiquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Er is wel een ras wat niet kán blaffen, en alleen een soort van knorrend geluid produceert, maar ik weet niet meer welke.
Hallo, meneer.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:05 schreef DaMart het volgende:
Goedenavond!
Je zou het aan kunnen kaarten bij een FA of A, maar ik verwacht niet dat ze iets veranderen, en waarschijnlijk staat je dan ook publiekelijke vernedering te wachten van overige fokkersquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:07 schreef muhammad_ali het volgende:
mwah.
Rommel wilde een coupe. Maar niet vanwege de Jodenvervolging. Gewoon voor zijn eigen gewin. Daarnaast heeft hij nooit meegedaan aan de coupe omdat hij tegen een aanslag was op Hilter. Hij overigens wel vervolgt voor medeplichtigheid toen de aanslag mislukte.
Ik vind het op zijn zachts een beetje een vreemde keuze. Naar mijn mening zijn Napoleon en Hilter niet dezelfe klasse. Maarja dit is geen FB....
Dat zou natuurlijk ook kunnen, ja.quote:
Hoe komt het, Lienekien? Moeheid? of is er drank in het spelquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
![]()
Heel leuk, maar ik ben niet zo scherp meer.![]()
Moede.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoe komt het, Lienekien? Moeheid? of is er drank in het spel?
quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:46 schreef Isabeau het volgende:
Nou, die Erik is tenminste nooit gekomen
Mijn inziens blijft het een nazi bevelhebber. Maar ik kan je keuze begrijpenquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:33 schreef ErwinRommel het volgende:
Muhammad_ali, even voor jou, http://nl.wikipedia.org/wiki/Erwin_Rommel
Ik heb indertijd mijn nick gekozen vanwege zijn kwaliteiten als veld-maarschalk. Daarnaast ook mijn bewondering voor zijn manier van oorlogsvoering en zijn handelen daarna toen hij ivm de aanslag op Hitler steeds meer in het nauw kwam.
Zijn flair en respect voor de tegenstander kan veldmaarschalk Monty nog een puntje aan zuigen.
Ik probeerde nog op het uitroepteken te klikken, maar daar zat ook al geen beweging in.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nou, dat was dus meteen de doodsteek.
Nee, 2 plaatjes is te veel van het goede...quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:01 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ik probeerde nog op het uitroepteken te klikken, maar daar zat ook al geen beweging in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |