Ik had eerst ook twijfels, maar die zijn volledig weg.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:23 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zeer zeker niet.
Over Erik heb ik zo mijn twijfels...
Nee, ik denk het niet. Helaas! 't Was zo'n leuk plan!quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:24 schreef De-oneven-2 het volgende:
Rijden er uberhaupt treinen met Hemelvaart?
Ik ga nooit met de trein maar ik kan me niet voorstellen dat ze niet rijden...quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:24 schreef De-oneven-2 het volgende:
Rijden er uberhaupt treinen met Hemelvaart?
Ja, ho,quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, ik denk het niet. Helaas! 't Was zo'n leuk plan!
Je kan je niet voorstellen dat treinen niet rijden? We hebben het over de NS, hè!quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:25 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Ik ga nooit met de trein maar ik kan me niet voorstellen dat ze niet rijden...
Ik ben er veel te verlegen voor.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:28 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ben er gek genoeg voor, hoor...
De vraag is of Lienekien dat ook is.
Ik heb het wel eens gedaan, dat was niet echt een succes.quote:
Daar staat me anders niets van bij...quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens gedaan, dat was niet echt een succes.![]()
Wellicht.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:35 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wellicht tot vanavond, mensen.
Wij zitten met chips en cola voor de televisie, hè Erik?quote:
Ik blief geen colaquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wij zitten met chips en cola voor de televisie, hè Erik?![]()
Kijken wel, uithuilen weet ik nog niet zeker. Persoonlijk vind ik Treble niks, maar misschien is het wel goed Songfestival materiaal, vreemde verzonnen taaltjes eindigen wel vker hoog.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:51 schreef Lienekien het volgende:
Je gaat dus kijken? En kom je dan uithuilen op Fok!?
Ja, zaterdag. En vanavond de voorronde.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:55 schreef Isabeau het volgende:
Wanneer is het songfestival eigenlijk? Dit weekend?
Grote kans dat de Balkanlanden op elkaar stemmen en daar een winnaar uitrolt, en eigenlijk Nederland niet eens aandacht krijgt.quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:02 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja...we moeten eerst nog door de voorronde.
Maar ik ben wel blij dat Treble meedoet! Ik klaag elke keer weer dat Nederland van die 'typische songfestivalliedjes' instuurt onder het mom van 'kijk, we hebben iets origineels!'. En dat kan je van Treble in ieder geval niet zeggen, dat is géén typisch songfestivalliedjeAlleen is het heel moeilijk te voorspellen hoe hier op gereageerd gaat worden
Kan alle kanten op.
Treble treedt op na Lordi. En ik denk dat Lordi pas echt géén typisch songfestivalliedje heeft.quote:
Klik en lees.quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik ken Lordi niet..
Ik vind ze er eng uitzien.quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:06 schreef dwerg het volgende:
[..]
Treble treedt op na Lordi. En ik denk dat Lordi pas echt géén typisch songfestivalliedje heeft.
[afbeelding]
Mij staat bij dat we van België toch ook altijd wel mooie punten krijgen, en soms van Duitsland. Verder is Malta ook wel lief voor ons.quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:06 schreef Isabeau het volgende:
Ja, die Balkanlanden stemmen idd zeer actief op elkaar. Wellief
eigenlijk. Wij zijn lang zo lief niet voor onze buren. Met een goe doptreden heeft dat al lang niets meer te maken natuurlijk
Duitsland geeft áltijd de volle punten aan Turkije.quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:18 schreef muhammad_ali het volgende:
Mijn stem gaat naar Lordi zoveel is duidelijk
Dat komt omdat er ongeveer 1,3 miljoen turken wonen in Duitsland en die smsen altijd voor turkijequote:Op donderdag 18 mei 2006 17:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Duitsland geeft áltijd de volle punten aan Turkije.
Ja, dat weet ikquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:23 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Dat komt omdat er ongeveer 1,3 miljoen turken wonen in Duitsland en die smsen altijd voor turkije
Nee man.quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik.
Zeg eens, Ali, bid jij vijf keer per dag?
En ramadan? Doe je dat?quote:
Ik ben gedoopt en heb mijn communie gedaan. Maar of ik nou Katholiek ben... ik weet het niet. Want als ik dat geloof volg dan ben ik dus zondig.quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:32 schreef muhammad_ali het volgende:
en wat vind jij van het geloof Erik? Ik neem aan dat jij atheïst bent?
Zo te lezen ben jij net zo katholiek als 80% van de katholieken in Nederland. Ga je naar de kerk met Pasen en Kerstmis?quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben gedoopt en heb mijn communie gedaan. Maar of ik nou Katholiek ben... ik weet het niet. Want als ik dat geloof volg dan ben ik dus zondig.
Maar atheïst is niet iets wat ik ben, want ik dnek dat er wel iets is, maar wat weet ik niet.
Ik ga mee met mijn ouders, maar om eerlijk te zijn voel ik me niet verbonden met de kerk, of iets dergelijks.quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:48 schreef dwerg het volgende:
[..]
Zo te lezen ben jij net zo katholiek als 80% van de katholieken in Nederland. Ga je naar de kerk met Pasen en Kerstmis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |