Normaal gesproken wel. Maar ik dacht: laat ik eens een uitzondering maken.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:40 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hoor jij niet pas om 3 uur 's nachts binnen te vallen, broer?
Ik ook niet.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:42 schreef broer het volgende:
Ik ben er nog niet uit hoe het me bevalt.
Je realiseert je toch wel dat je daarmee iedereen in verwarring brengt, he?quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:42 schreef broer het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel. Maar ik dacht: laat ik eens een uitzondering maken.
Geen opmerking zo voor de hand liggend of jij kopt hem wel in, hè?quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ook niet.
Ik doe mijn best.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:45 schreef broer het volgende:
[..]
Geen opmerking zo voor de hand liggend of jij kopt hem wel in, hè?
Nou, dan doe ik er dus toch iets goeds mee. Al die geordende leventjes van jullie mogen best eens een beetje schudden.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:44 schreef De-oneven-2 het volgende:
Je realiseert je toch wel dat je daarmee iedereen in verwarring brengt, he?
Dat stelt hij vast op prijs.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik maak me alleen een beetje zorgen om Erik.
En waarom dan wel?quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, ik kan het wel hebben, hoor...
Ik maak me alleen een beetje zorgen om Erik.
Wacht even, ik moet nog even iets afvinken op mijn actielijstje...quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:46 schreef broer het volgende:
[..]
Nou, dan doe ik er dus toch iets goeds mee. Al die geordende leventjes van jullie mogen best eens een beetje schudden.
Oei. Dat kunnen we niet hebben, natuurlijk. Ik stop accuut met schudden.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:48 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, wie weet,
als je nog even doorschudt heb ik straks wellicht écht een geordend leventje...
"Mijn geordende leventje laten opschudden door broer"?quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:49 schreef Lienekien het volgende:
Wacht even, ik moet nog even iets afvinken op mijn actielijstje...
Nee, daar moet ik mijn agenda eerst voor nakijken. Of ik nog een gaatje heb... Mmm. Moeilijk, moeilijk. Dat wordt wel na Hemelvaart.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:51 schreef broer het volgende:
[..]
"Mijn geordende leventje laten opschudden door broer"?
quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
Omdat ik van je hou, Erik.
Dat *&*&* Fok is weer eens retetraag, hier...
Ja.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:55 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oh ja! Hemelvaart!
Zijn jullie ook vrij met Hemelvaart?
Inmiddels wel.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:55 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oh ja! Hemelvaart!
Zijn jullie ook vrij met Hemelvaart?
Als persoonlijke ten hemel varing.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:58 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dan kom ik je maar eens opzoeken in Groningen, denk ik.
Dus het is allemaal goed.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:01 schreef Lienekien het volgende:
Met 'kom' kies je het perspectief van degene tegen wie je 't zegt, met 'ga' praat je meer vanuit je eigen perspectief.
IJs.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb een taalkundige vraag over de lettercombinatie "ij".
Want hoe zit het als je dat aan het begin van de zin hebt?
Kijg je dan:
Ijs is lekker.
Of:
IJs is lekker.
![]()
Zullen we het maar niet hebben over optie 3: 'gaan komen'?quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, ik geef in dit geval toch de voorkeur aan 'komen'.
Neuh. Groningen is me te ver.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:16 schreef De-oneven-2 het volgende:
Kom Erik, we gaan!
Insinueer je nu dat Lienekien lesbisch en rijk is?quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:17 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, maar daar staat de pot met goud, gek!
quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik wil je der ook niet bij hebben.
Nee, Erik,quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat Lienekien lesbisch en rijk is?
Niet boos worden, ik probeer alleen te voorkomen dat er dadelijk een groot misverstand naar voren komt.quote:
Mij wel, dan?quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik wil je der ook niet bij hebben.
Ik zit me er helemaal dood om te lachen hier in de klasquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat Lienekien lesbisch en rijk is?
Dat gevoel heb ik ook soms. Maar, Lienekien, ik denk dat geen van ons kwaad in de zin heeft.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:20 schreef Lienekien het volgende:
Het begon leuk, maar nu voel ik me lichtelijk in de zeik genomen.![]()
Ahhhquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:20 schreef Lienekien het volgende:
Het begon leuk, maar nu voel ik me lichtelijk in de zeik genomen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |