Hoi.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:33 schreef dwerg het volgende:
Ik ben er niet.
Ik weet het niet.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:35 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dus enkelvoud zal wel beter zijn.
Ik ook.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zou voor meervoud gaan...
Ik zou een paar boterhammen nemen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:37 schreef Lienekien het volgende:
Zal ik nog spaghetti gaan koken? Ik heb nog niet gegeten.
Je had in dat andere topic zeker de juiste paragraaf te pakken.quote:
Die zijn diepgevroren, dan moet ik ze roosteren en daar heb ik geen zin in.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik zou een paar boterhammen nemen.
Ik ook, maar helaas is het een noodzakelijk kwaadquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:39 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb een hekel aan koken. Dat scheelt al.
Spaghetti koken is nauwelijks koken te noemen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:39 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb een hekel aan koken. Dat scheelt al.
Ja, dat vind jij.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Spaghetti koken is nauwelijks koken te noemen.
Nou, om te blijven leven heb je eten nodig, om te eten moet je koken...quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:40 schreef De-oneven-2 het volgende:
Een noodzakelijk kwaad? Hoe kom je daar nu bij?
quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou, om te blijven leven heb je eten nodig,
quote:om te eten moet je koken...
Brood, yoghurt, vla, kaas, en vleeswaar.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:45 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Heb jij enig idee wat je allemaal rauw kan eten?
Kom jij nu ook uit de kast Do2??quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
Joepie?
Dat zeg ik anders nooit, hoor...
AR!quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:47 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Kom jij nu ook uit de kast Do2??
Ik doe niet aan pizza... wel aan eitjes bakken... en magnetronmaaltijden doe ik ook niet aan...quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:48 schreef De-oneven-2 het volgende:
Daarbij; een pizza opwarmen of een eitje bakken of een magnetron-maaltijd opwarmen -
kan je moeilijk koken noemen, toch?
Jij moet het nog leren, jij woont nog maar net alleen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik doe niet aan pizza... wel aan eitjes bakken... en magnetronmaaltijden doe ik ook niet aan...
Ik heb gewoon een lastige smaak wat betreft eten, en moet daar de hoge prijs van koken voor betalen
quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zo blij ben ik nu ook weer niet om AR te zien, Lievekien.
Bij de Chinees kennen ze ondertussen ook mijn voorkeuren wel hoor. Als ik opbel vragen zij of ik het bekende recept wilquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij moet het nog leren, jij woont nog maar net alleen.![]()
Ik mag haar gewoon graag.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat een charmeur is die Do2 eigenlijk he
Welles. Je zei het gisteravond, nadat ik welterusten had gezegd.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:51 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, dat zeg ik wel vaker, hoor.
Je let gewoon ( weer ) niet goed op!
quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Welles. Je zei het gisteravond, nadat ik welterusten had gezegd.
Ik heb leren koken van mijn oudere broers, toen die al op kamers woonden.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij de Chinees kennen ze ondertussen ook mijn voorkeuren wel hoor. Als ik opbel vragen zij of ik het bekende recept wil
domper...quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zo blij ben ik nu ook weer niet om AR te zien, Lievekien.
Gaat dat niet vreselijk door elkaar lopen? Het is zo lastig om keurig een voor een te posten.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:54 schreef DaMart het volgende:
Gaan we in de volgende topic mijn creatieve idee van gisterenavond in de praktijk brengen? Rijmend LPT-en dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |