quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:55 schreef Drifter__ het volgende:
huh, waar lees je dat junkie triest bezig is? Quote's ?
heb ik ergens gezegt dat ik altijd door rood rij, me nergens aan de snelheid houd... enz enz?quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:03 schreef dr-phil het volgende:
Lees gewoon eventjes een deel van deze page.
praat geen poep, als je ook maar een klein beetje verstand hebt van jetforce's zou je weten at er veel kinderziektes in zaten, waaronder het luchtfilter..quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:55 schreef dr-phil het volgende:
[..]
Je luchtfilter kan je alleen maar zelf verneuken, Als je denkt dat je alles met dat ding kan het je gebruikt hem als crossmotor dan komt er allemaal vuil in je luchtfilter....
Oplossing? Lucht filter even los halen kijk gewoon goed waar alles vast zit, ( zitten 2 schroefjes vast aan het blok en 1 grote klem bij je carb..
Los? Even de 3 schroefjes van je luchtfilter losmaken dan maak dat soort sponsje wat in de luchtfilter schoon als je wilt besparen of je gaat naar de dealer en je koopt een nieuw sponsje...
Even nog terug te komen op dealer reparaties, Jullie zeggen dat je liever een scooter zou kopen van een particulier die altijd gemaakt is bij de dealer.....
Koop liever van een particulier die altijd zelf de reparaties heeft gedaan...
Waarom? Ik maak zelf ook mijn scooters dus het kost niks en ik check hem toch wel elke 2 a 3 maanden of alles nog in orde is...
Scooter josti's die hun 2300 euro scootertjes laten maken bij de dealer weten dat er hoge reparatie kosten zullen zijn dus wat doen ze ? Gewoon lekker door ragge en als er iets kapot is dan pas naar de dealer...
Bijv mijn aerox, die ligt helemaal uit elkaar in de winter. Vin het altijd zo zonde om met die tijd je scooter te gaan verneuken + je zal eerder een ongeluk maken
Je hebt vast wel een vriend die kennis heeft van brommertjes? zoek op internet wat leuke brommertjes uit en laat die aan je vriend zien dan kan hij beoordelen of het de moeite is om nog een uitgebreide controle te doen bij de brommer zelf.
die van mij had 83.5 km op de teller toen ik hem kocht en was van iemand van 45 die hem had gekocht voor z'n dochtertje alleen het duurde hem te lang dus het licht ook niet daar aan.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:55 schreef dr-phil het volgende:
Maar koop a.u.b niet die brommertjes van jongeren deze zijn echt totaal 100% naar de klote geholpen.
geen ideequote:Op woensdag 17 mei 2006 15:38 schreef junkiesietze het volgende:
waar zijn deeltje 10,11 en 12 gebleven ?
Waarom maak je de boel niet ff schoon, en haal je een andere luchtfilter? Niet alleen de spons, maar gewoon compleet? En check dan waar het probleem zit...quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:54 schreef C2C het volgende:
[..]
praat geen poep, als je ook maar een klein beetje verstand hebt van jetforce's zou je weten at er veel kinderziektes in zaten, waaronder het luchtfilter..
omdat ik er een van midden 2005 heb had ik verwacht dat deze ziekte er niet meer in zat maar nee...
het vuil zit nu toch al in de cilinder en het luchtfilter is al schoon gemaakt.
[..]
die van mij had 83.5 km op de teller toen ik hem kocht en was van iemand van 45 die hem had gekocht voor z'n dochtertje alleen het duurde hem te lang dus het licht ook niet daar aan.
en loop is niet zo donders te flamen, ga is dood ofzo.
ik zeg: waar blijven de fotosquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:57 schreef no1uknow het volgende:
Ha ik heb een Puch Maxi gekocht (moet hem nog even ophalen) van een gast die net 18 is geworden, maar dat is geen rotzooi.
Het is een vriend van me, dus zorgen maak ik me niet.
Hij loopt als een tierelier!
geile tellerquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:00 schreef Webgangster het volgende:
Wat vinden jullie van mijn scooter @ www.vanderblom.nl/stefan/scooter ???
Mensen die nog wat optisch leuke dingen erop weten ?
ander uitlaatje,quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:00 schreef Webgangster het volgende:
Wat vinden jullie van mijn scooter @ www.vanderblom.nl/stefan/scooter ???
Mensen die nog wat optisch leuke dingen erop weten ?
Puike handvatters ja.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:30 schreef junkiesietze het volgende:
Ik heb de zelfde handvatten als braun had
Haha volgens mij is dat blauwe spuitbusverf van de vorige eigenaarquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:02 schreef Geqxon het volgende:
Vraagje, wat is dat op je voorband
Cittas zijn trouwens een mooi slachtoffer voor hoge snelheden, gooi er eens even heel snel 70cc onder
Ik vind hem verder erg mooi, goed poetsen hé [afbeelding]
ben je lekker meequote:Op woensdag 17 mei 2006 21:05 schreef MaximumRush het volgende:
Me scooter startte vandaag niet meer.
Volgens mij is me cilinder vast gelopen, want hij werd wel heel warm de laatste keer. Heel me buddy was warm van de hitte van me cilinder.
Je buddy warm van de hitte van je cilinder?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:05 schreef MaximumRush het volgende:
Me scooter startte vandaag niet meer.
Volgens mij is me cilinder vast gelopen, want hij werd wel heel warm de laatste keer. Heel me buddy was warm van de hitte van me cilinder.
je hebt het tegen mijquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:52 schreef Drifter__ het volgende:
Rot dan op met je uber lelijke ding ?
shit hee ik hoop dat ik het haal...net zegt me zus je 'krijgt' je certificaat van mij voor je verjaardagquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:57 schreef Diemietuhriej het volgende:
Oh ik mag morgen, net als Mister dog op!![]()
Kbegin nu toch wel zenuwachtig te worden..![]()
Zit maar alvast aan het bier, zodat ik zeker goed slaap![]()
quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:58 schreef MaximumRush het volgende:
Haha, me pakking van me cilinder is dus kapot en hij lekt koelvloeistof. Dit is dus het gevolg als je ongeveer 10 minuten op een rechte weg volgas gaat rijden zonder koelvloeistof.
Bij mij betalen mijn ouders het.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:21 schreef mister_dog het volgende:
[..]
shit hee ik hoop dat ik het haal...net zegt me zus je 'krijgt' je certificaat van mij voor je verjaardag30 eurotjes
![]()
edit:
@ dimitrie: succes trouwes
ik moet nog ff wachten...quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:31 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Bij mij betalen mijn ouders het.![]()
Maar jij ook succes ja, als ik morgen slaag laat ik hem meteen verzekeren! [afbeelding]
Maar weet iemand of ik hem zelf kan verzekeren of moet iemand van mijn ouders ofzo erbij zijn?
Ik was toch al van plan een nieuwe cilinder erin te gooien. Nu komt er als het echt een vastloper is een DR70 in.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:23 schreef mister_dog het volgende:
[..]
haha smart...gelukkig niet zo duur geintje
![]()
Mooi..quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:37 schreef junkiesietze het volgende:
kan m gewoon zelf verzekeren... moet eigenlijk ook
* heeft net ±1200 van ze pa geleent (al best ver weer terug betaald daar niet van) maare ik durf niet nog een keer 130 euro te vragenquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:40 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Mooi..
Maarja, bij mij wordt alles voor me betaald, is dit niet zo bij de andere fokkers of ben ik gewoon verwend?![]()
Aangezien ik bij M_D zie dat hij geen centen ervoor heeft.![]()
maarja, zo verwend ben ik nou opzich ook weer niet, moet wel ( nu nog 17KM, volgend jaar niet meer) 40KM naar school fietsen anders, dus het lijkt me wel noodzaak.. Hoe zit dit bij de anderen hier?
volkomen gelijk alleen af en toe zou ik willen dat er net 3 nulletjes meer stonden op m'n rekeningquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:59 schreef MaximumRush het volgende:
Ach ja, ik vind het eigenlijk beter dat ik heel weinig betaald krijg van me ouders. Ik kan tenminste met me geld omgaan in tegenstelling tot mensen die ik ken die alles betaald krijgen.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:38 schreef Diemietuhriej het volgende:
GESLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGD!![]()
![]()
Met maar 2 foutjes, met amper leren, was echt makkelijk!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |