ssst je zou het niet zeggen...quote:Op maandag 15 mei 2006 18:59 schreef dr-phil het volgende:
[..]
Je bent gewoon een wannabee maikuuul & junkiesietze![]()
begrijp dr geen kloot van manquote:Op maandag 15 mei 2006 17:55 schreef mister_dog het volgende:
hmmz, net bij de scooter dealer geweest...blok was helemaal inelkaar op de cilinder na...hij vond dat ik beter een nieuwe cilinder kon kopen. Er moest sowieso een nieuwe zuiger in maar 1 deel van de uitlaat poort is verrot dus zei die als je nou meteen een cilidner zuiger + cilinder kop en zuigerveer combi koop van kost het 120 euro ipv 300 voor alleen die zuiger en die zuigerkop moest ook nog uitgeboord worden want daar zaten verrotte schroeven op...beetje vaag verhaal misschien maar het kwam er op neer dat die cilinder ook verrot is en dat ie eigenlijk wel gelijkheeft dat het slim is om een nieuwe cilinder te kopen... 't grapje kost me nu 437,50....![]()
trouwes @ geqxon: ik zag je rijden op de hamseweg rond 4 uur
je vriendinnetje?quote:Op maandag 15 mei 2006 19:55 schreef mister_dog het volgende:
[..]
ssst je zou het niet zeggen...
eeh trouwens 3x raden wie er over 4 uur 16 word?
voel je je nu beter ofzo?quote:Op maandag 15 mei 2006 20:10 schreef fs180 het volgende:
[..]
je vriendinnetje?
ik doe teminste AL het werk aan mn brommer zelf
dat jaquote:Op maandag 15 mei 2006 20:33 schreef C2C het volgende:
[..]
voel je je nu beter ofzo?
who give's a fuck
jij bent kenker stoerquote:Op maandag 15 mei 2006 20:10 schreef fs180 het volgende:
[..]
je vriendinnetje?
ik doe teminste AL het werk aan mn brommer zelf
nu ben je ook stoerquote:Op maandag 15 mei 2006 20:46 schreef Geqxon het volgende:
Ik zag vandaag een fiets met hulpmotor.... en met een enorme kentekenplaat achterop
jupquote:Op maandag 15 mei 2006 20:33 schreef C2C het volgende:
[..]
voel je je nu beter ofzo?
who give's a fuck
quote:Op maandag 15 mei 2006 20:46 schreef Geqxon het volgende:
Ik zag vandaag een fiets met hulpmotor.... en met een enorme kentekenplaat achterop
quote:Moet mijn elektrische fiets ook een kenteken krijgen?
De wet kent zogenaamde 'fietsen met trapondersteuning'. Deze fietsen vallen niet onder de definitie van een bromfiets en hoeven daarom geen kenteken te krijgen. Een fiets met trapondersteuning is een gemotoriseerde fiets die niet op eigen kracht kan wegrijden of in beweging blijven. De motor van deze voertuigen 'helpt' de fietser alleen wanneer de trappers ook daadwerkelijk bewogen worden.
Een enkele elektrische fiets valt in de categorie ‘fiets met hulpmotor’ en moet wel een kenteken hebben. Uw fiets is een fiets met hulpmotor als hij zonder te trappen met hulp van de motor vooruit kan gaan. Voor fietsen met hulpmotor is via de reguliere manier van schouwing en aanvraag op het postkantoor een kenteken aan te vragen.
Word je dan eindelijk 12?quote:Op maandag 15 mei 2006 22:46 schreef mister_dog het volgende:
[..]
over een uur en een kwartier weer een legale bierdrinker er bij![]()
![]()
das altijd nog beter dan kneuzen met scooters van 2000 euro die er wel zelf aan sleutelen en hem kapot maken, bij kut paupers met goedkope kut scooters maakt dat toch geen fuck uit.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:48 schreef Smoked het volgende:
Kneuzen met scooters van 2000 euro die er niet eens zelf aan sleutelen
dan zal je toch op een of andere manier bij dat industrie terrein moeten komen... wat 5km verder ligt.. en dat ga je niet lopenquote:Op maandag 15 mei 2006 18:15 schreef dr-phil het volgende:
Je bent pas een echte sjonnie als je zelf niet kan sleutelen.
@ junkie, Het is triest dat de politie die nrg hebben gepakt. Maar als je een tjoener bent dan test je je sprinter ( scooter ) uit op een industrie terrein die op dat moment helemaal leeg is zodat niemand er last van heeft.
Zo te zien zijn er NSBers in het spel..quote:Op maandag 15 mei 2006 23:58 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
dan zal je toch op een of andere manier bij dat industrie terrein moeten komen... wat 5km verder ligt.. en dat ga je niet lopen
http://www.scooter-freaks(...)el.php?id=1147506443
berichtje op scooterfreaks wat over hem gaat..
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:40 schreef Drifter__ het volgende:
Hier wil ik wel een rondje op maken! :
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Piaggio MP3
![]()
wtf is datquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:40 schreef Drifter__ het volgende:
Hier wil ik wel een rondje op maken! :
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Piaggio MP3
![]()
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:50 schreef Halvor het volgende:
Ik doe in principe alles aan mn scooter zelf, af en toe laat ik ff een vertanding persen bij de dealer omdat k er zelf geen zin in heb, of k laat mn blok zandstralen ofzo. Waarom zou ik naar een dealer gaan als ik ook alles zelf kan ? En k vin et leuk om te doen ook, k vind soms het sleutelen eraan zelfs leuker dan het rijden erop
Heb mn blok vanmiddag ook weer eens helemaal uit mekaar gehaald. Was ik mn blok aan t splitsen, maar k kreeg em maar nie los. Zelfs 5 minuten verhit op t gasfornuis en geprobeerd uit mekaar te slaan met een hamer, maar k kreeg dr echt geen beweging in. K heb mn oude krukas ook helemaal plat geslagen
maar die had k toch nie meer nodig. En na 2 uur rammen op dat blok bleek dat k een boutje vergeten was eruit te draaien die verborgen zat onder een klodder olie
![]()
Ik heb er net ook een besteld! In de winkel weliswaar, weet zo het model niet eens.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:08 schreef mister_dog het volgende:
Woei me heeft een helm
GPA naked racing
deze :
[afbeelding]
Zelf ben ik bij een motorzaak naar binnengestapt (Bert vd Hoek), misschien verkopen ze bij jou in de buurt ook MDS helmen?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:48 schreef mic_forever het volgende:
ik heb een MDS helm
iemand die weet waar ik een ondoorzichtig vizier kan halen?
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:45 schreef no1uknow het volgende:
Even een praktisch vraagje:
Ik ga straks (binnen een aantal dagen) een Puch Maxi kopen, maar...
Hoe duur is schouwen tegenwoordig in totaal (het ding heeft nog een nummerplaat uit 2004)
Ga uit van 60-70 euro
Hoe duur is brommer examen/theorie examen in totaal?
¤29,35
En een degelijke helm?
¤60 - ¤150
Alvast bedankt
Ik zal foto's posten zodra ik hem heb (+ schoongemaakt)
Ik zou wel uitkijken, want heel veel mensen verkopen nu hun scooter/brommer omdat ze hem niet kunnen keuren omdat hij gestolen is.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:45 schreef no1uknow het volgende:
Even een praktisch vraagje:
Ik ga straks (binnen een aantal dagen) een Puch Maxi kopen, maar...
Hoe duur is schouwen tegenwoordig in totaal (het ding heeft nog een nummerplaat uit 2004)
Hoe duur is brommer examen/theorie examen in totaal?
En een degelijke helm?
Alvast bedankt
Ik zal foto's posten zodra ik hem heb (+ schoongemaakt)
Examen is ¤30, 10.quote:
Naar postkantoor, wat houd dat in? Op de post doen ofzoquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:24 schreef Drifter__ het volgende:
Schouwen > met blaadje naar postkantoor > bericht wachten van RDW > met RDW-papieren(kentekenbewijs) naar platen-maker > kenteken
Tussen postkantoor en papieren van RDW krijgen zit 1 week
Ik heb lessenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:52 schreef no1uknow het volgende:
Is het examen moeilijk?
Hoe hebben jullie het voorbereid?
Ik wil er zelf namelijk wel goed op voorbereid zijn
Inflatie dus, in 2004 was het ¤29,35 ofzoquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:07 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Examen is ¤30, 10.![]()
Moet donderdag op, dus ik weet wat het kost.![]()
Maak je geen zorgen, ik was ook zenuwachtigquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:07 schreef mister_dog het volgende:
pfff...ik word helemaal zenuwachtig.....nu al en hoef pas donderdagen me brommer zit nog heel niet inelkaar...
puch maxi is leuk voor erbij... om aan te sleutelen enzo.. maar als je een degelijke brommer wilt waar je op kunt vertrouwen zou ik een tomosje halen van een jaar of 2 oud of nieuw kopenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:32 schreef Volvoman het volgende:
Ik wil ook graag een Puch Maxi kopen. Maar is dit wel verstandig? Omdat die dingen ongeveer 20 jaar oud zijn, en vaak opgevoerd. Dan is dat blok toch op.
Ik hoef niet per se een brommer, maar het lijkt me wel leuk.
ga zelf een sleutelen joh!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:16 schreef C2C het volgende:
he weet iemand hoe het zit met de fabrieksgarantie van peugeot, hijs nog lang geen 24 maand oud, heb ik geen garantie van peugeot zelf ofzo? tis namelijks gewoon een productie fout in het luchtfilter.
Een tomosje is toch een beetje een vrouwendingquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:33 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
puch maxi is leuk voor erbij... om aan te sleutelen enzo.. maar als je een degelijke brommer wilt waar je op kunt vertrouwen zou ik een tomosje halen van een jaar of 2 oud of nieuw kopen
Volgens een of andere Europese wet op alle producten 2 jaar dacht ik....quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:16 schreef C2C het volgende:
he weet iemand hoe het zit met de fabrieksgarantie van peugeot, hijs nog lang geen 24 maand oud, heb ik geen garantie van peugeot zelf ofzo? tis namelijks gewoon een productie fout in het luchtfilter.
tsdi --> injectiequote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:34 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
ga zelf een sleutelen joh!
luchtfilter is toch niet zo moeilijk te bewerken? wat is er mee?
ontgrens m en stamp er een wat grotere sproeier in... ga je nog harder ook
(ja ik weet dat je dan echt maar 2km/h harder gaat ofzo maar boeie)
denk dat ie al aant slapen is...is beetje vaag verhaal, luchtfilter zuigt verkeerd aan en membraam wasversleten ofzo en er kan zo zand via het luchtfilter in de cilinder komenquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:28 schreef Drifter__ het volgende:
Wat is die productiefout in je luchtfilter eigenlijk ?
dat is waar... maar na een tijdje gaat een puch kut rijden... dat is wel bij elke brommer zo maar hij gaat steeds trager en kutter doen...quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:38 schreef fs180 het volgende:
wat is er in godsnaam beter aan een tomos dan een puch..
en ELK onderdeel voor puch niet NIEUW te krijgen.. en kost geen flikker ook
en bij puchies gaat er echt bijna niets mol aan slijtage hoor, dingen draaien weinig toeren en zijn gewoon oerdegelijk..
tomos is een immitatiepuch..
als je gewoon een brommertje wil, maar hem niet perse nodig hebt ofzo..
puch is goedkoop in verzekering en onderhoud/onderdelen
Ja, maar die onderdelen moet je vaak online bestellen. Hier in mijn stadje zijn er zo uit mijn hoofd 4 winkels die tomosonderdelen los verkopen, en waarvan er maar een paar universele onderdelen verkopen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:38 schreef fs180 het volgende:
wat is er in godsnaam beter aan een tomos dan een puch..
en ELK onderdeel voor puch niet NIEUW te krijgen.. en kost geen flikker ook
en bij puchies gaat er echt bijna niets mol aan slijtage hoor, dingen draaien weinig toeren en zijn gewoon oerdegelijk..
tomos is een immitatiepuch..
als je gewoon een brommertje wil, maar hem niet perse nodig hebt ofzo..
puch is goedkoop in verzekering en onderhoud/onderdelen
quote:Op woensdag 17 mei 2006 08:45 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
dat is waar... maar na een tijdje gaat een puch kut rijden... dat is wel bij elke brommer zo maar hij gaat steeds trager en kutter doen...
Gast hoe moet ik dat nou wetenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:14 schreef Drifter__ het volgende:
Pauperrrrrrrr............![]()
Anders zou ik het toch zeggen dat je iets moet posten ?? Je gaat met schouw-papieren naar het postkantoor en daar stuurt de medewerker de gegevens naar het RDW.
doe t zelf!quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:02 schreef Geqxon het volgende:
Vraagje, wat is dat op je voorband
Cittas zijn trouwens een mooi slachtoffer voor hoge snelheden, gooi er eens even heel snel 70cc onder
Ik vind hem verder erg mooi, goed poetsen hé [afbeelding]
Ik vind de mijne nu primaquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:03 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
doe t zelf!
ga zelf eens dat ding van je opvoeren joh
misshcien omdat ie ook een scooter had normaal gesproken en dus geen idee dat als ie hem sloopte hem moest makenquote:Op woensdag 17 mei 2006 09:28 schreef junkiesietze het volgende:
jah tis gewoonn zo
vriend van me had een puchje en die reed ook kut na een tijdje... terwijl die nog goed was..
maar das mijn mening...
koop gewoon een scooter [14.gif]
verhitte doe je ook bij het splitsen KNEUS!, stuk carterdeel op het gasfornuis legge paar minuutjes laten liggen en dan een paar zachte tikjes geven met een hamer op je krukas.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:08 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
als je alle schroeven er gewoon uit hebt is het met een hamer raggen zo voor elkaar
verhitten doe je pas als je je krukas erin gaat zetten.
Wow opvoeren vin je wel heel erg PIMP he? Je praat alleen maar poep. Laat die pauper scooter van je gewoon netjes 45 rijden liefst 50/60 KM zodat je nog voor je eigen veiligheid mee kan komen met het overige verkeer op de weg.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:03 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
doe t zelf!
ga zelf eens dat ding van je opvoeren joh
Je luchtfilter kan je alleen maar zelf verneuken, Als je denkt dat je alles met dat ding kan het je gebruikt hem als crossmotor dan komt er allemaal vuil in je luchtfilter....quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:30 schreef mister_dog het volgende:
[..]
denk dat ie al aant slapen is...is beetje vaag verhaal, luchtfilter zuigt verkeerd aan en membraam wasversleten ofzo en er kan zo zand via het luchtfilter in de cilinder komen
Je hebt vast wel een vriend die kennis heeft van brommertjes? zoek op internet wat leuke brommertjes uit en laat die aan je vriend zien dan kan hij beoordelen of het de moeite is om nog een uitgebreide controle te doen bij de brommer zelf.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:32 schreef Volvoman het volgende:
Ik wil ook graag een Puch Maxi kopen. Maar is dit wel verstandig? Omdat die dingen ongeveer 20 jaar oud zijn, en vaak opgevoerd. Dan is dat blok toch op.
Ik hoef niet per se een brommer, maar het lijkt me wel leuk.
Precies, gaat een stuk makkelijker, mn blok ligt intussen bij de zandstraler, kan nie wachten tot ie weer helemaal nieuw isquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:40 schreef dr-phil het volgende:
[..]
verhitte doe je ook bij het splitsen KNEUS!, stuk carterdeel op het gasfornuis legge paar minuutjes laten liggen en dan een paar zachte tikjes geven met een hamer op je krukas.
Dan valt zo je verwarmde carterhelft eruit..
Waarom? als je blokje heel warm is dan zet het blok uit en zijn je lagers dus VRIJ van het blok![]()
Nice, ga je het blok ook nog polijsten?. Btw wel uitkijken met vet vingertjes hequote:Op woensdag 17 mei 2006 14:05 schreef Halvor het volgende:
[..]
Precies, gaat een stuk makkelijker, mn blok ligt intussen bij de zandstraler, kan nie wachten tot ie weer helemaal nieuw is![]()
euhhhh KNEUS!quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:40 schreef dr-phil het volgende:
[..]
verhitte doe je ook bij het splitsen KNEUS!, stuk carterdeel op het gasfornuis legge paar minuutjes laten liggen en dan een paar zachte tikjes geven met een hamer op je krukas.
Dan valt zo je verwarmde carterhelft eruit..
Waarom? als je blokje heel warm is dan zet het blok uit en zijn je lagers dus VRIJ van het blok![]()
ik vind het niet PIMPquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:45 schreef dr-phil het volgende:
[..]
Wow opvoeren vin je wel heel erg PIMP he? Je praat alleen maar poep. Laat die pauper scooter van je gewoon netjes 45 rijden liefst 50/60 KM zodat je nog voor je eigen veiligheid mee kan komen met het overige verkeer op de weg.
Heb ook aerox en een tijdje geleden 70cc alleen maar ermee gepakt door politie, Zit nu ongeveer aan 800 euro aan boetes....
Wat is er in godsnaam zo stoer aan opvoeren? Me scootertje gaat nu ook circa 60 omdat ik dan gewoon met het verkeer mee kan komen.....
Enne junkiesietze ben jij ook zo'n josti die de hele tijd loopt te pimpe met z'n gashendel net alsof het een race wagen is?
Uuhm dus jij denkt dat je met je rubber hamertje gemakkelijk je krukasje eruit kan halenquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:11 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
euhhhh KNEUS!
verhitten hoeft niet per see als je m gaat splitsen... als je een kunstof hamertje hebt lukt het daar ook perfect mee.
2 weken geleden nog gedaan en een hebo asje in een dna gepropt.quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:15 schreef dr-phil het volgende:
[..]
Uuhm dus jij denkt dat je met je rubber hamertje gemakkelijk je krukasje eruit kan halen![]()
, Je lagers zitten als de tyfus vast in het blok piemelkaas
![]()
Enne ojah [breezah style] Kom niet praten, als je ZELF nog geen eens je blok kan splitsen[/breezah style]![]()
Waar het kan? jee dat zei ik ook toen ik rij alleen op stukken waar het kanquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:13 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
ik vind het niet PIMP
ik vind het leuk om het te doen.
jij vind het nu aardig PIMP om te kunnen zeggen dat je een aerox () met een 70cc had
nou woehoo vet man...
dit topic is er toch voor om over dat soort dingen te praten dus ik heb er het er gewoon over... ik pats helemaal nergens mee.
Ik rij alleen hard op de stukken waar het ook kan. en niet als een idioot door de stad.
KNEUS
Niet tegen jouquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:18 schreef Halvor het volgende:
Wat doe je nou moeilijk, mijn blok zat gewoon goed vast dus heb ik hem verhit, daardoor gaat ie ff wat makkelijker uit mekaar. En k heb al heel wat asjes erin gezete, dus k weet et echt wel ondertussen...
Ik heb het ook nie tegen jouquote:
Je was blijkbaar zelf ook zo...quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:20 schreef dr-phil het volgende:
[..]
Waar het kan? jee dat zei ik ook toen ik rij alleen op stukken waar het kanIk zeg alleen ik heb aerox met toen 70cc gehad, nu teveel boetes gehad en ben blij dat m'n dingetje gewoon netjes 60 loopt.
Wat heb je er aan om snel te rijden? niks! je kan alleen maar van die boetes krijgen. en ojah ik geloof je verhaal niet echt sorry.....
Je 'Mattiezz' gaat met z'n sprinter op de openbare weg rijden en dankzij asociale rijgedrag issie gepakt en dat zegt ook veel over jou.
Jullie zijn echt van die types die het hele scooter imago verpesten voor andere, Gedraag je gewoon netjes op de weg rekening houden met andere mensen.
Stel er komt een kindje opeens van uit het niets voor je scooter hoe zuur ben je dan dan ben je echt een trieste josti...
Whaha, dat vind ik echt een vreselijk dom argumentquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:31 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
en als er opeens een kind onder me scooter zit hadden die ouders maar dat kind moeten leren om niet op de weg te spelen.
Sprinters zijn voor op het circuit, Werk je er 3 jaar aan? ga je toch naar die plek rijden om daar te kunnen sprinten en politie pakt je toch dan doe je het helemaal zelf!.quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:31 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Je was blijkbaar zelf ook zo...
met je gangster 70cc op de openbare weg... of ga je zeggen dat je daarmee alleen op afgesloten terreinen reed?
en die gozer met die sprinter reed er langzaam mee naar een plek waar die kon racen... dus hij ging echt niet met dat ding door de stad heen karren hoor
zoieso moet je niet meer zeiken, want nu hebben we allemaal een kenteken (of binnenkort) en kan je geflitst worden. en heb je een grotere pakkans.
ik heb nog nooit een ongeluk gehad en ik ben nog nooit gevallen.
en als er opeens een kind onder me scooter zit hadden die ouders maar dat kind moeten leren om niet op de weg te spelen.
LEES IS FF MONGOOLquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:35 schreef dr-phil het volgende:
Tuurlijk ik was toen gangsta op me 70cc maar een lange tijd geleden ben ik toch erachter gekomen dat ik al die rotzooi niet nodig had om ergens te komen.
aaaah kindje dat je bent! en jij bent 18? opgerot mafkees hoop dat je tegen een vrachtwagen aankomt met die kanker scooter van je.
'Die ouders moeten moeten dat kind maar leren om niet op de weg te spelen' Hoe triest figuur ben je dan!! klootzak.
Zometeen krijg je echt een klein kind voor je scooter terwijl je 80 blaast ga je dan ook tegen die ouders zeggen? 'Ja niet mijn fout jouw kind speelt op de weg....' of tegen de politie?
Sjee denk eens na man
Ja ik ging overal zo hard mogelijk door en ook door een woonerf.... maar mensen veranderenquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:39 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
LEES IS FF MONGOOL
ik zeg toch dat ik hard rij waar het kan...
dat is dus niet op een woonerf! jezus er zijn ook mensen die normaal kunnen rijden met een opgevoerde scooter hoor!
of was je zelf wel zo'n ventje met je gangster 70cc die overal zo hard mogenlijk ging?
Idd ik ben erachter gekomen, Maar junkie is zo triest bezig daarom hoop ik echt dat ie tegen een vrachtwagen ofzo aankomt en heel z'n takke scooter naar de klote gaat.quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:47 schreef Drifter__ het volgende:
@dr-phil: je kwam er later achter toch, dat wat je allemaal deed fout was enzo.
Misschien is die tijd voor Junkie nog niet gekomen toch...??![]()
Gilardoni 70cc aluquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:46 schreef dr-phil het volgende:
Airsal T6 70cc
std krukas
21mm carb
Gianelli reverse uitlaat.
Voor de rest alles std
Trok aardig, maar niet echt zo'n zin gehad om de kleinere dingen te vervangen, trekveertjes drukveer etc etc. Nu is alles gewoon std![]()
Van jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |