ssst je zou het niet zeggen...quote:Op maandag 15 mei 2006 18:59 schreef dr-phil het volgende:
[..]
Je bent gewoon een wannabee maikuuul & junkiesietze![]()
begrijp dr geen kloot van manquote:Op maandag 15 mei 2006 17:55 schreef mister_dog het volgende:
hmmz, net bij de scooter dealer geweest...blok was helemaal inelkaar op de cilinder na...hij vond dat ik beter een nieuwe cilinder kon kopen. Er moest sowieso een nieuwe zuiger in maar 1 deel van de uitlaat poort is verrot dus zei die als je nou meteen een cilidner zuiger + cilinder kop en zuigerveer combi koop van kost het 120 euro ipv 300 voor alleen die zuiger en die zuigerkop moest ook nog uitgeboord worden want daar zaten verrotte schroeven op...beetje vaag verhaal misschien maar het kwam er op neer dat die cilinder ook verrot is en dat ie eigenlijk wel gelijkheeft dat het slim is om een nieuwe cilinder te kopen... 't grapje kost me nu 437,50....![]()
trouwes @ geqxon: ik zag je rijden op de hamseweg rond 4 uur
je vriendinnetje?quote:Op maandag 15 mei 2006 19:55 schreef mister_dog het volgende:
[..]
ssst je zou het niet zeggen...
eeh trouwens 3x raden wie er over 4 uur 16 word?
voel je je nu beter ofzo?quote:Op maandag 15 mei 2006 20:10 schreef fs180 het volgende:
[..]
je vriendinnetje?
ik doe teminste AL het werk aan mn brommer zelf
dat jaquote:Op maandag 15 mei 2006 20:33 schreef C2C het volgende:
[..]
voel je je nu beter ofzo?
who give's a fuck
jij bent kenker stoerquote:Op maandag 15 mei 2006 20:10 schreef fs180 het volgende:
[..]
je vriendinnetje?
ik doe teminste AL het werk aan mn brommer zelf
nu ben je ook stoerquote:Op maandag 15 mei 2006 20:46 schreef Geqxon het volgende:
Ik zag vandaag een fiets met hulpmotor.... en met een enorme kentekenplaat achterop
jupquote:Op maandag 15 mei 2006 20:33 schreef C2C het volgende:
[..]
voel je je nu beter ofzo?
who give's a fuck
quote:Op maandag 15 mei 2006 20:46 schreef Geqxon het volgende:
Ik zag vandaag een fiets met hulpmotor.... en met een enorme kentekenplaat achterop
quote:Moet mijn elektrische fiets ook een kenteken krijgen?
De wet kent zogenaamde 'fietsen met trapondersteuning'. Deze fietsen vallen niet onder de definitie van een bromfiets en hoeven daarom geen kenteken te krijgen. Een fiets met trapondersteuning is een gemotoriseerde fiets die niet op eigen kracht kan wegrijden of in beweging blijven. De motor van deze voertuigen 'helpt' de fietser alleen wanneer de trappers ook daadwerkelijk bewogen worden.
Een enkele elektrische fiets valt in de categorie ‘fiets met hulpmotor’ en moet wel een kenteken hebben. Uw fiets is een fiets met hulpmotor als hij zonder te trappen met hulp van de motor vooruit kan gaan. Voor fietsen met hulpmotor is via de reguliere manier van schouwing en aanvraag op het postkantoor een kenteken aan te vragen.
Word je dan eindelijk 12?quote:Op maandag 15 mei 2006 22:46 schreef mister_dog het volgende:
[..]
over een uur en een kwartier weer een legale bierdrinker er bij![]()
![]()
das altijd nog beter dan kneuzen met scooters van 2000 euro die er wel zelf aan sleutelen en hem kapot maken, bij kut paupers met goedkope kut scooters maakt dat toch geen fuck uit.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:48 schreef Smoked het volgende:
Kneuzen met scooters van 2000 euro die er niet eens zelf aan sleutelen
dan zal je toch op een of andere manier bij dat industrie terrein moeten komen... wat 5km verder ligt.. en dat ga je niet lopenquote:Op maandag 15 mei 2006 18:15 schreef dr-phil het volgende:
Je bent pas een echte sjonnie als je zelf niet kan sleutelen.
@ junkie, Het is triest dat de politie die nrg hebben gepakt. Maar als je een tjoener bent dan test je je sprinter ( scooter ) uit op een industrie terrein die op dat moment helemaal leeg is zodat niemand er last van heeft.
Zo te zien zijn er NSBers in het spel..quote:Op maandag 15 mei 2006 23:58 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
dan zal je toch op een of andere manier bij dat industrie terrein moeten komen... wat 5km verder ligt.. en dat ga je niet lopen
http://www.scooter-freaks(...)el.php?id=1147506443
berichtje op scooterfreaks wat over hem gaat..
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:40 schreef Drifter__ het volgende:
Hier wil ik wel een rondje op maken! :
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Piaggio MP3
![]()
wtf is datquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:40 schreef Drifter__ het volgende:
Hier wil ik wel een rondje op maken! :
[afbeelding]
[afbeelding]