Oepsquote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:36 schreef Diemietuhriej het volgende:
Je moet wel een nieuwe openen Geqxon!![]()
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:54 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En als je dan iemand gehandicapt rijd mag je baas alle ziekenhuiskosten betalen.
Je mag dat ding niet voor niets NIET opvoeren
Jup, maar daar vroeg ik niet naarquote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:25 schreef Geqxon het volgende:
Razorback, heb je mijn post uberhaupt wel gelezen?
[..]
Dat is mijn probleem en niet jouw probleem dus wat zeur jequote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:17 schreef Geqxon het volgende:
Hehe.
Ik denk ook dat je ontslagen word zodra er een brief van justitie binnenkomt dat je scooter te hard gaat
als hij met die gevolgen wilt leven moet ie dat toch zelf weten...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:17 schreef Geqxon het volgende:
Hehe.
Ik denk ook dat je ontslagen word zodra er een brief van justitie binnenkomt dat je scooter te hard gaat
Setup en pics?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:21 schreef Halvor het volgende:
Mijn scooter gaat ook 120 ofzow, grote kans dat ik een keer op een rollerbank kom te staan, helemaal in de zomer nu. Maar de gevolgen weet je van de tevoren ( ben tot nu to nog niet gepakt, wel paar keer flink gas moeten geven) dat zijn nou eenmaal de risico's van het opvoeren en als je dat nie wil en gewoon 45 km/h wil blijven rijden moet je dat gewoon doen toch
![]()
Dacht et nie vriend, jouw puch teller gaat cker maar tot 60quote:
nie zo ingewikeld lullenquote:Op zondag 7 mei 2006 01:28 schreef mic_forever het volgende:
de S3R schijnt goed te lopen op wat dikkere setups.en is heel stabiel.en hij is nieuwer geloof ik.
iemand die me verzekering wil betalen?![]()
ikquote:Op zondag 7 mei 2006 12:33 schreef Drifter__ het volgende:
Vertel wat er aan de hand is ?:P
Ik bedoelde eigenlijk C2Cquote:Op zondag 7 mei 2006 12:39 schreef mister_dog het volgende:
[..]
ik?? de rekening van de scooter dealer word steeds hoger...mijn saldo en salaris niet
![]()
hij staat bij de scooter zaak.. nieuwe bougie is al uitgeprobeert of hij vonkt weet ik ook nietquote:Op zondag 7 mei 2006 15:16 schreef Drifter__ het volgende:
Heb je een NIEUWE bougie erin gedraaid? En vonkt de bougie wel?
je scooter word niet de eerste keer ingenomen...pas bij 3x 1,1kw of hoger ( www.begrenzer.nl )quote:Op zondag 7 mei 2006 17:53 schreef junkiesietze het volgende:
ik moet echt een begrenzer hebben gek..
als ik nu word aangehouden ben ik me scoot kwijt
Ik heb/had er 1. Ik had er 1 aangesloten, een morsecodebegrenzer. Echter na een tijd (bijna een jaar denk ik) begon dat ding raar te doen. Het apparaat ging steeds vaker onderweg zomaar aan, tot op het eind ik om de 20 meter m'n scooter weer moest ontgrenzen. Ik heb toen maar de draad uit het ding losgetrokken en rij nu dan maar weer zonder.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:01 schreef Webgangster het volgende:
Wie heeft er hier eigenlijk een begrenzer ?
Onder me zadel, maar ik heb besloten het op een andere manier te begrenzer. Zodat ik de enige ben die het op deze manier gebruikt heb ik besloten het aan niemand te vertellen.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:09 schreef Webgangster het volgende:
Waar heb je hem zitten dan om hem aan of uit te zetten of heb je hem omgebouwd ?
Ik heb precies hetzelfde, ik kan je vertellen ik heb hem op een plek zitten waar ik alleen een magneet moet houdenquote:Op zondag 7 mei 2006 21:19 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Onder me zadel, maar ik heb besloten het op een andere manier te begrenzer. Zodat ik de enige ben die het op deze manier gebruikt heb ik besloten het aan niemand te vertellen.
Testbank papieren a.u.b ??quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:27 schreef Halvor het volgende:
Zoals gevraagd:
Gilardoni 70cc aluminium
Yasuni R kevlar
Dell'orto 19mm
Malossi Carbon memraamplaatjes
Power One pen 10 krukas + C4 SKF lagers + MHR naaldlager
Hebo verstelbaar koppeling
Doppler S3R vario
K heb wel fotos, maar die zijn met mn standaard blok eronder, k zal binnenkort wel ff nieuwe maken![]()
Alleen begrenzern met je stadnaard uitlaat, dus geen sportuitlaat want daar hoor je het gewoon ja, bij een standaard enkel dat hij minder vermogen heeft/laat horen...quote:Op zondag 7 mei 2006 21:38 schreef Mattytrix het volgende:
lolll dat euro begrenzer is ook dom gelul hoor!, ik heb er zelf 1 en je hoort het echt als hij in de begrenzer slaat.
En goed is het zeker niet, je houd namelijk via je CDI unit je onsteking tegen om meer te gaan vonken als het ware.
Hij kan lullen wat hij wil op dat begrenzer.nl ik zou er maar niet intrappen.
Ik heb het geprobeert om eens te kijken of het echt werkte, maar dus niet hoor.. net als al het andere troep.
Wil je hem begrenzen?, stop je vario ring er maar weer in.. kun je ook niet te hard rijdenhoef je je ook niet druk te maken over rollerbanken!, wat een uitkomst.
EDIT: En het is ook nog zo, hoezo politie mag je niet pakken op deze begrenzer?, tuurlijk wel!! het is namelijk net als alle andere begrenzers de politie dom voor de gek houden, de bekeuring EXTRA krijg je echt wel.. en ik kan je zeggen, dat is geen kattepis!
quote:Op zondag 7 mei 2006 22:46 schreef Mattytrix het volgende:
Ik praat erover alsof ik er verstand van heb, maar heb ik niet hoor![]()
![]()
Ik kreeg een uitdraai van de winkel waar ik mijne altijd laat afstellen. Hoogste wat ik ooit had was 7,8 of 7,9 pk ofzow, weinig bijzonders in vergelijking met het echte snelle spul.quote:Op maandag 8 mei 2006 14:46 schreef Ayaxola het volgende:
Waar gaan jullie allemaal op de testbank? Moet je dan gewoon de politie bellen?
Ik wil dat eigenlijk ook wel eens, ben wel benieuwd naar mijn vermogen![]()
Volgende keer goed strak vastmaken ?quote:Op maandag 8 mei 2006 17:51 schreef junkiesietze het volgende:
EN GVD!!!
me krukas is dus gaar!!!!
check deze kutte shit!
[afbeelding]
hele vliegwiel is gaar!
en het gene waar me vliegwil op zit: aka krukas... is ook dol gedraait... dus ik moet een nieuwe krukas... duur geintje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |