zooooquote:
waar om???quote:
Nee, maar ja, ik kan wel even kwijlen nuquote:Op woensdag 17 mei 2006 03:31 schreef MissHobje het volgende:
Hmm die titel is zoooooooo niet semi bikkeltijd( nouja vind ik dan sorry ..
je kwijlt toch niet om (op) doka hequote:Op woensdag 17 mei 2006 03:37 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nee, maar ja, ik kan wel even kwijlen nu![]()
![]()
quote:
dacht dat jij naar je nest ging???quote:
Je gaat echt slapen???quote:Op woensdag 17 mei 2006 03:43 schreef Gladys het volgende:
[..]
ik ga maar slapen denk ik
de zin is nu over
![]()
hahaha nee hoorquote:Op woensdag 17 mei 2006 03:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Je gaat echt slapen???Ging nog wel zo braaf met je mee
![]()
Jij ging je nest eerst opzoekenquote:
Dat zoeken duurt altijd een hele tijd hoorquote:Op woensdag 17 mei 2006 03:46 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jij ging je nest eerst opzoekenIk zei alleen maar dat ik met je meeging
![]()
Ik zoek wel even meequote:Op woensdag 17 mei 2006 03:47 schreef Gladys het volgende:
[..]
Dat zoeken duurt altijd een hele tijd hoor
quote:
Dan ga ik boven zoekenquote:
Ik kom in willekeurige volgordequote:Op woensdag 17 mei 2006 03:56 schreef Gladys het volgende:
[..]
Dan ga ik boven zoekenals je overal hebt gevonden,kom je dan ook???
quote:
Oke, ik kom je zo achternaquote:Op woensdag 17 mei 2006 03:59 schreef Gladys het volgende:
[..]
![]()
hahahahaha.... maar ik nu wel echt naar boven,zie je zo wel in willekeurige volgorde verschijnen dan
![]()
tot zo danquote:
Jaquote:Op woensdag 17 mei 2006 04:11 schreef Notenkraker het volgende:
Een kater kan een kat van het vrouwelijk geslacht zwanger maken.
Jaquote:Op woensdag 17 mei 2006 04:16 schreef Notenkraker het volgende:
Truste.
*schrik*quote:Op woensdag 17 mei 2006 04:20 schreef Notenkraker het volgende:
Boe!
Yepquote:Op woensdag 17 mei 2006 04:21 schreef Notenkraker het volgende:
Ja
Doeiquote:Op woensdag 17 mei 2006 04:25 schreef Notenkraker het volgende:
Het moet niet gekker worden.Maar dezen elf ist raus.
![]()
De inhoud ook.quote:Op woensdag 17 mei 2006 03:31 schreef MissHobje het volgende:
Hmm die titel is zoooooooo niet semi bikkeltijd( nouja vind ik dan sorry ..
Ja!! Dit komt niet eens in de bśśrt!quote:Op woensdag 17 mei 2006 05:36 schreef svann het volgende:
[..]
De inhoud ook.![]()
Morgen maar een echte openen?
Serenity. Omdat hij veel minder pretentieus is, en een hoger cult gehalte heeft.quote:Op donderdag 18 mei 2006 01:15 schreef Marble het volgende:
Lamon, jou moest ik net hebben. Wat vind jij de betere film, Walk the line of Serenity?
Waarom? En waarom per definitie? Zonde, want je ontzegt je daarmee houden van een enkele hype die misschien toch wel de moeite waard blijkt te zijn zo heel af en toe.quote:Op donderdag 18 mei 2006 01:17 schreef Lamon het volgende:
[..]
Serenity. Omdat hij veel minder pretentieus is, en een hoger cult gehalte heeft.
Ik ben altijd voor de underdog.
Snietusquote:Op donderdag 18 mei 2006 01:23 schreef Mike het volgende:
De beste film van 2005 was Mysterious Skin.
Toen is 'ie wel gemaakt, maar op een klein filmfestival na heeft niemand 'm toen kunnen zien. Hij was pas in 2005 in de bios te zien.quote:Op donderdag 18 mei 2006 01:26 schreef ElizabethR het volgende:
Bovendien is Mysterious Skin van 2004![]()
quote:Op donderdag 18 mei 2006 01:23 schreef Mike het volgende:
De beste film van 2005 was Mysterious Skin.
Als je van dat soort films houdt mag je White Noise niet missen. Spannendste film die ik in tijden heb gezien en één van de beste in het genre.quote:Op donderdag 18 mei 2006 01:26 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Snietus![]()
Hide and seek
Vond ik net zo briljant als 6th sense, zette me tot vlak voo rhet einde op het verkeerde been. En dat vind ik leuk.
Bovendien is Mysterious Skin van 2004![]()
quote:Op donderdag 18 mei 2006 01:28 schreef Mike het volgende:
[..]
Toen is 'ie wel gemaakt, maar op een klein filmfestival na heeft niemand 'm toen kunnen zien. Hij was pas in 2005 in de bios te zien.
Mwah, ik was er niet kapot van, en dat komt ook door Michael Keaton. Die kan ik niet zetten.quote:Op donderdag 18 mei 2006 01:29 schreef Marble het volgende:
[..]
Als je van dat soort films houdt mag je White Noise niet missen. Spannendste film die ik in tijden heb gezien en één van de beste in het genre.
Wat betreft filosofische subtext gaat er niets boven Objects in Space.quote:Op donderdag 18 mei 2006 01:28 schreef Lamon het volgende:
(Maar underdog of niet, Serenity is ook een geweldige film in zijn genre, en herbergt nog best een redelijke filosofische subtext, onverwacht maar waar.)
Lamonneke??quote:Op donderdag 18 mei 2006 01:20 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Waarom? En waarom per definitie? Zonde, want je ontzegt je daarmee houden van een enkele hype die misschien toch wel de moeite waard blijkt te zijn zo heel af en toe.
BTW: Depeche Mode![]()
Oh dat kan natuurlijk. Maar ik vind het persoonlijk net zo'n topper als The Others. En Frailty dan?quote:Op donderdag 18 mei 2006 01:31 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Mwah, ik was er niet kapot van, en dat komt ook door Michael Keaton. Die kan ik niet zetten.
EN zo zie je maar, smaken verschillen, gelukkig!!
En dat heb ik nu ook gedaan.quote:Op donderdag 18 mei 2006 01:28 schreef Lamon het volgende:
Zonder enige twijfel idd.
Ik krijg meteen weer zin om die geweldige eindmuziek weer op te zetten..
Ik kijk het allemaal ook wel, alleen valt het vaak een beetje tegen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 01:33 schreef ElizabethR het volgende:
Lamonneke??
Da's toch die met Kidman? Dat ze al dood is enzo? Die vond ik weer wél erg goed.quote:Op donderdag 18 mei 2006 01:35 schreef Marble het volgende:
[..]
Oh dat kan natuurlijk. Maar ik vind het persoonlijk net zo'n topper als The Others
Ken ik niet.quote:En Frailty dan?
OK, fair enoughquote:Op donderdag 18 mei 2006 01:39 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik kijk het allemaal ook wel, alleen valt het vaak een beetje tegen.![]()
Sorryquote:(Wat ben je soms toch een ongeduldig meiske trouwens, ik heb maar 2 handen hoor.)
Hey, ik hou ook van de boeken van Cissy van Marxveldt hoor. Ik spaar zelfs de eerste drukken. Ben nou eenmaal een ouwe doos en lang niet zo intellectueel aangelegd als jullie. So sue mequote:
Ik zal je even helpen het niveau te laten dalen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 02:10 schreef ElizabethR het volgende:
en lang niet zo intellectueel aangelegd als jullie.
Ja, dat zeg ik dus!quote:Op donderdag 18 mei 2006 02:06 schreef Lamon het volgende:
Als ik lijd aan 't heimwee naar de zalige streken
Die ik verdedig en zelf nooit bereik.
Zwaar werken tegen die dreumessen met een I.Q. van boven de 145 nietwaar?quote:Op donderdag 18 mei 2006 02:13 schreef broer het volgende:
[..]
Ik zal je even helpen het niveau te laten dalen.
Ik kan natuurlijk niet voor anderen spreken, maar ik zag dit topic altijd meer als een emotioneel doortastend iets, en niet zo zeer als intellectueel.quote:Op donderdag 18 mei 2006 02:10 schreef ElizabethR het volgende:
.. lang niet zo intellectueel aangelegd als jullie. So sue me![]()
Het is niet gemakkelijk, nee. Maar ik heb mijn verzet al lange tijd geleden ingezet. En inmiddels lijken ze het van me te accepteren. Ondertussen kan ik mooi het niveau laten dalen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 02:15 schreef ElizabethR het volgende:
Zwaar werken tegen die dreumissen met een I.Q. van boven de 145 nietwaar?
Hai broer![]()
![]()
Schatje, Lamonneke van me, ik kan jullie (I.R., Tijn, Mike, yourself, en wie ik dan ook maar vergeet) soms gewoon niet volgen qua onderwerp, en ik probeer daar nu een emotionele draai aan te geven door me de rol van minder intelligent bedeelde, antieke huisvrouw toe te eigenen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 02:16 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk niet voor anderen spreken, maar ik zag dit topic altijd meer als een emotioneel doortastend iets, en niet zo zeer als intellectueel.
Het zou jammer zijn als het die indruk zou achterlaten, want intellectuele ongein, daar hebben we al meer dan genoeg van in deze wereld.
Als dat hier binnen komt, moet ik mijn aanwezigheid nog eens flink heroverwegen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 02:23 schreef ElizabethR het volgende:
sunchaser
Doe ik met je meequote:Op donderdag 18 mei 2006 02:17 schreef broer het volgende:
[..]
Het is niet gemakkelijk, nee. Maar ik heb mijn verzet al lange tijd geleden ingezet. En inmiddels lijken ze het van me te accepteren. Ondertussen kan ik mooi het niveau laten dalen.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 02:24 schreef broer het volgende:
[..]
Als dat hier binnen komt, moet ik mijn aanwezigheid nog eens flink heroverwegen.
quote:van binnenuit opblazen
Wij praten langs elkaar heen geloof ik.quote:Op donderdag 18 mei 2006 02:23 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Schatje, Lamonneke van me, ik kan jullie (I.R., Tijn, Mike, yourself, en wie ik dan ook maar vergeet) soms gewoon niet volgen qua onderwerp, en ik probeer daar nu een emotionele draai aan te geven door me de rol van minder intelligent bedeelde, antieke huisvrouw toe te eigenen.
Ik doe dus emotioneel doortastend, denk ik zo.
Verder valt het wel mee hoor, en ik amuseer me ten volle hier.
*snik*
wacht op eerste bevestiging van een niet bikkelaar, sunchaser ofzo
"Emotioneel doortastend neuken doe je zo"?quote:Op donderdag 18 mei 2006 02:31 schreef ElizabethR het volgende:
Kan trouwens de topictitel gewijzigd worden na de ; in 'emotioneel doortastend'??
Welnee, ik ben gewoon een beetje tegendraads!quote:Op donderdag 18 mei 2006 02:30 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wij praten langs elkaar heen geloof ik.![]()
Dat waardeer ik ook enormquote:Ik geef je gelijk.
Ik ben helemaal van de emotie, en intellectualiteit, be damned.
Weet je, het is soms de bevlogenheid waarmee jullie, niet jij alleen, ook Mike, praten over films, dan voel ik me effe een nitwit omdat ik Armageddon ook al leuk vind, en al die films waar jullie over praten nog niet eens gezien heb, laat staan er zo'n doordachte mening over kan hebben. Terwijl ik mezelf ook als 'filmliefhebber' zou willen betitelen. Ik heb per slot van rekening zo'n 600 videofilms en 840 DVD's. Maar vaak zitten daar nou net niet die films tussen waar jullie het over hebben. Iemand in dit topic had het over 'filmhuis films'. Dat associeer ik met intellect. Hoewel ik ook, toen ik nog in NL woonde, naar het filmhuis in Tillybabwe gng.quote:Ik snap niet hoe iemand mijn posts in het "intellectueel"" hoekje zou kunnen plaatsen, ik heb het zelden over iets anders als muziek, sociaal gevoel, films, het leven, liefde, emoties, en alles wat erbij hoort.
Slaap lekker broerquote:Op donderdag 18 mei 2006 02:36 schreef broer het volgende:
Rita op het strand. Het is meer dan ik kan hebben.
Slaap lekker, allen.
Mooi nu kan ik 't ook weer volgen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 02:35 schreef broer het volgende:
[..]
"Emotioneel doortastend neuken doe je zo"?
Zit in de torrent. Nog een uurtje of wat en hij is binnen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 02:54 schreef Lamon het volgende:
Ga dan in iedere geval gewoon een keertje Mysterious Skin kijken, ER.
Sorry Lamon. Ik heb 'm al een tijdje ongebruikt op mijn HD staan.quote:Op donderdag 18 mei 2006 02:54 schreef Lamon het volgende:
Ga dan in iedere geval gewoon een keertje Mysterious Skin kijken, ER.
Ik ben die film al een jaar aan het verhoeren, en ben niet te trots om het hier weer te doen.
Die film IS emotie. Gewoon Amerikaans, geen toeters of bellen, niks intellectueels, alleen emotie.
En na 300 keer end-credits, is het denk ik beter als ik ook ga slapen, morgen weer songfestival tenslotte, waar ik weer lekker over ga klagen met wat vrienden, omdat dat traditie is.
Welk pleureswijf?quote:Op donderdag 18 mei 2006 03:30 schreef Ole het volgende:
Hoi!!!!
Is dat pleureswijf nou nog niet opgetyft???
Hallo en ik heb ook regelmatig last van een onwillig toetsenbord.quote:Op donderdag 18 mei 2006 03:54 schreef Ole het volgende:
Ik kan het niet uit mijn toetsenbord krijgen.. sorrry.
Maar goed, Ole is er nog !!!
Hi sigg000
Hallo meneerquote:Op donderdag 18 mei 2006 03:54 schreef Ole het volgende:
en doka!
Hoiquote:Op donderdag 18 mei 2006 03:59 schreef svann het volgende:
Ik wil het mijn toetsenbord ook niet aan doen.
Hi Ole, bikkels.
quote:
Het lijkt er wel op!quote:Op donderdag 18 mei 2006 04:01 schreef svann het volgende:
Wil er weer iemand hier een herensocieteit van maken?
quote:
En wie ben jij dan wel niet engerdquote:Op donderdag 18 mei 2006 04:03 schreef Manu82 het volgende:
en niemand vertelt mij dat jullie hier zitten
Gewoon AT hoorquote:Op donderdag 18 mei 2006 04:03 schreef Manu82 het volgende:
en niemand vertelt mij dat jullie hier zitten
Mwah... profiel en zo... bla bla...quote:
quote:Op donderdag 18 mei 2006 04:06 schreef doka het volgende:
[..]
Ik zal je klapjes gevenMelke is van mij
inderdaad. Gewoon even wat tieten posten en alles is opgelostquote:Op donderdag 18 mei 2006 04:07 schreef Ole het volgende:
[..]
Mwah... profiel en zo... bla bla...
Maar no hard feelings! Het is een wat mannelijke nick..
Kinda sortaquote:Op donderdag 18 mei 2006 04:07 schreef Ole het volgende:
[..]
Mwah... profiel en zo... bla bla...
Maar no hard feelings! Het is een wat mannelijke nick..
Maar ik weet gewoon dat je een 'zij' bent... zo moeilijk is dat nietquote:Op donderdag 18 mei 2006 04:08 schreef svann het volgende:
Die van mij ook, maar dat vind ik wel prima.
Waarom?quote:Op donderdag 18 mei 2006 04:11 schreef sig000 het volgende:
Deze kan maar beter snel vol gemaakt worden.![]()
Que?quote:
De TT is topquote:Op donderdag 18 mei 2006 04:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
De TT en 't geheel klopt niet voor m'n gevoel.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 04:14 schreef svann het volgende:
[..]
Heren... *kuch* eindeloze SC enzo kan beter in de nachtbagger elders.
Truste mevrouwquote:Op donderdag 18 mei 2006 04:15 schreef Ole het volgende:
Ole gaat heeeeeerlijk haar mandje opzoeken!!!![]()
![]()
![]()
trusten allemaal!!
En voor degenen die het nog niet wisten: Ole is een 'zij '
We kunnen vragen of ze dat even verwijderen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 04:14 schreef sig000 het volgende:
De TT en 't geheel klopt niet voor m'n gevoel.
Kijk dat is gelijk weer een stuk beter.quote:Op donderdag 18 mei 2006 02:35 schreef broer het volgende:
[..]
"Emotioneel doortastend neuken doe je zo"?
quote:
Nope!quote:Op donderdag 18 mei 2006 04:16 schreef svann het volgende:
[..]
We kunnen vragen of ze dat even verwijderen.
Die subtitels horen niet bij S-B.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 04:16 schreef svann het volgende:
[..]
We kunnen vragen of ze dat even verwijderen.
Die subtitels horen niet bij S-B.
En bovendien is 't nu al ruim Bikkeltijd.quote:Op donderdag 18 mei 2006 04:21 schreef svann het volgende:
[..]
Precies! Laat dat duidelijk zijn!
En blijven, graag!
Valt wel meequote:Op donderdag 18 mei 2006 04:27 schreef sig000 het volgende:
[..]
En bovendien is 't nu al ruim Bikkeltijd.![]()
Soort muziek?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:21 schreef broer het volgende:
O, ik heb trouwens vanavond The Decemberists gezien in Paradiso. Koel bandje!
Dat wist ik natuurlijk al, maar nu weten jullie het ook. Luisteren en kopen, dus. En de volgende keer zorgen dat je erbij bent.
Hallo zusquote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:48 schreef broer het volgende:
Hallo mevrouw doka.
Niets is wat het lijkt hier.quote:
Jij gore aap!! Ik ben een vent ja!!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:48 schreef broer het volgende:
Hallo mevrouw doka.
Dat vraag ik me ook regelmatig af.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:21 schreef broer het volgende:
Tegen wie heb ik het eigenlijk?
Uitstekend. Ik ben trots op je.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:53 schreef doka het volgende:
Jij gore aap!! Ik ben een vent ja!!LUL!
Zo beter?
Gedraag je eensquote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:53 schreef doka het volgende:
[..]
Jij gore aap!! Ik ben een vent ja!!LUL!
Zo beter?
Ik ben nog semi-bikkel n00b. Educate me, masterquote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:55 schreef broer het volgende:
[..]
Uitstekend. Ik ben trots op je.
Als je er nu ook nog een intellectuele, filosofische en poėtische draai aan weet te geven ben je met recht een semi-bikkelaar.
Les één: neem mij nooit in het ootje.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:57 schreef doka het volgende:
Ik ben nog semi-bikkel n00b. Educate me, master
Les twee: noem mij nooit in het mental nootje.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:00 schreef doka het volgende:
* doka maakt mental note
Hoi Jane. De teruglezenswaardigheid neemt recht evenredig af. Dus je kunt je afvragen hoe goed deze ontwikkeling is.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:00 schreef Jane het volgende:
Wat enorm snel gaat deze reeks tegenwoordig zeg!
Daar sluit ik me bij aan.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:03 schreef broer het volgende:
[..]
Hoi Jane. De teruglezenswaardigheid neemt recht evenredig af. Dus je kunt je afvragen hoe goed deze ontwikkeling is.
[/I.R. Baboon]
is dat DE repel???quote:
quote:
ehh neequote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:20 schreef Gladys het volgende:
[..]
heej repel
(nou weet ze natuurlijk niet wie ik ben
)
van VOL en mijn naam eindigt op -eentjequote:
Rustig vol laten lopen en zo te zien zijn er wat reeksen gesloten waardoor er nu allerlei users stuurloos op 't forum ronddolen.quote:
Ik jou ookquote:
nou vertel eens wat de bedoeling van dit topic is dan???quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:23 schreef sig000 het volgende:
[..]
Rustig vol laten lopen en zo te zien zijn er wat reeksen gesloten waardoor er nu allerlei users stuurloos op 't forum ronddolen.![]()
ben er niet zo vaak dus weet het echt niet...blondquote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:22 schreef Gladys het volgende:
[..]
van VOL en mijn naam eindigt op -eentje![]()
zal volgende keer wel ff hint geven danquote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:24 schreef repelsteeltje18 het volgende:
[..]
ben er niet zo vaak dus weet het echt niet...blondwaarschijnlijk
he gelukkigquote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:23 schreef doka het volgende:
[..]
Ik jou ook![]()
![]()
* doka snuffelt langdurig en innig aan Steeltje
Zowiezo al de eerdere delen lezen kan nooit geen kwaad.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:24 schreef Gladys het volgende:
[..]
nou vertel eens wat de bedoeling van dit topic is dan???![]()
Jij bent helemaal niet blond, gekkiequote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:24 schreef repelsteeltje18 het volgende:
[..]
ben er niet zo vaak dus weet het echt niet...blondwaarschijnlijk
Lijkt me niet.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:23 schreef sig000 het volgende:
Rustig vol laten lopen en zo te zien zijn er wat reeksen gesloten waardoor er nu allerlei users stuurloos op 't forum ronddolen.![]()
Het is gewoon een nachttopic, voor wat leuke mijmeringen en gedachtes.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:24 schreef Gladys het volgende:
[..]
nou vertel eens wat de bedoeling van dit topic is dan???![]()
En dat zou een excuus zijn om bikkeltijd te verkloten?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:23 schreef sig000 het volgende:
[..]
Oke, dat wist ik nietquote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:31 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het is gewoon een nachttopic, voor wat leuke mijmeringen en gedachtes.
Er zijn geen grote verplichtingen ofzo, maar een dom SC topic is het zeker niet.
Als mensen een beetje in chatvorm nietszeggend gaan doen, zijn er genoeg andere plaatsen.
Dit topic had 50 delen terwijl andere sc topics in dezelfde tijd op deel 203045 ofzo stonden.
Het is de bedoeling dat het topic achteraf ook nog een beetje leuk is om na te lezen.
En wie dat niet leuk of onzin vindt kan denk ik beter iets anders opzoeken.
(al spreek ik nu wel voor I.R., maar ik denk dat ie het er mee eens is..)
Ik vind het werkelijk bewonderenswaardig dat je het probeert. Ik hoop alleen dat je niet de illusie hebt dat het helpt, want dan kon je nog wel eens bedrogen uitkomen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:31 schreef Lamon het volgende:
*uitleg*
Ik houd 't niet zo bij maar ineens die toevloed van users die denken dat dit SC topic is.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:32 schreef svann het volgende:
Welke baggerreeksen zijn er dan gesloten, sig?
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:34 schreef doka het volgende:
Oke, dat wist ik nietWat zijn zoal die andere plaatsen? Dan verplaats ik mezelf daarheen
quote:
Ik denk dat dat best meevalt.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:36 schreef broer het volgende:
Ik vind het werkelijk bewonderenswaardig dat je het probeert. Ik hoop alleen dat je niet de illusie hebt dat het helpt, want dan kon je nog wel eens bedrogen uitkomen.
okeej thanx,weer wat geleerdquote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:31 schreef Lamon het volgende:
[..]
Er zijn geen grote verplichtingen ofzo, maar een dom SC topic is het zeker niet.
Als mensen een beetje in chatvorm nietszeggend gaan doen, zijn er genoeg andere plaatsen.
Dit topic had 50 delen terwijl andere sc topics in dezelfde tijd op deel 203045 ofzo stonden.
Het is de bedoeling dat het topic achteraf ook nog een beetje leuk is om na te lezen.
Ik research een beetje, en tjaquote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:39 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik denk dat dat best meevalt.
Als mensen het topic verkeerd begrepen hebben, betekent dat niet dat ze kwaadwillend zijn.
Maar we merken het vanzelf.
In elk forum staan helemaal onderaan net boven de slotjes een aantalquote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:34 schreef doka het volgende:
Oke, dat wist ik nietWat zijn zoal die andere plaatsen? Dan verplaats ik mezelf daarheen
Hier misschien: [SC] De Lounge # 176quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:34 schreef doka het volgende:
[..]
Lamon8quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:39 schreef Lamon het volgende:
[..]
Als mensen het topic verkeerd begrepen hebben, betekent dat niet dat ze kwaadwillend zijn.
Het is zeker geen incrowd maar zeker ook geen slap gelul ook wel slowchat genoemd..quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:39 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik val hier zo nu en dan ook eens binnen... gewoon voor de gezelligheid.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik houd 't niet zo bij maar ineens die toevloed van users die denken dat dit SC topic is.![]()
Het kan natuurlijk ook dat de tijdsdrempel gewoon te laag ligt natuurlijk.![]()
Ik denk dat je 't aardig snnapt op 't SC gedeelte na. Kijk hier pogen we ondanks 't tijdstip toch nog een zinnige post te maken en dit deel kan op Lamon zijn bijdrage na weer snel de vergetellheid in maar toch is dat jammer.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:47 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik val hier zo nu en dan ook eens binnen... gewoon voor de gezelligheid.
Het is me toch wel vergeven dat ik een NBposter was?
Maar nu ff zonder gekheid...
Dit is een van de weinige SCtopics waar je niet meteen uitgekotst word als je als "vreemdeling" binnenkomt mits je normaal meepost.
Iedereen die zich een beetje inleest weet dat dit geen baggertopic is en dat de users van bikkeltijd daar ook echt niet op zitten te wachten.
Wil je baggeren dan ga je naar BeF en wil je doelloos kletsen dan ga je naar de Lounge in GC.
Ofzo
Maak je niet druk, het is nu duidelijkquote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:54 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik denk dat je 't aardig snnapt op 't SC gedeelte na. Kijk hier pogen we ondanks 't tijdstip toch nog een zinnige post te maken en dit deel kan op Lamon zijn bijdrage na weer snel de vergetellheid in maar toch is dat jammer.![]()
Goed punt.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:52 schreef svann het volgende:
Dan moeten we nu nog van die SC-subtitel af, dat trekt ook het verkeerde publiek.
Nou, sorry hoorquote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:52 schreef svann het volgende:
Dan moeten we nu nog van die SC-subtitel af, dat trekt ook het verkeerde publiek.
En terecht!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:55 schreef svann het volgende:
Misschien probeert IR nog zo veel mogelijk Ierland te beleven nu het einde nadert.
Ik bedoelde SC niet zoals SC bekend staatquote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:54 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik denk dat je 't aardig snnapt op 't SC gedeelte na. Kijk hier pogen we ondanks 't tijdstip toch nog een zinnige post te maken en dit deel kan op Lamon zijn bijdrage na weer snel de vergetellheid in maar toch is dat jammer.![]()
Het gaat wel aan je groeien, geloof ik, ja.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 03:00 schreef Jane het volgende:
FOK! blijft FOK!... you can't live with it, you can't live without it...![]()
![]()
Ik meen me te herinneren dat hij ook het voornemen had hier nauwlijks meer te posten, om zich helemaal op de Ierland-beleving te kunnen richten.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 03:00 schreef Jane het volgende:
Eerlijk gezegd, toen we hem uitzwaaiden op zijn afscheidsfeestje, dacht ik dat we hem weinig zouden zien deze maanden. Maar ja, ook in Ierland hebben ze internet, he, en FOK! blijft FOK!... you can't live with it, you can't live without it...![]()
![]()
Dat kan ik me ook wel voorstellen. Ik ben zelf dan nooit een paar maanden in het buitenland geweest, maar toen ik vorig jaar twee weken alleen op vakantie was had ik ook voor het eerst behoefte om af en toe eens een internetcafé in te duiken. Niet dat ik me eenzaam voelde (ik had er kennissen en genoeg aanspraak), maar gewoon toch even het gevoel van 'thuis' hebben of zo...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 03:07 schreef Lamon het volgende:
Of misschien om zijn belevingen te kunnen vertellen.
Is helemaal niet raar hoor.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 03:26 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat kan ik me ook wel voorstellen. Ik ben zelf dan nooit een paar maanden in het buitenland geweest, maar toen ik vorig jaar twee weken alleen op vakantie was had ik ook voor het eerst behoefte om af en toe eens een internetcafé in te duiken. Niet dat ik me eenzaam voelde (ik had er kennissen en genoeg aanspraak), maar gewoon toch even het gevoel van 'thuis' hebben of zo...
Best raar eigenlijk, als ik er zo over nadenk.
Ja, wat ellendig.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:00 schreef Jane het volgende:
Hallo semi-bikkelaars!
Wat enorm snel gaat deze reeks tegenwoordig zeg!
Exact, broer. Je zou een goede mij zijn.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:03 schreef broer het volgende:
[..]
Hoi Jane. De teruglezenswaardigheid neemt recht evenredig af. Dus je kunt je afvragen hoe goed deze ontwikkeling is.
[/I.R. Baboon]
Ik wilde uit schaamte een paar dagen niet reageren.quote:
Ja, met andere woorden: optyfen met dat gebagger, anders ga ik de crew eens heel lief aankijken en ik weet dat er wel een paar hooggeplaatse figuren zijn die deze reeks een warm hart toedragen en een onredelijke ban willen plaatsen mocht ik daarom vragen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:31 schreef Lamon het volgende:
[..]
31 mei, Jane. Maar tot dan heb ik het erg druk, ik heb morgen (JA OP ZATERDAG JA) drie (JA, DRIE, DAT LEES JE GOED) tentamens, dus ben ik nog ontzettend druk om alle sheets te lezen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:48 schreef Jane het volgende:
Hee Lamon, goed verwoord.Denk dat IR er inderdaad ook zo over denkt.
Overigens heb ik zelf op dit moment ook geen hele diepzinnige gedachten. Behalve dan dat ik een heel (sociaal) druk weekend heb en eigenlijk al in bed zou moeten liggen. Maar ik ben te wakker.
Ook vroeg ik me af wanneer IR nou eigenlijk precies terugkomt uit Ierland. Misschien dat hij hier zelf nog even opheldering over kan geven, want ik weet het niet meer.
Was het maar waar... Nou ja, na de 26e heb ik geen tentamens meer dus dan kan ik nog een paar dagen naar de pub, en morgenavond ga ik zeker even flink aan het bier, ongeacht de resultaten van m'n tentamens. En ik doe af en toe wel wat leuks met De Leuke Deense, die overigens al over minder dan een week weggaat *tragiek*, dus die avonden post ik iig ook niet in S-B.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:55 schreef svann het volgende:
Misschien probeert IR nog zo veel mogelijk Ierland te beleven nu het einde nadert.
Nou, het is eigenlijk heel simpel, voor ik ga slapen zit ik eigenlijk altijd achter de computer, wat ik ook gedaan heb (of ik moet extreem dronken zijn). En hier in Ierland hoef ik zelden erg vroeg op (geen werk) en bovendien is het hier een uur eerder, waardoor ik gewoon veel vaker zit te computeren tijdens de Semi-Bikkeltijd. En ik vind dat je, als je wakker bent, dan ook hier moet posten.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 03:07 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het gaat wel aan je groeien, geloof ik, ja.
Ik was bijvoorbeeld ook best verbaasd dat IR in zijn tijd in Ierland zelfs meer is gaan posten hier.
Misschien toch een soort vertaling van een onbewuste heimwee naar Nederland.
Of misschien om zijn belevingen te kunnen vertellen.
Ach, dat valt heel goed te combineren, heb ik ervaren. Bovendien, Maynooth is zo saai dat je echt niet iedere dag iets nieuws KAN beleven, waardoor de meeste locals vervallen in bankhangen en blowen, en ik dan dus soms ga semi-bikkelenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 03:14 schreef svann het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat hij ook het voornemen had hier nauwlijks meer te posten, om zich helemaal op de Ierland-beleving te kunnen richten.
Maar, ja... En gelukkig maar.
Nou, ik spreek ook de hele dag Engels, dus voor mij geldt dat ook wel. Met overschakelen tussen NL en Engels heb ik nu geen last meer omdat er een paar vrienden langsgeweest zijn, maar toen de eerste langskwam (laat dat nou onze medefokker Mike zijn) had ik echt moeite om weer Nederlands te praten.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 06:39 schreef popolon het volgende:
[..]
Is helemaal niet raar hoor.
Zelf spreek ik de hele dag Engels en dan is het leuk om bijv. op fok m'n Nederlands wat bij te houden.
En sommige topics/subforums zijn op fok nog steeds erg leuk.
Ik denk dat I.R. gewoon het Nederlandse bier mist.
Ja, dat laatste heb ik een paar keer gehad, vooral 's nachts. Ik had vooral in het begin ook dat ik even op gang moest komen met Engels praten, maar dat gaat nu wel iets gemakkelijker. Maar ik vrees dat ik nog steeds niet van m'n accent af ben.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 02:13 schreef popolon het volgende:
Smithwicks drink ik hier ook, goed bier.
Met Nederlands praten heb ik geen moeite na een jaar, ik heb wel af en toe dat ik zoek naar een woord als ik Nederlands praat tegen m'n vrouw (die ook zeven jaar in NL heeft mogen vertoeven).
En als collega's tegen me praten antwoord ik heel soms in het Nederlands.Per ongeluk natuurlijk.
Nodig ze een keer uit op de koffie, om het goed te maken.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 02:26 schreef Lamon het volgende:
Ik ben er serieus over aan het denken mijn buren een bedankbriefje te sturen.
Naar aanleiding van hun brief waarop ze vriendelijk verzochten mijn muziek midden in de nacht wat zachter te zetten, omdat ze niet konden slapen, ben ik muziek op mijn koptelefoon gaan luisteren (waar ik oorspronkelijk te lui voor was blijkbaar) en ik vind het een enorme verbetering qua intensiteitsbeleving.
Ik waardeer mijn buren.
Jezelf verwennen voor gedane prestaties is erg leuk vind ik, met name omdat je het zo subjectief kan maken als je zelf wilt.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 02:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
(Overigens weet ik nu al dat ik erg weinig ga slapen vannacht. Maar goed, ik voel me nu nog wakker en ik vind dat ik zelfs een biertje voor tijdens het leren heb verdiend)
Ja, precies. Maar goed, ik heb vandaag van 11 tot 3 geleerd, daarna 1,5 uur de stof doorgesproken (nou ja, uiteindelijk alleen aardbeien en kiwi's gegeten, maar goed). Daarna kon ik tot 7 uur niks uitvoeren, toen wilde ik naar de bibliotheek maar die bleek om 7 uur te sluiten (MIDDENIN DE TENTAMENPERIODE, STEL RANDDEBIELEN), dus toen heb ik maar gegeten en de simpsons gekeken, en vanaf half 9 ben ik weer een beetje gaan leren.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 02:36 schreef Lamon het volgende:
[..]
Jezelf verwennen voor gedane prestaties is erg leuk vind ik, met name omdat je het zo subjectief kan maken als je zelf wilt.
Ik had met mezelf afgesproken om zo min mogelijk lager te drinken hier, want dat krijg ik terug in NL ook wel weer, en daar heb ik me goed aan gehouden. Ik drink nu wel Harp (sowieso al not done in Ierland natuurlijk), maar een halve liter kostte maar een euro bij de offlicense en dan wil ik best even de landverrader uithangen.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 02:44 schreef troma78 het volgende:
Mijn mazzel is dat ik hele dag NL op m'n ouwehoer, maar afentoe gaat het iets lastiger dan dat het hoort, je moetlanger nadenken. Overigens ga ik dan hier meestal voor de stella artois
Haha, toch leuk.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 02:55 schreef troma78 het volgende:Harp, naja voor die prijs zou ik het ook drinken
Hier kom je niet goedkoper uit dan 1.15 per blik, en dat is Lidl bier (4,9%) de rest is zo zwak dat ik het niet meetel.
TRouwens deelde mijn baas vandaag rotzooi uit; ik heb een kerstornament meegekregen, en een horloge met een lege batterij erinVolgens mij probeert ie op te ruimen voor als de zaak op de fles gaat. Ben ik even blij dat ik over een week ergens anders begin
Ja, dat is zeker waar in Ierland. Je hebt wel het plan om er te blijven?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 03:07 schreef troma78 het volgende:
Zover ik begrijp helpdesk voor de bestel kant van oa symantec en Mcafee. Als het goed is zal dat voornamelijk nederlands en engels zijn. Ik hoop maar dat het er leuk is, maar ik zie wel; zat werk te vinden als het helemaal niets is.
Ik luister ook het liefst via de koptelefoon, veel mooier.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 02:26 schreef Lamon het volgende:
ik vind het een enorme verbetering qua intensiteitsbeleving.
Ohh je had hem dan vanavond even moeten zien op bbc2 .. goed optreden van hemquote:Op zaterdag 20 mei 2006 03:35 schreef broer het volgende:
O, trouwens, ik postte een tijdje terug de tip om Gnarls Barkley te luisteren. Inmiddels hangt hij in de Luisterpaal. Zie hier.
Met speciale aandacht voor nummer acht, 'Just a Thought'.
Ben het helemaal met je eens..quote:Op zaterdag 20 mei 2006 04:06 schreef broer het volgende:
Ik vind het een beetje een slome nacht, MissHobje.
Of eigenlijk bedoel ik: godver, het is een slome nacht, zeg!
Wat vind jij?
Noem er eens één.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 04:16 schreef MissHobje het volgende:
Terwijl ik onderhand in 7 sloten tegelijk loop.
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 04:22 schreef broer het volgende:
God, de Friezen enteren. Dit deel wįs al verloren, het is nu nog meer verloren.
Ik ga ervan slapen...
Die smilie is zoooooo leuk juistquote:Op zaterdag 20 mei 2006 04:23 schreef broer het volgende:
[..]
Gewoon logs posten. Maakt niets uit.
En die smiley nooit meer gebruiken!
Hij is bijna vol broer.;quote:Op zaterdag 20 mei 2006 04:22 schreef broer het volgende:
God, de Friezen enteren. Dit deel wįs al verloren, het is nu nog meer verloren.
Ik ga ervan slapen...
Ik doe mijn best doka!quote:
Hoi Notenkraker!quote:
Dat is gewoon omdat ik weer eens een keertje laat benquote:Op zaterdag 20 mei 2006 04:06 schreef broer het volgende:
Ik vind het een beetje een slome nacht, MissHobje.
Of eigenlijk bedoel ik: godver, het is een slome nacht, zeg!
Wat vind jij?
Met echte krullen!!!quote:
Barkley is OK!!!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 04:07 schreef svann het volgende:
Gnarls Barkley klinkt lekker.
Soul/hiphop zegt de luisterpaal.
Dank broer, voor het weer in the picture brengen van de luisterpaal.
Daar zou ik veel vaker rond moeten struinen.
Trusten IR!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 03:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ga trouwens nog een aflevering van the office kijken (voor een case study tijdens het tentamen morgen) en dan ga ik (kort) slapen, en de wekker om een uur of 7 zetten, want ik moet nog best veel doorlezen.
Welterusten.
Zoiets dus, klooien doe je maar in de vele andere ONZ topics.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:31 schreef Lamon het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 04:57 schreef popolon het volgende:
[..]
Zoiets dus, klooien doe je maar in de vele andere ONZ topics.
Ik heb geen idee om eerlijk te zijn, maar ik denk het niet aangezien ze ook de support doen voor andere bedrijven.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 03:10 schreef svann het volgende:
Is dat de Symantec-poot die een tijdje terug uit Leiden vertrokken is, troma?
Zo ziet het er wel uit, ik hoor alleen maar dingen van mensen over NL dat het voor mij veel zinniger is om te blijven.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 03:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja, dat is zeker waar in Ierland. Je hebt wel het plan om er te blijven?
Blijkbaar niet. Doe je best.quote:Op zondag 21 mei 2006 03:16 schreef ElizabethR het volgende:
Is deze blamage nou nog niet vol!
Troost je, het is bijna zomer.quote:Op maandag 22 mei 2006 01:03 schreef Ole het volgende:
Kan niet slapen![]()
de lentekriebels gieren door mijn lijf, gewoon niet normaal meer![]()
Nu kan ze helemaal niet meer slapen!quote:Op maandag 22 mei 2006 01:24 schreef Jane het volgende:
Binnenkort dan misschien ook een felicitatietopic voor jou, Ole?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |