Oke, dat wist ik nietquote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:31 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het is gewoon een nachttopic, voor wat leuke mijmeringen en gedachtes.
Er zijn geen grote verplichtingen ofzo, maar een dom SC topic is het zeker niet.
Als mensen een beetje in chatvorm nietszeggend gaan doen, zijn er genoeg andere plaatsen.
Dit topic had 50 delen terwijl andere sc topics in dezelfde tijd op deel 203045 ofzo stonden.
Het is de bedoeling dat het topic achteraf ook nog een beetje leuk is om na te lezen.
En wie dat niet leuk of onzin vindt kan denk ik beter iets anders opzoeken.
(al spreek ik nu wel voor I.R., maar ik denk dat ie het er mee eens is..)
Ik vind het werkelijk bewonderenswaardig dat je het probeert. Ik hoop alleen dat je niet de illusie hebt dat het helpt, want dan kon je nog wel eens bedrogen uitkomen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:31 schreef Lamon het volgende:
*uitleg*
Ik houd 't niet zo bij maar ineens die toevloed van users die denken dat dit SC topic is.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:32 schreef svann het volgende:
Welke baggerreeksen zijn er dan gesloten, sig?
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:34 schreef doka het volgende:
Oke, dat wist ik nietWat zijn zoal die andere plaatsen? Dan verplaats ik mezelf daarheen
quote:
Ik denk dat dat best meevalt.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:36 schreef broer het volgende:
Ik vind het werkelijk bewonderenswaardig dat je het probeert. Ik hoop alleen dat je niet de illusie hebt dat het helpt, want dan kon je nog wel eens bedrogen uitkomen.
okeej thanx,weer wat geleerdquote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:31 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het is gewoon een nachttopic, voor wat leuke mijmeringen en gedachtes.
Er zijn geen grote verplichtingen ofzo, maar een dom SC topic is het zeker niet.
Als mensen een beetje in chatvorm nietszeggend gaan doen, zijn er genoeg andere plaatsen.
Dit topic had 50 delen terwijl andere sc topics in dezelfde tijd op deel 203045 ofzo stonden.
Het is de bedoeling dat het topic achteraf ook nog een beetje leuk is om na te lezen.
En wie dat niet leuk of onzin vindt kan denk ik beter iets anders opzoeken.
(al spreek ik nu wel voor I.R., maar ik denk dat ie het er mee eens is..)
Ik research een beetje, en tjaquote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:39 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik denk dat dat best meevalt.
Als mensen het topic verkeerd begrepen hebben, betekent dat niet dat ze kwaadwillend zijn.
Maar we merken het vanzelf.
In elk forum staan helemaal onderaan net boven de slotjes een aantalquote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:34 schreef doka het volgende:
Oke, dat wist ik nietWat zijn zoal die andere plaatsen? Dan verplaats ik mezelf daarheen
Hier misschien: [SC] De Lounge # 176quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:34 schreef doka het volgende:
[..]
Lamon8quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:39 schreef Lamon het volgende:
[..]
Als mensen het topic verkeerd begrepen hebben, betekent dat niet dat ze kwaadwillend zijn.
Het is zeker geen incrowd maar zeker ook geen slap gelul ook wel slowchat genoemd..quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:39 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik val hier zo nu en dan ook eens binnen... gewoon voor de gezelligheid.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik houd 't niet zo bij maar ineens die toevloed van users die denken dat dit SC topic is.![]()
Het kan natuurlijk ook dat de tijdsdrempel gewoon te laag ligt natuurlijk.![]()
Ik denk dat je 't aardig snnapt op 't SC gedeelte na. Kijk hier pogen we ondanks 't tijdstip toch nog een zinnige post te maken en dit deel kan op Lamon zijn bijdrage na weer snel de vergetellheid in maar toch is dat jammer.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:47 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik val hier zo nu en dan ook eens binnen... gewoon voor de gezelligheid.
Het is me toch wel vergeven dat ik een NBposter was?
Maar nu ff zonder gekheid...
Dit is een van de weinige SCtopics waar je niet meteen uitgekotst word als je als "vreemdeling" binnenkomt mits je normaal meepost.
Iedereen die zich een beetje inleest weet dat dit geen baggertopic is en dat de users van bikkeltijd daar ook echt niet op zitten te wachten.
Wil je baggeren dan ga je naar BeF en wil je doelloos kletsen dan ga je naar de Lounge in GC.
Ofzo
Maak je niet druk, het is nu duidelijkquote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:54 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik denk dat je 't aardig snnapt op 't SC gedeelte na. Kijk hier pogen we ondanks 't tijdstip toch nog een zinnige post te maken en dit deel kan op Lamon zijn bijdrage na weer snel de vergetellheid in maar toch is dat jammer.![]()
Goed punt.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:52 schreef svann het volgende:
Dan moeten we nu nog van die SC-subtitel af, dat trekt ook het verkeerde publiek.
Nou, sorry hoorquote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:52 schreef svann het volgende:
Dan moeten we nu nog van die SC-subtitel af, dat trekt ook het verkeerde publiek.
En terecht!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:55 schreef svann het volgende:
Misschien probeert IR nog zo veel mogelijk Ierland te beleven nu het einde nadert.
Ik bedoelde SC niet zoals SC bekend staatquote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:54 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik denk dat je 't aardig snnapt op 't SC gedeelte na. Kijk hier pogen we ondanks 't tijdstip toch nog een zinnige post te maken en dit deel kan op Lamon zijn bijdrage na weer snel de vergetellheid in maar toch is dat jammer.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |