doe jij eens lekker tekeer blijven gaan ...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 03:18 schreef Lamon het volgende:
Oeh, naar aanleiding van een heftig discussieavondje heb ik een nieuwe en extreem amusante uitdaging gevonden.
Vanaf nu ga ik mijzelf compleet aanpassen aan de samenleving in plaats van dat eeuwige protesteren tegen de grote gemene deler.
Om goed in mijn rol te blijven ga ik dit op FOK! uiteraard ook uitproberen. Dus wees gewaarschuwd. (...en ja, ik heb de emotionele volwassenheid van een 12-jarige.)
Nee, gekkie, mallerd. Ik stop niet met bikkelen, maar ga gewoon net als iedereen posten hiero.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 03:38 schreef Ole het volgende:
Hey Lamon!!! gezellie hiero!!!![]()
![]()
Kan ik eindelijk ongestoord bikkelen ga jij ineens afhaken...
Ja hè.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 02:55 schreef Ole het volgende:
Nu ff op juiste tijd.. of zo.....![]()
Die is een zachte dood gestorven.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 04:40 schreef Ole het volgende:
Nou lekker dan.... ben ik een keertje volop in de bikkeltijd![]()
Het glas is dus halfvol.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 02:00 schreef Ole het volgende:
Lief dagboek,
Redenen om dronken te worden zijn altijd goed, dat is dan weer positief..
Dag Kielef.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 03:30 schreef Kielef het volgende:
Lief Lamons dagboek,
Het is goed dat er drank en dope bestaat![]()
het regent weer af en toe
en het gras wordt weer groen
maar er is geadviseerd, dat de koeien binnen blijven en dat er geen vogeltjes de stallen in kunnen, want ergens in Thailand of zo is weer een gevogelteziekte geconstateerd. :}
Haa Lamon.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 03:33 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dag Kielef.
JA LEKKER, EN EEN HARING!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 01:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hallo S. TREK IN EEN BROODJE KAAS!?.
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 01:43 schreef Stranger het volgende:
[..]
JA LEKKER, EN EEN HARING!
Jawel, ik heb er alweer een werkdag en een borrel met het werk opzitten,quote:Op woensdag 25 augustus 2004 01:45 schreef Stranger het volgende:
Alweer bijgekomen daggla?
Dank je, jij ook succes om half-fucking-7,quote:Op woensdag 25 augustus 2004 01:48 schreef Stranger het volgende:
Werk ze morgen
Ja, jij met dat chemisch gedoe.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 01:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Al jaren..
Alleen in het weekend, doordeweeks is het puur natuur..quote:Op woensdag 25 augustus 2004 01:50 schreef static het volgende:
[..]
Ja, jij met dat chemisch gedoe.
Trusten dan, T.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 01:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Alleen in het weekend, doordeweeks is het puur natuur...
Al zit ik nu inmiddels wel bijna kwijlend van slaap achter m'n PC,.
Jij ook voor straks,quote:Op woensdag 25 augustus 2004 01:52 schreef static het volgende:
[..]
Trusten dan, T.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |