Les één: neem mij nooit in het ootje.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:57 schreef doka het volgende:
Ik ben nog semi-bikkel n00b. Educate me, master
Les twee: noem mij nooit in het mental nootje.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:00 schreef doka het volgende:
* doka maakt mental note
Hoi Jane. De teruglezenswaardigheid neemt recht evenredig af. Dus je kunt je afvragen hoe goed deze ontwikkeling is.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:00 schreef Jane het volgende:
Wat enorm snel gaat deze reeks tegenwoordig zeg!
Daar sluit ik me bij aan.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:03 schreef broer het volgende:
[..]
Hoi Jane. De teruglezenswaardigheid neemt recht evenredig af. Dus je kunt je afvragen hoe goed deze ontwikkeling is.
[/I.R. Baboon]
is dat DE repel???quote:
quote:
ehh neequote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:20 schreef Gladys het volgende:
[..]
heej repel
(nou weet ze natuurlijk niet wie ik ben
)
van VOL en mijn naam eindigt op -eentjequote:
Rustig vol laten lopen en zo te zien zijn er wat reeksen gesloten waardoor er nu allerlei users stuurloos op 't forum ronddolen.quote:
Ik jou ookquote:
nou vertel eens wat de bedoeling van dit topic is dan???quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:23 schreef sig000 het volgende:
[..]
Rustig vol laten lopen en zo te zien zijn er wat reeksen gesloten waardoor er nu allerlei users stuurloos op 't forum ronddolen.![]()
ben er niet zo vaak dus weet het echt niet...blondquote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:22 schreef Gladys het volgende:
[..]
van VOL en mijn naam eindigt op -eentje![]()
zal volgende keer wel ff hint geven danquote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:24 schreef repelsteeltje18 het volgende:
[..]
ben er niet zo vaak dus weet het echt niet...blondwaarschijnlijk
he gelukkigquote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:23 schreef doka het volgende:
[..]
Ik jou ook![]()
![]()
* doka snuffelt langdurig en innig aan Steeltje
Zowiezo al de eerdere delen lezen kan nooit geen kwaad.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:24 schreef Gladys het volgende:
[..]
nou vertel eens wat de bedoeling van dit topic is dan???![]()
Jij bent helemaal niet blond, gekkiequote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:24 schreef repelsteeltje18 het volgende:
[..]
ben er niet zo vaak dus weet het echt niet...blondwaarschijnlijk
Lijkt me niet.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:23 schreef sig000 het volgende:
Rustig vol laten lopen en zo te zien zijn er wat reeksen gesloten waardoor er nu allerlei users stuurloos op 't forum ronddolen.![]()
Het is gewoon een nachttopic, voor wat leuke mijmeringen en gedachtes.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:24 schreef Gladys het volgende:
[..]
nou vertel eens wat de bedoeling van dit topic is dan???![]()
En dat zou een excuus zijn om bikkeltijd te verkloten?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:23 schreef sig000 het volgende:
[..]
Oke, dat wist ik nietquote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:31 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het is gewoon een nachttopic, voor wat leuke mijmeringen en gedachtes.
Er zijn geen grote verplichtingen ofzo, maar een dom SC topic is het zeker niet.
Als mensen een beetje in chatvorm nietszeggend gaan doen, zijn er genoeg andere plaatsen.
Dit topic had 50 delen terwijl andere sc topics in dezelfde tijd op deel 203045 ofzo stonden.
Het is de bedoeling dat het topic achteraf ook nog een beetje leuk is om na te lezen.
En wie dat niet leuk of onzin vindt kan denk ik beter iets anders opzoeken.
(al spreek ik nu wel voor I.R., maar ik denk dat ie het er mee eens is..)
Ik vind het werkelijk bewonderenswaardig dat je het probeert. Ik hoop alleen dat je niet de illusie hebt dat het helpt, want dan kon je nog wel eens bedrogen uitkomen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:31 schreef Lamon het volgende:
*uitleg*
Ik houd 't niet zo bij maar ineens die toevloed van users die denken dat dit SC topic is.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:32 schreef svann het volgende:
Welke baggerreeksen zijn er dan gesloten, sig?
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:34 schreef doka het volgende:
Oke, dat wist ik nietWat zijn zoal die andere plaatsen? Dan verplaats ik mezelf daarheen
quote:
Ik denk dat dat best meevalt.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:36 schreef broer het volgende:
Ik vind het werkelijk bewonderenswaardig dat je het probeert. Ik hoop alleen dat je niet de illusie hebt dat het helpt, want dan kon je nog wel eens bedrogen uitkomen.
okeej thanx,weer wat geleerdquote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:31 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het is gewoon een nachttopic, voor wat leuke mijmeringen en gedachtes.
Er zijn geen grote verplichtingen ofzo, maar een dom SC topic is het zeker niet.
Als mensen een beetje in chatvorm nietszeggend gaan doen, zijn er genoeg andere plaatsen.
Dit topic had 50 delen terwijl andere sc topics in dezelfde tijd op deel 203045 ofzo stonden.
Het is de bedoeling dat het topic achteraf ook nog een beetje leuk is om na te lezen.
En wie dat niet leuk of onzin vindt kan denk ik beter iets anders opzoeken.
(al spreek ik nu wel voor I.R., maar ik denk dat ie het er mee eens is..)
Ik research een beetje, en tjaquote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:39 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik denk dat dat best meevalt.
Als mensen het topic verkeerd begrepen hebben, betekent dat niet dat ze kwaadwillend zijn.
Maar we merken het vanzelf.
In elk forum staan helemaal onderaan net boven de slotjes een aantalquote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:34 schreef doka het volgende:
Oke, dat wist ik nietWat zijn zoal die andere plaatsen? Dan verplaats ik mezelf daarheen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |