Niets is wat het lijkt hier.quote:
Jij gore aap!! Ik ben een vent ja!!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:48 schreef broer het volgende:
Hallo mevrouw doka.
Dat vraag ik me ook regelmatig af.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:21 schreef broer het volgende:
Tegen wie heb ik het eigenlijk?
Uitstekend. Ik ben trots op je.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:53 schreef doka het volgende:
Jij gore aap!! Ik ben een vent ja!!LUL!
Zo beter?
Gedraag je eensquote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:53 schreef doka het volgende:
[..]
Jij gore aap!! Ik ben een vent ja!!LUL!
Zo beter?
Ik ben nog semi-bikkel n00b. Educate me, masterquote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:55 schreef broer het volgende:
[..]
Uitstekend. Ik ben trots op je.
Als je er nu ook nog een intellectuele, filosofische en poëtische draai aan weet te geven ben je met recht een semi-bikkelaar.
Les één: neem mij nooit in het ootje.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:57 schreef doka het volgende:
Ik ben nog semi-bikkel n00b. Educate me, master
Les twee: noem mij nooit in het mental nootje.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:00 schreef doka het volgende:
* doka maakt mental note
Hoi Jane. De teruglezenswaardigheid neemt recht evenredig af. Dus je kunt je afvragen hoe goed deze ontwikkeling is.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:00 schreef Jane het volgende:
Wat enorm snel gaat deze reeks tegenwoordig zeg!
Daar sluit ik me bij aan.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:03 schreef broer het volgende:
[..]
Hoi Jane. De teruglezenswaardigheid neemt recht evenredig af. Dus je kunt je afvragen hoe goed deze ontwikkeling is.
[/I.R. Baboon]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |