zooooquote:
waar om???quote:
Nee, maar ja, ik kan wel even kwijlen nuquote:Op woensdag 17 mei 2006 03:31 schreef MissHobje het volgende:
Hmm die titel is zoooooooo niet semi bikkeltijd( nouja vind ik dan sorry ..
je kwijlt toch niet om (op) doka hequote:Op woensdag 17 mei 2006 03:37 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nee, maar ja, ik kan wel even kwijlen nu![]()
![]()
quote:
dacht dat jij naar je nest ging???quote:
Je gaat echt slapen???quote:Op woensdag 17 mei 2006 03:43 schreef Gladys het volgende:
[..]
ik ga maar slapen denk ik
de zin is nu over
![]()
hahaha nee hoorquote:Op woensdag 17 mei 2006 03:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Je gaat echt slapen???Ging nog wel zo braaf met je mee
![]()
Jij ging je nest eerst opzoekenquote:
Dat zoeken duurt altijd een hele tijd hoorquote:Op woensdag 17 mei 2006 03:46 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jij ging je nest eerst opzoekenIk zei alleen maar dat ik met je meeging
![]()
Ik zoek wel even meequote:Op woensdag 17 mei 2006 03:47 schreef Gladys het volgende:
[..]
Dat zoeken duurt altijd een hele tijd hoor
quote:
Dan ga ik boven zoekenquote:
Ik kom in willekeurige volgordequote:Op woensdag 17 mei 2006 03:56 schreef Gladys het volgende:
[..]
Dan ga ik boven zoekenals je overal hebt gevonden,kom je dan ook???
quote:
Oke, ik kom je zo achternaquote:Op woensdag 17 mei 2006 03:59 schreef Gladys het volgende:
[..]
![]()
hahahahaha.... maar ik nu wel echt naar boven,zie je zo wel in willekeurige volgorde verschijnen dan
![]()
tot zo danquote:
Jaquote:Op woensdag 17 mei 2006 04:11 schreef Notenkraker het volgende:
Een kater kan een kat van het vrouwelijk geslacht zwanger maken.
Jaquote:Op woensdag 17 mei 2006 04:16 schreef Notenkraker het volgende:
Truste.
*schrik*quote:Op woensdag 17 mei 2006 04:20 schreef Notenkraker het volgende:
Boe!
Yepquote:Op woensdag 17 mei 2006 04:21 schreef Notenkraker het volgende:
Ja
Doeiquote:Op woensdag 17 mei 2006 04:25 schreef Notenkraker het volgende:
Het moet niet gekker worden.Maar dezen elf ist raus.
![]()
De inhoud ook.quote:Op woensdag 17 mei 2006 03:31 schreef MissHobje het volgende:
Hmm die titel is zoooooooo niet semi bikkeltijd( nouja vind ik dan sorry ..
Ja!! Dit komt niet eens in de búúrt!quote:Op woensdag 17 mei 2006 05:36 schreef svann het volgende:
[..]
De inhoud ook.![]()
Morgen maar een echte openen?
Serenity. Omdat hij veel minder pretentieus is, en een hoger cult gehalte heeft.quote:Op donderdag 18 mei 2006 01:15 schreef Marble het volgende:
Lamon, jou moest ik net hebben. Wat vind jij de betere film, Walk the line of Serenity?
Waarom? En waarom per definitie? Zonde, want je ontzegt je daarmee houden van een enkele hype die misschien toch wel de moeite waard blijkt te zijn zo heel af en toe.quote:Op donderdag 18 mei 2006 01:17 schreef Lamon het volgende:
[..]
Serenity. Omdat hij veel minder pretentieus is, en een hoger cult gehalte heeft.
Ik ben altijd voor de underdog.
Snietusquote:Op donderdag 18 mei 2006 01:23 schreef Mike het volgende:
De beste film van 2005 was Mysterious Skin.
Toen is 'ie wel gemaakt, maar op een klein filmfestival na heeft niemand 'm toen kunnen zien. Hij was pas in 2005 in de bios te zien.quote:Op donderdag 18 mei 2006 01:26 schreef ElizabethR het volgende:
Bovendien is Mysterious Skin van 2004![]()
quote:Op donderdag 18 mei 2006 01:23 schreef Mike het volgende:
De beste film van 2005 was Mysterious Skin.
Als je van dat soort films houdt mag je White Noise niet missen. Spannendste film die ik in tijden heb gezien en één van de beste in het genre.quote:Op donderdag 18 mei 2006 01:26 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Snietus![]()
Hide and seek
Vond ik net zo briljant als 6th sense, zette me tot vlak voo rhet einde op het verkeerde been. En dat vind ik leuk.
Bovendien is Mysterious Skin van 2004![]()
quote:Op donderdag 18 mei 2006 01:28 schreef Mike het volgende:
[..]
Toen is 'ie wel gemaakt, maar op een klein filmfestival na heeft niemand 'm toen kunnen zien. Hij was pas in 2005 in de bios te zien.
Mwah, ik was er niet kapot van, en dat komt ook door Michael Keaton. Die kan ik niet zetten.quote:Op donderdag 18 mei 2006 01:29 schreef Marble het volgende:
[..]
Als je van dat soort films houdt mag je White Noise niet missen. Spannendste film die ik in tijden heb gezien en één van de beste in het genre.
Wat betreft filosofische subtext gaat er niets boven Objects in Space.quote:Op donderdag 18 mei 2006 01:28 schreef Lamon het volgende:
(Maar underdog of niet, Serenity is ook een geweldige film in zijn genre, en herbergt nog best een redelijke filosofische subtext, onverwacht maar waar.)
Lamonneke??quote:Op donderdag 18 mei 2006 01:20 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Waarom? En waarom per definitie? Zonde, want je ontzegt je daarmee houden van een enkele hype die misschien toch wel de moeite waard blijkt te zijn zo heel af en toe.
BTW: Depeche Mode![]()
Oh dat kan natuurlijk. Maar ik vind het persoonlijk net zo'n topper als The Others. En Frailty dan?quote:Op donderdag 18 mei 2006 01:31 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Mwah, ik was er niet kapot van, en dat komt ook door Michael Keaton. Die kan ik niet zetten.
EN zo zie je maar, smaken verschillen, gelukkig!!
En dat heb ik nu ook gedaan.quote:Op donderdag 18 mei 2006 01:28 schreef Lamon het volgende:
Zonder enige twijfel idd.
Ik krijg meteen weer zin om die geweldige eindmuziek weer op te zetten..
Ik kijk het allemaal ook wel, alleen valt het vaak een beetje tegen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 01:33 schreef ElizabethR het volgende:
Lamonneke??
Da's toch die met Kidman? Dat ze al dood is enzo? Die vond ik weer wél erg goed.quote:Op donderdag 18 mei 2006 01:35 schreef Marble het volgende:
[..]
Oh dat kan natuurlijk. Maar ik vind het persoonlijk net zo'n topper als The Others
Ken ik niet.quote:En Frailty dan?
OK, fair enoughquote:Op donderdag 18 mei 2006 01:39 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik kijk het allemaal ook wel, alleen valt het vaak een beetje tegen.![]()
Sorryquote:(Wat ben je soms toch een ongeduldig meiske trouwens, ik heb maar 2 handen hoor.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |